Mazda6 GY 2007r by odom 165Km 405 Nm chip&fap&BMC – SPRZEDANA

GL / GJ / GH / GG / GY

Postprzez LooKasH8 » 29 wrz 2015, 19:29

No to mnie kolega nakręcił, gratuluję wyniku ;p czekam na filmik ;D
Forumowicz
 
Od: 14 gru 2014, 23:24
Posty: 535 (0/1)
Auto: Były – Mazda 6 2.0 MZR-CD 121 KM, liftback 2007
– Mazda 6 GH L5-VE Sedan 2008;
JEST:
– Mazda MX-5 NBfl B6 '02
– Saab 93 SS Aero b207R MY '03 290KM/410NM

Postprzez odom » 29 wrz 2015, 19:36

LooKasH8 napisał(a):No to mnie kolega nakręcił, gratuluję wyniku ;p czekam na filmik ;D


jasne sam się go doczekac nie mogę ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2014, 15:59
Posty: 837 (2/1)
Skąd: Ruda Śląska
Auto: MAZDA 6 07' 2.0 GY 165 KM
MAZDA CX3 16' 2.0 120KM AT
LEON CUPRA ST 16' 290KM AT
MAZDA 6 2.2 185 KM
TRANSIT CONNECT 17' 120 KM

Postprzez leni » 29 wrz 2015, 21:36

Nooo konkretna robota <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 paź 2013, 08:05
Posty: 470 (26/21)
Skąd: Katowice
Auto: Jest: Citroen C5 (X7) CROSSTOURER 2.0 BlueHDi 180 KM 2015 rok
Była: MAZDA 6 GY 2.0/136KM CiTD 2004 rok

Postprzez odom » 30 wrz 2015, 10:29

leni napisał(a):Nooo konkretna robota <spoko>


THX :D

Idąc dalej tropem prawidłowych skutków przeprowadzenia chip& fapa kolejny etap to Filtry oleje i czyszczenie smoka + podkładki pod wtryskami.

Filtr powietrza zamówiony BMC ( polecony przez kumpli lepszy niż K&N ) . Olejowy paliwa i kabinowy to z pewnością Mann.

największy mój dylemat to olej i tu słucham sugestii.... Do tej pory od nowości mazda jeździ na dexelli i tak jakoś zastanawiam się nad zmianą oleju i czy w ogóle warto go zmieniać <co?>

Może MOTUL8100 X-Clean 5W30 <co?>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2014, 15:59
Posty: 837 (2/1)
Skąd: Ruda Śląska
Auto: MAZDA 6 07' 2.0 GY 165 KM
MAZDA CX3 16' 2.0 120KM AT
LEON CUPRA ST 16' 290KM AT
MAZDA 6 2.2 185 KM
TRANSIT CONNECT 17' 120 KM

Postprzez MrShaleck » 1 paź 2015, 11:47

odom napisał(a):największy mój dylemat to olej i tu słucham sugestii.... Do tej pory od nowości mazda jeździ na dexelli i tak jakoś zastanawiam się nad zmianą oleju i czy w ogóle warto go zmieniać


Podobno Dexelia pochodzi z tej samej fabryki co olej GM, czyli do WOLFa.(info od olejarza, nie internetu:) )

Jak chcesz dobry olej to polecam Penrite, u nas na razie jeszcze nie jest tak dobrze znany. Olej z Australii. Musisz sam się przekonać :) Ja zalałem Enviro+ 5W40. Też jeździłem na Dexelii latami.
W kwestii Motula to są już różne opinie. Jedni mówią, że super inni, że to już nie ten olej co kiedyś.
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Marcin
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2011, 21:56
Posty: 2616 (10/40)
Skąd: PRAUST
Auto: CLK 55 AMG W209
Kurczak El Rapido 1.6 TDI

Postprzez odom » 1 paź 2015, 12:36

roxygenium napisał(a):
Podobno Dexelia pochodzi z tej samej fabryki co olej GM, czyli do WOLFa.(info od olejarza, nie internetu:) )


Według moich informacji to Elf ;P [/quote]

roxygenium napisał(a):Jak chcesz dobry olej to polecam Penrite, u nas na razie jeszcze nie jest tak dobrze znany. Olej z Australii. Musisz sam się przekonać :) Ja zalałem Enviro+ 5W40. Też jeździłem na Dexelii latami.
W kwestii Motula to są już różne opinie. Jedni mówią, że super inni, że to już nie ten olej co kiedyś.


Dlaczego tylko ,,dobry,, <co?> Cena jest konkretna więc może uświadom mi po czym tweirdzisz, że olej jest git :D. Już nie wspomnę jak ciężko znaleźć informacje w necie od użytkowników ... hahaha
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2014, 15:59
Posty: 837 (2/1)
Skąd: Ruda Śląska
Auto: MAZDA 6 07' 2.0 GY 165 KM
MAZDA CX3 16' 2.0 120KM AT
LEON CUPRA ST 16' 290KM AT
MAZDA 6 2.2 185 KM
TRANSIT CONNECT 17' 120 KM

Postprzez Dominator » 1 paź 2015, 14:38

Jak juz grzebiesz w samochodzie to zainwestuj w jakiegos millersa albo amsoila, oleje w w wiekszosci ich oferty w pelni syntetyczne. Lepsze od dexeli, motula itp.
...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2011, 23:36
Posty: 4920 (66/68)
Skąd: Bielsko-Biała/KR/KTA
Auto: Accord 8 2.2 gnojówka

Postprzez odom » 1 paź 2015, 14:41

Dominator napisał(a):Jak juz grzebiesz w samochodzie to zainwestuj w jakiegos millersa albo amsoila, oleje w w wiekszosci ich oferty w pelni syntetyczne. Lepsze od dexeli, motula itp.



znasz <co?> używałeś <faja>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2014, 15:59
Posty: 837 (2/1)
Skąd: Ruda Śląska
Auto: MAZDA 6 07' 2.0 GY 165 KM
MAZDA CX3 16' 2.0 120KM AT
LEON CUPRA ST 16' 290KM AT
MAZDA 6 2.2 185 KM
TRANSIT CONNECT 17' 120 KM

Postprzez MrShaleck » 1 paź 2015, 20:24

odom napisał(a):Już nie wspomnę jak ciężko znaleźć informacje w necie od użytkowników ...

Poczekamy, zobaczymy :) Zachwalających wiodące marki rozlewane w rafinerii na pomorzu, w opakowaniach z różnymi naklejkami jest bardzo dużo :)

A Dominator ma chyba na myśli to, że oleje wyższej klasy jak millers są czystymi syntetykami 'z prawdziwego zdarzenia' a nie mieszankami nazwanymi syntetykiem.
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Marcin
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2011, 21:56
Posty: 2616 (10/40)
Skąd: PRAUST
Auto: CLK 55 AMG W209
Kurczak El Rapido 1.6 TDI

Postprzez odom » 2 paź 2015, 06:55

roxygenium napisał(a):

A Dominator ma chyba na myśli to, że oleje wyższej klasy jak millers są czystymi syntetykami 'z prawdziwego zdarzenia' a nie mieszankami nazwanymi syntetykiem.


MIllers 5w40 LongLife ma takie korzyści :
redukcja tarcia do 32% zapewnia do 32% większą ochronę przed zużyciem, w porównaniu do innych olejów C3 o lepkości 5w40
współczynnik tarcia gwałtownie spada wraz ze wzrostem temperatury silnika, maksymalnie obniżając zużycie paliwa oraz emisję szkodliwych substancji
chroni silnik przed zużyciem, wydłuża żywotność podzespołów
dzięki temu, ogólne koszty utrzymania samochodu są niższe
formulacja MID SAPS powoduje, iż olej można stosować w samochodach wyposażonych w filtry DPF

Amsoil european car formula 5w40 ma takie korzyści :
Silniki wysokoprężne z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem wymagają olejów stabilnych termicznie, które są odporne na powstawanie osadów i zapewniają chłodzenie turbosprężarki. Oleje stabilne termicznie pomagają utrzymać czystość przewodów olejowych oraz właściwe krążenie płynu, dzięki czemu łożyska turbosprężarki są stale schładzane i nasmarowane. Szeroka klasa lepkości AMSOIL AFL 5W-40, znikoma lotność (spalanie) oraz brak wosku w formule oleju silnikowego AMSOIL przeznaczonego dla samochodów europejskich sprawia, że jest ona bardzo wydajna zarówno w niskich jak i wysokich temperaturach. Pomaga zmniejszyć zużycie silnika, kontrolować gęstość oleju i zapewnia łatwiejszy rozruch zimnego silnika

Penrite Enviro + 5w40

enrite Enviro+ 5W-40 to najwyższej jakości olej MID SAPS o średnim poziomie SAPS (popiołów, fosforu i siarki) zgodnie z normami ACEA i jest w pełni bezpieczny dla nowoczesnych systemów kontroli emisji spalin oraz filtrów cząstek stałych (DPF) także w wydłużonych cyklach wymiany oleju (longlife).
Penrite Enviro+ 5W-40 został opracowany przy wykorzystaniu opatentowanej technologii Penrite EXTRA 10 zapewniającej dodatkową ochronę i wyjątkowo niski poziom depozytów w ekstremalnie wysokich temperaturach pracy silnika.
Spełnia, przewyższa jakością i jest rekomendowany do aplikacji wymagających poniższych norm i specyfikacji dla silników benzynowych, wysokoprężnych, zasilanych LPG, także z bezpośrednim wtryskiem i turbosprężarką

Być tu mądry i pisz wiersze <rotfl> więc co sugerujecie <co?>

Rozmawiając z gościem od chip&fap powiedział, że skoro nie pali dexelli to nie zmieniać <oczy>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2014, 15:59
Posty: 837 (2/1)
Skąd: Ruda Śląska
Auto: MAZDA 6 07' 2.0 GY 165 KM
MAZDA CX3 16' 2.0 120KM AT
LEON CUPRA ST 16' 290KM AT
MAZDA 6 2.2 185 KM
TRANSIT CONNECT 17' 120 KM

Postprzez MrShaleck » 2 paź 2015, 10:37

Wiesz, te oleje to już półka wyżej niż Dexelia. Wybór należy do Ciebie. Osobiście dołożyłbym do oleju mając podkręconego klekocika :) Zwłaszcza tak wrażliwego na oleum jak Mazdowksi RF :D
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Marcin
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2011, 21:56
Posty: 2616 (10/40)
Skąd: PRAUST
Auto: CLK 55 AMG W209
Kurczak El Rapido 1.6 TDI

Postprzez odom » 2 paź 2015, 11:31

roxygenium napisał(a):Wiesz, te oleje to już półka wyżej niż Dexelia. Wybór należy do Ciebie. Osobiście dołożyłbym do oleju mając podkręconego klekocika :) Zwłaszcza tak wrażliwego na oleum jak Mazdowksi RF :D


Tylko ja laik jestem więc nie wiem na który się zdecydować <co?>

Wynik już oficjalny 171 KM oraz 416 Nm <serduszka> ROBI ROBOTĘ <jupi>
Załączniki
bmc_air_filter_bmw_s1000rr_1.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2014, 15:59
Posty: 837 (2/1)
Skąd: Ruda Śląska
Auto: MAZDA 6 07' 2.0 GY 165 KM
MAZDA CX3 16' 2.0 120KM AT
LEON CUPRA ST 16' 290KM AT
MAZDA 6 2.2 185 KM
TRANSIT CONNECT 17' 120 KM

Postprzez MrShaleck » 2 paź 2015, 13:52

Losuj :D

Piękny wynik :)
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Marcin
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2011, 21:56
Posty: 2616 (10/40)
Skąd: PRAUST
Auto: CLK 55 AMG W209
Kurczak El Rapido 1.6 TDI

Postprzez Dominator » 2 paź 2015, 14:39

Ja uzywam amsoila 5w40 w mazdzie 626. Ostatnia wymiana przy 275kkm. Za 2 tys kolejna wymiana. Uzywam dlatego,ze silnik lepiej pracuje i przedluzam jego trwalosc. Lepiej zapobiegac niz leczyc.
...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2011, 23:36
Posty: 4920 (66/68)
Skąd: Bielsko-Biała/KR/KTA
Auto: Accord 8 2.2 gnojówka

Postprzez odom » 2 paź 2015, 15:01

roxygenium napisał(a):Losuj :D


Padło na PENRITE ENVIRO + 5W40 <jupi>

roxygenium napisał(a):Piękny wynik :)


A dziękuje <faja> naprawdę mega progres w dynamice <serduszka>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2014, 15:59
Posty: 837 (2/1)
Skąd: Ruda Śląska
Auto: MAZDA 6 07' 2.0 GY 165 KM
MAZDA CX3 16' 2.0 120KM AT
LEON CUPRA ST 16' 290KM AT
MAZDA 6 2.2 185 KM
TRANSIT CONNECT 17' 120 KM

Postprzez odom » 6 paź 2015, 08:50

Dziś rano doznałem szoku .... Wychodzę z domu w świetnym nastroju do pracy, podchodzę do auta i łzy cisną mi się do oczu... Jakiś nieznany sprawca uszkodził moją mazdę. Nie było by w tym nic aż tak tragicznego bo mam AC gdyby nie fakt że tyle co zrobiłem całe auto :( a teraz zderzak, błotnik i lusterko no i co najgorsza felga <płacze> JAK ŻYĆ !!!!! w kraju nieuczciwości ....
Załączniki
s4.jpg
s1.jpg
s5.jpg
s3.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2014, 15:59
Posty: 837 (2/1)
Skąd: Ruda Śląska
Auto: MAZDA 6 07' 2.0 GY 165 KM
MAZDA CX3 16' 2.0 120KM AT
LEON CUPRA ST 16' 290KM AT
MAZDA 6 2.2 185 KM
TRANSIT CONNECT 17' 120 KM

Postprzez Nightfall » 6 paź 2015, 09:07

:| przykra sprawa <głaszcze> ja tez bym się chyba popłakał :|
Dobrze ze masz AC bo ja nie mam i byłaby lipa pi całości.
Nigdy nie znasz ani dnia ani godziny :>
Ty dbasz dmuchasz chuchasz a jakas kur..a jedzie jak jedzie i się nie zastanawia <rotfl>
Nightfallówna
Dum Spiro Spero.....
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 11 lut 2013, 22:32
Posty: 4117 (138/173)
Skąd: Gorzów Wlkp.
Auto: Mazda 6,kombi ,2006 rok, 2.0 diesel, Dpf out,chiptuning 130 KM/363 Nm,Phantom Blue

Postprzez odom » 6 paź 2015, 09:23

Nightfall napisał(a)::| przykra sprawa <głaszcze> ja tez bym się chyba popłakał :|
Dobrze ze masz AC bo ja nie mam i byłaby lipa pi całości.
Nigdy nie znasz ani dnia ani godziny :>
Ty dbasz dmuchasz chuchasz a jakas kur..a jedzie jak jedzie i się nie zastanawia <rotfl>


A kto by się z tego cieszył ... :( A właśnie mówiąc o tych ku..ach to naprawę świat oszalał mały gest uczciwości i wsadzić głupi kawałek kartki ,,proszę o kontakt,,

Wszystko jest już zgłoszone lecz największy problem będzie z felgą nie znajdę takiego lakieru <płacze>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2014, 15:59
Posty: 837 (2/1)
Skąd: Ruda Śląska
Auto: MAZDA 6 07' 2.0 GY 165 KM
MAZDA CX3 16' 2.0 120KM AT
LEON CUPRA ST 16' 290KM AT
MAZDA 6 2.2 185 KM
TRANSIT CONNECT 17' 120 KM

Postprzez macvas » 6 paź 2015, 09:49

<wow> Mnie by chyba musieli reanimować, gdybym zaliczył taki przykry poranek.
Brak słów na takich/ie kierowników/iczki <oczy>

odom napisał(a):mały gest uczciwości i wsadzić głupi kawałek kartki ,,proszę o kontakt,,

To by było zbyt piękne i oczywiste.
Zapewne sprawca teraz nie myśli w tych kategoriach. Jeżeli to była jakaś ślepa dziunia, to pewnie jeszcze nie zauważyła, a w przypadku kierownika to dzisiaj pewnie siedzi i po kryjomu skrobie Twój lakier. :|
Obrazek
Maciek
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Podlasia
 
Od: 17 sie 2013, 20:33
Posty: 2298 (24/111)
Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05

Postprzez odom » 6 paź 2015, 09:54

macvas napisał(a):<wow> Mnie by chyba musieli reanimować, gdybym zaliczył taki przykry poranek.
Brak słów na takich/ie kierowników/iczki <oczy>


Szok <płacze>


macvas napisał(a):Zapewne sprawca teraz nie myśli w tych kategoriach. Jeżeli to była jakaś ślepa dziunia, to pewnie jeszcze nie zauważyła, a w przypadku kierownika to dzisiaj pewnie siedzi i po kryjomu skrobie Twój lakier. :|


a wiesz, że dokładnie o tym samym pomyslałem <oczy> a gdybym miał okazję spotkać sprawcę pewnie wygłądało by to tak : <klotnia> delikatnie ujmując
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2014, 15:59
Posty: 837 (2/1)
Skąd: Ruda Śląska
Auto: MAZDA 6 07' 2.0 GY 165 KM
MAZDA CX3 16' 2.0 120KM AT
LEON CUPRA ST 16' 290KM AT
MAZDA 6 2.2 185 KM
TRANSIT CONNECT 17' 120 KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy