Mazda6 GG RF 2003 , 121KM
Przepraszam ze zaśmicam wątek koledze,co do lampy to pewnie bez rozklejenia osuszanie sie nie obejdzie,mam to samo tylko po delikatnej stłuczce i nie aż tak,bez wody sam nalot.
Dopisano piątek, 10 stycznia 2014, 08:20:
Jest na forum zakres takiej operacji Lamp
Dopisano piątek, 10 stycznia 2014, 08:20:
Jest na forum zakres takiej operacji Lamp
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Co do lampy to idiota ze mnie ale przypomniałem sobie że 1 dzien bez tego dekielka i bez żarówki jeździłem dopóki kupiłem nową żarówe...
wiec jakoś spróbuje w środku to wytrzeć/osuszyć i zamknę to spowrotem szczelnie i powinno być w sumie ok , a z tą szybą dzięki za rady będę sprawdzał po kolei i zobaczymy która okaże się pomocna
dzięki jeszcze raz

Dariushinio,
Ja będę próbował dzisiaj po pracy rozgrzać lampę włączając wszystkie światła.
Mam nadzieje, że dzięki uchylonemu dekielkowi wyparuje chociaż w większości.
Jeżeli to nie pomoże to będę wyjmował lampę i podgrzewał w warunkach domowy.
Ostatecznie demontaż całej obudowy, ale mam nadzieje, że do tego nie dojdzie..
Ja będę próbował dzisiaj po pracy rozgrzać lampę włączając wszystkie światła.
Mam nadzieje, że dzięki uchylonemu dekielkowi wyparuje chociaż w większości.
Jeżeli to nie pomoże to będę wyjmował lampę i podgrzewał w warunkach domowy.
Ostatecznie demontaż całej obudowy, ale mam nadzieje, że do tego nie dojdzie..
-
Zdzirson
ja wjechałem do garażu i grzałem od zewnątrz piecykiem takim i suszarką po lampie, woda się kropelkowała a ja stukałem w lampę lekko to spływały na sam dół te kropelki wody już sobie z tym CHYBA poradziłem , aby tylko nie zaparowała teraz , no i pozostaje tylko szyba 
U mnie też już ok, rozkręciłem, podgrzałem, wyczyściłem i uszczelniłem, mam nadzieje, że będzie ok, czego i koledze życzę 
-
Zdzirson
poradziłem sobie również
wystarczyło zrobić tak jak pisałem wyżej, i już mi nie paruje nie musiałem jej rozkręcać
i mam do was pytanie dotyczące opon , czy mógłby ktos podać jakie kupić opony letnie do felg od rx8 ? takie jakieś ze średniej półki poproszę i najniższej możliwej które są tanie i w miare dobre 
225x40R18
ale jakie to najlepiej sam poczytaj, bo co człowiek to różne opinie,
viewtopic.php?f=412&t=99823
viewtopic.php?f=329&t=11167
ale jakie to najlepiej sam poczytaj, bo co człowiek to różne opinie,
viewtopic.php?f=412&t=99823
viewtopic.php?f=329&t=11167
-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
ja w lato ogólnie miałem Bridgestone rozmiar 225/45/18 i bardzo słabo się jeździło na każdym dołku rzucało praktycznie kierownicą , na 40stkach powinno być trochę lepiej? 
I bardziej mi chodziło o to jakiej firmy zakupić letnie opony bo nie za bardzo się znam ;/
I bardziej mi chodziło o to jakiej firmy zakupić letnie opony bo nie za bardzo się znam ;/
Przy profilu 45 czułeś każdy dołek na kierze, a przy 40 będzie lepiej ,czy oby napewno bo mi sie wydaje ze będzie jeszcze dwardziej .
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
nie wiem, przecież ja się pytam czy będzie lepiej czy gorzej...
U mnie TOYO Proxes T1 i jestem mega zadowolony
Ale najlepsza opona świata dla mnie zawsze bedzie ta oponka http://www.discounttire.com/dtcs/findTi ... vid=021026
Szkoda ze mi sie one skonczyly w tamtym roku

Szkoda ze mi sie one skonczyly w tamtym roku
Ostatnio edytowano 4 lut 2014, 12:07 przez WisniaUs, łącznie edytowano 1 raz
-
WisniaUs
też mialem okazje jezdzić na 215/50R17 dość wygodnie, 225/45R17 dość twardo i zarazem głosno, osobiscie takie zestawienie bym se do R18 sprawił . A najlepiej i komfortowo smiga mi sie na zestawieniu 225/50R17 tylko że trzech łopów z tyłu i na ostrym miejskim zakrecie trze z tyłu o nadkole .
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości