Mazda6 GY LF-DE '07 Active by PISZCZEK (kolejne mody i pełen detailing str.10)
Zakładam końcówki WM Sport. Troszkę spore są no ale też nie są za duże. Będzie git. Jest też pomysł na poprawienie wyglądu zderzaka ale o tym kiedy indziej.
Dzięki Maćku za radę. Lakier wymaga jeszcze delikatnej polerki. I położenia solidnej powłoki zabezpieczającej. Zwlekam z tym cały czas bo najpierw muszę pomalować klapę bo wyszły kwiatki.
Co do detailingu to zapraszam na facebooka na stronę CLEAN CARS DETAILING. Śmiało pytaj. Postaram się pomóc.
Dzięki Maćku za radę. Lakier wymaga jeszcze delikatnej polerki. I położenia solidnej powłoki zabezpieczającej. Zwlekam z tym cały czas bo najpierw muszę pomalować klapę bo wyszły kwiatki.
Co do detailingu to zapraszam na facebooka na stronę CLEAN CARS DETAILING. Śmiało pytaj. Postaram się pomóc.
Ostatnio nawet sporo się działo. Nowe końcówki wydechu, nakładki na pedały oraz komplet nowych oryginalnych dywaników gumowych oraz welurowych. Niby mało ale z racji braku wolnego czasu to jestem zadowolony z postępów. Do tego jeszcze wymiana łożyska w przednim lewym kole. W tym tygodniu będę zakładał jeszcze nową dokładkę zderzaka typu LIP.
Teraz mam do Was pytanie. Z racji że końcówki wydechu mam pod zderzakiem myślałem o założeniu dokładki pod zderzak. Widać w zderzaku pod spodem jakieś przetłoczenie i otwory ale nigdy nie widziałem żeby coś tam ktoś zakładał. Może Wy coś widzieliście? Myślałem o LIPie
Zdjęcia zmian dopiero wtedy kiedy umyję auto.
Aha. I jeszcze jedno. Całe wnętrze poddałem detailingowi. Wyciągnąłem fotele i wszystko wyczyściłem i wyprałem i zakonserwowałem. Teraz jest cacy
Teraz mam do Was pytanie. Z racji że końcówki wydechu mam pod zderzakiem myślałem o założeniu dokładki pod zderzak. Widać w zderzaku pod spodem jakieś przetłoczenie i otwory ale nigdy nie widziałem żeby coś tam ktoś zakładał. Może Wy coś widzieliście? Myślałem o LIPie
Zdjęcia zmian dopiero wtedy kiedy umyję auto.
Aha. I jeszcze jedno. Całe wnętrze poddałem detailingowi. Wyciągnąłem fotele i wszystko wyczyściłem i wyprałem i zakonserwowałem. Teraz jest cacy
Po przyjeździe do Pl chyba wlecę do Ciebie na małe "SPA" z moją M6
Podeślij mi cennik na PW 
- Od: 25 lip 2013, 21:08
- Posty: 1303 (26/14)
- Skąd: United Kingdom / Piła
- Auto: Jest: Mazda6 GL'17
Była: MAZDA6 GH '08 Była: MAZDA 323F SPORT '03
Kawał dobrej roboty
Dzięki wielkie za cennik – podeślij mi tylko jakiś kontakt i adres
Mam u siebie "małego kwiatka" którego muszę usunąć zanim do Ciebie podjadę (między 20 – 27 czerwca
). Muszę się zastanowić, co będzi mi niezbędne a co dam radę sam zrobić 
PS. Dzięki za namiary i do zobaczenia w PL

Dzięki wielkie za cennik – podeślij mi tylko jakiś kontakt i adres


PS. Dzięki za namiary i do zobaczenia w PL

Ostatnio edytowano 19 maja 2016, 19:51 przez maestro81, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 25 lip 2013, 21:08
- Posty: 1303 (26/14)
- Skąd: United Kingdom / Piła
- Auto: Jest: Mazda6 GL'17
Była: MAZDA6 GH '08 Była: MAZDA 323F SPORT '03
Jak już rozmawiamy tu z profesjonalistą to właśnie chciałbym wiedzieć jak ima się polerka do "kwiatków". Po byłym właścicielu (zresztą to nie jego wina, bo dach w GH jest po prostu tragiczny
) takowy widnieje u mnie, dość rozległy, jakoś 2cm x 2cm i jest zarobiony OE zestawem naprawczym pod kolor lakieru.
No i tu się nasuwa pytanie jak to się ma do polerki mechanicznej
Mam takich 3 na całym aucie, nie wspominając o podziurawionym zderzaku i masce, a nie mam się kogo poradzić. 
No i tu się nasuwa pytanie jak to się ma do polerki mechanicznej
Pozdrawiam
Adrian
Adrian
- Od: 6 wrz 2012, 13:17
- Posty: 1109 (1/12)
- Skąd: Konin
- Auto: Mazda 6 GH L5 '09
Była: Mazda 3 BK LF '04
Mazda 323F 1.8 BG SOHC '90
Jak macie pytania z dziedziny detailingu to piszcie na PW bo w temacie mówimy o mojej Madzi
tak żeby nie zaśmiecać.
Ale odpowiem. Wszystko zależy od grubości lakieru i zdolności gościa który to robił. Czasami można polerować bez obaw a czasami lepiej nie. Z racji tego że lakier w Mazdach jest wodny i cienki to takich zaprawek bym nie polerował chyba że różnica jest masakryczna to można ewentualnie miękkim padem i lekko ścieralną pastą potraktować. Jeśli różnicy prawie nie widać raczej zostosowałbym politurę. Nie ma utartego schematu. Każde auto wymaga indywidualnego podejścia.
Ale odpowiem. Wszystko zależy od grubości lakieru i zdolności gościa który to robił. Czasami można polerować bez obaw a czasami lepiej nie. Z racji tego że lakier w Mazdach jest wodny i cienki to takich zaprawek bym nie polerował chyba że różnica jest masakryczna to można ewentualnie miękkim padem i lekko ścieralną pastą potraktować. Jeśli różnicy prawie nie widać raczej zostosowałbym politurę. Nie ma utartego schematu. Każde auto wymaga indywidualnego podejścia.
Wybacz za OT, już nie będę.
Dzięki za odpowiedź.
Jednakowoż wychodzi, że najlepiej, aby obejrzał to ktoś kto ogarnia, żeby nie było wtopy. Jak będę miał czyste auto (ooops) to odezwę się na PW ze zdjęciami podglądowymi.
Dzięki za odpowiedź.

Jednakowoż wychodzi, że najlepiej, aby obejrzał to ktoś kto ogarnia, żeby nie było wtopy. Jak będę miał czyste auto (ooops) to odezwę się na PW ze zdjęciami podglądowymi.
Pozdrawiam
Adrian
Adrian
- Od: 6 wrz 2012, 13:17
- Posty: 1109 (1/12)
- Skąd: Konin
- Auto: Mazda 6 GH L5 '09
Była: Mazda 3 BK LF '04
Mazda 323F 1.8 BG SOHC '90
Wreszcie jakieś lepsze foty. Pierwszy raz od zakupu. Są małe zmiany. Założyłem LIPa z przodu i końcówki wydechu. Co powiecie? Jak Wam się podoba? Jakieś sugestie?
No i bardzo ładnie się prezentuje
Teraz tylko frontowa listwa w kolor albo czerń i srebrne otoczki maskownic halogenów w czarnym kolorze i będzie perfecto



- Od: 25 lip 2013, 21:08
- Posty: 1303 (26/14)
- Skąd: United Kingdom / Piła
- Auto: Jest: Mazda6 GL'17
Była: MAZDA6 GH '08 Była: MAZDA 323F SPORT '03
Klawo jak ta lala!
Wujas ma podobne końcówki w swojej primerze p11.
Lip ładnie się wywinął na bokach, ja lubię takie parapety właśnie.
Często widać to w jakiś sportowych autach, takich typowo na tor. Nie wiem jak to się profesjonalnie nazywa, ale wygląda to to ładnie. 

Lip ładnie się wywinął na bokach, ja lubię takie parapety właśnie.
Pozdrawiam
Adrian
Adrian
- Od: 6 wrz 2012, 13:17
- Posty: 1109 (1/12)
- Skąd: Konin
- Auto: Mazda 6 GH L5 '09
Była: Mazda 3 BK LF '04
Mazda 323F 1.8 BG SOHC '90
Wylizana konkretnie
Jednak listwę grilla bym pomalował pod kolor, o wiele lepiej to by wyglądało.
Ciekawi mnie jak lip będzie wyglądał na tylnym zderzaku. Cały czas się zastanawiam by do siebie kupić ten lip, ale do końca nie wiem czy mi się jednak tak bardzo podoba.
Ciekawi mnie jak lip będzie wyglądał na tylnym zderzaku. Cały czas się zastanawiam by do siebie kupić ten lip, ale do końca nie wiem czy mi się jednak tak bardzo podoba.

-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
mi tu brakuje nakładek na progi – przy dołożonym lipie gołe boki rzucają się mocno, przy dołożonym jeszcze z tyłu całość może wyglądać dość komicznie z profilu także pierwsze dołożyłbym coś z boku


- Od: 25 paź 2011, 21:48
- Posty: 1181 (0/17)
- Skąd: Bieruń
- Auto: BMW 330e xDrive
Dają te lipy i na progi, może tragicznie to nie wygląda, ale ja bym chyba pomyślał o oryginalnych progach.

-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
z boku z lipem w tym przypadku może być ciężko – albo trzeba będzie z samego dołu łapać (i tu może być różnie np. u wulkanizatora, bo chyba trzeba było by prowadzić przy samej krawędzi i raczej już lip będzie kolidować z punktami dla podnośnika no i guma będzie schowana) albo ciut wyżej ale wtedy zrobi się parapet (bo będzie mocowany na płaszczyźnie, której bliżej do pionu niż poziomu) co przy schowanych kołach nie bardzo IMO zagra. Jak guma to spróbowałbym może z czymś mniejszym na wzór standardowego EZ-Lip. No i z boku guma musi być dobra, by szło to ładnie (prosto) poprowadzić i trzymała linię. Zresztą pewno jakiś skrawek Ci został to możesz przymierzyć co i jak na oko 

- Od: 25 paź 2011, 21:48
- Posty: 1181 (0/17)
- Skąd: Bieruń
- Auto: BMW 330e xDrive
Wulkanizatorem się nie martwmy. Bo wszystko robię sam i podnoszę auto nie pod progiem a kawałek dalej. A z tyłu podnoszę pod wahaczem. Używam innego lewarka. Mam jeszcze kawałek gumy i moze jutro sprawdzę jak to może wyglądać. Ten LIP co mam jest prosty. Musiałbym coś wykombinować żeby LIP był zacgiety lekko do dołu. Jesli chodzi o tył to już patent mam. Użyję blaszek i pomocne będą otwory w zderzaku. Z mocowaniem do progów będzie problem. Bo wiercić ich nie chcę.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości