Mazda6i Sport GG L3 '07 2.3 AT US

GL / GJ / GH / GG / GY

Postprzez alk80 » 7 sty 2011, 20:58

Bandit masz po nie niemieckiemu :] –> http://archiwumallegro.pl/unikat_emphas ... 27794.html
Avensis VersoObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 12:20
Posty: 2622 (4/35)
Skąd: Radzionków
Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.

Postprzez IraZ » 8 sty 2011, 13:13

ta, dokładnie, 1 piec co pociągnie wszystko...i z bańki <czarodziej>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2010, 22:38
Posty: 910
Skąd: Chełm
Auto: CX-5 KE '16 34K
AWD AT 2.5 192KM

Postprzez MateoO » 19 sty 2011, 14:30

auto naprawdę robi wrażenie... Pozdrawiam ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 sty 2011, 10:36
Posty: 208
Skąd: PABIANICE
Auto: Mazda 323F Ba 1.8 1997r
Mazda 6 GH 2.5 2008

Postprzez Arek_78 » 14 lut 2011, 22:14

Jak już szukaliście te wszystkie bajerki to nie było gdzieś świateł do jazdy dziennej w miejsce halogenów? To by mi się bardzo przydało bo halogeny mam w lampie przedniej.

Ale robota dobrze zrobiona. Co do "pieca" to dużej mocy 5-kanałowy wystarczy. Byle miał każdy kanał regulowany osobno. Ja miałem w poprzednim autku wzmacniacz 6-kanałowy STEG-a. Nie było do czego się przyczepić z pasmem przenoszenia od 18 – 9.000 po zmostkowaniu dla "bumbum" i na drzwi od 18-65000. Można było słuchać klasyki i techno.
Forumowicz
 
Od: 1 cze 2009, 06:15
Posty: 481 (1/5)
Skąd: Lubin
Auto: Mazda 6 3.0 V6 2006 r. 6-bieg; CarPC :)

Postprzez IraZ » 15 lut 2011, 17:05

Arek_78 napisał(a):Jak już szukaliście te wszystkie bajerki to nie było gdzieś świateł do jazdy dziennej w miejsce halogenów? To by mi się bardzo przydało bo halogeny mam w lampie przedniej.


na ibeju widziałem, ale zalatują WT :|

Co do pieca to jest to dokładnie taki jakiego szukałem od dłuższego czasu. Mam układ 6+1 a ten idealnie tutaj pasuje. Dodatkowo jak sie przyfarci to dojdzie procesor dźwieku Audisona...taki jak tu:
http://www.audison.eu/index_main.php?Section=BITONE
i temat CA bedzie zamieciony. :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2010, 22:38
Posty: 910
Skąd: Chełm
Auto: CX-5 KE '16 34K
AWD AT 2.5 192KM

Postprzez IraZ » 26 mar 2011, 20:22

Hu hu dawno nie pisałem tutaj :( , ale nic to. Troszeczke mi to zajęło ale w końcu zamąciłem całość jeżeli chodzi o CA.
Wcześniej zakupiony piecyk, nabrał już mocy urzędowej i czas najwyższy był go założyć.
Fuksem wcześniej zakupiony za połowę wartości EmPhaser EA650-200 obdmuchałem i poszedł na warsztat.

Obrazek

Takie toto ma parametry:

50Wrms x 6 + 200Wrms x1 @ 4 ohms > 0.1% THD
75Wrms x 6 + 320Wrms x1 @ 2 ohms > 0.3% THD
150Wrms x 3 + 200Wrms x 1 mono bridged @ 4 ohms > 0.3% THD
2 ohms stable stereo mode / 4 ohms stable bridged mode
Full-MOSFET amplification circuitry
Variable input sensitivity: 0.3 – 7V
Damping factor @ 4 ohms: < 350
Signal to noise ratio: < 100dB
Channel separation: < 50dB
Dimensions WxHxD: 505 x 50 x 275mm
Net weight: 6.86kg

Także kawał żelaza pod względem wyglądu, mocy jak i wagi.
Poprzedni Coustic A200 300W pójdzie już niedługo do kolegi Rabina do M 323F, także wszystko zostaje w rodzinie hihi :D

A tak to wygląda po montażu:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Wymiana wzmaka pozwoliła na pełną regulację wszystkich 6-ciu zestawów zamontowanych w autku. Czyli : Przód JBL 6508C ,boczki JBL 8628, tył JBL 6508C oraz skrzynka GT 1204BR. Całość ładnie hasa, lecz dużo z końcowego efektu zależy od samego radia. Moje, niestety czysto fabryczne posiada tylko podstawową regulację basy,treble, fader – na fabrykę się nadawało, ale przy takim zestawie trudno było wykrzesać z niego więcej...i tutaj wpadł mi w łapy taki oto wynalazek:

JBL MS-8 DSP System Integration Digital Processor.

Obrazek

Dla ciekawisiów tutaj link: http://ms8-eu.jbl.com/

Taki samochodowy SoundBlaster X-Fi Elite. Zaimplementowany system Logic 7 nawet ze starego stereofonicznego Safari potrafi wykrzesać system surround 5.1 lub 7.1 dowolnie jak kto chce.

Obrazek

Całość systemu kontrolowana jest z jednego radiowego pilota oraz dołączonego wyświetlacza, a 31 pasmowy korektor dopełnia całości.

Obrazek

Został mi się XCL, więc pomyślałem, że też należy go wpiąć – dodatkowe źródło mp3 nie zaszkodzi.

Obrazek

Obrazek

Ten dodatkowy śmieszny wiszący niebieski przełącznik, zmienia źródło EX zmieniarki pomiędzy XCL'em a Navi. Na razie wisi, ale gdzieś go przykleję. Na chwilę obecną jeszcze nie ogarnąłem całości, ale już na defaultowych ustawieniach po prostu zatyka <faja>
Jak da radę, to postaram się wkleić filmik z 5.1 i bez do odsłuchania i porówania.

PS.
Bandit – ze wzmacniaczem grają dużo głosniej hihi...czy jakościowo lepiej-trudno powiedzieć.
Lukas007 – fakt, teraz potwierdzam,zestaw JBL8628 nadaje się jako MID-HI, basy ma słabe.
Ostatnio edytowano 4 kwi 2011, 11:35 przez IraZ, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2010, 22:38
Posty: 910
Skąd: Chełm
Auto: CX-5 KE '16 34K
AWD AT 2.5 192KM

Postprzez s i w y » 26 mar 2011, 21:16

<sex:konik> <sex:konik>
szczęka opada powiem Ci tyle. Jutro Badamy jak to łupie :) Szacun za to CA :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 lip 2009, 11:01
Posty: 1112
Auto: m6

Postprzez alk80 » 26 mar 2011, 21:40

IraZ napisał(a):Ten dodatkowy śmieszny wiszący niebieski przełącznik, zmienia źródło EX zmieniarki pomiędzy XCL'em a Navi. Na razie wisi, ale gdzieś go przykleję. Na chwilę obecną jeszcze nie ogarnąłem całości

i wszystko było by super gdyby nie ten wydawało by się detal, nie przymocowałeś nigdzie przełącznika i tym samym spieprzyłeś całą włożoną pracę,
takim czymś zepsuć całość – żenada
wstyd mi za ciebie



ps. żarcik :D
jest w p..e <spoko> , przyjedziemy – posłuchamy <faja>
Avensis VersoObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 12:20
Posty: 2622 (4/35)
Skąd: Radzionków
Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.

Postprzez Lofi » 26 mar 2011, 22:58

IraZ napisał(a):W końcu przyszły z US. długo oczekiwane halogeny ( tutaj duże dzięks za pomoc firmie FOX-RZESZÓW). Jak to amerykaniec nie ma ani przednich ani tylnych.
U nas jednak są wymagane , przynajmniej te tylne przeciwmgielne światło, ale skoro była już przygotowana instalacja, a manetka posiadała odpowiednią funkcję szkoda było nie założyć.
Niestety zestawów halogenów do zderzaków w wersji sport jest przynajmniej ok 2 typów, które wyglądają z zewnątrz tak samo ale wewnętrzne mocowania mają inne.Dodatkowo trzeba zwrócić uwagę na to aby manetka miała także funkcję załączania tylnego światła przeciwmgielnego.Dzięki w/w firmie po 1 mojej gafie udało się w końcu dobrać odpowiednie komponenty do instalacji całego zestawu. Nie ukrywam iż często-gęsto zaglądałem i nadal zaglądam tutaj.
http://forum.mazda6club.com/electrical/229053-got-my-fog-lights-move-over-installed.html
lub tu
http://www.mazdas247.com/forum/forumdisplay.php?138-Mazda6-Atenza-amp-MAZDASPEED6-%28MazdaSIX.com-amp-MZSPD6.com%29

Mimo, iż nieco zagmatwane to forum, to mają tam naprawdę masę tematów DIY oraz źródeł skąd?co? i za ile? Niestety, mimo iż mamy 21 wiek, HD TV, mp3 i internet to nadal prosty szary polski user Mazdy w wersji US może mieć problemy z zakupem i sprowadzeniem części. A dokładniej mówiąc, takich które chciał, a nie takich które akurat były na stanie w magazynie w Ohio lub innej Nevadzie.

anyłej....

Najpierw manetka:
Obrazek

Zestaw, przynajmniej do mojej wersji Sport wygląda tak:

Obrazek

takie toto ma numery:
GJ6H-66-122 – LEVER,LIGHT SWITCH WITH FOG 1( tutaj trzeba zamówić wersję EUR z funkcją załącznia tylnego światła przeciw-mgielnego)
GR2F-66-122 lub GJ6F-66-122 nie pamiętam który.

LE46-51-680 – LAMP® 1
LE46-51-690 – LAMP(L) 1
GP7A-51-684B – BRACKET Right 1
GP7A-51-688A – CORD,FRONT Right 1
GP7A-51-694B – BRACKET Left 1
GP7B-50-C21B – Front bumper cover left 1
GP7B-50-C11B – Front bumper cover right 1
99865 0516 – Self Tapping Screws 6
G22E 51 6H9 – Screws 2
G22E 51 695 – Screws 2


Nie pomylić z tymi, to też wersja sport:

Obrazek

Manual dołączony do zestawu jasno określa step-by-step co,gdzie i jak poodkręcać żeby zdjąć przedni zderzak. Także się nie będę rozpisywał. Można to wykonać także bez zdejmowania, ale wtedy się człowiek tylko nawq..wia i tyle. Montaż na wkręty ,podpięcie wtyczek, sprawdzenie czy hasa i składamy. Acha i warto nie zapomnieć o podłączeniu z powrotem obrysówek, bo inaczej znów rozkręcanie – przynajmniej spodu, a dostęp jest do <dupa> .

A w kocu wygląda to tak:

Obrazek

Można by powiedzieć, że po co tyle roboty ze zderzakiem itd, skoro są gotowe soczewki przeciwmgielne montowane w reflektor.
Otóż niestety nie....Jak ktoś ma taka chęć musi wymienić cały reflektor, gdyż tak jak w moim przypadku, ta wersja nie została wyposażona w odpowiednie uchwyty, a odblask widoczny z zewnątrz jest elementem stałym i nie demontowalnym – inaczej jak w wersji EUROPE.
Co nie oznacza, iż samemu nie można tam jakiś angel- ajsów wkleić albo led'ów....


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

a tak to świeci:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Co do tylnej lampy przeciwmgielnej, to sprawa najpierw ciężka, okazała się prosta jak kopanie kartofli. Tutaj ponownie ukłon dla IMPEX Lublin. W pierwszej wersji miałem zrezygnować z jednej lampy cofania, jednakże okazało się iż reflektory pozycji mają gotową dodatkową instalację, a żarówka jest dwu-włóknowa, przy czym funkcja pozycji to jedno z nich. Podpięcie drugiego włókna jako funkcji przeciwmgielnej dało w sumie wymaganą ilość mocy – czyli wszystko zgodnie z paragrafem.

A tak to wygląda: Pozycja ON

Obrazek

Pozycja ON + REAR FOG

Obrazek


W związku z tym iż zapadała już ciemna noc i zaczęło nieźle wiać, strudzony Uszatek udał się na upragniony odpoczynek przy pifcu. <piwo>
jesli moge dopytac jaki koszt zestawu manetki z kabelkami i caly zestaw razem .. tez mnie czeka ... zamiana z USA na EU
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2011, 22:23
Posty: 112
Skąd: 3miasto
Auto: Mazda 6 2009 2.5L 170 KM USA

Postprzez alk80 » 26 mar 2011, 23:14

Lofi nie musiałeś wszystkiego cytować, wystarczyło by napisać o co chodzi :]
Avensis VersoObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 12:20
Posty: 2622 (4/35)
Skąd: Radzionków
Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.

Postprzez Lofi » 26 mar 2011, 23:21

poprawie się .. next time
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2011, 22:23
Posty: 112
Skąd: 3miasto
Auto: Mazda 6 2009 2.5L 170 KM USA

Postprzez boczek86 » 27 mar 2011, 03:45

zestaw CA masz super :) <faja> tylko pozazdroscic :) <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2010, 12:12
Posty: 2321 (4/1)
Skąd: PUCK
Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition

viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0

Postprzez IraZ » 27 mar 2011, 17:26

Co do możliwości w/w kompletu, tutaj można sobie odsłuchać, najlepiej jak się ma głośniki 5.1 <faja>

http://vimeo.com/21551103
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2010, 22:38
Posty: 910
Skąd: Chełm
Auto: CX-5 KE '16 34K
AWD AT 2.5 192KM

Postprzez rymko » 17 maja 2011, 09:53

Iraz podziwiam Twoją wytrwałość i chęć upiększania furki , ale zaczynasz przeginać pałę z tym upiększaniem znaczkami, nalepkami itd. Też chciałem założyć halogeny, ale oryginalne boczne wloty pasują do centralnego, a w halogenach tak nie jest i zrezygnowałem. NAVI ekstra :D
Albo ktoś robi Cię w bambuko z tym audio, albo sam nie wiesz czego chcesz. Mam taki sam model M6 i generalnie mogę Ci powiedzieć, że do uzyskania ekstra dźwięku – jak na samochód oczywiście – wystarczy zająć się "tunningiem" tapicerki drzwiowej, by nie rezonowała przy dużej głośnośći – czytaj basie – i przerobieniem tyłu auta na system dwudrożny na 4 głośnikach. Z tapicerką jest trochę roboty , bo trzeba okleić prawie wszystkie plastiki i jeszcze takie tam inne drobiazgi – ale kumaty gość to ogarnie. Co do tyłu to 2 głośniki nisko – średniotonowe w drzwiach + 2 kopułki wysokotonowe 1" na wysokości uszu pasażerów tylnej kanapy, no i bardzo ważne+2 zwrotnice pasywne z możliwością regulacji fazy, podbicia dynamiki itd , niezbędne do prawidłowego skonfigurowania akustyki tyłu samochodu. Zaręczam Ci, że możliwość wysterowania z radia są wystarczające, a ilość basu i sopranu aż za duża. Pojawia się dużo góry w tyle samochodu i przy odpowiednim ustawieniu radyjka soprany z tyłu uzupełniają jego minimalny brak z przodu. Mój kumpel który zakupił nową S Klasse na 12 głośnikach w systemie Harman – Kardon, był wręcz zażenowany brakiem istotnej różnicy brzmienia jego systemu i u mnie. Dodam , że niejako zawodowo słucham muzyki. Aha, jeszcze jedno oryginalne Bose w M6 to kompletna bzdura, ja bym na miejscu firmy Bose na nie firmował swoim logiem takiego systemu , bo nie ma się czym chwalić. Zresztą problem nie dotyczy tylko Bose, ale i Harmana, Levinsona, Bang & Olufsen i innych producentów wkładających tanie, słabe głośniczki w segment motoryzacyjny. Pozdrawiam i życzę powodzenia :) :) :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 maja 2009, 14:23
Posty: 482 (2/6)
Auto: Mazda 6I 2.3 2007 A-spec/AT

Postprzez IraZ » 18 maja 2011, 16:32

rymko dzięki za trzeźwe spojrzenie na temat bez zbędnego bicia piany.
Jeżeli chodzi o tłumienie plastików, drzwi ect, to właśnie jest to w trakcie realizacji i myślę że po weekendzie będzie pozamiatane.
Co do samych głośników, ich rodzaju i umiejscowienia – to po przeczytaniu miliona czasem sprzecznych postów człowiek nadal jest głupi i jak osobiście nie spróbuje/zobaczy to się nie przekona. Od czasu do czasu zrobię mały kroczek do przodu i coś doklejam. Jak nie pasi to krok w tył. Końcowym zestawieniem jakie planuję zamontować – to przód JBL Power 6563C – zestaw na przód, tylne drzwi to JBL 6508C oraz tylna półka JBL power 6560C docelowo mają podciągnąć średnie tony z przodu. Reszta to już zabawa z MS-8 i odpowiednie skonfigurowanie zwrotnic. Sam jestem ciekaw efektów, szczególnie jeżeli chodzi o maty wygłuszające. Nie chodzi tutaj o kopnięcie bo 800W EMPHASER to potrafi tylko o jakość dźwięku i efekty ,a do tej pory jakoś zawsze czegoś mi brakowało.

Taki będzie finał, bo już nie długo mam nadzieję , długo oczekiwany REAR LIP SPOILER :D

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2010, 22:38
Posty: 910
Skąd: Chełm
Auto: CX-5 KE '16 34K
AWD AT 2.5 192KM

Postprzez rymko » 19 maja 2011, 08:32

Pisząc o tapicerce drzwiowej miałem na myśli oklejanie taśmą tapicerską – taka klejąca się taśma materiałowa – plastików z poszycia tapicerki – potrafią dzwonić przy dużej głośności. Co do mat w drzwiach to musisz uważać by ich nie umieszczać tak by miały kontakt z wodą , bo zgnoisz drzwi. Ja u siebie nie mam mat , a basu jest naprawdę dużo, a tylko o to tu chodzi.
Weź pod uwagę głośniki Morela, Seasa, Focala, Scan Speaka – to inna bajka niż JBL – ale jak szukasz dobrego audio to nie ma nic lepszego – można czasami znależć okazyjnie na e-bai'u.
Postaraj się jednak o zwrotnicę o regulowanych parametrach – to bardzo ważne dla dostrojenia dźwięku do Twoich potrzeb, bo nawet najlepsze głośniki trzeba skonfigurować.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 maja 2009, 14:23
Posty: 482 (2/6)
Auto: Mazda 6I 2.3 2007 A-spec/AT

Postprzez IraZ » 2 cze 2011, 10:20

W końcu udało się oblepić drzwi oraz tylna klapę matą wygłuszającą. Do tego celu wybrałem jeden z lepszych ( mam nadzieję ) produktów na rynku czyli Holywood Energetic RoadKill HRK-165 taką jak tutaj:

http://essa.com.pl/oferta/index.php?id=165,169,242,247&kid=247&pid=1827

Obrazek

Obrazek
Robota była zlecona firmie zewnętrznej, dlatego fotek brak , ale postaram się coś cyknąć w międzyczasie.
Pierwsze wrażenie to sposób w jaki otwieramy i zamykamy drzwi, niemalże jak w Bentley'u, zamek robi tylko cichutkie klap i pozamiatane. Tylna klapa jest nieco cięższa i trzeba ją z "chlebkiem" podnosić ale już z domykaniem nie ma problemu. Także podczas jazdy jest ciszej wewnątrz.

Co do audio....dobre tłumienie robi swoje <serduszka>. Dodatkowe wyklejenie wszystkich elementów plastikowych w boczkach drzwi, pozwoliło na podkręcenie przednich wooferów i Sub'a w bagażniku bez efektu rezonansu, oczywiście w miarę mocy głośników :D
Moja wina <glupek2> , moja bardzo wielka wina <glupek2> <glupek2> , że nie zacząłem od razu od tego, ale cóż.... <czytaj> <głaszcze>

Przy okazji na przód założono JBL Power Series P6563C tylne drzwi na razie JBL 8628 i chyba zostaną...na tył poszły JBL Power Series P6560C. Pozostała jedynie kwestia dopieszczenia zwrotnic co by z obecnego zestawu wycisnąć max mozliwości.
Pod blokiem za taką regulację to może mi jakiś życzliwy wylać miednicę pomyj na głowę, także w tym celu trzeba sie udać za miasto tudzież do lasu.

Dodatkowo, niestety kosztem tylnej klubowej podkładki <płacze> ,zamontowało się kamerkę cofania ( zintegrowana z podkładką pod tablice).

http://allegro.pl/tablica-kamera-cofania-w-tablicy-rejestracyjnej-i1605795465.html

Próbowałem zamontować taka pasującą w miejsce lampki oświetlenia tablicy, ale były w tym 2 sęki:
1. dołączona dioda LED świeci nieco inaczej niż druga i wieczorem z daleka widać że coś nie halo.
2. Brak regulacji kąta widzenia

A tak to widać w realu:

Obrazek

Obrazek

Obrazek
...i tutaj przyznam się, iż szczerze żałuję iż nie zrobiłem tego wcześniej, bo sprawa jest 1klasa a parkowanie tyłem miłe,łatwe i przyjemne :)
Ostatnio edytowano 2 cze 2011, 21:32 przez IraZ, łącznie edytowano 3 razy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2010, 22:38
Posty: 910
Skąd: Chełm
Auto: CX-5 KE '16 34K
AWD AT 2.5 192KM

Postprzez IraZ » 2 cze 2011, 10:37

...a bajdełej dodam pare świeżych fotek, bede miał +5 o lansu <czarodziej> i + 2KM

US vs EU
Dzięki Don Grzesiowi :)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Ostatnio edytowano 14 lip 2011, 15:22 przez IraZ, łącznie edytowano 3 razy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2010, 22:38
Posty: 910
Skąd: Chełm
Auto: CX-5 KE '16 34K
AWD AT 2.5 192KM

Postprzez boczek86 » 2 cze 2011, 10:47

piekne masz to autko :) widze ze kamera cofania calkiem fajny pomocnik parkowania :) a w nocy tez ladnie wszystko widac ?? nawet przy nieoswietlonym parkingu ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2010, 12:12
Posty: 2321 (4/1)
Skąd: PUCK
Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition

viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0

Postprzez IraZ » 2 cze 2011, 10:57

boczek86 napisał(a):a w nocy tez ladnie wszystko widac ?? nawet przy nieoswietlonym parkingu ??

w wersji US są dwie lampy cofania także spoko majonez
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2010, 22:38
Posty: 910
Skąd: Chełm
Auto: CX-5 KE '16 34K
AWD AT 2.5 192KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy