Mazda6 GY RF '06

GL / GJ / GH / GG / GY

Postprzez maselek » 2 wrz 2011, 17:33

Basilius napisał(a):Zastanawiałem się na OPTIMĄ YELLOW TOP 75Ah

Chyba trochę za mała pojemność i jest chyba za długi nie wejdzie w podstawę o ile mocowanie aku jest takie same w poliftach jak w przedliftach :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 kwi 2008, 20:51
Posty: 523 (1/2)
Skąd: E£K
Auto: M6' GH 2.0 Pb

Postprzez Basilius » 2 wrz 2011, 17:55

cholerka :( Już pooglądałem sprawę. Zmartwiłęś mnie rozmiarami tylko. Pojemność jest aż nadto – to żelówka OPTIMA – naprawdę fajna sprawa. Gdybym nie miał webasta i grzania tyłka to wsadziłbym 50Ah/815A z RED TOP. Red już zakupiony do MX'a. Zmierzę dzisiaj aku i zobaczymy czy spasuje...
Welcome to the Internet,
where men are men,
women are men,
and children are FBI agents.
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2009, 09:00
Posty: 272
Skąd: Wolbrom
Auto: Mazda 6 GY, 2.0 CD 143KM(166), Mazda MX-3 2.5 V6 KL-ZE

Postprzez Pioteq25 » 3 wrz 2011, 21:36

Gdzie robiłeś chipa i czy jest różnica w jeździe codziennej?
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2006, 19:26
Posty: 1818 (6/13)
Skąd: opolski mazdaspeed
Auto: UFO 1.8

Postprzez Basilius » 4 wrz 2011, 11:46

Hejka,
chip w Kraku w VT. Różnica jest. Gdyby nie było zrezygnowałbym. Tak jak pisałem wcześniej mnie nie zależało na mocy tylko na zmniejszeniu turbodziury i zwiększeniu momentu aby po ludzku dało się śmigać na mieście. Efekt osiągnięty. Podniesienie mocy traktuję jako efekt uboczny. Spalanie na mieście się delikatnie zmniejszyło. Ogólnie polecam.
Welcome to the Internet,
where men are men,
women are men,
and children are FBI agents.
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2009, 09:00
Posty: 272
Skąd: Wolbrom
Auto: Mazda 6 GY, 2.0 CD 143KM(166), Mazda MX-3 2.5 V6 KL-ZE

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy