Mazda6 GY RF '06

GL / GJ / GH / GG / GY

Postprzez Basilius » 8 kwi 2010, 11:03

pękły kordy w środku – jest małe wybrzuszenie.
Welcome to the Internet,
where men are men,
women are men,
and children are FBI agents.
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2009, 09:00
Posty: 272
Skąd: Wolbrom
Auto: Mazda 6 GY, 2.0 CD 143KM(166), Mazda MX-3 2.5 V6 KL-ZE

Postprzez krzych » 8 kwi 2010, 11:15

Rzadko sie wypowiadam w opisach cacek, ale tym razem ze wzgledu na to czyja jest... :) Dobrze zastanow sie nad przyrostem mocy (ja bym w ogole nie pisal sie przy tym silniku) – wal drogi, dpf drogi, ogolnie moze byc kosztownie, wiec jesli juz to proponuje poprawic wykres, ale koni oszczedzic :)
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 16:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez Basilius » 8 kwi 2010, 13:18

Generalnie w chipowaniu nie chodzi mi o jak najwyższe podniesienie mocy w sensie koni mechanicznych, ale o poprawienie dynamiki jazdy. Sporo poruszam się po mieście a tutaj jednak troszkę brakuje... chyba momentu :)
Welcome to the Internet,
where men are men,
women are men,
and children are FBI agents.
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2009, 09:00
Posty: 272
Skąd: Wolbrom
Auto: Mazda 6 GY, 2.0 CD 143KM(166), Mazda MX-3 2.5 V6 KL-ZE

Postprzez krzych » 8 kwi 2010, 13:33

W takim razie cieszy mnie Twoje podejscie :D I czekam z niecierpliwoscia na realizacje... moze kiedys i ja sie skusze, ale jestem raczej sceptykiem ws. naszego silnika :)
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 16:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez s4v4g3 » 26 kwi 2010, 09:28

Cholera jak ja mu zazdroszczę tej czarnej Madzi:)
Ale spoko – niech no ja tylko swoją dopieszczę to też się pochwalę:D

Tak czy siak – Madzia przepiękna.
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 00:11
Posty: 392 (1/0)
Skąd: Wrocław
Auto: CX-9 Signature 2018r.

Postprzez Basilius » 26 kwi 2010, 13:46

hehe, dzięki, ale straszna fleja z niej jest. Wyjedziesz z mycia, kilka km i już się ufląga, ukurzy – eh, nie wytłumaczysz :)
Welcome to the Internet,
where men are men,
women are men,
and children are FBI agents.
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2009, 09:00
Posty: 272
Skąd: Wolbrom
Auto: Mazda 6 GY, 2.0 CD 143KM(166), Mazda MX-3 2.5 V6 KL-ZE

Postprzez File » 26 kwi 2010, 21:52

Identyczna tylko w liftbacku i rok mlodsza mam. Patrzac na Twoja doszedlem do wniosku ze trzeba o jakis alu pomyslec :)
Początkujący
 
Od: 24 kwi 2010, 20:51
Posty: 23

Postprzez kryystian » 27 kwi 2010, 01:21

Basilius napisał(a):poprawienie dynamiki jazdy. Sporo poruszam się po mieście a tutaj jednak troszkę brakuje... chyba momentu

to chyba kumpel musisz wrócić do 17" wtedy chip i będziesz latał :)
pozdro
HARDLINE
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2008, 19:57
Posty: 722
Skąd: uk
Auto: gh sport
(6mps)

Postprzez Basilius » 29 kwi 2010, 17:38

brakuje dołu :) w mieście trzeba się namieszać biegami żeby było ok. W standardzie były 16". Na razie stop z modami bo zatarłem Golfa :( A tak go lubiłem ;(((
Welcome to the Internet,
where men are men,
women are men,
and children are FBI agents.
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2009, 09:00
Posty: 272
Skąd: Wolbrom
Auto: Mazda 6 GY, 2.0 CD 143KM(166), Mazda MX-3 2.5 V6 KL-ZE

Postprzez Basilius » 24 sie 2010, 01:39

WItam ponownie,
po długiej nieobecności z różnych względów. Stan na dzień dzisiejszy: zatarty golf II naprawiony – swap silnika na 1.8 PB ---- jest do sprzedania, zachorowałem na MX-3 z mocnym silnikiem.

Co do naszej M6 przez ostatni czas niewiele udało mi się zrobić, chwilowe kłopoty finansowe, a właściwie zbyt wiele inwestycji na raz spowodowały zachamowanie "projektu". Ostatnio udało mi się tylko zrobić chip silnika. Niedługo wrzucę wykresy jak znajdę chwilkę. Na dzień dzisiejszy jest 166 kucy i moment ponad 400Nm. Na razie rewelacja jak dla mnie :) Zmieniłem ostatnio też filtr powietrza K&N. I to by było na razie na tyle. Zastanawiam się nad zawiasem bo faktycznie niezbyt wygląda to teraz. I te tarcze mnie strasznie męczą ale nie znalazł się nikt mądry coby ciut podpowiedział. Pozdrawiam i jakby ktoś widział fajnego MX-3 to jestem zainteresowany ale tylko w dobrym stanie (wizualnym również!)
Welcome to the Internet,
where men are men,
women are men,
and children are FBI agents.
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2009, 09:00
Posty: 272
Skąd: Wolbrom
Auto: Mazda 6 GY, 2.0 CD 143KM(166), Mazda MX-3 2.5 V6 KL-ZE

Postprzez ADHD » 24 sie 2010, 08:46

hehe
rozkręcasz się :)
pozdro dla dziewczyn
MOJA BYŁA M
BABCIA
Klubowicz
 
Od: 30 lip 2008, 21:15
Posty: 3600 (24/150)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: – porno X
– MK6
----------------------------
– X6 CA KF 94'
– 323 BF LX E3 86'

Postprzez Basilius » 24 sie 2010, 15:10

że tak powiem – zamaździłem się :) Wreszcie chwile wytchnienia i zajmę się kontynuacją planów w stosunku do Magdy. ADHD – pozdrowienia również dla Was :)
Welcome to the Internet,
where men are men,
women are men,
and children are FBI agents.
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2009, 09:00
Posty: 272
Skąd: Wolbrom
Auto: Mazda 6 GY, 2.0 CD 143KM(166), Mazda MX-3 2.5 V6 KL-ZE

Postprzez s4v4g3 » 1 wrz 2010, 14:27

Tylko jedno mi nie pasuje Basilius.
Masz 166 kucyków... ale w OPISIE masz nadal 143 – NATYCHMIAST to zmień <glupek2>
A tak to gratulacje: <czarodziej>
Ja się swoją Madzią pochwalę jak dorwę 2 parę nakładek na klamki wewnętrzne, które dostałem nie do M6!!! Szlag mnie trafia bo na necie nigdzie nie ma:( A Pawelmx cisza....!!! <rotfl>
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 00:11
Posty: 392 (1/0)
Skąd: Wrocław
Auto: CX-9 Signature 2018r.

Postprzez Radex » 6 wrz 2010, 11:16

wszystkie modyfikacje bardzo mi sie podobaja a zwlaszcza aluski od rx8 <serduszka> <sex:konik>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2007, 23:24
Posty: 8982 (46/30)
Skąd: Zawiercie
Auto: Bunia

Postprzez Basilius » 6 wrz 2010, 11:39

hehe, w kolejce jest zmiana zawieszenia, ale na razie mody muszą pójść w odstawkę – muszę kupić drugi wóz. Oczywiście też mazdę. Jak się uda to w przyszłym tygodniu się pochwalę. Są trzy na oku i miło powiedzieć, że nie zmieni się stan Mazd w klubie z mojego powodu – wszystkie typy są klubowe :)
Welcome to the Internet,
where men are men,
women are men,
and children are FBI agents.
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2009, 09:00
Posty: 272
Skąd: Wolbrom
Auto: Mazda 6 GY, 2.0 CD 143KM(166), Mazda MX-3 2.5 V6 KL-ZE

Postprzez Basilius » 22 wrz 2010, 10:31

Niestety mody stają na razie do nowego roku. Wskutek idiotycznego żartu uszkodzone dwie gumy. Czy prawie 1500pln w plecy. Spuszczone powietrze z opon, wjechałem w wyrwę i szlag opony trafił 2.
Welcome to the Internet,
where men are men,
women are men,
and children are FBI agents.
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2009, 09:00
Posty: 272
Skąd: Wolbrom
Auto: Mazda 6 GY, 2.0 CD 143KM(166), Mazda MX-3 2.5 V6 KL-ZE

Postprzez Basilius » 17 paź 2010, 00:01

Tak jak mówiłem, zakupiona druga Magda. Kupiłem samochód od Brii. Mazda MX-3 z fajnym silniczkiem. Droga z Częstochowy – cała przyjemność po mojej stronie. Spalanie na trasie mnie zaskoczyło. Specjalnie zatankowałem do pełna i później również – około 7litrów. Niestety nie będę miał okazji już nigdy tego potwierdzić ponieważ jazda tym samochodem z TYM silnikiem w TEN sposób to porażka. Musieliby mi nogę amputować albo kazać boso jeździć a pedał gazu zamienić wtedy na igłę :) Naprawdę baaardzo fajnie :) Magdę opiszę w innym wątku. Poszła od razu na warsztat – pooooważne zmiany. Zabezpieczenie itp. – samochód jest zaplanowany na kilka kolejnych lat u mnie. Pozdrawiam wszystkich.

P.S.

Jak widzicie modyfikacje niestety posuwają się wolno – jednak modyfikacja M6 to spora kasiora. Mam już komplet zderzaków i sideskirty. Nie mam tylko czasu i kasy na razie wolnej na podklejenie tego do wozu. Są sprężyny już. Poczekam jednak aż zużyją się te amory bo szkoda ich – na razie są ok. P.S. Guma 235 jest za szeroka do mojego samochodu – obciera :((( Niestety musze jeździć delikatnie i uważać nie tyle na dziury co na 'ugięcia' terenu które wciskają tył.
Welcome to the Internet,
where men are men,
women are men,
and children are FBI agents.
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2009, 09:00
Posty: 272
Skąd: Wolbrom
Auto: Mazda 6 GY, 2.0 CD 143KM(166), Mazda MX-3 2.5 V6 KL-ZE

Postprzez Beny » 17 paź 2010, 10:51

Gratuluję drugiej mazdy,to teraz żona dostanie M6 a ty będziesz Mxa upalał <diabełek>
Pokaż zderzaki i te sideskirty cokolwiek to jest :)
Obrazek
Przemek...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 wrz 2006, 16:22
Posty: 8676 (86/81)
Skąd: KCH
Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT

Postprzez Basilius » 17 paź 2010, 10:58

hehe,
dokładnie tak Beny. Nie ma lekko – żonce przypadnie M6. Ja postaram się trochę MXa ucywilizować, na razie zima za pasem więc nie idę w stronę klimy, choć prawdopodobnie ze względu na potrzebne miejsce przy silniku klimy nigdy nie będzie w tym wozie :D

Sideskirty to te boczne dokładki – takie skromne. Zobaczymy jak toto będzie wyglądać na samochodzie.

Pozdrawiamy :)
Welcome to the Internet,
where men are men,
women are men,
and children are FBI agents.
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2009, 09:00
Posty: 272
Skąd: Wolbrom
Auto: Mazda 6 GY, 2.0 CD 143KM(166), Mazda MX-3 2.5 V6 KL-ZE

Postprzez Basilius » 2 wrz 2011, 11:56

Witam ponownie,
niestety w temacie M6 nic się nie działo. MX pożerał czas i kasiorę. No ale po raz kolejny moja Czarnulka nie odpaliła po spadku temperatury do 12stopni :( Czas na wymianę aku. Chcę kupić żelaka. Mile widziane jak zwykle Wasze rady. Zastanawiałem się na OPTIMĄ YELLOW TOP 75Ah. Cena trochę swędzi, ale samochodem śmiga ostatnio głównie żonka na krótkich dystansach. Nie służy to akumulatorowi a żelakowi nie szkodzi :) Co myślicie? Jakie pojemności wybrać? A może nie Yellow? Do MX'a kupuję RED TOP 50Ah/815A. Powinno być git.

Pozdrawiam – Artur.
Welcome to the Internet,
where men are men,
women are men,
and children are FBI agents.
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2009, 09:00
Posty: 272
Skąd: Wolbrom
Auto: Mazda 6 GY, 2.0 CD 143KM(166), Mazda MX-3 2.5 V6 KL-ZE

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy