MAZDA6 GG L3-VDT 2006 MPS
fakt, sam go zalatwilem, dziwi mnie zdanie uzytkownikow w Polsce, bo w uk jest calkiem odmienne zdanie nt temat. no ale nic, trzeba robic i cieszyc sie dalej 
- Od: 27 sty 2012, 17:18
- Posty: 195
- Skąd: Kraków / Doncaster
- Auto: Mazda 6 MPS
Podobnie ma sie legenda ze L3 to pożeracze oleju,a wystarczy zerknąć w wątek i łykają wszystkie jedne ,niej drugie więcej ,żebyś kupił zdrowe mps ,to do dziś byś latał
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Norma w mps , seryjny silnik powinien wychodzić już z takimi gratami , 20kk to niewiele do frajdy z jazdy , w subaru ze strokerem wychodzi większy koszt tzn. x2 ale kto to liczy
a jak wygląda wał korbowy ?
a jak wygląda wał korbowy ?
kupilem zdrowego, padniety byl ebcs jak pisalem wczesniej, po prostu niefartownie padl po niedlugim uzytkowaniu.
historia mojego samochodu jest dluga, w skrocie: sprzedawal go brat wlasciciela, ktory zmarl kilka tygodni wczesniej, po ok.2 miesiacach od zakupu dostalem sms od goscia, ktory go sprzedawal, ze w rzeczach brata znalezli czesci do dodatkowe, i czy nie chce ich odkupic, dokladnje komplet felg, fmic, dolot, wydech jatex, wiec auto bylo przygotowywane pod modzenie.
wal wyglada dobrze, powinno obejsc sie bez szlifu, nawet nie chcecie wiedziec ile wal do tego kure...wa kosztuje...
historia mojego samochodu jest dluga, w skrocie: sprzedawal go brat wlasciciela, ktory zmarl kilka tygodni wczesniej, po ok.2 miesiacach od zakupu dostalem sms od goscia, ktory go sprzedawal, ze w rzeczach brata znalezli czesci do dodatkowe, i czy nie chce ich odkupic, dokladnje komplet felg, fmic, dolot, wydech jatex, wiec auto bylo przygotowywane pod modzenie.
wal wyglada dobrze, powinno obejsc sie bez szlifu, nawet nie chcecie wiedziec ile wal do tego kure...wa kosztuje...
- Od: 27 sty 2012, 17:18
- Posty: 195
- Skąd: Kraków / Doncaster
- Auto: Mazda 6 MPS
leonidass napisał(a):Norma w mps , seryjny silnik powinien wychodzić już z takimi gratami , 20kk to niewiele do frajdy z jazdy , w subaru ze strokerem wychodzi większy koszt tzn. x2 ale kto to liczy
a jak wygląda wał korbowy ?
Ale subaru tez jest papierowe, zwłaszcza WRX..

wiadomo, o kazde sportowe auto trzeba odpowiednio zadbac, a podstawa pod modzenie jest zakucie.
co do mojego mpsa, w poniedzialek jedzie na remont, czyli zakucie, rozrzad, dolot, oleje (silnik, skrzynia, dyfer). Po powrocie docierka silnika, nastepnie sam juz wrzuce cobb ebcs, autotech hpfp, downpipe, 2nd decat i strojenie, pozniej w niedalekiej przyszlosci BNR S4, fmic, metanol, cobb accessport i kolejne strojenie, remap. Poki co, czekamy..
co do mojego mpsa, w poniedzialek jedzie na remont, czyli zakucie, rozrzad, dolot, oleje (silnik, skrzynia, dyfer). Po powrocie docierka silnika, nastepnie sam juz wrzuce cobb ebcs, autotech hpfp, downpipe, 2nd decat i strojenie, pozniej w niedalekiej przyszlosci BNR S4, fmic, metanol, cobb accessport i kolejne strojenie, remap. Poki co, czekamy..
- Od: 27 sty 2012, 17:18
- Posty: 195
- Skąd: Kraków / Doncaster
- Auto: Mazda 6 MPS
witam, po dłuższym czasie nieobecności przyszedł czas na jakiś progress, auto gotowe do użytku, kilka fot poniżej.
Zaczynamy żmudny okres docierania silnika na nowych komponentach, auto dostało szlif wału z lepszymi panewkami, kute korby manley, tłoki wiseco, lepszą uszczelkę pod glowicę, dolot Corksport, pompę Autotech i nowy kompletny rozrząd.
Podczas docierania silnika zamierzam doprowadzić do ładu wygląd silnika, tzn wyczyścić wszystko dookoła silnika, zmienić wszystkie węże od wody, podciśnień itp na kolor pomarańczowy, (jeśli ma ktoś linki do takich akcesoriów, będą mile widziane
). Następnie malowanie klawiatury, łap itp na czarno.
Po dotarciu silnika w planach jest down pipe, wywalenie katalizatorów, czujnik map 3bar, czujnik doładowania ciśnienia 4ro portowy Cobb, accespoint Cobb albo Versatune i intercooler. W niedalekiej przyszłości duże turbo + metanol.
Zaczynamy żmudny okres docierania silnika na nowych komponentach, auto dostało szlif wału z lepszymi panewkami, kute korby manley, tłoki wiseco, lepszą uszczelkę pod glowicę, dolot Corksport, pompę Autotech i nowy kompletny rozrząd.
Podczas docierania silnika zamierzam doprowadzić do ładu wygląd silnika, tzn wyczyścić wszystko dookoła silnika, zmienić wszystkie węże od wody, podciśnień itp na kolor pomarańczowy, (jeśli ma ktoś linki do takich akcesoriów, będą mile widziane
Po dotarciu silnika w planach jest down pipe, wywalenie katalizatorów, czujnik map 3bar, czujnik doładowania ciśnienia 4ro portowy Cobb, accespoint Cobb albo Versatune i intercooler. W niedalekiej przyszłości duże turbo + metanol.
- Od: 27 sty 2012, 17:18
- Posty: 195
- Skąd: Kraków / Doncaster
- Auto: Mazda 6 MPS
Super sprawa gdybym się na tym znał też bym zaczął się tak bawić, powodzenia przy dalszym udoskolaniu potwora 
- Od: 24 wrz 2014, 09:44
- Posty: 173
- Skąd: Żary
- Auto: Mazda 6 MPS 2.3 Turbo
dzięki, to mój pierwszy samochód z turbo, więc wszystkiego uczę się od podstaw. Remont silnika wykonywał ktoś, natomiast resztę modów zrobię sam
pozdrawiam
- Od: 27 sty 2012, 17:18
- Posty: 195
- Skąd: Kraków / Doncaster
- Auto: Mazda 6 MPS
mogę, nawet zrobię to publicznie, bo na pewno nie jednego z Was to ciekawi:
w skład części do remontu i zakucia wchodziły:
-tłoki Wiseco – $515
-korby Manley – $360
-uszczelka pod głowicę Cometic – $95
-panewki – $220
-zestaw nowych śub ARP – $300
-wszystkie potrzebne śruby, podkładki – ok $50
-kompletny rozrząd oem – $470
-podkładki pod wtryski Toyota oem – £8
-olej + filtry – £80
-wysyłka – $170
-cło – £200 (ok $270)
łączny koszt części + cło + wysyłka to około 2625$ / £1890 / 10450zł
robocizna (w uk):
-szlif wału – £79
-serwis głowicy – £420
-laweta – £160
-robocizna – £1200
łącznie £1860.
części + robota wyszły mnie w przybliżeniu £3700-3800 / 20,000-21,000zł
Tak to z grubsza wygląda, nieciekawie. Jeszcze drugie tyle i auto będzie gotowe
w skład części do remontu i zakucia wchodziły:
-tłoki Wiseco – $515
-korby Manley – $360
-uszczelka pod głowicę Cometic – $95
-panewki – $220
-zestaw nowych śub ARP – $300
-wszystkie potrzebne śruby, podkładki – ok $50
-kompletny rozrząd oem – $470
-podkładki pod wtryski Toyota oem – £8
-olej + filtry – £80
-wysyłka – $170
-cło – £200 (ok $270)
łączny koszt części + cło + wysyłka to około 2625$ / £1890 / 10450zł
robocizna (w uk):
-szlif wału – £79
-serwis głowicy – £420
-laweta – £160
-robocizna – £1200
łącznie £1860.
części + robota wyszły mnie w przybliżeniu £3700-3800 / 20,000-21,000zł

Tak to z grubsza wygląda, nieciekawie. Jeszcze drugie tyle i auto będzie gotowe
- Od: 27 sty 2012, 17:18
- Posty: 195
- Skąd: Kraków / Doncaster
- Auto: Mazda 6 MPS
Do czego ty ją szykujesz? 
- Od: 24 wrz 2014, 09:44
- Posty: 173
- Skąd: Żary
- Auto: Mazda 6 MPS 2.3 Turbo
do jazdy po bulki
a tak serio to do niczego, jeszcze tylko down pipe, wywalenie katalizatorów, czujnik map 3bar, czujnik doładowania ciśnienia 4ro portowy Cobb, accespoint Cobb albo Versatune i intercooler, turbo bnr s4 albo jakis gtx, metanol i to wszystko jesli chodzi o silnik, chce uzyskac ok. 450km, troche niuta.
- Od: 27 sty 2012, 17:18
- Posty: 195
- Skąd: Kraków / Doncaster
- Auto: Mazda 6 MPS
nice ! w jaka moc celujesz/masz ?
ja jeszcze swojego nie skonczylem, a juz mysle o nastepcy
po glowie chodzi R33 GTR albo R34 GTT 
ja jeszcze swojego nie skonczylem, a juz mysle o nastepcy
- Od: 27 sty 2012, 17:18
- Posty: 195
- Skąd: Kraków / Doncaster
- Auto: Mazda 6 MPS
niezle, na swoich modach bez metanolu powinienem osiagnac w granicach 380 koni, w mps ciezko przekroczyc bariere 500, wiec trzeba sie ratowac meta
albo wydac w [tiiit] kasy, lecz nie wiem czy warto 
- Od: 27 sty 2012, 17:18
- Posty: 195
- Skąd: Kraków / Doncaster
- Auto: Mazda 6 MPS
no tak bo jak mnie pamięc nie myli to nawet strokera do mps nie ma
ja miałem dwie opcje albo 2.2 albo 2.35 ale 2.35 skrócił moje cierpienia ceną bloku i gratów , jak kiedyś będę finansowo gotowy na taki set-up to zrobię
ja miałem dwie opcje albo 2.2 albo 2.35 ale 2.35 skrócił moje cierpienia ceną bloku i gratów , jak kiedyś będę finansowo gotowy na taki set-up to zrobię
racja, byl temat poruszony na angielskim forum, strokera do mps nie ma, gtra z mps nie zrobimy 
niestety, wszystko co fajne jest drogie.. swoja droga masz gdzies temat do swojego subaru ? chetnie oblukam
niestety, wszystko co fajne jest drogie.. swoja droga masz gdzies temat do swojego subaru ? chetnie oblukam
- Od: 27 sty 2012, 17:18
- Posty: 195
- Skąd: Kraków / Doncaster
- Auto: Mazda 6 MPS
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości