Mazda6 GG LF 2003 / Strato Blue / Xenon / Aero / Gwint / Splittery / Android / Heble MPS / Felgi 18'
Można wymienić lampę jak nie chce Ci się bawić w robienie otworu. Ja u siebie zrobiłem dziurkę lutownicą, zajęło mi to zaledwie 20 minut. Wyjęcie lampy to 5 min 

-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Danmazda napisał(a):Wyjęcie lampy to 5 min
Ująłeś w tych 5 min sciąganie tego okropnego plastiku bez połamania ?

Cichy9 napisał(a):To teraz pytanie z kategorii głupich, czy daje to coś więcej oprócz dodatkowych dwóch świateł postojowych z tyłu?
odpowiedź brzmi nie :p lecz fajnie wygląda
- Od: 6 lis 2016, 18:45
- Posty: 198 (4/5)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda6 GG L3 2005r.
Zapomniałem że to HB u mnie w sedanie jest to bardzo prosteszybki890 napisał(a):Ująłeś w tych 5 min sciąganie tego okropnego plastiku bez połamania ?

-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Madzia u lakiernika, a w tym czasie znalazłem chwilę, żeby w końcu zamówić klucz dynamometryczny. Od teraz dokręcanie kół (zwłaszcza przy kutych nakrętkach) będzie bardziej precyzyjne, a do tego będę mógł samodzielnie wymieniać świece 
Madzia wróciła od lakiernika. Jestem w sumie nawet zadowolony. Do lakierowania nie mam żadnych zastrzeżeń, ale dość spore do polerki. Po odebraniu auta i spokojnych oględzinach w domu zauważyłem, że po polerce pojawiły się nowe rysy, zwłaszcza na masce. Tak jakby pad polerski był stary, brudny, zużyty. Pewnie wrócę do nich z reklamacją. Ogólnie natomiast, auto wygląda znacznie młodziej i jak ktoś nie wie, gdzie patrzeć, to wydaje się, jakby tyle co wyjechało z salonu. Wpadł też spoiler, który ostatnie dwa miesiące przeleżał pod łóżkiem i czekał na montaż.
Dziś, przy spokojnej niedzieli, wybrałem się na myjnię, tradycyjnie wieczorową porą, bez kolejek i ruchu. Przy okazji strzeliłem kilka fotek
Zadanie na najbliższe dni, to zmiana ramki tablicy rejestracyjnej, bo obecna jest okropna!
Plan na "zimowe mycie" był standardowy. Szybka wycieczka na najbliższą myjnię, potem jeszcze szybszy powrót do garażu, suszenie, wycieranie i aplikacja detailera. Czekam jeszcze na wosk, więc na liczę, że po jego aplikacji efekt będzie jeszcze lepszy. Tak czy siak, udało się osiągnąć całkiem niezłe lustro
Dziś, przy spokojnej niedzieli, wybrałem się na myjnię, tradycyjnie wieczorową porą, bez kolejek i ruchu. Przy okazji strzeliłem kilka fotek
Zadanie na najbliższe dni, to zmiana ramki tablicy rejestracyjnej, bo obecna jest okropna!
Plan na "zimowe mycie" był standardowy. Szybka wycieczka na najbliższą myjnię, potem jeszcze szybszy powrót do garażu, suszenie, wycieranie i aplikacja detailera. Czekam jeszcze na wosk, więc na liczę, że po jego aplikacji efekt będzie jeszcze lepszy. Tak czy siak, udało się osiągnąć całkiem niezłe lustro
Ostatnio edytowano 30 sty 2017, 04:45 przez Cichy9, łącznie edytowano 1 raz
Efekt WOW! Naprawdę nieźle to wygląda!
Ciekawe czym i jak polerowali, skoro mówisz, że na masce są nowe rysy trochę się to mija z celem polerki.
Klucz dynamometryczny!
Polecam jeszcze specjalne nasadki do nakrętek kół żebyś nie niszczył felg. Zestawy 3szt. takich nasadek widziałem w Juli no i na popularnym serwisie aukcyjnym. Cena niewielka w stosunku do ceny renowacji obdrapanych felg.

Ciekawe czym i jak polerowali, skoro mówisz, że na masce są nowe rysy trochę się to mija z celem polerki.
Klucz dynamometryczny!

- Od: 26 wrz 2013, 18:56
- Posty: 69 (2/0)
- Skąd: Gliwice
- Auto: Była:
Mazda 6 GH 2,5l 170KM L5-VD
Też się zastanawiam. Ktoś ewidentnie robił na szybko i niedbale. Zadzwonię jutro i postaram się to wyjaśnić, zobaczymy co powiedzą. Jestem dość zaskoczony, bo poprzednio, jak montowałem reperaturki, polerka była perfekcyjna. Teraz także do lakierowania nie mam żadnych zastrzeżeń, ale wygląda to tak, jakby polerowaniem zajmował się stażysta?
Podrzucisz link do nasadek, żebym wiedział o czym konkretnie mówisz i czego szukać?
dejwid92 napisał(a):olecam jeszcze specjalne nasadki do nakrętek kół żebyś nie niszczył felg. Zestawy 3szt. takich nasadek widziałem w Juli no i na popularnym serwisie aukcyjnym
Podrzucisz link do nasadek, żebym wiedział o czym konkretnie mówisz i czego szukać?
Możliwe, że niedbale czyścił pada po kolejnych przejazdach albo, o zgrozo, w ogóle tego nie robił.
Dzwoń, jedź, pytaj, wyjaśniaj i oczywiście daj znać na forum co wyszło
Dzwoń, jedź, pytaj, wyjaśniaj i oczywiście daj znać na forum co wyszło
- Od: 26 wrz 2013, 18:56
- Posty: 69 (2/0)
- Skąd: Gliwice
- Auto: Była:
Mazda 6 GH 2,5l 170KM L5-VD
Pierwszy mój typ, to brudny pad albo stary bawełniany z mocno zjechanym włosiem. Na to wskazywałyby rysy, w kształcie iksów. Nie wiem co z tym zrobią, ale mam nadzieje, że uda mi się to wyprostować, bo wszystko byłoby idealnie, gdyby nie te drobne gafy. Pewnie gdyby trafiło na przeciętnego "Kowalskiego" to machnąłby ręką, no ale ja jestem nieco bardziej wymagający i jak już czekam 3 miesiące na usługę i płacę niemałe pieniądze, to spodziewam się dobrego efektu. Najgorsze jest to, że przy odbiorze samochodu, nie wychwyciłem tego od razu...
Cichy9 napisał(a):Podrzucisz link do nasadek, żebym wiedział o czym konkretnie mówisz i czego szukać?
Zapewne chodzi o takie nasadki:

Sam mam i polecam
Cichy9 napisał(a):podchodzę do wszystkiego bardzo "książkowo" i staram się eliminować wszelkie ryzyko, jeśli już sam coś robię
to w nawiązaniu do wspomnianych przez Ciebie kutych nakrętek rada – oglądaj tylko stalowe

- Od: 25 paź 2011, 21:48
- Posty: 1180 (0/17)
- Skąd: Bieruń
- Auto: BMW 330e xDrive
W czym będą lepsze stalowe od kutych? Myślałem, że kute będą twardsze
Wiecie może jaka nakrętka wchodzi w felgę 17' od Mazdy 3BK Sport? Płaska, czy stożkowa? Gwint 12 / 1.5?
Cichy9 napisał(a):W czym będą lepsze stalowe od kutych? Myślałem, że kute będą twardszeWiecie może jaka nakrętka wchodzi w felgę 17' od Mazdy 3BK Sport? Płaska, czy stożkowa? Gwint 12 / 1.5?
Kucie to proces technologiczny obróbki materiału, także kute mogą być stalowe i aluminiowe, dostępne u nas na rynku kute aluminiowe niestety nie zbliżają się wytrzymałością do tanich stalowych (przemilczę chińskie podróbki, mowa o normalnych przyzwoitych aluminiowych nakrętkach jak np. popularne oryginały D1Spec za ~250 PLN)
- Od: 25 paź 2011, 21:48
- Posty: 1180 (0/17)
- Skąd: Bieruń
- Auto: BMW 330e xDrive
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości