Mazda6 GY RF 2004r. 2,0l MZR-CD -124 KM 333NM Carbon Air Intake 1PL

GL / GJ / GH / GG / GY

Postprzez s4v4g3 » 2 mar 2012, 09:23

Raflo napisał(a):Staram sie dbac o autko i wymieniac wszystkie czesci lub plyny na najlepsze (ASO). Co do nastepnej wymiany oleju napewno zaleje 5W30 Taki jaki jest zalecany , jesli macie jakies pytania z checiom odpowiem na nie pozdrawiam

Starać się za rozsądną cenę :) No chyba, że leżysz na kasie <rotfl>
Po co przepłacać za filtry, skoro są o wiele tańsze i jakościowo również bardzo dobre?
Poza tym przejście z 5w50 na 5w30 to raczej nie jest dobry pomysł – jaki masz przebieg?
Ja od momentu kiedy kupiłem swoją Madzię (130 tyś) jeżdżę na 5W30 non stop.
Teraz mam już prawie 190tyś. i zastanawiam się nad zmianą na gęstszy...
Koledzy jak myślicie?
Do tego moi magicy, do których jeżdżę zalecają mi, abym wlał liqui moly.
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 00:11
Posty: 392 (1/0)
Skąd: Wrocław
Auto: CX-9 Signature 2018r.

Postprzez Tomek6 » 3 mar 2012, 00:22

Raflo napisał(a):Staram sie dbac o autko i wymieniac wszystkie czesci lub plyny na najlepsze (ASO)


<spoko>

s4v4g3 napisał(a):jaki masz przebieg?


Kolega pisał w pierwszym poście – 233 tys. km

s4v4g3 napisał(a):Poza tym przejście z 5w50 na 5w30 to raczej nie jest dobry pomysł


Jeśli silnik jest w dobrej kondycji, nie ma wycieków, nie pożera oleju to jest to jak najbardziej dobry pomysł, żeby przejść na 5w30 a już przynajmniej na 5w40. Nie trzymajmy się stereotypów, bo za chwilę każemy przejść koledze na półsyntetyk. Dobrze pracującej jednostce bez względu na przebieg należy się dobra oliwa ;)
Raflo pojeździj sobie, zrobisz z 10 tys. km na tym oleju to będziesz wiedział czy są jakieś ubytki, poobserwujesz silnik i jak będzie ok, to zmienisz na rzadszy.

Przeczytaj sobie to http://zmienolej.pl/top-news/9-wymiana-oleju-na-0w20-i-pukanie-silnika.html :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lip 2009, 23:42
Posty: 1297

Postprzez Raflo » 3 mar 2012, 11:32

jeśli chodzi o filtry kupowałem w salonie i dostałem zniżki ns nie wiec wyszło mnie nie drogo . Będę sprawdzał stan oleju co parę set kilometrów i zobaczę czy cis ubywa czy też nie . Dziękuje za porady zawsze się przydadzą pozdrawiam
Mój były czarny diabeł :) http://passwordjdm.pl/viewtopic.php?t=6801&highlight=mazda+323+turbo
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 sie 2008, 12:22
Posty: 123
Skąd: Lublin/Huissen NL
Auto: Mazda 6 Sportbreak 2.0(121/124KM) MZR-CD RF5C 2004r

Postprzez Raflo » 5 mar 2012, 13:10

Dziś sprawdziłem zużycie oleju w silniku i okazało się, że nic nie ubyło ani kropelki:) silnik od czasu wywalenia mi błędu check engine i potem odłączenia akumulatora w celu usunięcia błędu zachowuje się normalnie nie ma nic, co by przykuło moją uwagę wszytko jest w należytym porządku chodzi jak zegarek cieszy mnie to bardzo:) Zrobiłem parę nowych fotek na kolach zimowych
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Mój były czarny diabeł :) http://passwordjdm.pl/viewtopic.php?t=6801&highlight=mazda+323+turbo
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 sie 2008, 12:22
Posty: 123
Skąd: Lublin/Huissen NL
Auto: Mazda 6 Sportbreak 2.0(121/124KM) MZR-CD RF5C 2004r

Postprzez bury84 » 6 mar 2012, 10:47

Spoko Madzia, gratulacje i bezawaryjności <spoko>
Jakieś alu planujesz na wiosenke?
Sprzedam konsole środkową do M6 polift, z uszkodzonym Cd Bose, bez sterowników nawiewu
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2011, 00:37
Posty: 356
Skąd: Southport, UK/ Inowrocław/Bydgoszcz , PL
Auto: Mazda 6 2.0 TS2, 2005
Mazda 3 1.6 TS2, 2005
viewtopic.php?f=331&t=131055

Postprzez s4v4g3 » 6 mar 2012, 14:54

Raflo napisał(a):Dziś sprawdziłem zużycie oleju w silniku i okazało się, że nic nie ubyło ani kropelki:) silnik od czasu wywalenia mi błędu check engine i potem odłączenia akumulatora w celu usunięcia błędu zachowuje się normalnie nie ma nic,

To, że nie pokazuje się już check to nei oznacza, że wsio jest ok:)
U mnie co jakiś czas pojawia się check+ tsc i znika na 2gi dzień. Akurat wiem co to jest i mam zamiar to wymienić w najbliższym czasie, aczkolwiek nie muszę bo nic się nie stanie...<rotfl>
Tak czy siak przy wymianie oleju itp. podłącz do kompa i sprawdź co Madzię bolało wtedy.

A poza tym fajna Madzia, powodzenia i bezawaryjności:) :D
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 00:11
Posty: 392 (1/0)
Skąd: Wrocław
Auto: CX-9 Signature 2018r.

Postprzez Raflo » 6 mar 2012, 15:18

na wiosnę planuję zmienić orginalne fele 16 na 17 calowe orginal lub jak by ktoś miał jakieś fajne 17 z oponami z chęciom się zamianie z dopłata z mojej strony jeśli coś macie jakieś ciekawe wzory felg dajcie znać. Najbardziej interesują mnie felę w stylu JDM co do błędu kiedyś się wybiorę na serwis ASO . Mam jeszcze taie pytanie gdybym się zdecydowal na zakup interfejsu ELM 327 to ktory z ponizszych aukcji byscie rodzaj wybrali ? prosze o porade pozdrawiam
1. http://allegro.pl/euroskan-2012-elm-327 ... 82358.html
2. http://allegro.pl/interfejs-subaru-mazd ... 05298.html
Mój były czarny diabeł :) http://passwordjdm.pl/viewtopic.php?t=6801&highlight=mazda+323+turbo
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 sie 2008, 12:22
Posty: 123
Skąd: Lublin/Huissen NL
Auto: Mazda 6 Sportbreak 2.0(121/124KM) MZR-CD RF5C 2004r

Postprzez Raflo » 7 mar 2012, 21:09

Mam takie pytanie w którym miejscu znajduje się złącze diagnostyczne w mojej mazdzie ? chciał bym podłączyć Interfejs ELM 327 proszę o pomoc z góry dziękuje pozdrawiam
Mój były czarny diabeł :) http://passwordjdm.pl/viewtopic.php?t=6801&highlight=mazda+323+turbo
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 sie 2008, 12:22
Posty: 123
Skąd: Lublin/Huissen NL
Auto: Mazda 6 Sportbreak 2.0(121/124KM) MZR-CD RF5C 2004r

Postprzez lukias81 » 8 mar 2012, 00:11

Pod kierownicą centralnie – można palcem wymacać jak się plastik kończy to 2cm głębiej :)
Opornik tuning <nie> Pozostałe mogą położyć wtryski, gdzieś tu już było <czytaj>
Się kolega na regionalnym nie pokazuje coś... Nieładnie ;)
Mam fabrycznie ustawiony chaos..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 maja 2011, 21:09
Posty: 2055 (3/8)
Skąd: Lublin
Auto: T57HT
Xedos 6 CA KF

Postprzez Raflo » 8 mar 2012, 08:55

lukias81 napisał(a):Pod kierownicą centralnie – można palcem wymacać jak się plastik kończy to 2cm głębiej :)
Opornik tuning <nie> Pozostałe mogą położyć wtryski, gdzieś tu już było <czytaj>
Się kolega na regionalnym nie pokazuje coś... Nieładnie ;)
. opornika nie bedę stosował do modów narazie zostaje przy serji w kwietniu po swiętach robie poprawy blacharsko lakiernicze musze pousuwac wszelką rdzę oraz dobprowadzić auto do odpowiedniego stanu wtedy może jak czas pozwoli pojawie się na jakimś spocie pozdrawiam i dziękuje bardzo za pomoc :)
Ostatnio edytowano 9 mar 2012, 12:48 przez Raflo, łącznie edytowano 2 razy
Mój były czarny diabeł :) http://passwordjdm.pl/viewtopic.php?t=6801&highlight=mazda+323+turbo
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 sie 2008, 12:22
Posty: 123
Skąd: Lublin/Huissen NL
Auto: Mazda 6 Sportbreak 2.0(121/124KM) MZR-CD RF5C 2004r

Postprzez lukias81 » 8 mar 2012, 09:34

W regionalnym znajdziesz serwismenów naszych, sprawdzonych, polecanych :)
Zapraszamy :]
Mam fabrycznie ustawiony chaos..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 maja 2011, 21:09
Posty: 2055 (3/8)
Skąd: Lublin
Auto: T57HT
Xedos 6 CA KF

Postprzez Raflo » 8 mar 2012, 09:56

lukias81 napisał(a):W regionalnym znajdziesz serwismenów naszych, sprawdzonych, polecanych :)
Zapraszamy :]

Z bardzo miłą chęciom skorzystam z nich <spoko> Dziś zdecydowałem się i kupiłem ten interfejs http://allegro.pl/interfejs-subaru-mazd ... 05298.html :D zobaczę po niedzieli jak to się sprawuje i działa :)
Mój były czarny diabeł :) http://passwordjdm.pl/viewtopic.php?t=6801&highlight=mazda+323+turbo
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 sie 2008, 12:22
Posty: 123
Skąd: Lublin/Huissen NL
Auto: Mazda 6 Sportbreak 2.0(121/124KM) MZR-CD RF5C 2004r

Postprzez Raflo » 15 mar 2012, 19:14

w Końcu dziś przyszedł mi Interfejs ELM 327 szybka instalacja oprogramowania na laptopie i wszystko działa jak należy , tak jak wcześniej pisali koledzy że samo odpięcie akumulatora nic nie pomoże mieli racje <spoko> i znalazłem błąd P0404 "Układ recyrkulacji spalin – sygnał poza zakresem/wydajność" i szybko go usunąłem <jupi> .Wiec już mam problem z głowy teraz pozostaje mi się cieszyć z jazdy i ewentualnie testować inne programy które dostałem z tym interfejsem <faja> :D
Zapodaje foty auta na letnim felunku :)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Mój były czarny diabeł :) http://passwordjdm.pl/viewtopic.php?t=6801&highlight=mazda+323+turbo
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 sie 2008, 12:22
Posty: 123
Skąd: Lublin/Huissen NL
Auto: Mazda 6 Sportbreak 2.0(121/124KM) MZR-CD RF5C 2004r

Postprzez venom200 » 20 mar 2012, 22:57

a jakim programem usuwałes te błedy
mazda 6 143 km 2006
Forumowicz
 
Od: 30 gru 2008, 20:12
Posty: 91 (1/1)
Skąd: toruń
Auto: Mazda 6 GJ 2,0 165 KM

Postprzez Raflo » 21 mar 2012, 11:19

ScanTool.net1.13 PL(Pełna wersja) tym programem usunięty został błąd P0404 "Układ recyrkulacji spalin – sygnał poza zakresem/wydajność" po czym przejechałem jakieś około 200km wyskoczyły mi 2 kolejne błędy P0404 "Układ recyrkulacji spalin – sygnał poza zakresem/wydajność" oraz P0401 "Układ recyrkulacji spalin – wykryty nie wystarczający przepływ" .Więc ponownie podłączyłem interfejs i skasowałem oby dwa błędy ,w tej chwili nic mi już nie wyskakuje żaden z poniższych błędów.Czy możliwe jest że program tylko demonstracyjnie usuwa błędy a w rzeczywistości one pozostają ?
Mój były czarny diabeł :) http://passwordjdm.pl/viewtopic.php?t=6801&highlight=mazda+323+turbo
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 sie 2008, 12:22
Posty: 123
Skąd: Lublin/Huissen NL
Auto: Mazda 6 Sportbreak 2.0(121/124KM) MZR-CD RF5C 2004r

Postprzez zemoj » 21 mar 2012, 14:54

Błąd kasuje, ale skasowanie błędów komputera nie oznacza rozwiązania problemów, które te błędy sygnalizują.
z kropką nad z
Klubowicz
 
Od: 4 sty 2010, 22:12
Posty: 3198 (146/242)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR

Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0

Postprzez bieski » 21 mar 2012, 15:10

Raflo napisał(a):Czy możliwe jest że program tylko demonstracyjnie usuwa błędy a w rzeczywistości one pozostają ?


Masz problem z EGR. Poszukaj w dziale MZR-CD rozwiązania.
Posprawdzaj czujniki na EGR, sprawdz czy nie wysunał się z niego jakis wezyk.
......................
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 cze 2010, 09:37
Posty: 4533 (13/136)
Skąd: ZG
Auto: GJ

Postprzez Raflo » 22 mar 2012, 19:05

bieski napisał(a):
Raflo napisał(a):Czy możliwe jest że program tylko demonstracyjnie usuwa błędy a w rzeczywistości one pozostają ?


Masz problem z EGR. Poszukaj w dziale MZR-CD rozwiązania.
Posprawdzaj czujniki na EGR, sprawdz czy nie wysunał się z niego jakis wezyk.


Sprawdziłem i wysuną się jeden wężyk pojeżdżę parę kilosów jeśli nie wyskoczy błąd znowu to oznaczać będzie ze to było to dzięki za podpowiedzi pozdro <spoko>
Mój były czarny diabeł :) http://passwordjdm.pl/viewtopic.php?t=6801&highlight=mazda+323+turbo
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 sie 2008, 12:22
Posty: 123
Skąd: Lublin/Huissen NL
Auto: Mazda 6 Sportbreak 2.0(121/124KM) MZR-CD RF5C 2004r

Postprzez Raflo » 5 kwi 2012, 16:08

Dziś mi przyszły oponki ,już zdążyłem je założyć są naprawdę spoko ciche i dobrze się trzymają drogi <spoko>
Obrazek
Mój były czarny diabeł :) http://passwordjdm.pl/viewtopic.php?t=6801&highlight=mazda+323+turbo
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 sie 2008, 12:22
Posty: 123
Skąd: Lublin/Huissen NL
Auto: Mazda 6 Sportbreak 2.0(121/124KM) MZR-CD RF5C 2004r

Postprzez Raflo » 16 kwi 2012, 10:54

Siemanko dziś w końcu zaprowadziłem auto do lakiernika madzia będzie malowana w całości w celu doprowadzenia jej odpowiedniego pożądanego stanu :)
Mój były czarny diabeł :) http://passwordjdm.pl/viewtopic.php?t=6801&highlight=mazda+323+turbo
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 sie 2008, 12:22
Posty: 123
Skąd: Lublin/Huissen NL
Auto: Mazda 6 Sportbreak 2.0(121/124KM) MZR-CD RF5C 2004r

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy