Mazda6 GY 2007r by odom 165Km 405 Nm chip&fap&BMC – SPRZEDANA
Żeby była po prawdzie: Tarcz nie polecam ze względów wizualnych, jeżeli chodzi o warunki techniczne to nie mam powodów do narzekań, hamują bardzo dobrze ale rzetelnym byłby test na 2 M6 bo tak to mogę sobie pisać.
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
-
Tomek grupa rozwoju forum
- Od: 11 kwi 2008, 15:18
- Posty: 1813 (55/50)
- Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
- Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998
Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau
była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG
em_dzej napisał(a):choc ponoc ruda szybko wychodzi w tych frezach
Z lupą, problem jest bardziej nie pomalowana tarcza wokół "piasty"

https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
-
Tomek grupa rozwoju forum
- Od: 11 kwi 2008, 15:18
- Posty: 1813 (55/50)
- Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
- Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998
Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau
była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG
Yoki napisał(a):Żeby była po prawdzie: Tarcz nie polecam ze względów wizualnych, jeżeli chodzi o warunki techniczne to nie mam powodów do narzekań, hamują bardzo dobrze ale rzetelnym byłby test na 2 M6 bo tak to mogę sobie pisać.
Yoki napisał(a):/
nie mam powodów do narzekań, hamują bardzo dobrze ale rzetelnym byłby test na 2 M6 bo tak to mogę sobie pisać.
Ok tarcze da sie pomalować, ale powiedz mi czy klocki pylą


bieski napisał(a):odom napisał(a): zagłebiając się w temat można kupić Ate i Ate..
Nie wiem gdzie wyczytałeś negatywne opinie na temat ATE![]()
W sam raz do M6. Zero problemów z hamowaniem.
poczytać fora
Klocki mam oryginale Mazda tych Texów jeszcze nie testowałem (nie pylą) zresztą na brązowej feldze tak nie widać 
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
-
Tomek grupa rozwoju forum
- Od: 11 kwi 2008, 15:18
- Posty: 1813 (55/50)
- Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
- Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998
Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau
była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG
A ja Ci powiem tak, następnym moim kompletem będą tarcze MIKODA i klocki ATE 
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3600 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
Dobre hamowanie i ładny wygląd 
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3600 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
Brak pisków, co do pylenia to jest znośne 
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3600 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
Jak już robicie komplet: tarcze i klocki to polecam zmianę zacisków na model z GH lub MPS. Zawsze to trochę lepiej będzie hamować a można komplecik za grosze wyrwać (z GH)
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
-
Tomek grupa rozwoju forum
- Od: 11 kwi 2008, 15:18
- Posty: 1813 (55/50)
- Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
- Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998
Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau
była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG
W tamtym roku wrzuciłem na przód do mojej M3 Tarcze ATE i klocki Ferodo premier FDB. Zero piszczenia, pylenie jest ale bez tragedii. Przejechane 30 tys. km. 
wydziargane na petrowym SGS4
wydziargane na petrowym SGS4
Yoki napisał(a):Jak już robicie komplet: tarcze i klocki to polecam zmianę zacisków na model z GH lub MPS. Zawsze to trochę lepiej będzie hamować a można komplecik za grosze wyrwać (z GH)
Zakładając komplet od gh już nie założysz 15' na zimę
Ostatnio edytowano 7 cze 2015, 22:48 przez xRafalx, łącznie edytowano 1 raz
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3600 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
a od MPS 16' 
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
-
Tomek grupa rozwoju forum
- Od: 11 kwi 2008, 15:18
- Posty: 1813 (55/50)
- Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
- Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998
Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau
była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG
xRafalx napisał(a):Zakładając komplet od gh już nie założysz 15' na zimęA zresztą kolega nie sprecyzował co chce dokładnie robić
czy zmiana tarcz i klocków czy swap na większe
Myślę że na obecną chwilę tylko i wyłącznie tarcze i klocki
Popytaj o zestaw ATE lub PAGID (Hella). Są w dobrej cenie do M6 
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości