Mazda6 GY L3 '03 2.3 TOP (EU) – [Sprzedana]
matthies, to są LEDy 5 x SMD 5050. Obczaisz przy najbliższym spocie.
Przed świętami udało się wymienić olej (AMS Sygnature Series 5W30) z filtrem (OE Mazda).
Silnik chodzi jak złoto
Przy okazji sprawdzone zawieszenie pod kątem luzów – nie stwierdzono.
Po świętach wymieniłem jeszcze przepaloną żarówkę stopu i to tyle so far.
Aktualny przebieg: 203 500km
Przydałoby się jakieś porządne mycie, bo po ostatnich podróżach jest dramat...
Przed świętami udało się wymienić olej (AMS Sygnature Series 5W30) z filtrem (OE Mazda).
Silnik chodzi jak złoto
Po świętach wymieniłem jeszcze przepaloną żarówkę stopu i to tyle so far.
Aktualny przebieg: 203 500km
Przydałoby się jakieś porządne mycie, bo po ostatnich podróżach jest dramat...
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3200 (146/242)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
Zgodnie z obietnicami, Mazda w zeszłym tygodniu po ostatnich brudach trafiła na małe SPA
konkretnie:
– mycie parowe,
– woskowanie ręczne,
– nabłyszczenie opon i plastików zewn.,
– natłuszczenie uszczelek,
– powłoka hydrofobowa na przednią szybę.
W trakcie:

i po:

Po zabiegach wyglądała super, ale zanim dojechałem do domu, to już była zachalapana, a
jako, że pogoda w ostatnich dniach nadal była do
, to po myciu już prawie śladu nie ma 
Ale lakier przynajmniej trochę zabezpieczony i łatwiej będzie spłukiwać brud na bieżąco. Więcej przy obecnej aurze nie ma co się spuszczać.
Ponadto zrobiłem jeszcze jedno podejście do LEDów w światłach postojowych. Poprzednie jak pisałem były dla mnie za niebieskie, a żółte żarówki nadal wkurzały. Udało się w końcu w miarę dopasować barwą diody do postojówek z ksenonami. Idealnie nie jest, ale jak dla mnie już zadowalająco. Wleciały takie:
http://xtremeleds.otwarte24.pl/407,NEW-zarowka-LED-W5W-W3W-CREE-UHP-10-30V-SUPER-MOCNA
Przy okazji do bagażnika wpadła taka (różnica w ilości światła naprawdę robi wrażenie):
http://xtremeleds.otwarte24.pl/157,NEW-zarowki-rurkowe-C5W-10x31-mm-High-Power-2-x-SMD-CZYSTA-BIEL
A do wnętrza zamiast obecnych diod prawdopodobnie wpadną te (póki co założyłem jedną i porównuję):
http://xtremeleds.otwarte24.pl/36,zarowka-LED-W5W-4-x-LED-BIALA-WYPRZEDAZ
Telefonem niestety nie dałem rady zrobić sensownego zdjęcia świateł, a aparat znowu gdzieś zaginął w akcji...
Gdyby ktoś z kolegów regionalnych był chętny, to komplet diod, które kupiłem poprzednio (barwa zimna biała) chętnie tanio oddam.
Pozdrawiam
konkretnie:
– mycie parowe,
– woskowanie ręczne,
– nabłyszczenie opon i plastików zewn.,
– natłuszczenie uszczelek,
– powłoka hydrofobowa na przednią szybę.
W trakcie:

i po:

Po zabiegach wyglądała super, ale zanim dojechałem do domu, to już była zachalapana, a
jako, że pogoda w ostatnich dniach nadal była do

Ale lakier przynajmniej trochę zabezpieczony i łatwiej będzie spłukiwać brud na bieżąco. Więcej przy obecnej aurze nie ma co się spuszczać.
Ponadto zrobiłem jeszcze jedno podejście do LEDów w światłach postojowych. Poprzednie jak pisałem były dla mnie za niebieskie, a żółte żarówki nadal wkurzały. Udało się w końcu w miarę dopasować barwą diody do postojówek z ksenonami. Idealnie nie jest, ale jak dla mnie już zadowalająco. Wleciały takie:
http://xtremeleds.otwarte24.pl/407,NEW-zarowka-LED-W5W-W3W-CREE-UHP-10-30V-SUPER-MOCNA
Przy okazji do bagażnika wpadła taka (różnica w ilości światła naprawdę robi wrażenie):
http://xtremeleds.otwarte24.pl/157,NEW-zarowki-rurkowe-C5W-10x31-mm-High-Power-2-x-SMD-CZYSTA-BIEL
A do wnętrza zamiast obecnych diod prawdopodobnie wpadną te (póki co założyłem jedną i porównuję):
http://xtremeleds.otwarte24.pl/36,zarowka-LED-W5W-4-x-LED-BIALA-WYPRZEDAZ
Telefonem niestety nie dałem rady zrobić sensownego zdjęcia świateł, a aparat znowu gdzieś zaginął w akcji...
Gdyby ktoś z kolegów regionalnych był chętny, to komplet diod, które kupiłem poprzednio (barwa zimna biała) chętnie tanio oddam.
Pozdrawiam
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3200 (146/242)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
Po przemyśleniu co by tu jeszcze można było zrobić przy aucie, żeby lepiej zniosło zimę, w ruch poszedł Tectyl ML. Jak wczesną jesienią poprawiałem antykorozję podwozia, to za profile zamknięte się nie zabierałem, więc warto było to teraz zrobić. Środek wtryśnięty w otwory wszystkich drzwi i klapy bagażnika. Zużyłem ledwo pół puszki, a kupiłem dwie, więc jeszcze jak będzie okazja i czas, to pójdzie w progi, może maskę i wnęki bagażnika.
Najbliższe plany, to zakup nowych żarników do ksenonów, dodatkowo rozebranie i wyczyszczenie reflektorów, a jak już będą zdemontowane, to grzechem byłoby nie pomalować środków na czarno...
pozdr
Najbliższe plany, to zakup nowych żarników do ksenonów, dodatkowo rozebranie i wyczyszczenie reflektorów, a jak już będą zdemontowane, to grzechem byłoby nie pomalować środków na czarno...
pozdr
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3200 (146/242)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
zemoj napisał(a): to grzechem byłoby nie pomalować środków na czarno...
pozdr

Ile dawałeś za ten preparat? Jak byś sie chciał jednak pozbyć tej jednej puszki to może miałbym chętnego do odkupienia

pawcio1017 napisał(a):Ile dawałeś za ten preparat?
Z sondą (rurką) kosztował 35zł, bez 23zł. Raczej sobie zostawię drugą puchę
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3200 (146/242)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
fajnie ci służy ta "zieleń"
.
powodzenia
PS. ostatnio oglądałem zdjęcia starej, ach ten sentyment. kilka miesięcy temu pisałem do kolesia co kupił ode mnie. pisał, że bardzo zadowolony, tylko mu się alarm sam włączył kilka razy poza tym ok.
powodzenia
PS. ostatnio oglądałem zdjęcia starej, ach ten sentyment. kilka miesięcy temu pisałem do kolesia co kupił ode mnie. pisał, że bardzo zadowolony, tylko mu się alarm sam włączył kilka razy poza tym ok.
tomek


- Od: 25 sie 2011, 18:36
- Posty: 729 (2/7)
- Skąd: Gosport UK/ Świdwin PL
- Auto: M6 Wagon TS GY LF 2.0 benz 2003
M6 GH L5 estate 2.5 sport (170KM)
M6 GH Sport Galaxy Grey
Zielen na aucie to nie jest mój ulubiony kolor (dlatego przemalowałem poprzednie auto własnie z zielonej na czarna) ale jednak jakis sentyment nadal mam do tego koloru
a tutaj widze auto zadbane bardzo no i jednak kombii a nie np coupeta wiec nawet nawet ta zielen pasuje
p.s fajnie do takiego koloru budy wygladaja koła w odpowiednim odcieniu złota lub brazu 
- Od: 13 sty 2014, 19:06
- Posty: 892
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.
Coś cisza w temacie? Zero modów? 


Z nowości zamontowane mgłowe dysze spryskiwacza z Mazdy CX-5. Dużo przyjemniej czyści się teraz szybę.
Więcej opisałem w tym temacie:
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=409&t=137764&start=180
Poza tym pojawił się problem z amortyzatorami FK z tyłu. Stukają. Jest luz na dolnej tulei mocującej. Muszę przyznać, że zakupiony po okazyjnej cenie komplet amorów FK okazał się niestety totalnym niewypałem. Najpierw przednie (tutaj jeszcze można upatrywać się winy w początkowo źle dobranych sprężynach), a teraz tylne. Myślę nad ich reklamowaniem, ale wysłać do Niemiec musiałbym na swój koszt i nawet jeśli uznają wadę, to pewnie dostanę zwrot jedynie za koszt towaru, więc muszę przekalkulować czy to się w ogóle opłaci.
Wobec tego na dniach zamawiam komplet nowych amortyzatorów Kayaba albo Bilstein.
Jakiś czas już temu zakupiłem komplet nowych żarników Philipsa, ale jeszcze nie założone. Próbowałem na szybko wymienić bez demontażu zderzaka albo plastikowych nadkoli, ale udało mi się tylko zdjąć zaślepkę i odpiąć zapłonnik. Dojście jest na tyle ujowe, że samego żarnika już paluchami nie sięgnąłem. Niektórym podobno się to udaje, ale ja widocznie mam za tłuste łapy. Jak się zrobi cieplej i będzie czas, to odkęcam zderzak, wyjmuję lapmy, czyszczę, maluję wkłady i wymienię wtedy palniki.
Socyopatic, felgi w kolorze bronze gold wg mnie też by fajnie pasowały, może kiedyś...
Więcej opisałem w tym temacie:
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=409&t=137764&start=180
Poza tym pojawił się problem z amortyzatorami FK z tyłu. Stukają. Jest luz na dolnej tulei mocującej. Muszę przyznać, że zakupiony po okazyjnej cenie komplet amorów FK okazał się niestety totalnym niewypałem. Najpierw przednie (tutaj jeszcze można upatrywać się winy w początkowo źle dobranych sprężynach), a teraz tylne. Myślę nad ich reklamowaniem, ale wysłać do Niemiec musiałbym na swój koszt i nawet jeśli uznają wadę, to pewnie dostanę zwrot jedynie za koszt towaru, więc muszę przekalkulować czy to się w ogóle opłaci.
Wobec tego na dniach zamawiam komplet nowych amortyzatorów Kayaba albo Bilstein.
Jakiś czas już temu zakupiłem komplet nowych żarników Philipsa, ale jeszcze nie założone. Próbowałem na szybko wymienić bez demontażu zderzaka albo plastikowych nadkoli, ale udało mi się tylko zdjąć zaślepkę i odpiąć zapłonnik. Dojście jest na tyle ujowe, że samego żarnika już paluchami nie sięgnąłem. Niektórym podobno się to udaje, ale ja widocznie mam za tłuste łapy. Jak się zrobi cieplej i będzie czas, to odkęcam zderzak, wyjmuję lapmy, czyszczę, maluję wkłady i wymienię wtedy palniki.
Socyopatic, felgi w kolorze bronze gold wg mnie też by fajnie pasowały, może kiedyś...
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3200 (146/242)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
Zwyczajnych zamienników jest pod dostatkiem, ale chciałem założyć twardsze. Sportowe amory FK Automotive, to jedynie raz po raz można znaleźć na allegro, ale wolałem wziąć bezpośrednio od producenta, tym bardziej, że mieli akurat dobrą cenę.
Dysze dostępne w sklepiku klubowym – cena 41zł za sztukę.
Update (15.03.2014r.)
W środę zostały założone na tył nowe amory Kayaba. Wróciła cisza, a komfort bez porównania (na korzyść KYB).
Wczoraj korzystając z ładnej pogody pobawiłem się trochę z lakierem. Pasta K2 i jazda. Oczywiście, żebym zbyt długo się nie cieszył z efektu, dzisiaj już spadł śnieg z deszczem
Dysze dostępne w sklepiku klubowym – cena 41zł za sztukę.
Update (15.03.2014r.)
W środę zostały założone na tył nowe amory Kayaba. Wróciła cisza, a komfort bez porównania (na korzyść KYB).
Wczoraj korzystając z ładnej pogody pobawiłem się trochę z lakierem. Pasta K2 i jazda. Oczywiście, żebym zbyt długo się nie cieszył z efektu, dzisiaj już spadł śnieg z deszczem

-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3200 (146/242)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
czy wspominałem już może jaki ten zielony jest piękny?
nic dodać, nic ująć 


Wszystko Ci sie udało spolerować z tych rys? Jak sie cieplej zrobi to w Ostródzie można coś jeszcze podziałać z polerką przy grillu 

Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości