Ogólnie zauważyłem, że jest dość mało wzorów, w kolorze niebieskim, jeśli chodzi o stalowe:(
Mazda6 GG LF 2003 / Strato Blue / Xenon / Aero / Gwint / Splittery / Android / Heble MPS / Felgi 18'
Dzięki Weelkoo dokładnie takiej odpowiedzi potrzebowałem – dzięki! Oglądam właśnie nakrętki D1 Spec, w ich autoryzowanym sklepie. Nie mam zamiaru kupować podrabianych, chińskich nakrętek na Alledrogo czy Aliexpress, po cenie 4x niższej niż katalogowa, bo ta oszczędność może się w najlepszym razie skończyć wymianą po sezonie na nowy komplet, w najgorszym dobrze wiemy jak 
Ogólnie zauważyłem, że jest dość mało wzorów, w kolorze niebieskim, jeśli chodzi o stalowe:(
Ogólnie zauważyłem, że jest dość mało wzorów, w kolorze niebieskim, jeśli chodzi o stalowe:(
Nie mogę się napatrzeć na ten kolor
efekt lustra mistrzowski, szkoda że aż takiego efektu nie da się zrobić na srebrnym
Co do spojlera... jak już go zamontowałeś to może i zderzak dla lepszego wyglądu zamontujesz ?
Zobacz u mnie na tyłek, u Cb by to wyglądało mistrzowsko

Co do spojlera... jak już go zamontowałeś to może i zderzak dla lepszego wyglądu zamontujesz ?
Zobacz u mnie na tyłek, u Cb by to wyglądało mistrzowsko
- Od: 6 lis 2016, 18:45
- Posty: 198 (4/5)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda6 GG L3 2005r.
Grill masz, to teraz trzeba zakupić resztę pakietu areo
Wieszaki na końcowy są, wystarczy dokupić tłumik i będzie malina.

-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Ze zderzakiem i ogólnie pakietem Aero jest taka sytuacja, że póki co polakierowałem cały oryginalny zderzak przód i tył i czekam na montaż czujników parkowania (przód + tył). Przed wizytą u lakiernika szukałem części do pakietu aero, ale albo były w fatalnym stanie i wymagały kilograma szpachli, albo były w cenie połowy samochodu. Także póki co seria musi mi wystarczyć.
W piątek dotarła do mnie dość ciężka paczuszka, a w niej, nowiutkie, błyszczące, jeszcze pachnące zapachem świeżo zglebionej Mazdy sprężyny
Na montaż muszą jeszcze chwilę poczekać, bo muszę uporać się ze wspomnianymi wcześniej czujkami, ale założę je jeszcze na pewno przed zmianą kół na letnie
W piątek dotarła do mnie dość ciężka paczuszka, a w niej, nowiutkie, błyszczące, jeszcze pachnące zapachem świeżo zglebionej Mazdy sprężyny
Na montaż muszą jeszcze chwilę poczekać, bo muszę uporać się ze wspomnianymi wcześniej czujkami, ale założę je jeszcze na pewno przed zmianą kół na letnie
Kolor
i jeszcze ten grill no bajka. Jeździłbym 

- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1840 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
szybki890 napisał(a):Oooo, jak możesz daj info na pw ile zapłaciłes i gdzie kupowałeś![]()
Ja właśnie też będę glebił swoją.
I do jakiego modelu zamówiłeś GG czy GY ?
Kupiłem prosto od Eibach.pl (https://eibach.pl/sprezyny-obnizajace-e ... -2255.html) Zapłaciłem 604 zł z wysyłką pobraniową. Jak zamawiałem była promocja, teraz widzę, że już cena po rabacie. Były tańsze o kilka złotych na Allegro, ale stwierdziłem, że nie ma sensu oszczędzać, bo bezgpośrenio u źródła najlepiej. Wziąłem sprężyny do GY z tego względu, że butla na LPG trochę waży i nie chciałem aby dupa była niżej, niż przód
chmielu_KL miło słyszeć
Ostatnio edytowano 5 lut 2017, 21:33 przez Cichy9, łącznie edytowano 1 raz
Dobry wybór
Czekam teraz na montaż i obowiązkową sesję zdjęciową zaraz po montażu 
Sprężyny zamówiłem w czwartek rano, na drugi dzień w piątek kurier był u mnie
Także tutaj duży plus za realizację zamówienia dla Eibach.pl!
Sprężyny zamówiłem w czwartek rano, na drugi dzień w piątek kurier był u mnie
Jak możesz to zmierz przedni zderzak przed i po wymianie sprężyn 

-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Danmazda, wydaje mi się, że rozmiar zderzaka po wymianie sprężyn się nie zmieni. Jak już to wysokość zderzaka od ziemi, bo o to Ci chyba chodziło
?
Sprężynki na plus, muszę do siebie chyba w końcu zamówić, bo lato coraz bliżej
Sprężynki na plus, muszę do siebie chyba w końcu zamówić, bo lato coraz bliżej
- Od: 26 wrz 2013, 18:56
- Posty: 69 (2/0)
- Skąd: Gliwice
- Auto: Była:
Mazda 6 GH 2,5l 170KM L5-VD
Dam znać
Montaż prawdopodobnie w poniedziałek (13/02), jeśli nic się po drodze nie wysypie
Zamieniłem kolejność montażu czujników, ze sprężynami.
Udało mi się znaleźć też kolor felg. Zdecydowałem się jednak na malowanie systemowe. Do wyboru mam teraz 4 kolory Toyota G2 / Fiat 750 Marron Volciano / BMW Sepang Bronze / BMW Marrakesh Brown. Decyzja ciężka, ale coś wybiorę. Sugestie z waszej strony mile widziane
Poluję też na wosk. Zdecydowałem się na Soft99 i rękawicę do mycia Meguiar's. Do tego pewnie kolejna porcja mikrofibr itp.
Mam problem z nakrętkami. Nie znalazłem ładnych stalowych nakrętek do felg. Jedyne niebieskie/granatowe od TPI nie przekonują mnie wyglądem
Udało mi się znaleźć też kolor felg. Zdecydowałem się jednak na malowanie systemowe. Do wyboru mam teraz 4 kolory Toyota G2 / Fiat 750 Marron Volciano / BMW Sepang Bronze / BMW Marrakesh Brown. Decyzja ciężka, ale coś wybiorę. Sugestie z waszej strony mile widziane
Poluję też na wosk. Zdecydowałem się na Soft99 i rękawicę do mycia Meguiar's. Do tego pewnie kolejna porcja mikrofibr itp.
Mam problem z nakrętkami. Nie znalazłem ładnych stalowych nakrętek do felg. Jedyne niebieskie/granatowe od TPI nie przekonują mnie wyglądem
O to mi chodziło, wydawało mi się że jasno napisałemdejwid92 napisał(a):Jak już to wysokość zderzaka od ziemi, bo o to Ci chyba chodziło ?![]()
Dobry wybórCichy9 napisał(a):Zdecydowałem się na Soft99


-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Mazda na glebie! Teraz czas na kilka górnolotnych przemyśleń i pierwszych wrażeń
Montaż sprężyn dedykowanych dla wersji SportWagon okazał się strzałem w dziesiątkę. Samochód opadł równo, przód jest delikatnie niżej niż tył mimo tego, że w kole znajduje się butla z gazem. Osiągnąłem więc zamierzony efekt
Zgodnie z obietnicą dokonałem pomiarów, nie są one laboratoryjne, więc trzeba założyć delikatny margines błędu
Mierzyłem wewnętrzną część zderzaka od strony koła, bez dokładki
Przed obniżeniem:
Przedni zderzak: 20 cm
Tylny zderzak: 23 cm
Po obniżeniu:
Przedni zderzak: 16 cm
Tylny zderzak: 19 cm
Jak widać obniżenie jest więc nieco niższe niż gwarantuje producent, ale efekt jest bardzo dobry. Miałem okazję przetestować auto od razu w mieście i 350-kilometrowej trasie. Samochód prowadzi się rewelacyjnie, mam wrażenie, że przy wyższych prędkościach stawia mniejszy opór i hałas w kabinie jest mniejszy, a do tego jeszcze bardziej "klei się" do drogi. W mieście nie ma większych różnic, oprócz tego, że teraz stare i wysokie progi zwalniające zamieniły się na progi zatrzymujące i trzeba przez nie przejeżdżać bardzoooo powoli
Pomimo zmiany sprężyn, całość nie straciła na komforcie, spodziewałem się że będzie dużo twardsze, ale tak nie jest, przynajmniej na 16' kołach
Dodatkowym plusem jest fakt, że po zmianie sprężyn ściąganie auta na prawą stronę zmniejszyło się prawie do minimum – magia!
Na zdjęcia musicie jeszcze trochę poczekać, mam teraz dość gorący okres w pracy i nie mam czasu pojechać na myjnię
Możesz podłączyć radio i będzie działało od razu po podłączeniu wtyczki. Nie będzie działał natomiast wyświetlacz, więc potrzebna jest zmiana w instalacji i modyfikacji wtyczki
Przed obniżeniem:
Przedni zderzak: 20 cm
Tylny zderzak: 23 cm
Po obniżeniu:
Przedni zderzak: 16 cm
Tylny zderzak: 19 cm
Jak widać obniżenie jest więc nieco niższe niż gwarantuje producent, ale efekt jest bardzo dobry. Miałem okazję przetestować auto od razu w mieście i 350-kilometrowej trasie. Samochód prowadzi się rewelacyjnie, mam wrażenie, że przy wyższych prędkościach stawia mniejszy opór i hałas w kabinie jest mniejszy, a do tego jeszcze bardziej "klei się" do drogi. W mieście nie ma większych różnic, oprócz tego, że teraz stare i wysokie progi zwalniające zamieniły się na progi zatrzymujące i trzeba przez nie przejeżdżać bardzoooo powoli
Dodatkowym plusem jest fakt, że po zmianie sprężyn ściąganie auta na prawą stronę zmniejszyło się prawie do minimum – magia!

Na zdjęcia musicie jeszcze trochę poczekać, mam teraz dość gorący okres w pracy i nie mam czasu pojechać na myjnię
bloszu napisał(a):– swap brzydkiej i szarej przedliftowej konsoli środkowej, na konsolę poliftową + zmieniarka cyfrowa Yatour
Kolego wszystko pasuje Plug & Play?
Możesz podłączyć radio i będzie działało od razu po podłączeniu wtyczki. Nie będzie działał natomiast wyświetlacz, więc potrzebna jest zmiana w instalacji i modyfikacji wtyczki
Tylnego nie mierzyłem od razu po obniżeniu, ale przedni miałem tyle samo 16cm. Zmierz za miesiąc, jeszcze z 1cm siądzie.Cichy9 napisał(a):Po obniżeniu:
Przedni zderzak: 16 cm
Tylny zderzak: 19 cm
Hm, to niby by było po ułożeniu sprężyn -50 ? Nie, jest -30, żeby sprawdzić a ile na prawdę auto się obniżyło trzeba chyba zmierzyć od wnęki błotnika do rantu felgi.Cichy9 napisał(a):Jak widać obniżenie jest więc nieco niższe niż gwarantuje producent,

-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Chyba masz rację, pewnie to kwestia pomiarów, ale mniej więcej wiemy ile jest niżej. Dla mnie jest jak najbardziej okej. Nie mogę się już doczekać nowych felg!
Dopisano 15 lut 2017, 23:04:
Dziś zapukał do mnie kurier z paczuszką zza oceanu, a w niej:
nowiutka aluminiowo-carbonowa antena, która ma zastąpić stary, popękany i długi bat! Montaż prawdopodobnie jutro, przy okazji mycia i woskowania (jeśli dojdzie wosk).
Dopisano 15 lut 2017, 23:04:
Dziś zapukał do mnie kurier z paczuszką zza oceanu, a w niej:
nowiutka aluminiowo-carbonowa antena, która ma zastąpić stary, popękany i długi bat! Montaż prawdopodobnie jutro, przy okazji mycia i woskowania (jeśli dojdzie wosk).
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości