Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '16 SkyPassion 赤 侍 by KMB

GL / GJ / GH / GG / GY

Postprzez ragazzo.it » 11 lis 2016, 12:01

No tak, ale aktywny tempomat jest chyba w obu wersjach silnikowych, więc tutaj pozostaje skupić się na faktycznym porównaniu obu tych silników. Mi szczerze mówiąc zależy znacznie bardziej na elastyczności silnika i jego zrywności właśnie w dolnym zakresie i tak jak wspomniałeś, przy tym przyspieszeniu powiedzmy od 120 wzwyż. Nie potrzebuję jeździć szybko, a dynamicznie – po prostu taki styl jazdy lubię.

Zastanawiam się, czy zakładając zakup modelu powiedzmy z roku 2013/2014 – mają one te same silniki, płyty podłogowe co obecne wersje ? Bo pewnie najprościej byłoby porównać auta w salonie, pytanie tylko czy to porównanie ma sens przy planowaniu zakupu auta 2-3 lata starszego.
Początkujący
 
Od: 10 lis 2016, 15:55
Posty: 4

Postprzez KMBak » 11 lis 2016, 12:38

ragazzo.it napisał(a):No tak, ale aktywny tempomat jest chyba w obu wersjach silnikowych, więc tutaj pozostaje skupić się na faktycznym porównaniu obu tych silników.


Ale tylko w AT.
>> Facebook: Konrad >> Forum: Moja obecna Mazda 6 >> Forum: Moja była Mazda 3 Obrazek
Blue inside & red outside!
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 12 lis 2011, 14:36
Posty: 3819 (129/80)
Skąd: Wrocław
Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011

Postprzez rafałmazda » 11 lis 2016, 14:43

szczerze mówiąc średnio mi się to podoba :| generalnie wcześniej nie było chyba takich problemów z elektroniką w Mazdach <oczy> o ile nie jest to spalona żarówka schowka w BK hahaha <glupek2> a w ogóle co ten przebieg taki mały? Cofana była <lol>
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 19:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Postprzez KMBak » 11 lis 2016, 14:44

Ja robie 8-9 tys. rocznie.
>> Facebook: Konrad >> Forum: Moja obecna Mazda 6 >> Forum: Moja była Mazda 3 Obrazek
Blue inside & red outside!
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 12 lis 2011, 14:36
Posty: 3819 (129/80)
Skąd: Wrocław
Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011

Postprzez Niron » 11 lis 2016, 14:50

Ja mam X9 w automacie i 167km, powiem szczerze brakuje trochę mocy, bo stary automat mocno zamula, szkoda że nie jest to wersja 210km, dla tego ja bym brał wersję 2.5, żeby mieć pewność iż mocy i momentu będzie tyle ile trzeba, żeby się spokojnie przemieszczać po drogach, zwłaszcza, że spalanie nie jest duże tak na prawdę.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lip 2011, 19:33
Posty: 854 (1/7)
Skąd: Siemień
Auto: Ford Mondeo MK3 2.5 V6
był Xedos 9 TA KL 01r

Postprzez sq2jul » 11 lis 2016, 18:39

Konstrukcja obu skrzyń X9 i GJ jest dokładnie taka sama. Technologia króla ćwieczka. Z tą różnicą, że ta w GJ ma więcej przełożeń. Jak chcesz jeździć dynamicznie i komfortowo i koniecznie ma to być GJ to ja bym się skłaniał w kierunku 2.2 diesel + AT. Różnica w cenie niewielka a doznania diametralnie różne. Jeżeli miałeś okazję pojeździć GJ z motorami 2.5 i 2.2 to 2.0 Cię rozczaruje. 2.0 jest dobre jak niestać Cię na więcej i nie przywiązujesz wagi do osiągów. W innym wypadku wydasz kupę siana i będziesz się wkurzać, że masz auto, które nie jedzie.

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
Smoki i gołe baby
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 21:15
Posty: 6700 (241/160)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: gnojarz & bezdasznik

Postprzez KMBak » 11 lis 2016, 18:57

sq2jul napisał(a):Konstrukcja obu skrzyń X9 i GJ jest dokładnie taka sama. Technologia króla ćwieczka.

Powiem tak – trochę bredzisz. To klasyczny automat – i to jedyny fakt, a jednocześnie największa zaleta w moich oczach. Natomiast została mocno przeprojektowana. I jest to chyba najszybsza klasyczna skrzynia na rynku. Zmienia biegi bardzo szybko i absolutnie nie można powiedzieć, że zamula. Porównanie jej do ponad 20-letniej skrzyni jest sporą ignorancją i nie ma nic wspólnego z rzeczywistością. <nie>
I ja się ciesze, że to nie żadne DSG, którego nie chciałbym mieć – i wtedy wybrałbym manuala.
Ropniak ma większy moment – to prawda – ale są opnie, że ta skrzynia jest za delikatna na takie momenty. Ponadto ropniak nie nadaje się na jazdę po mieście (tylko lub z przewagą) na krótkich odcinkach. Benzyna jest jedynym rozsądnym wyborem. Jak ktoś wali tylko autostrady to do rozważenia.

Co do osiągów – kwestia co i do czego porównujesz. I 2.0 i 2.5 to silniki wolnossące. Brak turbiny daje oczywiste efekty. Porównując to do aut o podobnej pojemności z turbo wynik jest oczywisty. Natomiast to, że auto nie jedzie jest kolejną brednią. Nie wiem czym jeździsz (masz w podpisie GJ z benzyną – ale nie wiem jaką, z jaką skrzynią i czy przed czy po lift), ale albo masz zawyżone oczekiwania po przesiadaniu się z czego bardzo mocnego albo sam nie wiem...

Jedyna ważna kwestia to by używać trybu SPORT jeśli chce się faktycznie jechać, bo bez niego to jest wszystko pod ekonomię ustawione, a w SPORT każde dotknięci gazu wyrywa auto do przodu... <spoko>
>> Facebook: Konrad >> Forum: Moja obecna Mazda 6 >> Forum: Moja była Mazda 3 Obrazek
Blue inside & red outside!
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 12 lis 2011, 14:36
Posty: 3819 (129/80)
Skąd: Wrocław
Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011

Postprzez motomike6 » 11 lis 2016, 19:09

Ja dołożę swoje dwa grosze tutaj.

Co do spalania to to 2.5 w benzynie palni super mało bo u mnie średnie spalanie nie schodzi poniżej 7.1 w cyklu mieszanym w przewaga autostrada, drogi podmiejskie itp. Po mieście nie jeżdżę za dużo może max 30& % całego przebiegu.

Ostatni wypad do Polski średnia z całości 8.5L gdzie 1055km w jedna stronę zrobiłem ze średnia prędkością 119km z pełnym bagażnikiem plus boxem na dachu i cala rodzina na pokładzie i tutaj średnie spalanie miałem na poziomie 8.24L wiec diesel z automatem w GJ aż taka mało nie pali a nie mam ciężkiej nogi.

Potwierdzam aktywny tempomat działa super i na pewno przy dłuższych trasach sprawia się rewelacyjnie.

U mnie nie do tej pory po za komunikatem "SBS inspection require" która pojawia się na może 1s i znika nie wiadomo z jakiego powodu bo już kilka razy zgłaszałem to w ASO ale nic nie znajdują w logach i nie wiedza co może być tego przyczyna ale podejrzewają ze może coś z radarem ( brudny, coś przyklejone do niego ) ale przy aktywnym tempomacie nigdy ten błąd nie wystąpił.

Co do świateł drogowych to tutaj one rożnie działają czasami w ogóle się nie wyłączą jak mijasz się na zakręcie z samochodem nadjezdzajacym z naprzeciwka ale widzę w samochodach innych marek ze to różniej działa tez u nich.

Podejrzewam ze 2.5 w benzynie będzie fajniej szla od górnych obrotów i fajniej brzmieć od diesla i dla tego myślę ze warto zrobić mały remap bo te 175KM jest OK ale przydało by się kilkanaście więcej :)

Jak dla mnie tak jak pisał Konrad problem wyciszenia jest chyba największym problemem bo powyżej prędkości 140km plus jak dołożymy do tego bagażnik i box system bose tu nic nie pomaga i jest naprawdę głośno.

Kwestia wyboru silnika w przypadku GJ czy 2.2L ON czy 2.5L PB myślę ze na pewno nie będą podyktowane spalaniem bo nie ma aż tu takiej dużej różnicy w spalaniu a co do kwestii przyspieszenia nie wiem czy 2.2L ON dystansuje 2.5L PB może jedynie przy starcie i dolnym zakresie obrotów później jest raczej na plus dla wersji wolnossącej.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 maja 2012, 15:34
Posty: 354 (83/16)
Skąd: LUX/SC034
Auto: Jest GJ 2.2 AT
Jest Citroen SpaceTourer
Było C4 Picasso
Była Mazda 6
GH

Postprzez sq2jul » 11 lis 2016, 19:48

KMBak napisał(a):
sq2jul napisał(a):Konstrukcja obu skrzyń X9 i GJ jest dokładnie taka sama. Technologia króla ćwieczka.

Powiem tak – trochę bredzisz. To klasyczny automat – i to jedyny fakt, a jednocześnie największa zaleta w moich oczach. Natomiast została mocno przeprojektowana. I jest to chyba najszybsza klasyczna skrzynia na rynku.


Jakiś konkret na czym polega przeprojektowanie? I co powoduje, że jest tak innowacyjna technologicznie? Klasyczna? W sensie przedpotopowej technologii (hydrokonwerter) można tak powiedzieć.



Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
Smoki i gołe baby
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 21:15
Posty: 6700 (241/160)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: gnojarz & bezdasznik

Postprzez KMBak » 11 lis 2016, 20:12

sq2jul napisał(a):W sensie przedpotopowej technologii (hydrokonwerter) można tak powiedzieć.


Tu właśnie nastąpiły największe zmiany. Ale jesteś takim sceptykiem widzę, że wiesz swoje i już.


Dla mnie może tam nawet być napęd parowy – jeśli efekty są takie jakie mam w trakcie jazdy. <wazuuup>

PS.
Z ciekawości – co dla Ciebie jest takie super, nowoczesne i godne polecenia?
>> Facebook: Konrad >> Forum: Moja obecna Mazda 6 >> Forum: Moja była Mazda 3 Obrazek
Blue inside & red outside!
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 12 lis 2011, 14:36
Posty: 3819 (129/80)
Skąd: Wrocław
Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011

Postprzez Weelkoo » 11 lis 2016, 20:25

Tu porównanie 2.2D z 2.5G, oba w wersji AT ;)

http://www.zeperfs.com/duel4659-6168.htm

a skrzynia z GJ różni się diametralnie w działaniu od starych skrzyń tego typu (tradycyjnych hydrokinetyków) – jest bez porównania szybsza (głównie ze względu na zastosowane sprzęgło wielotarczowe). Przy zmianach +1 (np. przy starcie spod świateł) nie jest to poziom DCT (dwusprzęgłówek) ale niewiele odstaje, przy zmianach większych niż jedno przełożenie (np. przy kickdown) jest jednak szybsza niż DCT w wersjach cywilnych.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2011, 21:48
Posty: 1148 (0/16)
Skąd: Bieruń
Auto: Lexus IS 200t

Postprzez KMBak » 11 lis 2016, 20:34

Weelkoo napisał(a):a skrzynia z GJ różni się diametralnie w działaniu od starych skrzyń tego typu (tradycyjnych hydrokinetyków)

Daj spokój. Nie ma co tłumaczyć. Lubie rzeczowe dyskusje. Nie kryje, że Mazda 6 ma wady – praktycznie wszystkich byłem świadom w momencie zakupu. Mogę o nich porozmawiać... <nauka>

Jeśli ktoś wygłasza postulaty, że coś jest "be" bez poparcia argumentami, bez odzwierciedlenia w opiniach użytkowników (nie znam nikogo, kto stwierdziłby, że skrzynia jest zła), bez odzwierciedlenia w niezależnych recenzjach to, z całym szacunkiem, wygląda mi na internetowego trola. <glupek2>

Weelkoo napisał(a):Tu porównanie 2.2D z 2.5G, oba w wersji AT

To mnie zaskoczyło, ale pokrywa się z kilkoma opiniami, które słyszałem, i jak widać niesłusznie uznałem za mało wiarygodne.
>> Facebook: Konrad >> Forum: Moja obecna Mazda 6 >> Forum: Moja była Mazda 3 Obrazek
Blue inside & red outside!
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 12 lis 2011, 14:36
Posty: 3819 (129/80)
Skąd: Wrocław
Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011

Postprzez sq2jul » 11 lis 2016, 20:44

Fajnie, że poprawili hydrokonwerter poprawiając bezpośrednie spięcie. Tak czy siak mieszanie gęstego oleju cały czas powoduje straty – coś czego nie ma w automatach dwusprzeglowych, gdzie napęd przenosi się poprzez tarcie, bez udziału płynów. Ale skoro lubisz rzeczone "maszyny parowe" to ok, tylko nie mów, że jest to najlepsza i najbardziej zaawansowana technologia.

Ciekawi mnie jak się poprawila sprawność takiej skrzyni. Skoro oszczędność paliwa jest 5-7℅ większa to obstawiam, że jej sprawność jest również pomijalnie lepsza.

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
Smoki i gołe baby
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 21:15
Posty: 6700 (241/160)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: gnojarz & bezdasznik

Postprzez Weelkoo » 11 lis 2016, 21:03

sq2jul napisał(a):Tak czy siak mieszanie gęstego oleju cały czas powoduje straty – coś czego nie ma w automatach dwusprzeglowych


w jakich? w najtańszych i zarazem najbardziej chyba awaryjnych DSG, które nawet przy tym wolnossącym 2.5 nie miały by zastosowania, ze względu na małe obciążenia jakie są w stanie wytrzymać? Bo chyba tylko FIAT ma suchą skrzynię DCT wytrzymującą cokolwiek więcej niż moc małolitrażowej jednostki (teoretycznie) :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2011, 21:48
Posty: 1148 (0/16)
Skąd: Bieruń
Auto: Lexus IS 200t

Postprzez Niron » 11 lis 2016, 21:17

ja tam uważam że DCT na co dzień jest zbędne, nie ścigam się samochodem, więc taka szybkość przełożeń mi nie potrzebna, do tego dochodzą horrendalne koszty naprawy krótka żywotność (przynajmniej tak mówią wszyscy w tv i necie ;) ) więc jeśli to jest dalej stary typ skrzyni, tylko usprawniony tym że szybciej zmienia biegi, nie zamula silnika i nie powoduje dużego zwiększenia zużycia paliwa, względem MT, to ja biere ten układ ;) w dyszlu nigdy bym nie kupił z automatem, tylko wolnossące benzynę, ze względu na dźwięk silnika i koszty eksploatacji współczesnych wysokoprężnych silników :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lip 2011, 19:33
Posty: 854 (1/7)
Skąd: Siemień
Auto: Ford Mondeo MK3 2.5 V6
był Xedos 9 TA KL 01r

Postprzez KMBak » 11 lis 2016, 22:37

sq2jul napisał(a):Ciekawi mnie jak się poprawila sprawność takiej skrzyni. Skoro oszczędność paliwa jest 5-7℅ większa to obstawiam, że jej sprawność jest również pomijalnie lepsza.


Ech kolego... Dwie Mazdy – jedna z manualem i druga z AT. Dwa te same silniki i automat za każdym razem jest szybszy, a spalanie jest takie samo/na korzyść AT (akurat CX-5, bo tam jest taka konfiguracja). To są miarodajne wyniki, a nie Twoje bicie piany. Widać, że z AT w Maździe jeździłeś tylko na komputerze, albo jesteś fanboyem VW.

I najważniejsze. Ja nigdy nie powiedziałem, że to jest najlepsza i najbardziej zaawansowana technologia – wręcz przeciwnie – cały czas mówię, że to klasyczny automat, ale bardzo usprawniony. Nic nie wk**wia mnie bardziej niż wkładanie mi nie-moich słów do ust! Także na tym skończmy jałową dyskusję. Widać, że zupełnie nie znasz wad DSG, których również jest wiele (zwłaszcza w ruchu miejskim). Meteorytyki w Twoich słowach tyle co kości w pewnej męskiej części ciała.

Mazda ma cienkie blachy jak żyletka (ale jest lekka), miękki jak plastelina lakier, beznadzieje wygłuszenie i jeszcze kilka drobiazgów, które w tym wątku też się przewinęły... Ale napęd jest wg mnie (ale także wielu innych) jednym z najlepszych w klasie a nawet porównując do niektórych aut "premium". <spoko>
>> Facebook: Konrad >> Forum: Moja obecna Mazda 6 >> Forum: Moja była Mazda 3 Obrazek
Blue inside & red outside!
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 12 lis 2011, 14:36
Posty: 3819 (129/80)
Skąd: Wrocław
Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011

Postprzez Norreca » 12 lis 2016, 03:24

KMBak napisał(a):
sq2jul napisał(a):Ciekawi mnie jak się poprawila sprawność takiej skrzyni. Skoro oszczędność paliwa jest 5-7℅ większa to obstawiam, że jej sprawność jest również pomijalnie lepsza.


Ech kolego... Dwie Mazdy – jedna z manualem i druga z AT. Dwa te same silniki i automat za każdym razem jest szybszy


tu to troszkę popłynąłeś :P
Obrazek
Klubowicz
 
Od: 10 sty 2013, 13:17
Posty: 1915 (84/101)
Skąd: Wiesbaden / Bydgoszcz
Auto: Była:
Mazda 3 BK Y6 ‘07 1.6
Mazda 3 BL R2 '10 2.2
Mazda MX-5 NC '08 2.0
Jest:
MPS BL3 '13 2.3

Postprzez risto77 » 12 lis 2016, 10:35

Dla rozładowania ciężkiej atmosfery:
Konrad, kiedy ja w końcu zobaczę tę Twoją Mazdę ?
Bo od maja nie miałem okazji ;)
Obrazek
Przedstawiciel Dolnego Śląska
 
Od: 5 gru 2013, 20:11
Posty: 2293 (201/63)
Skąd: stolyca zDolnego Śląska
Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01

Postprzez KMBak » 12 lis 2016, 15:32

Norreca napisał(a):tu to troszkę popłynąłeś


Proszę Cię – tylko nie Ty... Masz odmienne zdanie bo wiesz czy tak Ci się wydaje?

Parę lat temu oglądałem na jakimś niemieckim kanale porównanie dwóch benzynowych Mazd CX-5. To samo wyposażenie, ten sam silnik i 4WD. Jedyna różnica to MT i AT.
Testowali przyspieszenie od startu do 60, do 100, od 80 do 120 i jeszcze coś na wyższych prędkościach.
Za każdym razem auto z AT było szybsze. Oczywiście może kierowca był <dupa> ... Ale jednak efekt był i również dla mnie zaskakujący, bo miałem wpojone, że hydrokinetyczny automat to muł.
Potem podobny test przez polaków zrobiony – był kiedyś na YT. I wyniki podobne.
Niemcy testowali również w tym programie spalanie. Ta sama trasa (kawałek miasta i trasa) i warunki ~300 km. AT spaliło mniej. Prawdopodobnie ewentualne straty na sprawności skrzyni zostały zbilansowane 3-4 krotnie większą częstotliwością zmiany biegów – w ten sposób silnik pracuje ekonomiczniej. Człowiek jest bardziej leniwy i nie zmienia biegów tak często. Ci ciekawe te wyniki znajdują potwierdzenie w danych katalogowych! Sam spójrz.
CX-5.png

Nic sobie nie wymyśliłem, a tym bardziej nie "popłynąłem" jak to określiłeś. Opieram się na faktach, a nie na przesądach i mitologii.

Co do Mazdy 6 takiego porównania nie widziałem. Nie ma też opcji porównania silników 2.5.
Dla 2.0 katalogowo nie jest już faktycznie tak optymistycznie...
6.png

Ale tylko w zakresie osiągów do "setki". Co do spalania jak widać jest TO SAMO!. Tu podobnie sprawność w sensie fizycznym bilansowana jest sprawnością funkcjonalną i szybkością działania skrzyni. Prawdopodobnie sporo zależeć może od kierowcy w MT, a w AT kierowca ma mniejsze znaczenie.
Dla diesla różnice są nawet mniejsze.
Przy okazji katalogowo diesel 2.2 również nie dystansuje 2.5 benzyny. Choć jechałem raz dieslem i miałem wrażenie, że idzie minimalnie lepiej... Jestem natomiast antyropniakiem – nic nie poradzę. Dla mojego modelu używania, auto z diesel'em byłby wyborem tragicznym (podobnie jak auto z DSG).
Także o "pływalni" i o tym co się komu wydaje byłoby na tyle. Oczywiście chętnie zapoznam się z testami, które pokażą drugą stronę medalu. Na ten moment takich nie widziałem – a był czas kiedy dużo tego przyswajałem.

I jeszcze raz podkreślę – jest przepaść w użytkowaniu 2.5 z AT z trybem sport i bez niego. Nie wiem jak było w wersji przed-lift, bo chyba trybu sport nie miała. U mnie jest – i ten magiczny guziczek robi robotę. <ok>

risto77 napisał(a):Dla rozładowania ciężkiej atmosfery:
Konrad, kiedy ja w końcu zobaczę tę Twoją Mazdę ?
Bo od maja nie miałem okazji

Jak będzie następny spocik postaram się pojawić, bo na tych co były do tej pory się mijaliśmy. <oczy>

Teraz auto nie wygląda, po trasie, przy tej pogodzie... :|
Ideałem byłaby jakaś myjnia samoobsługowa w jakiejś hali, z karcherem z letnią wodą, w której człowiek przyjeżdża ze swoją chemią. Może jest taka we Wrocławiu – a może sami taką zorganizujmy? :]
>> Facebook: Konrad >> Forum: Moja obecna Mazda 6 >> Forum: Moja była Mazda 3 Obrazek
Blue inside & red outside!
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 12 lis 2011, 14:36
Posty: 3819 (129/80)
Skąd: Wrocław
Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011

Postprzez ragazzo.it » 12 lis 2016, 17:16

Jeśli o mój wybór chodzi – nie rozważam w ogóle diesla, bo to nie na moje użytkowanie. W grę wchodzi tylko benzyna.

Podsumowując – są w tej automatycznej skrzyni części, których serwis/wymiana może być bardzo drogi, czy raczej są to przystępne jak na automat ceny ?
Początkujący
 
Od: 10 lis 2016, 15:55
Posty: 4

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy