MAZDA6 GG L3-VDT 2006 MPS

GL / GJ / GH / GG / GY

Postprzez deejay89 » 21 gru 2015, 00:06

fakt, sam go zalatwilem, dziwi mnie zdanie uzytkownikow w Polsce, bo w uk jest calkiem odmienne zdanie nt temat. no ale nic, trzeba robic i cieszyc sie dalej :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 sty 2012, 17:18
Posty: 195
Skąd: Kraków / Doncaster
Auto: Mazda 6 MPS

Postprzez brodaM6 » 21 gru 2015, 07:48

Podobnie ma sie legenda ze L3 to pożeracze oleju,a wystarczy zerknąć w wątek i łykają wszystkie jedne ,niej drugie więcej ,żebyś kupił zdrowe mps ,to do dziś byś latał
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez leonidass » 21 gru 2015, 09:00

Norma w mps , seryjny silnik powinien wychodzić już z takimi gratami , 20kk to niewiele do frajdy z jazdy , w subaru ze strokerem wychodzi większy koszt tzn. x2 ale kto to liczy

a jak wygląda wał korbowy ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 cze 2015, 16:53
Posty: 190 (1/1)
Auto: czarne wściekłe
stroker 2.2
evo 6 TME IN PROGRESS
ex.– m6 3.0 v6

Postprzez deejay89 » 21 gru 2015, 16:38

kupilem zdrowego, padniety byl ebcs jak pisalem wczesniej, po prostu niefartownie padl po niedlugim uzytkowaniu.

historia mojego samochodu jest dluga, w skrocie: sprzedawal go brat wlasciciela, ktory zmarl kilka tygodni wczesniej, po ok.2 miesiacach od zakupu dostalem sms od goscia, ktory go sprzedawal, ze w rzeczach brata znalezli czesci do dodatkowe, i czy nie chce ich odkupic, dokladnje komplet felg, fmic, dolot, wydech jatex, wiec auto bylo przygotowywane pod modzenie.

wal wyglada dobrze, powinno obejsc sie bez szlifu, nawet nie chcecie wiedziec ile wal do tego kure...wa kosztuje... :|
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 sty 2012, 17:18
Posty: 195
Skąd: Kraków / Doncaster
Auto: Mazda 6 MPS

Postprzez torek » 15 sty 2016, 12:12

leonidass napisał(a):Norma w mps , seryjny silnik powinien wychodzić już z takimi gratami , 20kk to niewiele do frajdy z jazdy , w subaru ze strokerem wychodzi większy koszt tzn. x2 ale kto to liczy

a jak wygląda wał korbowy ?


Ale subaru tez jest papierowe, zwłaszcza WRX.. :P może nie pod względem korb, ale panewki to masakra.. <czarodziej> zresztą kumpel zrobił program w WRX na 320KM (oczywiście jakieś tam mody były również) i pocieszył się autem przez miesiąc? najpierw napędy, później silnik ;P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 gru 2014, 11:55
Posty: 781 (7/12)
Skąd: Warszawa
Auto: Silver Speed6 430KM – Jest
Black 6 MPS 326KM -Był
Saab 9-3 Cabrio 250KM -był

Postprzez deejay89 » 16 sty 2016, 00:37

wiadomo, o kazde sportowe auto trzeba odpowiednio zadbac, a podstawa pod modzenie jest zakucie.

co do mojego mpsa, w poniedzialek jedzie na remont, czyli zakucie, rozrzad, dolot, oleje (silnik, skrzynia, dyfer). Po powrocie docierka silnika, nastepnie sam juz wrzuce cobb ebcs, autotech hpfp, downpipe, 2nd decat i strojenie, pozniej w niedalekiej przyszlosci BNR S4, fmic, metanol, cobb accessport i kolejne strojenie, remap. Poki co, czekamy..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 sty 2012, 17:18
Posty: 195
Skąd: Kraków / Doncaster
Auto: Mazda 6 MPS

Postprzez deejay89 » 25 lut 2016, 00:43

witam, po dłuższym czasie nieobecności przyszedł czas na jakiś progress, auto gotowe do użytku, kilka fot poniżej.

12696491_241907689475021_1125385690_o.jpg

12714470_243733659292424_1546663847_n.jpg

12736749_243733645959092_2081484996_o.jpg

10621123_243733702625753_1664201507_n.jpg

IMAG0302.jpg


Zaczynamy żmudny okres docierania silnika na nowych komponentach, auto dostało szlif wału z lepszymi panewkami, kute korby manley, tłoki wiseco, lepszą uszczelkę pod glowicę, dolot Corksport, pompę Autotech i nowy kompletny rozrząd.

Podczas docierania silnika zamierzam doprowadzić do ładu wygląd silnika, tzn wyczyścić wszystko dookoła silnika, zmienić wszystkie węże od wody, podciśnień itp na kolor pomarańczowy, (jeśli ma ktoś linki do takich akcesoriów, będą mile widziane :)). Następnie malowanie klawiatury, łap itp na czarno.

Po dotarciu silnika w planach jest down pipe, wywalenie katalizatorów, czujnik map 3bar, czujnik doładowania ciśnienia 4ro portowy Cobb, accespoint Cobb albo Versatune i intercooler. W niedalekiej przyszłości duże turbo + metanol.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 sty 2012, 17:18
Posty: 195
Skąd: Kraków / Doncaster
Auto: Mazda 6 MPS

Postprzez Protoculture » 25 lut 2016, 09:25

Super sprawa gdybym się na tym znał też bym zaczął się tak bawić, powodzenia przy dalszym udoskolaniu potwora <oczko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 wrz 2014, 09:44
Posty: 173
Skąd: Żary
Auto: Mazda 6 MPS 2.3 Turbo

Postprzez deejay89 » 25 lut 2016, 14:36

dzięki, to mój pierwszy samochód z turbo, więc wszystkiego uczę się od podstaw. Remont silnika wykonywał ktoś, natomiast resztę modów zrobię sam :) pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 sty 2012, 17:18
Posty: 195
Skąd: Kraków / Doncaster
Auto: Mazda 6 MPS

Postprzez olrzyn » 25 lut 2016, 17:40

ostrożnie z docieraniem a później na hamowanie zobaczyć ile wypluł.

Czy możesz na PRIV napisać ile wyszły cię graty do kucia ponieważ sam nad tym myślę.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lip 2015, 17:34
Posty: 674 (4/19)
Skąd: Radwanice / Wrocław
Auto: Mazdaspeed 6

Postprzez deejay89 » 25 lut 2016, 18:31

mogę, nawet zrobię to publicznie, bo na pewno nie jednego z Was to ciekawi:

w skład części do remontu i zakucia wchodziły:
-tłoki Wiseco – $515
-korby Manley – $360
-uszczelka pod głowicę Cometic – $95
-panewki – $220
-zestaw nowych śub ARP – $300
-wszystkie potrzebne śruby, podkładki – ok $50
-kompletny rozrząd oem – $470
-podkładki pod wtryski Toyota oem – £8
-olej + filtry – £80

-wysyłka – $170
-cło – £200 (ok $270)

łączny koszt części + cło + wysyłka to około 2625$ / £1890 / 10450zł

robocizna (w uk):

-szlif wału – £79
-serwis głowicy – £420
-laweta – £160
-robocizna – £1200

łącznie £1860.

części + robota wyszły mnie w przybliżeniu £3700-3800 / 20,000-21,000zł <lol>


Tak to z grubsza wygląda, nieciekawie. Jeszcze drugie tyle i auto będzie gotowe <oczko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 sty 2012, 17:18
Posty: 195
Skąd: Kraków / Doncaster
Auto: Mazda 6 MPS

Postprzez Protoculture » 25 lut 2016, 21:31

Do czego ty ją szykujesz? :>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 wrz 2014, 09:44
Posty: 173
Skąd: Żary
Auto: Mazda 6 MPS 2.3 Turbo

Postprzez deejay89 » 25 lut 2016, 22:18

do jazdy po bulki :) a tak serio to do niczego, jeszcze tylko down pipe, wywalenie katalizatorów, czujnik map 3bar, czujnik doładowania ciśnienia 4ro portowy Cobb, accespoint Cobb albo Versatune i intercooler, turbo bnr s4 albo jakis gtx, metanol i to wszystko jesli chodzi o silnik, chce uzyskac ok. 450km, troche niuta.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 sty 2012, 17:18
Posty: 195
Skąd: Kraków / Doncaster
Auto: Mazda 6 MPS

Postprzez leonidass » 25 lut 2016, 23:07

nice , przynajmniej bułki zawsze ciepłe , powodzenia życzę udanych 450hp+ i momentu w pip

ja do swojego dałem stroker jun

https://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q= ... 07QcsngGHg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 cze 2015, 16:53
Posty: 190 (1/1)
Auto: czarne wściekłe
stroker 2.2
evo 6 TME IN PROGRESS
ex.– m6 3.0 v6

Postprzez deejay89 » 26 lut 2016, 00:43

nice ! w jaka moc celujesz/masz ?
ja jeszcze swojego nie skonczylem, a juz mysle o nastepcy :D po glowie chodzi R33 GTR albo R34 GTT <rotfl>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 sty 2012, 17:18
Posty: 195
Skąd: Kraków / Doncaster
Auto: Mazda 6 MPS

Postprzez leonidass » 26 lut 2016, 00:51

celuję w 400 + a ile wyjdzie to zobaczymy , niestety turbo od laterala poszlo na reklamację i zostałem z ihi vf 35
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 cze 2015, 16:53
Posty: 190 (1/1)
Auto: czarne wściekłe
stroker 2.2
evo 6 TME IN PROGRESS
ex.– m6 3.0 v6

Postprzez deejay89 » 26 lut 2016, 00:54

niezle, na swoich modach bez metanolu powinienem osiagnac w granicach 380 koni, w mps ciezko przekroczyc bariere 500, wiec trzeba sie ratowac meta :D albo wydac w [tiiit] kasy, lecz nie wiem czy warto :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 sty 2012, 17:18
Posty: 195
Skąd: Kraków / Doncaster
Auto: Mazda 6 MPS

Postprzez leonidass » 26 lut 2016, 00:55

no tak bo jak mnie pamięc nie myli to nawet strokera do mps nie ma

ja miałem dwie opcje albo 2.2 albo 2.35 ale 2.35 skrócił moje cierpienia ceną bloku i gratów , jak kiedyś będę finansowo gotowy na taki set-up to zrobię
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 cze 2015, 16:53
Posty: 190 (1/1)
Auto: czarne wściekłe
stroker 2.2
evo 6 TME IN PROGRESS
ex.– m6 3.0 v6

Postprzez deejay89 » 26 lut 2016, 01:00

racja, byl temat poruszony na angielskim forum, strokera do mps nie ma, gtra z mps nie zrobimy :D

niestety, wszystko co fajne jest drogie.. swoja droga masz gdzies temat do swojego subaru ? chetnie oblukam :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 sty 2012, 17:18
Posty: 195
Skąd: Kraków / Doncaster
Auto: Mazda 6 MPS

Postprzez leonidass » 26 lut 2016, 01:03

może kiedyś jakiś tuner się za to wezmie bo to dziwne by w takim wózku zostać przy 2.3
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 cze 2015, 16:53
Posty: 190 (1/1)
Auto: czarne wściekłe
stroker 2.2
evo 6 TME IN PROGRESS
ex.– m6 3.0 v6

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy