Mr_Bartek napisał(a):Zależy jak się patrzy. Po nadkolach równo, a względem ziemi tył do góry.
Właśnie chodzi mi o nadkola
www.mazdaspeed.pl
Mr_Bartek napisał(a):Zależy jak się patrzy. Po nadkolach równo, a względem ziemi tył do góry.








mozna nawet przymknac oko na firme felg 
danmazda napisał(a):Teraz to ona pięknie siedzi![]()
LooKasH8 napisał(a):Nadal jest minimalnie wyżej od moichchyba dlatego że mam diesla :p
xRafalx napisał(a):Może kiedyś zmienię na H&R bo ten eibach twardy![]()
Socyopatic napisał(a):mozna nawet przymknac oko na firme felg


Socyopatic napisał(a):W drifcie obecnie taka moda na chinole.. ja moge zarzucic fote z przykładu ulicznego i predkosci typowo miejskiej co sie stało z Dragami.. oczywiscie każdy ma swój pogląd na sprawe felg ale dla mnie wspieranie złodziejaszkow wzorów i pomysłów jakimi sa "producenci" Dragów, Rota czy Japan Racing w sytuacji gdzie za podobna kwote mozna kupic juz np. podstawowe ładne Enkei jest po prostu dziwne
http://allegro.pl/felgi-enkei-5x114-3-h ... 57144.html
http://allegro.pl/8-5x18-5x112-et50-enk ... 76451.html
http://allegro.pl/7-0x17-5x114-3-et45-e ... 94473.html ale oczywiscie każdy robi jak uważa.. ja tylko wyraziłem swoje zdanie, zaznaczajac przy tym że sama kwestia wizualna Dragow na aucie Przemysława jest ok 
torek napisał(a): może czas poszukać czegoś w 19'

torek napisał(a):To może czas poszukać czegoś w 19'




Socyopatic napisał(a):torek napisał(a): może czas poszukać czegoś w 19'
też mi to przychodzi do głowy ostatnio ale wizja nalesnikowej opony i koniecznosci kupienia nowych za spory $ "troche" mnie hamujePoza tym w 19 to wiekszosc ma po przynajmniej 8-9 szerokosci i wtedy juz naprawde ciezko dobrac cos z odpowiednim ET żeby nie ciac nadkoli..
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość