
Mazda6 GY LF-DE '06 H&R Aero by MAYKI
No Panie, rewalka 


-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Dla mnie to żadna konkurencja po prostu kolejne ładnie zrobione z gustem autko w regionie.
Ja się cieszę szczęściem Maykiego i myślę że to będzie nasza perełka regionalna bo wygląda o wiele ciekawiej niż moja
Teraz trzeba się za Atille wziąść

Ja się cieszę szczęściem Maykiego i myślę że to będzie nasza perełka regionalna bo wygląda o wiele ciekawiej niż moja
Teraz trzeba się za Atille wziąść

Nightfallówna
Mayki ! Mam zawał
kuźwa jak to wyszło... na tej feldze.. z tą tarczą i z tą glebą... Twoja i Tefala M6 zachęcają mnie coraz bardziej znowu do tej marki
Gratki
bo wyszło bajecznie
jakąś sesję trzeba zrobić jak już wszyscy letnie założą 
nie chce sie powtarzac wiec napisze cos innego, ZAJEBI.STA jest !
do pelni szczescia brakuje mi: progow, lotki, gril w kolor albo jakis inny, sciagniecia listew z drzwi i...to czego nie chciales czyli przyciemnic lampy z przodu
aaaaa zapomnialem o jednym.... A-SPEC ! chlopaki namowcie go jakos zeby sie do tego zabral
chetnie mu pomoge, Lukasz pewnie tez ;]
Fakt i tego sie trzymajmy, obie sa piekne!
Ja nie mam funduszy na takie modzenie, mysle nad wynajmem garazu zeby troche samemu porobic a co za tym idzie zaoszczedzic i zadbac bardziej o samochod

do pelni szczescia brakuje mi: progow, lotki, gril w kolor albo jakis inny, sciagniecia listew z drzwi i...to czego nie chciales czyli przyciemnic lampy z przodu
Nightfall napisał(a):Dla mnie to żadna konkurencja po prostu kolejne ładnie zrobione z gustem autko w regionie.![]()
Fakt i tego sie trzymajmy, obie sa piekne!
Nightfall napisał(a):Teraz trzeba się za Atille wziąść
Ja nie mam funduszy na takie modzenie, mysle nad wynajmem garazu zeby troche samemu porobic a co za tym idzie zaoszczedzic i zadbac bardziej o samochod
no, siadło pięknie jak na sprężyny
w komplecie z felgą gra to teraz świetnie
tył chyba do rolowania pójdzie 

- Od: 25 paź 2011, 21:48
- Posty: 1177 (0/17)
- Skąd: Bieruń
- Auto: BMW 330e xDrive
http://www.h-r.com.pl Na tej stronie możecie sobie zobaczyć jakie springi robi H&R
Po założeniu alusów nie było tak kolorowo. Dupa siadła tak że karoseria praktycznie leżała na oponie , tarło tak że aż gumą śmierdziało. Nie źle sie wystraszyłem , i tu z pomocą znowu przyszedł niezawodny
Crenshaw
.
Podsunął mi pomysł żeby zamontować na sprężyny takie wkłady gumowe które wkręca się od środka sprężyny między zwoje.https://www.google.pl/search?q=wkladki+ ... dLlIYvM%3A
Montaż dosyć prosty wystarczyło zdjąć koło nasmarować czymś gumę żeby łatwiej weszła (w moim przypadku była to pasta do hamulców ATE) Im wyżej wkręci się tą gumę tym wyżej podniesie się buda musiałem tylko rozszerzyć zwoje żeby wyżej wkręcić tą gumę użyłem do tego korbki od lewarka. Niestety z braku siły nie wkręciłem tej gumy tak wysoko jak bym chciał ale przynajmniej już nie obciera. Wkręcę je wyżej jak będe u Crenshaw'a wymieniał łączniki stabilizatorów.
Koszt jednej gumy 15zł.
Panie Socyopatic zakładaj z powrotem te springi i wkładaj gumy
Zastanawiam się jeszcze nad rolowaniem nadkoli żeby zrobić tam troszkę więcej miejsca.
Ciesze się że Madzia się podoba dziękuje za wasze opinie
Zaciski chyba zostawię w tym samym kolorze , przed zlotem je tylko prysnę jeszcze raz żeby je odświeżyć. Grill będzie malowany w kolorze nadwozia.
Całe auto będzie odświeżone dojdą progi lotka itd. Wizyta u lakiernika umówiona na 29 marca.
Atilla i Nightfall z tymi światłami to się do was wkrótce odezwę bo to też planuje zrobić przed zlotem i dodam jeszcze że w związku z tymi światłami mam dla was małą niespodziankę
Potwiedzam
Już dawno Ci mówiłem żebyś szóstke kupił
Dopisano 8 mar 2016, o 17:58:
A tak w ogóle to zapomniałem że mieliście to wszystko zobaczyć dopiero na zlocie ale ze mnie

Po założeniu alusów nie było tak kolorowo. Dupa siadła tak że karoseria praktycznie leżała na oponie , tarło tak że aż gumą śmierdziało. Nie źle sie wystraszyłem , i tu z pomocą znowu przyszedł niezawodny
Crenshaw
Podsunął mi pomysł żeby zamontować na sprężyny takie wkłady gumowe które wkręca się od środka sprężyny między zwoje.https://www.google.pl/search?q=wkladki+ ... dLlIYvM%3A
Montaż dosyć prosty wystarczyło zdjąć koło nasmarować czymś gumę żeby łatwiej weszła (w moim przypadku była to pasta do hamulców ATE) Im wyżej wkręci się tą gumę tym wyżej podniesie się buda musiałem tylko rozszerzyć zwoje żeby wyżej wkręcić tą gumę użyłem do tego korbki od lewarka. Niestety z braku siły nie wkręciłem tej gumy tak wysoko jak bym chciał ale przynajmniej już nie obciera. Wkręcę je wyżej jak będe u Crenshaw'a wymieniał łączniki stabilizatorów.
Koszt jednej gumy 15zł.
Panie Socyopatic zakładaj z powrotem te springi i wkładaj gumy
Zastanawiam się jeszcze nad rolowaniem nadkoli żeby zrobić tam troszkę więcej miejsca.
Ciesze się że Madzia się podoba dziękuje za wasze opinie
Całe auto będzie odświeżone dojdą progi lotka itd. Wizyta u lakiernika umówiona na 29 marca.
Atilla i Nightfall z tymi światłami to się do was wkrótce odezwę bo to też planuje zrobić przed zlotem i dodam jeszcze że w związku z tymi światłami mam dla was małą niespodziankę
Atilla napisał(a):Fakt i tego sie trzymajmy, obie sa piekne!
Potwiedzam

Maksiu921 napisał(a):Twoja i Tefala M6 zachęcają mnie coraz bardziej znowu do tej marki![]()
Już dawno Ci mówiłem żebyś szóstke kupił
Dopisano 8 mar 2016, o 17:58:
A tak w ogóle to zapomniałem że mieliście to wszystko zobaczyć dopiero na zlocie ale ze mnie




MAYKI napisał(a):Panie Socyopatic zakładaj z powrotem te springi i wkładaj gumy![]()
u mnie to bez sensu, bo przod tak wysoko stoi na tych eibachach od GH, a tył wtedy usiadł tak mocno, że musiałbym i tak tył podnosić prawie do serii (zresztą osobiście nie jestem zbytnio przekonany co do tych wkładek gumowych), to już lepiej kiedyś zamienic całość na H&R z roznym obniżeniem przodu i tyłu tak by było równo ale nizej niż mam teraz przod
Nadkola imho i tak musisz zrolować, tak samo jak ja zreszta (bo u mnie nawet na serii też przyciera jak jest mocno obciazona), bo jak mocno obciążysz auto albo jak coś się podczas jazdy stanie z tymi pokładkami w jakiejś mega dziurze, to żeby nie było wtopy..
- Od: 13 sty 2014, 19:06
- Posty: 892
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.
MAYKI napisał(a):Grill będzie malowany w kolorze nadwozia.
Szukaj oreo bo jak będą progi i lotka to pakiet niepełny i

Yo, mr. White!
- Od: 8 kwi 2012, 13:05
- Posty: 994 (0/10)
- Skąd: okolice Świdnika
- Auto: M6 GG LF-DE '06
Rozumiem, za sam grill od pakietu często życzą sobie niemałe pieniądze. A jakie ET ?
Yo, mr. White!
- Od: 8 kwi 2012, 13:05
- Posty: 994 (0/10)
- Skąd: okolice Świdnika
- Auto: M6 GG LF-DE '06
No i wszystko jasne, niestety musi trzeć przy et 50 jest idealnie ale na 215
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
-
Tomek grupa rozwoju forum
- Od: 11 kwi 2008, 15:18
- Posty: 1813 (55/50)
- Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
- Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998
Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau
była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG
Nic nie musi. U mnie siedzi prawie taki sam setup jak u Michała (u mnie felga szeroka na 8) i przy 4 osobach w bagażniku jeszcze trochę miejsca zostaje między opona a nadkolem (sprawdzone eksperymentalnie w Rykach). Jak widać nie każda GG/GY jest taka sama.
Yo, mr. White!
- Od: 8 kwi 2012, 13:05
- Posty: 994 (0/10)
- Skąd: okolice Świdnika
- Auto: M6 GG LF-DE '06
Wydaję mi się, że tu akurat nie chodzi o budowę auta a o felgę.poprostu mniejszy rant Ci wystaje i przez to nie ociera. 
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3600 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
Yoki napisał(a):No i wszystko jasne, niestety musi trzeć przy et 50 jest idealnie ale na 215
wcale nie musi, różnica między ET 48 a 50 to tylko dwa milimetry, nie wiem jaki spas byś musiał mieć, żeby one zrobiły różnicę. Przy obniżeniach zawsze wychodzą kwiatki, to normalne, ale wszystko da się ogarnąć, u MAykiego przede wszystkim trzeba założyć węższe opony i zrolować nadkola, wtedy będzie po problemie nawet przy obciążonym aucie.
Inną sprawą jest, że sprężyny obniżają nierówno. Nie wiem co to za niedopatrzenie producentów. W tej sytuacji trzeba było coś wymyślić, żeby można było jeździć. Wyjścia były dwa: albo wkłady, albo wymiana sprężyn. To drugie byłoby mega kłopotliwe, bo skąd teraz wziąć sam tył od innego zestawu.

-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'
Crenshaw napisał(a):trzeba założyć węższe opony
Tylko i wyłącznie to miałem na myśli, ze przy 215 jest już spoko i są idealne do mocy 6.
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
-
Tomek grupa rozwoju forum
- Od: 11 kwi 2008, 15:18
- Posty: 1813 (55/50)
- Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
- Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998
Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau
była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości