Strona 3 z 8

Re: Mazda 6 GG L3 Top '03 EU

PostNapisane: 6 mar 2012, 15:49
przez zygmunt81
Witam!!! Czy mógłby mi ktoś podpowiedziec gdzie podłączyc światła ledowe.Chodzi mi o zapłon.
Dziękuję z góry.

PostNapisane: 6 mar 2012, 17:10
przez Barteq0014
zygmunt81 napisał(a):Witam!!! Czy mógłby mi ktoś podpowiedziec gdzie podłączyc światła ledowe.Chodzi mi o zapłon.
Dziękuję z góry.


Takie pytania do do działu GG/GY lub elektryki to jest temat samochodu Mazda 6 GG L3 Top '03 EU,a nie wątek z poradami...

PostNapisane: 18 kwi 2012, 00:08
przez Pawko_6
Wyższe wiosenne temperatury sprzyjają modyfikacjom i tak oto szóstka dostała nowe amortyzatory i sprężyny Eibach'a -30mm :)

Przed:
Obrazek

Po:
Obrazek

W wolnej chwili zrobię więcej zdjęć.

Z efektu jestem zadowolony, jest niżej, ładniej i trochę lepiej trzyma się w zakrętach.

Re: Mazda 6 GG L3 Top '03 EU

PostNapisane: 18 kwi 2012, 00:22
przez Pawciu
Gleba jak nic <spoko> Ładnie <serduszka>

PostNapisane: 18 kwi 2012, 00:29
przez s i w y
elegancko się prezentuje <serduszka>

PostNapisane: 18 kwi 2012, 08:17
przez Seraf
Jakoś wczoraj różnicy nie zauważyłem :D

PostNapisane: 18 kwi 2012, 08:51
przez Pawko_6
Bo szóstka w serii tak wysoko stoi ze po obniżeniu 3cm dopiero zaczyna wyglądać jak samochód :-D i aż tak w oczy się nie rzuca.

[Usunięte]

PostNapisane: 21 kwi 2012, 23:31
przez Mandey
PostTen post został usunięty przez sq2jul 23 maja 2012, 18:28.
Powód: ot

Re: Mazda 6 GG L3 Top '03 EU

PostNapisane: 30 maja 2012, 23:19
przez Pawko_6
Kilkumiesięczne śledzenie znanego portalu aukcyjnego i nareszcie są... wymarzone fotele skórzane :)

Obrazek
Obrazek
Obrazek

PostNapisane: 31 maja 2012, 09:39
przez s i w y
ile dałeś za komplet?

PostNapisane: 31 maja 2012, 09:42
przez Seraf
gratulacje :D fajnie się to komponuje wszystko :D

PostNapisane: 31 maja 2012, 10:18
przez Karol
Gratuluje wyglada extra. Swoja droga tak samo sie cieszylem jak male dziecko jak udalo mi sie trafic praktycznie nowe fotele :) a teraz siedze i szukam foteli od REXA hehe.
Nie masz wrazienia ze muzyka lepiej teraz gra ?

Re: Mazda 6 GG L3 Top '03 EU

PostNapisane: 31 maja 2012, 10:38
przez Pawko_6
Kupiłem za 600 plus przesyłka :–) fotele są od wersji UK i trochę miałem roboty z przystosowaniem do wersji z kierownicą po "normalnej"stronie, ale było warto.

Audio gra zupełnie inaczej, jest więcej wysokich tonów i z miejsca kierowcy słychać tylne głośniki co mi za bardzo nie odpowiada i musiałem korygować ustawienia audio.

Ogólnie jestem zadowolony :–)

Re: Mazda 6 GG L3 Top '03 EU

PostNapisane: 6 mar 2013, 17:47
przez Pawko_6
Wiosenna aura i potrzeba odreagowania stresu dnia codziennego skłoniła mnie wczoraj do zajęcia się lakierem mojej mazdy.
Jakieś 2 godzinki "tarcia" i efekt cieszy oko. Zdjęcia robione telefonem.
Długie oczekiwanie na cieplejsze dni przyniosły sporo nowych pomysłów, które wkrótce rozkwitną wraz z nadejściem wiosny.

PostNapisane: 6 mar 2013, 21:57
przez Karol
2 godzinki to chyba tylko mycie plukanie i suszenie :p :) mnie czeka ta sama misja ale musze znalesc dzien wolnego

Re: Mazda6 Top GG L3 '03 EU

PostNapisane: 25 mar 2013, 01:05
przez Weelkoo
a ja podpytam o wrażenia z użytkowania Eibach Pro Kit – zastanawiam się nad nim ale mam obawy co do tego jak się zachowuje przy sporym załadunku. Podobno bywa problem już przy czterech osobach dorosłych a u mnie wypad wakacyjny to 5 pasażerów (4 dorosłych i jedno dziecko) i pełny bagażnik (a do tego trasy przeważnie wymagające ;) ). Masz standardowe amortyzatory czy jakieś sportowe? Jak wrażenia z jazdy? Jak przy dużym obciążeniu? Jakieś problemy z zjazdami/podjazdami/garbami/dziurami? Jak po zimie przy 15" felgach i naszych jakże zadbanych drogach, na bieżąco odśnieżanych? Bo zestaw mam praktycznie identyczny (17" felgi Mazdy i 15" stalówki na zimę)

PostNapisane: 26 mar 2013, 16:47
przez Pawko_6
Sytuacja jest trochę skomplikowana... ponieważ w mojej szóstce przód stał dużo wyżej niż tył (odległość między kołem a błotnikiem z przodu była dużo większa) zdecydowałem się na próbę zmienić tylko przednie sprężyny na Eibach + prawie nowe, seryjne amortyzatory i w końcu przód i tył samochodu jest idealnie równy, bałem się, że samochód zacznie dziwnie się zachowywać będzie nieprzewidywalny, niestabilny, ale nic podobnego nie zauważyłem, nawet prze ekstremalnej jeździe, więc zostało tak do dziś, czyli już prawie rok.
Jeździ się super, bałem się, że będzie twardo, ale komfort jest praktycznie jak przy seryjnych sprężynach.
Przy pełnym obciążeniu nic nie haczy, ale z tyłu mam serie więc może dlatego.
Z przodem jest gorzej, trzeba uważać, pod większość krawężników nie podjedziesz bo kończy się to obcierką zderzaka, tak samo jest ze śniegiem, trochę większa ilość wzięta między koła zahacza o osłonę pod silnikiem. Trzeba o tym wszystkim pamiętać.
Poza tym jestem bardzo zadowolony, auto wygląda dużo lepiej i znacznie lepiej się prowadzi a z tymi mankamentami, które opisałem da się żyć.
Planuję wymianę tylnych amortyzatorów, może wtedy na próbę założę też Eibach'a.

PostNapisane: 26 mar 2013, 18:07
przez Weelkoo
Pawko_6 napisał(a):w mojej szóstce przód stał dużo wyżej niż tył (odległość między kołem a błotnikiem z przodu była dużo większa)
ale tak jest w każdej 6'tce (poza MPS chyba) i to nie przód stoi wyżej a nadkole z przodu jest wyżej wycięte niż to z tyłu ;) chyba, że różnica była jeszcze większa ale z tego co widzę po zdjęciach to prezentowała się normalnie. W każdym razie dzięki za info <spoko> szukam dalej kogoś, kto użytkuje Eibacha na obu osiach bo przy obciążeniu to jednak tył siada (no i ze względu właśnie na niżej wycięte nadkole tu może być więcej problemów) ;)

PostNapisane: 26 mar 2013, 19:56
przez zemoj
Weelkoo napisał(a):szukam dalej kogoś, kto użytkuje Eibacha na obu osiach bo przy obciążeniu to jednak tył siada (no i ze względu właśnie na niżej wycięte nadkole tu może być więcej problemów)

Zagadaj z matthiesem. On ma i to w kombi, więc pewnie coś będzie mógł powiedzieć na ten temat.

PostNapisane: 26 mar 2013, 20:55
przez matthies
zgadza się mam, ale jeździłem w max 4 dorosłych + może jakieś max 100 kg załadunku. Nie wiem zatem jak by się madzia zachowywała przy jakimś mega obciążeniu, ale mogę powiedzieć, że jest bardzo dobrze, albowiem niektóre poprzeczne nierówności w corolli jak przelatywałem to słyszałem, że koło obcierało nadkole, a w M6 tego nie doświadczam, pomimo że prześwit jest jakieś 4-5 cm niższy nic w corolli. Uważam że śmiało można obniżać również tył. Wrażenia komfortu również eleganckie, czuć nierówności, ale nie w sposób żeby wybijało zęby, nie jest po prostu twardo jak na drewnianym klocku.
Optycznie, zapraszam pod link pod avatarem =====>

Dopisano 26 mar 2013, 20:00:

aha, jeszcze do pawko – ja też mam nawet w tej chwili z tyłu rzekomo mniejszy prześwit niż z przodu, ale to jest tak jak weelkoo napisał, to tylko wycięcie większe. Mam w szwajcarskim dowodzie taki wpis (przetłumaczone na polski):
odstęp środek koła-krawędź błotnika
– przód 350mm
– tył 340mm

kolor czarny:
– przód: 11 5500.401 VA
– tył: 11 5500.402 HA


przy czym to drugie, to nie wiem o co chodzi :P a różnica pewnie wynika z fabrycznego dostosowania auta do tego, że przednia oś jest skrętna i koło mogłoby ocierać.