Mazda6 GY RF-7J 2006r 2.0 121/147KM

GL / GJ / GH / GG / GY

Postprzez dobrzyn22 » 12 maja 2011, 22:52

Po jakimś już czasie spędzonym tutaj jako forumowicz postanowiłem pokazać swoje auto :)
Kupione jako 3-letnie.Jeżdżę nią prawie 3 lata,jak na razie jest niezawodne i nie wymaga wkładu finansowego(oprócz spraw oczywistych czyli m.in.klocki,oleje itp).

Po zakupie wymieniony kpl.rozrząd(wraz z pompą)(całość oryginał Mazda) Sprawdzony także smok olejowy(był prawie idealnie czysty) oraz sitko w baku paliwa. Do tego kontrola luzów zaworowych oraz wymiana wadliwych podkładek pod wtryskiwaczami.

Jeśli chodzi o wyposażenie to należą do niego m.in.:
KOMPUTER POKŁADOWY,6XAIRBAG,TEMPOMAT,ABS,KONTROLA TRAKCJI,CLIMATRONIK,WSPOMAGANIE KIEROWNICY,KIEROWNICA WIELOFUNKCYJNE,ELEKTRYCZNE SZYBY,ELEKTRYCZNE LUSTERKA,CENTRALNY ZAMEK Z PILOTA,IMMOBILISER,ABS,PODŁOKIETNIK,SENSOR ZMIERZCHU,SENSOR DESZCZU,RADIO CD,PODGRZEWANE LUSTERKA BOCZNE,PODGRZEWANA TYLNA SZYBA,SKÓRZANA GAŁKA ZMIANY BIEGÓW,ORYGINALNE ALUFELGI 16",KONTROLA TRAKCJI,LAKIER METALIC,RELINGI DACHOWE,6-CIO BIEGOWA SKRZYNIA BIEGÓW,ROLETA BAGAŻNIKA


Dodatki(tu już moja inwencja :P )
-Alarm
-Czujniki parkowania tył
-Przyciemnione szyby
-wygłuszenie wnętrza matami(wszystkie drzwi+cały tył)
-zabudowa subwoofera w boczku bagażnika
-zabudowa 2 wzmacniaczy w bagażniku-Carpower hpb602 oraz Focal FPS 2300(jeden schowany z boku <oczko> )
-światła do jazdy dziennej w zderzaku
-instalacja CB radia w podłokietniku
-filtr przeciwzakłóceniowy do CB radia
-chiptuning(a dokładniej BOX- podniesiona moc ze 121 do 147KM)
-emulator zmieniarki CD(xcarlink)
-chromowane ramki tablic rej.
-Oświetlenie LED(postojówki,tablice rej.i drzwi)
-przedni zestaw Car Audio-wstawiono odseparowany Morel Tempo 6
-malowane zaciski hamulcowe
-wymiana tylnych fabrycznych nadkoli na plastikowe (zabezpieczenie rantów)+zabezpieczenie antykorozyjne wnęk kół
-chromowane klamki
-Aluminiowe nakładki na pedały(ory Mazda)
-nakładki progowe chrom(ory Mazda)
-końcówka wydechu chrom(Ulter)
-samodzielna rozbudowa Webasto do pełnego ogrzewania postojowego
-podwójne światła pozycje/stop-u(US-spec)
-spojler ze światłem stop nad klapę bagażnika
-chromowana nakładka(listwa)bagażnika (ory Mazda)
-montaż siłowników maski

Planowane dodatki/zmiany

-Alufelgi od RX-8

A tak auto się prezentuje (zdjęcia wstawiane losowo,niekoniecznie w kolejności wprowadzanych zmian) :
Załączniki
cb.jpg
DSC00102.JPG
DSC00108.JPG
emblemat przód.jpg
emblemat tył (2).jpg
emblemat tył.jpg
głosniki morel tempo 6.jpg
głośnik.jpg
końcówka1.jpg
lampy usdm (2).jpg
lampy usdm (3).jpg
lampy usdm.jpg
lotka tył.jpg
lotka.jpg
nakładki na pedały.jpg
nakładki na progi.jpg
platkiowe nadkole.jpg
skrzynia w bagażniku.jpg
widok tyłu.jpg
wzmacniacz sub.jpg
wzmacniacz.jpg
Ostatnio edytowano 24 sty 2016, 17:14 przez dobrzyn22, łącznie edytowano 45 razy
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 15:38
Posty: 4820 (15/53)
Skąd: Gdynia PL/Flekkefjord NO
Auto: Mazda6 '06r. 121/147
KM 2.0 mzr-cd

Postprzez Pawciu » 14 maja 2011, 19:22

Fajna sztuka <spoko> jakoś dziwnie podobna do mojej :P Muszę pomyśleć o ciemnych szybkach ,teraz na lato fajna sprawa. Szerokości ,
pozdro Pawciu&Elvii
Pawciu
 

Postprzez naian » 15 maja 2011, 10:12

Kolego dobrzyn22 ile kosztował Cie ten box? Jakie wrażenia po jego zainstalowaniu? Jak ze spalaniem? Furka spoko- tak jak moja :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 lis 2010, 20:46
Posty: 40
Skąd: Zachodniopomorskie
Auto: M6 MZR-CD 2004

Postprzez dobrzyn22 » 15 maja 2011, 10:56

box to koszt ok.1 tys zł.Spalanie właściwie pozostaje na takim samym poziomie,chyba że chcesz wykorzystywać często max moc,to może nieznacznie wzrosnąć.Po samym montażu czuć było przyrost mocy(teraz czasem wydaje mi się że jest za mało ;P )
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 15:38
Posty: 4820 (15/53)
Skąd: Gdynia PL/Flekkefjord NO
Auto: Mazda6 '06r. 121/147
KM 2.0 mzr-cd

Postprzez Wojtek » 23 cze 2011, 18:21

niezla fura ;)
wyrazy szacunku za wlozone serce i prace w autko :D
Skoda Rapid Obrazek , Mii FR-line 1.0 Obrazek
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
Koordynator Forum
 
Od: 21 gru 2013, 12:44
Posty: 17184 (116/419)
Skąd: UK
Auto: Rapid 1.2 SE-L 110KM
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez dobrzyn22 » 26 cze 2011, 20:58

a dziękuję dziękuję ;) staram się,a auto jak na razie odpłaca mi tym samym,czyli bezawaryjną jazdą,z której można czerpać przyjemność <spoko>

Tymczasem przyszedł czas na dalszą rozbudowę CAR AUDIO :D

Jako bazę posłużył wzmacniacz FOCAL FPS 2160,który napędza zestaw odseparowany MOREL TEMPO 6.Jakość dźwięku nieporównywalnie lepsza(głośność również,ale nie to było moim najważniejszym celem) ;)
Obrazek
Obrazek

Obrazek
Obrazek
Ostatnio edytowano 31 sie 2011, 20:43 przez dobrzyn22, łącznie edytowano 2 razy
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 15:38
Posty: 4820 (15/53)
Skąd: Gdynia PL/Flekkefjord NO
Auto: Mazda6 '06r. 121/147
KM 2.0 mzr-cd

Postprzez Fans » 10 lip 2011, 10:59

Jak z eksploatacją autka z box-em ? Dużo robisz kilometrów? Wszystko sprawuję się bez zarzutu ?

Niezłe audio.
Opel Vectra 2.0 GT 91r. ---> Opel Vectra 1.8 CD 96r. ---> Toyota Avensis 2.0 D4D 00r. ---> Mazda 6 2.0 MZR-CD (CiTD) 04r.---> Nissan X-trail 2.2 dCI 04r.---> Opel Insignia 2.0 CDTI 160KM 4x4 2013r., kombi
Pozdrawiam Lukatoari
https://www.facebook.com/AlfabetSmakuMadzi/?fref=ts
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 lip 2010, 11:16
Posty: 517 (9/3)
Skąd: Białełęka Warszawa / Lommedalen
Auto: Opel Insignia 2.0 CDTI 4x4 2013r., 160 KM

Postprzez Radex » 10 lip 2011, 11:20

zestaw CA przedni <spoko> <faja> na pewno pięknie brzmi :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2007, 22:24
Posty: 8982 (60/30)
Skąd: Zawiercie
Auto: Bunia

Postprzez dobrzyn22 » 10 lip 2011, 20:31

Radex napisał(a):zestaw CA przedni <spoko> <faja> na pewno pięknie brzmi :)


Jakościowo dźwięk na pewno dużo zyskał :D Teraz słyszę dźwięki,które wcześniej moje ucho mimowolnie pomijało :P
Fans napisał(a):Jak z eksploatacją autka z box-em ? Dużo robisz kilometrów? Wszystko sprawuję się bez zarzutu ?

Niezłe audio.


Box sprawuje się właściwie bez zarzutów.Jest mały minus- przy mocniejszym przyspieszaniu potrafi tak jakby tracić moc przy ok.3tys obr/min.Ale zdarza się to rzadko i moim zdaniem nie jest to jakiś niepokojący objaw(box"oszukuje"komputer,a ten podejrzewam,głupieje trochę-u mnie akurat przy 3 tys obr/min).Generalnie wystarczy starać się nie żyłować silnika na maxa.Masz diesla więc wiesz,że nietrudno to zrobić w tym zakresie obrotów,żeby sprawnie przyspieszać.

Przejeżdżam ok.1-1,5 tys km miesięcznie,więc powiedzmy...przeciętnie :P
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 15:38
Posty: 4820 (15/53)
Skąd: Gdynia PL/Flekkefjord NO
Auto: Mazda6 '06r. 121/147
KM 2.0 mzr-cd

Postprzez majkelo » 10 lip 2011, 20:42

U mnie subwoofer jest orginalnie zamontowany w kole zapasowym i też nieżle gra no ale napewno nie ma co równać do twojej skrzynki :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 gru 2010, 23:04
Posty: 213
Skąd: szkocja
Auto: VE Passat 07r 2.0TDi sport 170KM
Audi S8 4.2 V8 quattro 2000r

Postprzez dobrzyn22 » 10 lip 2011, 20:44

szczerze mówiąc nie miałem okazji usłyszeć fabrycznego BOSE :P Ale z opinii wielu osób,warto rozbudować nawet Bose(tzn po prostu je wywalić i zamienić <diabełek> ).U mnie BOSE nie było wogóle,więc się długo nie zastanawiałem i nie żałuję :P
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 15:38
Posty: 4820 (15/53)
Skąd: Gdynia PL/Flekkefjord NO
Auto: Mazda6 '06r. 121/147
KM 2.0 mzr-cd

Postprzez Karol » 11 lip 2011, 13:15

Ja jestem zadowolony z Bose moze basem nie gra jak niewiadomo co ale jak jezdze z kumplami autami innych marek z podobnej puleczki madzia wypada najlepiej :)

Fajnie ze pokazales swoja madzie bede cie gnebil pytaniami

Pozdrawiam i szerokosci :D
Sprzedam felgi 17'' nowe z m3////felgi 17'' z oponami czarny polysk////lapmy tyl m6 polift ///fotele m6 polift /// PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 sty 2009, 14:38
Posty: 1476 (1/0)
Skąd: READING/ Ostroleka
Auto: MOJA PIEKNA I BESTIA

Postprzez Wojtek » 11 lip 2011, 14:39

Trec_Londyn napisał(a):bede cie gnebil pytaniami


:| ... to zabrzmialo jak grozba... <rotfl>
Skoda Rapid Obrazek , Mii FR-line 1.0 Obrazek
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
Koordynator Forum
 
Od: 21 gru 2013, 12:44
Posty: 17184 (116/419)
Skąd: UK
Auto: Rapid 1.2 SE-L 110KM
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez Hubix » 11 lip 2011, 23:02

MOREL

Izraelska firma. Bardzo dobre głośniki.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 maja 2010, 18:34
Posty: 1220 (1/13)
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 6 2.0 CDVI Exclusive

Postprzez s i w y » 12 lip 2011, 07:09

ładna sztuka <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 lip 2009, 10:01
Posty: 1113
Auto: m6

Postprzez zielony110 » 12 lip 2011, 09:49

niezla sztuka.
Fajnie sie prezentuje <serduszka>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2011, 19:20
Posty: 2618 (3/5)
Skąd: UK/Bydgoszcz
Auto: Inne

Postprzez dobrzyn22 » 27 lip 2011, 21:09

Kolejny dodatek-aluminiowe nakładki na pedały(org.Mazda) oraz chromowane klamki(fotki zrobię jak będzie słońce :P ). Jadą już plastikowe nadkola(osłona rantów tylnych kół).

Pomalowałem też zaciski "Alu-zink"-iem firmy Wurth :D

Obrazek
Ostatnio edytowano 31 sie 2011, 20:46 przez dobrzyn22, łącznie edytowano 2 razy
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 15:38
Posty: 4820 (15/53)
Skąd: Gdynia PL/Flekkefjord NO
Auto: Mazda6 '06r. 121/147
KM 2.0 mzr-cd

Postprzez dobrzyn22 » 1 sie 2011, 15:07

Dzisiaj doszło zabezpieczenie antykorozyjne całych wnęk kół preparatem Rustkleen+drobne poprawki podwozia po fabryce :P .Do tego doszła wymiana fabrycznych osłon we wnękach nadkoli na plastikowe,chroniące m.in. ranty przed uderzeniami kamieni(a co za tym idzie odpryskami i korozją nieszczęsnych nadkoli w M6).
Obrazek
Ostatnio edytowano 31 sie 2011, 20:47 przez dobrzyn22, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 15:38
Posty: 4820 (15/53)
Skąd: Gdynia PL/Flekkefjord NO
Auto: Mazda6 '06r. 121/147
KM 2.0 mzr-cd

Postprzez Pioteq25 » 2 sie 2011, 17:29

Kolego gdzie kupowałeś nadkola? Jak na allegro podaj link do aukcji.
Dzisiaj też wziąłem się za nadkola i po konserwacji chciałbym również zabezpieczyć je sensownie.
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2006, 18:26
Posty: 1818 (6/14)
Skąd: opolski mazdaspeed

Postprzez dobrzyn22 » 4 sie 2011, 15:58

Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 15:38
Posty: 4820 (15/53)
Skąd: Gdynia PL/Flekkefjord NO
Auto: Mazda6 '06r. 121/147
KM 2.0 mzr-cd

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Pawko_6 i 4 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy