Mazda6 GG RF-7J '07 "50cent car" :D
A ja Ci powiem kup te felgi od Socyopatic i oddaj do renowacji, maluj je na złoto 
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3600 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
Też właśnie uważam że wzór podobny do obecnych, wiem że kurde JR fajne felgi wypuszcza ale... umówmy się, jestem studentem i aktualnie nie mam możliwości zakupu felg z takiej półki więc oscyluję w cenie do 1500
Wiem że na dobre 18" to trochę słabo więc szukam po używanych, a gdzie jeszcze opony do nich
poczekamy, zobaczymy. Odświeżyłem aukcję na portalach i czekam, wyświetlenia są, wiadomości ale żadnej decyzji jeszcze nie ma, sprzedam obecne i będę myślał dalej 
Tymczasem...
Do Mazdy 2.0 diesel wchodzi niespełna 5 litrów oleju silnikowego SAE 5w30, prawda czy się mylę?
Nie muszę kupować 6 litrów chyba 
Tymczasem...
Do Mazdy 2.0 diesel wchodzi niespełna 5 litrów oleju silnikowego SAE 5w30, prawda czy się mylę?
Ładnie by to wyglądałoxRafalx napisał(a): kup te felgi od Socyopatic i oddaj do renowacji, maluj je na złoto


-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
To jeśli tak piszesz, że jest z kasą to zostań przy dobrej 17 i tyle, bo oponki też troche kosztują na 18'.
Ale myślę że te felgi której zaproponowałem mogły by robić robotę i za kpl z malowaniem dał byś z 1300zł, do tego opony za 1000 i masz fajny zestaw 
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3600 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
Gdzie takie ceny regeneracji 18'xRafalx napisał(a):za kpl z malowaniem dał byś z 1300zł,


-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
O boze :O Ja za swoje 17 zapłaciłem 170zł za kpl. W cenie piaskowanie, podkład chromowy, baza i bezbarwny wszystko robione proszkowo 
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3600 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
Hmm to niezłe ceny masz Rafał
U mnie za malowanie proszkowe takich 18 dałbym tak 100zł za jedną 
xRafalx napisał(a):Ja za swoje 17 zapłaciłem 170zł za kpl


-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
O kurde... dopiero spojrzałem że Socyopatic sprzedaje
Hmm, one w złocie rzeczywiście wyglądałyby ok
Zastanowię się, i firma dobra. Dlatego też piszę że za felgi to max 1500 bo muszę mieć na opony 
Moj blad
270zl kpl. 100zł piaskowanie. 170zł malowanie 
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3600 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
Ja mam takie opony a Ty ich nie chcesz sobie kupic,czemu???? ja jestem mega zadowolony
Viking PROTECH 2 (indeks 91 V) – letnie
Marce Viking-Askim zaufali producenci taki aut jak VW, Volvo, czy Opel. Na początku lat 90-tych koncern pochodzący z Norwegii został "wciągnięty" do grupy Continental. Najbardziej znany model letniej opony "Viking Pro-Tech 500" powstał już dzięki współpracy z Continentalem. Obecnie szacuje się sprzedaż ok. miliona opon z logo Viking.
Oceny np;
Marcin, Ocena: 5,3
Opona godna polecenia, nie zawiodła podczas eksploatacji w kilku samochodach firmowych jednocześnie. Do 30 tys. km praktycznie niesłyszalne toczenie kół.
tad6, Ocena: 5,8
Opona Norweska mało znana ale świetna.Dużo lepsza od markowych opon i w cenie prawie połowę niższej.Nie wiem dlaczego jest w grupie ekonomicznej choć spełnia wymogi klasy wyższej.Super opona godna polecenia i produkowana w Eurupie a nie na Tajwanie lub Chinach.

Viking PROTECH 2 (indeks 91 V) – letnie
Marce Viking-Askim zaufali producenci taki aut jak VW, Volvo, czy Opel. Na początku lat 90-tych koncern pochodzący z Norwegii został "wciągnięty" do grupy Continental. Najbardziej znany model letniej opony "Viking Pro-Tech 500" powstał już dzięki współpracy z Continentalem. Obecnie szacuje się sprzedaż ok. miliona opon z logo Viking.
Oceny np;
Marcin, Ocena: 5,3
Opona godna polecenia, nie zawiodła podczas eksploatacji w kilku samochodach firmowych jednocześnie. Do 30 tys. km praktycznie niesłyszalne toczenie kół.
tad6, Ocena: 5,8
Opona Norweska mało znana ale świetna.Dużo lepsza od markowych opon i w cenie prawie połowę niższej.Nie wiem dlaczego jest w grupie ekonomicznej choć spełnia wymogi klasy wyższej.Super opona godna polecenia i produkowana w Eurupie a nie na Tajwanie lub Chinach.
-
WisniaUs
W Warszawie sa "specyficzne" ceny za regeneracje felg
ja swoje 17 do Preli pomalowalem proszkowo w firmie pod Wawa 3 lata temu za 350 pln. Mysle ze za 400-450 da rade ogarnac te 18
Dlatego dalem taka cene, bo gdyby byly w takim stanie jak kupilem to ponizej 1400 bym ich na pewno nie wystawial 
- Od: 13 sty 2014, 19:06
- Posty: 892
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.
Mówicie o samym malowaniu w tej cenie ok 350?? Bo mi tu w Tarnowie powiedziano za moje 18'' pelna regeneracja czyli piaskowaie,ubytki jakies jak beda,ewentualne prostowanie i malowwanie proszkowo w dowolny kolor oraz zdjecie opon i ich ponowny montaż i że beda stan IGŁA to 800 zł komplecik!!! Tak mi pani powiedziala
Bo samo malowanko (nie proszkowo) na cacy to mi kolega zrobi za 300zl.I co o tym myslicie 

-
WisniaUs
WisniaUs napisał(a):Marce Viking-Askim zaufali producenci taki aut jak VW, Volvo, czy Opel.
Nie no proszę... jakbyś napisał Mazda to rozumiem, ale VW czy Opel mnie nie przekonują.
WisniaUs napisał(a):Super opona godna polecenia i produkowana w Eurupie a nie na Tajwanie lub Chinach
To też mało przekonujące
A wracając do tematu to 170 za regenerację to faktycznie niska cena. Wwa niestety około 400 trzeba przygotować, ale dla 17. Jeśli ma być w pewnej firmie to na 18 koło 500 bym szykował minimum. Mowa o pełnej regeneracji oczywiście w miarę dobrej felgi, bo już spore obdarcia felg, prostowanie zwiększa cenę.
- Od: 21 maja 2012, 12:48
- Posty: 568
- Skąd: Legionowo
- Auto: Mazda 5 2.0 SPORT benzyna, 2010, CW LF
co do opon continentala ,widzialem test w programie K2 jak nowy komplet opon continentala mial dluszsza droge hamowania nizeli 4 rozne opony uzywane
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Jeżeli chodzi o regenerację to polecam:http://felgi-profil.pl/malowanie_proszkowe_piaskowanie_felg/ pobrać cennik i tam jest opisane że czyszczenie, ściąganie starego lakieru i malowanie proszkowe na 3 warstwy w cenie ok 400 zł za komplet 18"
A widze ze na Vikingach jezdzi mi sie lepiej i to sporo jak na Potenzach a TOYO to porażka w stosunku do Vikingów.Przetestowane na własnej skórze!! Viking MADE IN ROMANIA tak widnieje na oponach natomiast na NOKIAN co mam zimowe MADE IN RUSSIA.Dla mnie moze nawet byc MADE IN LAOS ale sa to fabryki pod ktorymi sie ktos podpisuje w tym przypadku Continental i nie uwazam aby to byla chała!!Cała polska wyznaje kult VW kupuja to na potęge a doskonale wiedza ze to szrot.Wiec niech sobie chłopak kupi np PIRELLI za ok 800zl szt i pojezdzi sezon na nich.A gwarantuje wam ze wiecej ich nie kupi!! Kupi tansze.Ja tu nikogo nie chce przekonywac bo to nie moje pieniadze i nie moje auto zrobi jak mu bedzie lepiej.Ja tylko proponuje cos co sprawdzilem u siebie i jestem pozytywnie zaskoczony oponą 18''za 250 zl/szt.A jesli komus chodzi o pokazanie sie z napisem MICHELIN na oponie to GO AHEAD
Nie wszystko co drogie musi byc dobre,czasem mozna sie bardzo zdziwic 


-
WisniaUs
No i spoko, też myślę kupić tanie i fajne opony, lepiej takie niż jakieś firmowe za tę samą cenę tylko że po 4 sezonach
Najpierw wybiorę felgi a potem dopasuję opony 

Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości