Mazda6 GY L3 '04 2,3l Top Sport Wagon

GL / GJ / GH / GG / GY

Postprzez xRafalx » 16 gru 2014, 15:42

Tak jak napisałeś...

Socyopatic napisał(a):Co kto lubi


Socyopatic napisał(a):[...] mowienie ze 17 lepsze od 18 a klima manualna lepsza od climatronica ;) Tylko że musi byc to jasna skora (ktora w lecie duzo mniej sie nagrzewa) i koniecznie z podgrzewaniem na zime.


Jest to Twoja opinia, a kto inny ma inne zdanie :]
& Marta
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Małopolski
 
Od: 25 kwi 2014, 11:37
Posty: 3600 (51/69)
Skąd: Niepołomice
Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08

Postprzez Socyopatic » 16 gru 2014, 18:40

Oczywiscie :) kazda opinia jest zawsze w jakims stopniu subiektywna ale jesli wszyscy producenci aut wymagaja doplaty za wyzej wymienione elementy to o czyms to swiadczy ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2014, 19:06
Posty: 892
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.

Postprzez mmarcis4 » 16 gru 2014, 19:00

xRafalx napisał(a):a klima manualna lepsza od climatronica

Socyopatic napisał(a):ale jesli wszyscy producenci aut wymagaja doplaty za wyzej wymienione elementy to o czyms to swiadczy

Tak tylko w tym przypadku to raczej do klimatronika jest dopłata i raczej taka klima jest lepsza :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lut 2013, 16:12
Posty: 624 (0/1)
Auto: Mazda 6 fl 2006rok 2.0 Benzyna
Czarna śliwka :)

Postprzez xRafalx » 16 gru 2014, 21:49

O klimatyzacji zapomniałem :) ja także jestem za skórą ale każdy woli co woli :)
& Marta
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Małopolski
 
Od: 25 kwi 2014, 11:37
Posty: 3600 (51/69)
Skąd: Niepołomice
Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08

Postprzez MIRAS M6 » 16 gru 2014, 22:06

Pół skóra była tylko w wersji IMPRESSION przed liftem a nie wiem jak w poliftach bo nie spotkałem jeszcze bo albo mają welur albo wentylowaną skórę. Ja z pół skóry jestem mega zadowolony (mam akurat IMPRESSIONA) tylko że przekładka obić na przednich fotelach to jest po prostu zegarmistrzowska i żmudna i do tego pracochłonna robota.Ręce mi opadły jak w zeszłym roku miałem wyjęty fotel kierowcy w poszukiwaniu przerwy maty grzewczej.Jak szybko próbowałem chociaż trochę pościągać tapicerkę tak jeszcze szybciej to składałem a na całe szczęście przerwa była na przewodzie za włącznikiem wewnątrz podłokcia.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2013, 22:10
Posty: 1361 (87/33)
Skąd: OPOLE/LEPPERSDORF
Auto: MAZDA 6 KOMBI SPORT DYNAMIC (GH) 2,2 R2AA 185KM 2009 r.
PRZEBIEG 453 000
MAZDA 6 (GG) 2.3 Pb 2002 r. AERO PAKIET przekazana dla Vasat
MAZDA 3 (BL) 1,6 Pb 2011 r. AERO PAKIET przekazana dla ASIA M6

Postprzez brodaM6 » 21 gru 2014, 08:42

Masz pan wymiary rozpurki <co?> ,albo s kond brałeś
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez matthies » 22 gru 2014, 16:00

mam tylko takie coś, jak załączniki do tego postu. Reszta była robiona na oko, tak aby pasowało. Jeśli bardzo ci zależy, to mogę któregoś dnia coś więcej zwymiarować, ale już takich rysunków jak w załączniku to nie oczekuj :P
Załączniki
rozpórka.pdf
(40.36 KiB) Pobrane 73 razy
Wspornik.pdf
(40.41 KiB) Pobrane 70 razy
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez brodaM6 » 23 gru 2014, 07:31

<oczko> , zostało tylko długie ramie łączące obydwa kielichy,a fotki pokażesz :> ,pięknie dziękuje :)
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez matthies » 23 gru 2014, 15:09

ja mam regulowaną na zasadzie śruby rzymskiej.
TUtaj jak przyzoomujesz to zobaczysz jak to zrobione:
Obrazek

i znalazłem jeszcze trochę z czasu prac:
jeden sworzeń ma gwint lewy a drugi prawy. Jeśli mnie pamięć nie myli to chyba M12, a śruby mocujące sworzeń do blaszek to chyba M8. Oczywiście wszystko w jak najtwardszym gatunku.
20140814_111236.jpg
20140814_111244.jpg
20140814_124019.jpg
20140814_124032.jpg
oczywiście nie zapomnij o najważniejszym, aby odświeżyć blachy nad kielichami ;)
20140819_143935.jpg
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez brodaM6 » 24 gru 2014, 08:38

Duży rośnij :) , wesołych i spokojnych życzę .
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez matthies » 24 gru 2014, 13:21

też będziesz sam robił?
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez brodaM6 » 25 gru 2014, 10:47

Tak osobiście <oczko>
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez matthies » 25 gru 2014, 13:01

liczę na to, że podzielisz się efektami ;)
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez brodaM6 » 28 gru 2014, 17:46

Oczywiście ,tak sie zastanawiam czy nie pójdę w tym kierunk jak w linku i nie zrobię jedno sztywno bryłe ,u ciebie na tych srubach nic sie nie rusza <co?> ,podobno im sztywnej tym lepiej . http://gorny-sport.pl/viewpage.php?page_id=10.
Załączniki
image.jpg
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez matthies » 28 gru 2014, 19:13

ale co ma się ruszać? to służy do regulacji, nie ma tam zbędnych luzów ;)
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez matthies » 30 gru 2014, 15:24

Broda, mała poprawka, u mnie są gwinty M14x1,5 na klucz 22
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez brodaM6 » 31 gru 2014, 09:09

Dzięki,ja idę w kierunku sztywnej bez śrub ,a wyglądać będzie podobnie jak u ciebie na niej sie bazuje :)
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez mmarcis4 » 31 gru 2014, 11:11

brodaM6 napisał(a):,ja idę w kierunku sztywnej bez śrub

Ale takiej nie wyregulujesz,a powinieneś przy zakładaniu rozpórki podnieść przód założyć rozpórkę,rozcisnąć kielichy zablokować kątre na rozpórce i opuścić auto.Na sztywnej tego nie zrobisz.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lut 2013, 16:12
Posty: 624 (0/1)
Auto: Mazda 6 fl 2006rok 2.0 Benzyna
Czarna śliwka :)

Postprzez xRafalx » 31 gru 2014, 12:02

mmarcis4 napisał(a):
brodaM6 napisał(a):,ja idę w kierunku sztywnej bez śrub

Ale takiej nie wyregulujesz,a powinieneś przy zakładaniu rozpórki podnieść przód założyć rozpórkę,rozcisnąć kielichy zablokować kątre na rozpórce i opuścić auto.Na sztywnej tego nie zrobisz.


Ile ludzi tyle teorii, jedni podnoszą drudzy nie. Ja tez będę zakładał teraz sztywną(bez regulacji), bo taka z śrubami to lipa dla mnie. Jakiś zawsze tam luz na nich jest, a i taka rozpórka jak mam teraz to słabawa troszkę jest bo te blachy na kielichy to śmiech jest :)
& Marta
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Małopolski
 
Od: 25 kwi 2014, 11:37
Posty: 3600 (51/69)
Skąd: Niepołomice
Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08

Postprzez sheller80 » 31 gru 2014, 20:04

No dobra a co wtedy z pochyleniem koła???
Forumowicz
 
Od: 26 lut 2014, 12:59
Posty: 266 (0/3)
Skąd: Łańcut / Podkarpacie
Auto: Mazda 6 GY 2006r RF7J

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy