Mazda6 GG RF 2003 , 121KM

GL / GJ / GH / GG / GY

Postprzez zigu18 » 9 sty 2014, 21:25

Umyj szybę ipa , acetonem albo innym odtłuszczaczem nawet denaturat może być :p wymień filtr kabinowy, zrób długa trase i konkretnie nagrzej auto a potem wywietrz.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2012, 18:35
Posty: 360 (4/3)
Auto: Mazda 6
GG 2002 sedan
2.0 benzyna BRC

Postprzez matthies » 9 sty 2014, 23:59

mozesz też wrzucic gazety papierowe (nie te śliskie), które bardzo dobrze wciągają wilgoć w siebie.
ale sposób parkowania też jest badzo ważny, u siebie zauważyłem to samo.
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez Zdzirson » 10 sty 2014, 09:11

Jakieś rady dla tego reflektora? Mam podobnie :/
Zdzirson
 

Postprzez brodaM6 » 10 sty 2014, 09:19

Przepraszam ze zaśmicam wątek koledze,co do lampy to pewnie bez rozklejenia osuszanie sie nie obejdzie,mam to samo tylko po delikatnej stłuczce i nie aż tak,bez wody sam nalot.

Dopisano piątek, 10 stycznia 2014, 08:20:

Jest na forum zakres takiej operacji Lamp
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez Dariushinio » 10 sty 2014, 12:28

Co do lampy to idiota ze mnie ale przypomniałem sobie że 1 dzien bez tego dekielka i bez żarówki jeździłem dopóki kupiłem nową żarówe... <glupek2> wiec jakoś spróbuje w środku to wytrzeć/osuszyć i zamknę to spowrotem szczelnie i powinno być w sumie ok , a z tą szybą dzięki za rady będę sprawdzał po kolei i zobaczymy która okaże się pomocna :D dzięki jeszcze raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sie 2013, 20:14
Posty: 126 (2/0)
Auto: Mazda 6 2003 --->
Mazda 6 GH 2008

Postprzez Zdzirson » 10 sty 2014, 12:48

Dariushinio,
Ja będę próbował dzisiaj po pracy rozgrzać lampę włączając wszystkie światła.
Mam nadzieje, że dzięki uchylonemu dekielkowi wyparuje chociaż w większości.
Jeżeli to nie pomoże to będę wyjmował lampę i podgrzewał w warunkach domowy.
Ostatecznie demontaż całej obudowy, ale mam nadzieje, że do tego nie dojdzie..
Zdzirson
 

Postprzez Dariushinio » 10 sty 2014, 14:14

ja wjechałem do garażu i grzałem od zewnątrz piecykiem takim i suszarką po lampie, woda się kropelkowała a ja stukałem w lampę lekko to spływały na sam dół te kropelki wody już sobie z tym CHYBA poradziłem , aby tylko nie zaparowała teraz , no i pozostaje tylko szyba :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sie 2013, 20:14
Posty: 126 (2/0)
Auto: Mazda 6 2003 --->
Mazda 6 GH 2008

Postprzez Zdzirson » 12 sty 2014, 13:33

U mnie też już ok, rozkręciłem, podgrzałem, wyczyściłem i uszczelniłem, mam nadzieje, że będzie ok, czego i koledze życzę :)
Zdzirson
 

Postprzez Dariushinio » 28 sty 2014, 13:42

poradziłem sobie również ;) wystarczyło zrobić tak jak pisałem wyżej, i już mi nie paruje nie musiałem jej rozkręcać :D i mam do was pytanie dotyczące opon , czy mógłby ktos podać jakie kupić opony letnie do felg od rx8 ? takie jakieś ze średniej półki poproszę i najniższej możliwej które są tanie i w miare dobre <ok>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sie 2013, 20:14
Posty: 126 (2/0)
Auto: Mazda 6 2003 --->
Mazda 6 GH 2008

Postprzez matthies » 28 sty 2014, 14:51

225x40R18
ale jakie to najlepiej sam poczytaj, bo co człowiek to różne opinie,
viewtopic.php?f=412&t=99823
viewtopic.php?f=329&t=11167
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez brodaM6 » 28 sty 2014, 15:14

Nie lepiej 225/45/
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez matthies » 28 sty 2014, 17:02

do 18” jakos mnie 45 nie przekonuje. 40 to wporzo bo tamtem to nie wiem czy koło nie będzie zbyt duże. Ale to tylko moja opinia;)
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez zemoj » 28 sty 2014, 17:12

Wg mnie też 225/40.
z kropką nad z
Klubowicz
 
Od: 4 sty 2010, 22:12
Posty: 3200 (146/242)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR

Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0

Postprzez brodaM6 » 28 sty 2014, 17:36

tak to wyglada ktore to ktore ? :D na pierwszy rzut oka nie widac roznicy.
Załączniki
18 opona 40.jpeg
fele 18 opona 45.jpeg
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez matthies » 28 sty 2014, 18:26

daj w takim samym ujęciu a nie jakieś zagrywki z piaskownicy stosujesz :P
z tego ujęcia wygląda te drugie 45. Pozatym nie chodzi o wygląd, tylko o centymetry.
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez Dariushinio » 3 lut 2014, 13:10

ja w lato ogólnie miałem Bridgestone rozmiar 225/45/18 i bardzo słabo się jeździło na każdym dołku rzucało praktycznie kierownicą , na 40stkach powinno być trochę lepiej? :)
I bardziej mi chodziło o to jakiej firmy zakupić letnie opony bo nie za bardzo się znam ;/
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sie 2013, 20:14
Posty: 126 (2/0)
Auto: Mazda 6 2003 --->
Mazda 6 GH 2008

Postprzez brodaM6 » 3 lut 2014, 14:06

Przy profilu 45 czułeś każdy dołek na kierze, a przy 40 będzie lepiej ,czy oby napewno bo mi sie wydaje ze będzie jeszcze dwardziej .
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez Dariushinio » 3 lut 2014, 16:56

nie wiem, przecież ja się pytam czy będzie lepiej czy gorzej...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sie 2013, 20:14
Posty: 126 (2/0)
Auto: Mazda 6 2003 --->
Mazda 6 GH 2008

Postprzez WisniaUs » 3 lut 2014, 19:50

U mnie TOYO Proxes T1 i jestem mega zadowolony <spoko> Ale najlepsza opona świata dla mnie zawsze bedzie ta oponka http://www.discounttire.com/dtcs/findTi ... vid=021026

Szkoda ze mi sie one skonczyly w tamtym roku <płacze>
Załączniki
IMG_4043.JPG
Ostatnio edytowano 4 lut 2014, 12:07 przez WisniaUs, łącznie edytowano 1 raz
WisniaUs
 

Postprzez brodaM6 » 3 lut 2014, 21:07

też mialem okazje jezdzić na 215/50R17 dość wygodnie, 225/45R17 dość twardo i zarazem głosno, osobiscie takie zestawienie bym se do R18 sprawił . A najlepiej i komfortowo smiga mi sie na zestawieniu 225/50R17 tylko że trzech łopów z tyłu i na ostrym miejskim zakrecie trze z tyłu o nadkole .
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy