Mazda6 GL PY-VPS '17 by Myśliwy [aktualizacja]
Uwielbiam styl OEM+
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
Zaszalałeś z tym zawieszeniem
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Za krótki.
Co do modyfikacji – nie jestem fanem, ale i tak mi się podoba.
Co do modyfikacji – nie jestem fanem, ale i tak mi się podoba.
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3819 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
Łooo Panie!
Co się stanie, gdy jadąc z prędkością światła, włączysz przednie reflektory?
-
Maciek
- Od: 17 sie 2013, 20:33
- Posty: 2295 (24/111)
- Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
- Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05
Myśliwy czy Ty masz jakąś kooperację ze Związkiem Stomatologów Polskich?? Przecież oni jak by tu zajrzeli do Twojego wątku to masz wypłacone co miesiąc dywidendy od ich utargu
[quote="MIRAS M6"]
Wbrew pozorom nie jest aż tak twardo.
Wszystko zostało tak zestrojone żeby nie było dużego ciśnienia w poduszkach kiedy auto jest ustawione na wysokości do jazdy, co pozwala w miarę komfortowo się tym poruszać.
Oczywiści auto jest sztywniejsze niż seria czy kit Eibacha który miałem wcześniej. Jest porównywalnie twardo jak na gwincie.
Bardzo twardo robi się kiedy chce podnieść auto jeszcze wyżej żeby pokonać jakąś przeszkodę
Wbrew pozorom nie jest aż tak twardo.
Wszystko zostało tak zestrojone żeby nie było dużego ciśnienia w poduszkach kiedy auto jest ustawione na wysokości do jazdy, co pozwala w miarę komfortowo się tym poruszać.
Oczywiści auto jest sztywniejsze niż seria czy kit Eibacha który miałem wcześniej. Jest porównywalnie twardo jak na gwincie.
Bardzo twardo robi się kiedy chce podnieść auto jeszcze wyżej żeby pokonać jakąś przeszkodę
- Od: 18 wrz 2018, 12:47
- Posty: 25
- Auto: Mazda 6 GL 2017 2.5l
Ja bardziej miałem na myśli osoby odwiedzające Twój wątek którym dolna część twarzy uległa uszkodzeniu w wyniku mocnego kontaktu z ziemią (efekt opadniętej szczęki) Natomiast to co piszesz to wszystko się zgadza bo sam jestem tematem pneumatyki mocno zainteresowany ale już raczej nie w GH tylko jak zmienię na to co Ty masz lub następny który wyjdzie. Gratuluję odwagi za 20" o szerokości 10J. Nawet mi do głowy nie przyszedł pomysł że GJ to pomieści w nadkolach. Napewno będziemy w kontakcie jak nadejdzie u mnie czas na zmiany GH na coś innego.
Jak możesz to zdradź chociaż rozmiar ogumienia bo bardzo mnie to ciekawi czy weszło Ci 275??
Jest mega bosko.Ale rozumiem że jakby było 9J to naciąg opony byłby idealny przy 255.?Miałem podobny plan na moją GH ale oczywiście nie z takimi rozmiarami i doszedłem do wniosku że są to za wysokie koszty żeby tyle wpakować w 10-cio letnie auto.
No to tak wyglądają u mnie 235/35/19 na feldze 7,5J jak na Twojej symulacji 255 z felgą 9J (idą w lini z rantami felg) No i teraz jasne że jakbyś dał 275 to obcierka po rantach nadkoli murowana. Widzę że pomiary zrobiłeś ponadperfekcyjnie z wykorzystaniem każdego mm przestrzeni w nadkolu no i efekt wyszedł Ci idealnie
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość