Mazda6 GG RF 2003 2.0 MZR-CD ~160KM/370NM

GL / GJ / GH / GG / GY

Postprzez Nightfall » 19 kwi 2014, 21:20

No kolego mody jak najbardziej na plus :D .Dirty Diesel :P dobre <lol> Ale prezentuje się wspaniale <spoko>
Nightfallówna
Dum Spiro Spero.....
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 11 lut 2013, 22:32
Posty: 4117 (138/173)
Skąd: Gorzów Wlkp.
Auto: Mazda 6,kombi ,2006 rok, 2.0 diesel, Dpf out,chiptuning 130 KM/363 Nm,Phantom Blue

Postprzez rafałmazda » 19 kwi 2014, 21:57

leitowdz napisał(a):tutaj serdeczne pozdrowienia dla wszystkich hejtujących diesla, deal with it :P

diesel power <faja>
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 19:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Postprzez marek219 » 19 kwi 2014, 22:18

Niezły wynik :-D piękna Mazda i oby tylko była wiecznie taka ;–)

Wysłane z mojego LT26i przy użyciu Tapatalka
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 mar 2012, 15:40
Posty: 663 (0/9)
Skąd: Strzelce Opolskie
Auto: Mazda 6 GG 2.0 MZR-CD 150KM 2002 rok
viewtopic.php?f=331&t=169015
Mazda 6 GH 2.5 L5-VE 170 KM 2008
viewtopic.php?f=331&t=200456&view=unread#unread

Postprzez sq2jul » 19 kwi 2014, 23:39

Ile km już przejechales z boxem? Jak tam dwumasa?

Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka
Smoki i gołe baby
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 21:15
Posty: 6700 (241/160)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: gnojarz & bezdasznik

Postprzez leitowdz » 20 kwi 2014, 00:04

nie mam box'a, box to złe rozwiązanie z prostego powodu – jest uniwersalny i jedyne co robi to oszukuje komputer a nie zmienia jego ustawienia, mam za to program wgrany przez http://g-lab.pl/ :D
póki co zrobiłem około 3,5 – 4 tysięcy kilometrów, wszystko działa ok ;)


Wczoraj odkryłem, że ten map sensor (jak można było się spodziewać) posiada dwie śrubki do kalibracji wewnątrz :D teraz wskazania są prawidłowe a turbo pompuje okolice 1,3 bara nadciśnienia :] przydałoby się jeszcze sprawdzić te wskazania z jakimś manometrem :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lis 2011, 00:49
Posty: 422 (6/0)
Auto: Mazda 6, chipowany diesel :)

Postprzez marek219 » 21 kwi 2014, 12:19

leitowdz napisał(a):Witam Was moi parafianie :D
Z okazji świąt pojechaliśmy z Madzią na pomiary, a te wypadły dobrze :D Wszystko już mamy szczelne i autko śmiga jak na załączonym obrazku <serduszka> (tutaj serdeczne pozdrowienia dla wszystkich hejtujących diesla, deal with it :P )

Obrazek

Mamy nowy czas 0-60MPH na oponach letnich: 8.15 :] Jeżeli ktoś by chciał, mogę podzielić się filmikiem :)


Wynik cudowny :D zachęca do zbierania kasy tylko na niego :D jak mi teraz już na 17-stkach zdarza się gubić przyczepność nawet na 2jce to ciekawe co będzie po nim :D :D
Brawo za samochód :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 mar 2012, 15:40
Posty: 663 (0/9)
Skąd: Strzelce Opolskie
Auto: Mazda 6 GG 2.0 MZR-CD 150KM 2002 rok
viewtopic.php?f=331&t=169015
Mazda 6 GH 2.5 L5-VE 170 KM 2008
viewtopic.php?f=331&t=200456&view=unread#unread

Postprzez leitowdz » 21 kwi 2014, 12:56

To czy auto gubi trakcje zależy od wielu czynników, pomijam te oczywiste jak pogoda i stan nawierzchni :D Ja mam Yokohamy C.Drive 02 i muszę przyznać, że to są dobre opony ale przydałyby się szersze :P mam 205/55 R16 a przy R17 celowałbym raczej w 215 ;) Dziękuję, lubię swoją Mazdę to fakt, zastanawiam się jeszcze nad wyrzuceniem kata ale potrzebowałbym sensownej rady na ten temat :] Chociaż prawda może być taka, że każdy powie co innego a na koniec po wyrzuceniu go okaże się jeszcze inaczej <glupek2>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lis 2011, 00:49
Posty: 422 (6/0)
Auto: Mazda 6, chipowany diesel :)

Postprzez marek219 » 21 kwi 2014, 13:06

leitowdz napisał(a):To czy auto gubi trakcje zależy od wielu czynników, pomijam te oczywiste jak pogoda i stan nawierzchni :D Ja mam Yokohamy C.Drive 02 i muszę przyznać, że to są dobre opony ale przydałyby się szersze :P mam 205/55 R16 a przy R17 celowałbym raczej w 215 ;) Dziękuję, lubię swoją Mazdę to fakt, zastanawiam się jeszcze nad wyrzuceniem kata ale potrzebowałbym sensownej rady na ten temat :] Chociaż prawda może być taka, że każdy powie co innego a na koniec po wyrzuceniu go okaże się jeszcze inaczej <glupek2>

Ja mam goodyear excellence 215 ;) na różnym idealnie czasem też urwie :-D jakoś po wymianie ic na nowy, bo stary odmówił życia raz w trasie w Bieszczady auto nabrało wigoru :-D kupuj 17ście :-D wygląda lepiej i się lepiej prowadzi.
No na pewno :-D się trzeba pewno samemu przekonać do tego :-D

Wysłane z mojego LT26i przy użyciu Tapatalka
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 mar 2012, 15:40
Posty: 663 (0/9)
Skąd: Strzelce Opolskie
Auto: Mazda 6 GG 2.0 MZR-CD 150KM 2002 rok
viewtopic.php?f=331&t=169015
Mazda 6 GH 2.5 L5-VE 170 KM 2008
viewtopic.php?f=331&t=200456&view=unread#unread

Postprzez Bartg » 21 kwi 2014, 13:08

8.15 to robi seicento 1.2 16v więc dalej będe hejtował kopcenie i klekot <rotfl>
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez leitowdz » 21 kwi 2014, 14:10

Bartg napisał(a):8.15 to robi seicento 1.2 16v więc dalej będe hejtował kopcenie i klekot <rotfl>

Przed taką opinią zastanowiłbym się nad czterema rzeczami:
+ masą seicento 1.2 16v
+ porównaniem z innymi autami ważącymi ponad 1400 kg
+ porównaniem z innymi Mazdami 6, również benzynowymi :]
+ porównaniem spalania tejże oto 6 wraz z innymi autami o podobnych osiągach i parametrach użytkowych <jupi>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lis 2011, 00:49
Posty: 422 (6/0)
Auto: Mazda 6, chipowany diesel :)

Postprzez Bartg » 21 kwi 2014, 14:39

Wychodzi, że Seicento lepsze pod każdym względem <lol>
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez WisniaUs » 22 kwi 2014, 19:01

<spoko> <spoko> <spoko> <spoko>
Ostatnio edytowano 24 kwi 2014, 19:16 przez WisniaUs, łącznie edytowano 2 razy
WisniaUs
 

Postprzez leitowdz » 23 kwi 2014, 23:17

zwłaszcza wygody i bezpieczeństwa <lol>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lis 2011, 00:49
Posty: 422 (6/0)
Auto: Mazda 6, chipowany diesel :)

Postprzez Socyopatic » 24 kwi 2014, 18:40

do 100 km/h jedzie niemal jak moja V6 przy spalaniu dwa razy mniejszym, wiec źle nie jest ;) niemniej diesel to diesel i powyżej 100 już tak różowo pewnie nie jest :P ciekawy jestem jak będzie z wytrzymałością tego Setupu w perspektywie przebiegu powyżej 15tys km od momentu zwiększenia osiagow.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2014, 19:06
Posty: 892
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.

Postprzez Bartg » 24 kwi 2014, 21:25

Widzisz mówiłem, że CC 1.2 16v dobrze lata <czarodziej>
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez leitowdz » 25 kwi 2014, 11:03

Socyopatic napisał(a):do 100 km/h jedzie niemal jak moja V6 przy spalaniu dwa razy mniejszym, wiec źle nie jest ;) niemniej diesel to diesel i powyżej 100 już tak różowo pewnie nie jest :P ciekawy jestem jak będzie z wytrzymałością tego Setupu w perspektywie przebiegu powyżej 15tys km od momentu zwiększenia osiagow.


I tu właśnie jest trochę inaczej.. bo o ile czas od 0 do 100 poprawił się o sekundę, o tyle czas od 0-200 poprawił się znacznie co właśnie czuć przy wyższych prędkościach. Gdzieś od 180 benzyna 2,3 będzie z przodu (Mariusz potwierdzi) bo jakby nie patrzeć na wykresie mocy jej moc rośnie a w dieslu już dobiega do szczytu i powyżej 4 tysięcy spada. Mimo tego Madzia radzi sobie naprawdę dobrze, skoro na stosunkowo niedługim odcinku osiąga nawet 220km/h. Vmax nie był mierzony więc nie wypowiem się w tej kwestii, na hamowni przy 4,400 bodajże miała 236km/h ale wiadomo, że w rzeczywistości jest to dla niej nie do osiągnięcia :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lis 2011, 00:49
Posty: 422 (6/0)
Auto: Mazda 6, chipowany diesel :)

Postprzez MaryooSh89 » 25 kwi 2014, 16:15

leitowdz napisał(a):Gdzieś od 180 benzyna 2,3 będzie z przodu (Mariusz potwierdzi)


Ja mogę potwierdzić ale to że wciska w fotel i zapierdala- aż miło :D
był:PROBE 2.2 GT '91 USA z Qresko red inside :D
jest: Mazda 6 GG 2.3 L3 '02 166 kunia & Hunda cbr 600 F3 :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 mar 2009, 00:47
Posty: 186 (0/2)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 6 GG 2.3 L3 '02 166 kunia

Postprzez marek219 » 27 kwi 2014, 21:04

a jak wytrzymałość dwumasy i silnika wgl? :P ile już kilometrów przebyłeś na mocy większej?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 mar 2012, 15:40
Posty: 663 (0/9)
Skąd: Strzelce Opolskie
Auto: Mazda 6 GG 2.0 MZR-CD 150KM 2002 rok
viewtopic.php?f=331&t=169015
Mazda 6 GH 2.5 L5-VE 170 KM 2008
viewtopic.php?f=331&t=200456&view=unread#unread

Postprzez leitowdz » 27 kwi 2014, 22:06

Bardzo dobrze :P zrobiłem już 4k km i sprawuje się bez zarzutów. To jest zbyt mały przebieg, żeby cokolwiek oceniać ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lis 2011, 00:49
Posty: 422 (6/0)
Auto: Mazda 6, chipowany diesel :)

Postprzez marek219 » 27 kwi 2014, 22:57

leitowdz napisał(a):Bardzo dobrze :P zrobiłem już 4k km i sprawuje się bez zarzutów. To jest zbyt mały przebieg, żeby cokolwiek oceniać ;)

No ja też myślę o tym tylko ciekawi mnie jak trwałość :-P szkoda, że nie zrobiłeś już jakiś 10tys :-D

Wysłane z mojego LT26i przy użyciu Tapatalka
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 mar 2012, 15:40
Posty: 663 (0/9)
Skąd: Strzelce Opolskie
Auto: Mazda 6 GG 2.0 MZR-CD 150KM 2002 rok
viewtopic.php?f=331&t=169015
Mazda 6 GH 2.5 L5-VE 170 KM 2008
viewtopic.php?f=331&t=200456&view=unread#unread

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy