
Mazda6 GG RF ’05 CiTD 2.0 121 KM, AERO, Eibach, DOTZ
Celin napisał(a):@Przemysław – a te śrubki to do czego będą pasować? Znaczy które śrubki chcesz nimi zastąpić?
wszystkie ktore maja rozmiar klucza 10, m.in pasuja tak jak u mnie na focie ponizej (czarne i czerwone)
- Od: 13 sty 2014, 19:06
- Posty: 892
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.
Takie głupawe pytanie
Czy po odkreceniu tych czarnych zaokrąglonych blach z kielichów amortyzatorów z przodu, coś się stanie? Chcę je wyjąć i oczyścić z rdzy i pomalować, ale nie wiem czy czegoś nie zepsuje jak auto będzie normalnie na kołach stało.
- Od: 21 maja 2012, 12:48
- Posty: 568
- Skąd: Legionowo
- Auto: Mazda 5 2.0 SPORT benzyna, 2010, CW LF
Skoro tymi srubami jest przykrecony amor do mocowania ktore chcesz pomalowac to wypadalo by uniesc auto tak jak przy zakladaniu rozporki
Ja poszedlem tu na latwizne i pomalowalem srodkiem antykorozyjnym na aucie 
- Od: 13 sty 2014, 19:06
- Posty: 892
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.
Też malowałem te elementy. Odkręciłem je bez podnoszenia auta i nic się nie działo.
Yo, mr. White!
- Od: 8 kwi 2012, 13:05
- Posty: 994 (0/10)
- Skąd: okolice Świdnika
- Auto: M6 GG LF-DE '06
Po podniesieniu auta kolumna resorująca może opaść. Stojąc na kołach raczej nic nie powinno się stać.
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3200 (146/242)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
W zeszłym tygodniu wpadł bagaznik bazowy Thule i box Thule
Fotek nie mam bo telefon mi się rozłożył, a aparatu nie chciało mi się targać. Ogólnie teraz jak dwa wózki w bagażniku jeżdżą, to niewiele już idzie tam upchnąć, a na pewno dodatkowe 3 torby juz nie wejdą
To była jedyna opcja, choć przyznam, że Box na Madzi całkiem zacnie się prezentuje.
Niedługo wpadna nowe dywaniki letnie (nie oryginał). Ogólnie już sa w domu, ale czekają na urodziny
kiedy to dostane je "oficjalnie". Tylne dywaniki sa połączone osłonką na tunel, fajna sprawa
Do tego będzie jeszcze dkluczyk "scyzoryk"
Jak już wszystko dostane to cyknę fotki.
W tym tygodniu planuję oddać Madzię na okresówkę (200k) do Jaksy, znowu parę stówek pęknie, ale mus to mus
Pewnie tym razem spróbuje ją zalać Elfem a nie Dexelią.
Niedługo wpadna nowe dywaniki letnie (nie oryginał). Ogólnie już sa w domu, ale czekają na urodziny
W tym tygodniu planuję oddać Madzię na okresówkę (200k) do Jaksy, znowu parę stówek pęknie, ale mus to mus
- Od: 21 maja 2012, 12:48
- Posty: 568
- Skąd: Legionowo
- Auto: Mazda 5 2.0 SPORT benzyna, 2010, CW LF
W piątek wpadły nowe dywaniki 
Przód
Tył
I kluczyk – scyzoryk
Szybki przeszczep bebechów i gra gitara
Na przegląd jednak nie pojechałem, przypomniałem sobie, że mam wypad z rodziną do ZOO
Ale w najbliższym czasie trzeba odwiedzić Jaksę.
Przód
Tył
I kluczyk – scyzoryk
Na przegląd jednak nie pojechałem, przypomniałem sobie, że mam wypad z rodziną do ZOO
Ale w najbliższym czasie trzeba odwiedzić Jaksę.
- Od: 21 maja 2012, 12:48
- Posty: 568
- Skąd: Legionowo
- Auto: Mazda 5 2.0 SPORT benzyna, 2010, CW LF
Świetnie się prezentuje ten kluczyk
Jak to jest z tym transponderem w środku kluczyka, boję się u siebie za to zabrać bo nie mam zapasowego kluczyka i nie chciałbym sobie narobić kłopotu.
-
kozaznosa
musisz naciąć gumową osłonę kluczyka po stronie bez dziurki i wyjąć małą plastikowa osłonkę. W tej osłonie znajduje sie immobilizer. Wygląda jak malutki magnes o wymiarach ok. 8mm/3mm/2mm. Jak mi czas pozowli to zrobię fotki jak to wygląda po rozcięciu.
- Od: 21 maja 2012, 12:48
- Posty: 568
- Skąd: Legionowo
- Auto: Mazda 5 2.0 SPORT benzyna, 2010, CW LF
Celin napisał(a):Jak mi czas pozowli to zrobię fotki jak to wygląda po rozcięciu.
też chętnie bym zerknął

Nie będę się rozpisywał nad wymianą elektroniki bo to zbyt banalne nawet dla kogoś z dwiema lewymi rękami
Przejdę do wymiany immobilizera.
1. Rozcinamy gumową powłokę na kluczyku po stronie bez dziurki.
2. Rozginamy obie strony gumowej osłonki i ukazuje nam się kawałek plastiku. Wewnątrz tego plastiku jest immobilizer.
3. Wyciągamy plastik.
4. W zaznaczonej szczelinie znajduje się immobilizer. Czymś drobnym (ja użyłem precyzyjnego śrubokręta) wypychamy immobilizer i po sprawie. Przekładamy wraz z elektroniką z pilota do wydmuszki scyzoryka i cieszymy się nowym-starym kluczykiem bez potrzeby programowania.
1. Rozcinamy gumową powłokę na kluczyku po stronie bez dziurki.
2. Rozginamy obie strony gumowej osłonki i ukazuje nam się kawałek plastiku. Wewnątrz tego plastiku jest immobilizer.
3. Wyciągamy plastik.
4. W zaznaczonej szczelinie znajduje się immobilizer. Czymś drobnym (ja użyłem precyzyjnego śrubokręta) wypychamy immobilizer i po sprawie. Przekładamy wraz z elektroniką z pilota do wydmuszki scyzoryka i cieszymy się nowym-starym kluczykiem bez potrzeby programowania.
- Od: 21 maja 2012, 12:48
- Posty: 568
- Skąd: Legionowo
- Auto: Mazda 5 2.0 SPORT benzyna, 2010, CW LF


matthies napisał(a):zobacz na aliexpress czy nie będzie dużo taniej.
jest taniej. Jeszcze zapytam się o jedno. Byłem dziś u panów zajmujących się dorabianiem kluczy i powiedziano mi, że na 99% te kluczyki z internetu nie będą pasować, bo mają inną grubość grota. Pytanie głupie, bo przecież u Ciebie działa, ale czy na pewno grubość jest taka jak w oryginale?
Celin napisał(a):Ja kupiłem z ebay, ale wszystko pasuje, jeżdżę z tym kluczykiem i nie ma problemów. Znaczek był w komplecie.
więcej pytań nie mam

Dziś zamówione felgi na lato 16'. Mają przyjść z Niemiec z fabryki za jakieś 4 dni. Jak już będą założone cyknę fotki
Tak wyglądają na stronie producenta http://www.dotzmag.com/en/wheels/shift-shine

Tak wyglądają na stronie producenta http://www.dotzmag.com/en/wheels/shift-shine
- Od: 21 maja 2012, 12:48
- Posty: 568
- Skąd: Legionowo
- Auto: Mazda 5 2.0 SPORT benzyna, 2010, CW LF
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości