Mazda6 GG L3-VDT '06 MPS by Bioly_86WR
nie musiałeś rzeźbić dziur w tych obrysówkach na oprawki ? Ja musiałem, a obrysówki takie lipne kupiłem, że żaróweczki wypadają i nie chce mi się tego poprawiać 
- Od: 27 sty 2012, 17:18
- Posty: 195
- Skąd: Kraków / Doncaster
- Auto: Mazda 6 MPS
Tak musiałem wywiercić otwór i tez wyszedł mi za luźno ale poradziłem sobie bo wklejałem je w jednym punkcie tak by wyrazie czego można było wymienić żarówkę.
- Od: 5 paź 2016, 16:03
- Posty: 78
- Skąd: Radom
- Auto: MAZDA 6 MPS 2006r 2.3 DiSi
Ładna czarnulka
czerwone rexy dobrze tu siądą (to jest felga która dużo zyskuje w jakims ciekawym niestandardowym kolorze), szczególnie biorac pod uwagę relacje ceny do efektu 

- Od: 13 sty 2014, 19:06
- Posty: 892
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.
Piątkowa wizyta u kolegi
3 etapowe ADBL mycie twardy wosk SOFT99 i oto efekt

zarazem szybkie pytanie czemu po umyciu auta szyby parują od środka jaka może być przyczyna filtr kabinowy jest nowy....
3 etapowe ADBL mycie twardy wosk SOFT99 i oto efekt

zarazem szybkie pytanie czemu po umyciu auta szyby parują od środka jaka może być przyczyna filtr kabinowy jest nowy....
- Od: 5 paź 2016, 16:03
- Posty: 78
- Skąd: Radom
- Auto: MAZDA 6 MPS 2006r 2.3 DiSi
Ozonowales klime?
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
nie nie było robione ale tylko po umyciu paruje ;/ i potem cisza....
- Od: 5 paź 2016, 16:03
- Posty: 78
- Skąd: Radom
- Auto: MAZDA 6 MPS 2006r 2.3 DiSi
Auto nagrzane w srodku a potem myjesz zimna wodą?
To zawsze zrobi sie para na szybach. Dla pewnosci wyozonowalbym jeszcze wnętrze z włączonym na maksa nawiewem.
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
Dziś trochę dłubania przy aucie
wymiana żarówek w halogenach na H11 LED
przy okazji okazało się że mało co zostało z chłodnicy (tylko nie wiem od czego ona jest ) ktoś pod powie lewe nadkole przód czy to będzie od wspomagania
? W każdym bądź razie idzie do wymiany... na nową wiekszą i zostanie przeniesiona na przedni zderzak...
przy okazji okazało się że mało co zostało z chłodnicy (tylko nie wiem od czego ona jest ) ktoś pod powie lewe nadkole przód czy to będzie od wspomagania
- Od: 5 paź 2016, 16:03
- Posty: 78
- Skąd: Radom
- Auto: MAZDA 6 MPS 2006r 2.3 DiSi
juz zamówiona
na aliexpress
cczekamy na dostawę


- Od: 5 paź 2016, 16:03
- Posty: 78
- Skąd: Radom
- Auto: MAZDA 6 MPS 2006r 2.3 DiSi
Kolor na felgi padło
idziemy za ciosem i troche zmiana koloru felgi będzię
MAZDA kolor RED SOUL będzie grubo

MAZDA kolor RED SOUL będzie grubo

- Od: 5 paź 2016, 16:03
- Posty: 78
- Skąd: Radom
- Auto: MAZDA 6 MPS 2006r 2.3 DiSi
o kurde
a kto Ci to pomaluje? to 3-warstwowy lakier 
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
Tak wiem, oczywiście że Bartek nie ma innego wyjścia hehe 

- Od: 5 paź 2016, 16:03
- Posty: 78
- Skąd: Radom
- Auto: MAZDA 6 MPS 2006r 2.3 DiSi
No to pozostaje czekac na wiosne 
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
Chwilowo była cisza ale żeby nie było coś się dzieje
dziś zamówione 4 świece irydowe NGK ILTR6A-8G takie same co szły na 1 montaż w poniedziałek montaż i przy okazji sprawdzenie kompresji.

dziś zamówione 4 świece irydowe NGK ILTR6A-8G takie same co szły na 1 montaż w poniedziałek montaż i przy okazji sprawdzenie kompresji.

- Od: 5 paź 2016, 16:03
- Posty: 78
- Skąd: Radom
- Auto: MAZDA 6 MPS 2006r 2.3 DiSi
i świece wymienione tak wyglądały state:


Kompresja sprawdzona:
1- 11,9
2 – 12
3 – 12
4 – 12
zalecenie od mechanika zmienić olej na 5W40 lub 5w50 okazało się ze zalany za 1 razem był zły olej bo za rzadki producent pisze 5w40 ale mój błąd.
Kompresja sprawdzona:
1- 11,9
2 – 12
3 – 12
4 – 12
zalecenie od mechanika zmienić olej na 5W40 lub 5w50 okazało się ze zalany za 1 razem był zły olej bo za rzadki producent pisze 5w40 ale mój błąd.
Ostatnio edytowano 19 mar 2017, 10:16 przez bioly_86WR, łącznie edytowano 2 razy
- Od: 5 paź 2016, 16:03
- Posty: 78
- Skąd: Radom
- Auto: MAZDA 6 MPS 2006r 2.3 DiSi
Nadal chcesz ją sprzedać czy poszedles po rozum do głowy i zostaje z Tobą? 
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
udało się jest ze mną jeszcze 
- Od: 5 paź 2016, 16:03
- Posty: 78
- Skąd: Radom
- Auto: MAZDA 6 MPS 2006r 2.3 DiSi
Ze by nie było że nic się nie dziej 
* małe dłubanie spawa się dolot z kwasówki od samego początku 2,75" po mądrej rozmowie z DISItune z p.Michałem
* uszczelnienie lampy mała nieszczelność była i po każdym myciu parowała
* już po nowym roku wpada IC 550x230x65 od fmic.pl

* małe dłubanie spawa się dolot z kwasówki od samego początku 2,75" po mądrej rozmowie z DISItune z p.Michałem
* uszczelnienie lampy mała nieszczelność była i po każdym myciu parowała
* już po nowym roku wpada IC 550x230x65 od fmic.pl
- Od: 5 paź 2016, 16:03
- Posty: 78
- Skąd: Radom
- Auto: MAZDA 6 MPS 2006r 2.3 DiSi
Dobrze że jednak furka zostaje
Zdjęcie się nie wyświetla....

-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości