Mazda6 GY RF-7J '06 kombi /18"/Eibach/Xenon MPS/Skóry/A-Spec/2x Lip/ Phantom Blue by Nightfall
Maksiu921 napisał(a):Milo ze w koncu ktos zauwazyl piekno tego budynku. Dla wielu osob w Gorzowie jest to najbrzydszy budynek....
Bo.sie nie znają
Nightfallówna
Ja się juz nie moge doczekać rozpórki aż przyślą i będę mogł ją pomalować i wrzucić na autko.
Mam nadzieję ze góra do 20 już to bedzie wykonane bo zlot za pasem i trzeba kończyć załozone cele
Bede tez jutro dzwonil i sie ugadywal na chipa
Mam nadzieję ze góra do 20 już to bedzie wykonane bo zlot za pasem i trzeba kończyć załozone cele
Bede tez jutro dzwonil i sie ugadywal na chipa

Nightfallówna
Nightfall napisał(a):Bede tez jutro dzwonil i sie ugadywal na chipa
ktoś tu chce być szybszy


Rafi no coś ty przecież cie nie chcę wy.....przedzic
Chcę zeby wgrali nową mapę i zeby usystematyzowalo sie wyciecie Dfp tzn zeby wszystko ze soba ladnie współgralo

Chcę zeby wgrali nową mapę i zeby usystematyzowalo sie wyciecie Dfp tzn zeby wszystko ze soba ladnie współgralo

Nightfallówna
Nightfall napisał(a):zeby usystematyzowalo sie wyciecie Dfp
aaaa, czyli spodziewać się wyniku z hamowni gdzieś w okolicach 130 koni? Już to widzę



swirek bo Nightfall miał problemy z dpf'em i dlatego ostatecznie stwierdził że wytnie
Ja swój usunąłem ze względu nq to ze juz nie dało się go odratować.
Reanimowali mi go w serwisie Mazdy 3 razy. Zostawiłem tam 3 tys zł i nie chciałem zostawiać kolejnych kilku tysięcy.
Moc chce zwiększyć do 150 koni i przy okazji ustawia mi prawidłowe dawki paliwa żeby tłoki w pupę nie dostawały.
Te 30 % mocy które chce zwiększyć jest jak najbardziej bezpieczne.
Bo teraz mam wrażenie ze przez emulator nie gra mi wszystko bo pomimo że Dpf'a nie ma samochód może traktować jak by tam nadal był dlatego chcę wgrać nowa mapę która mi to wszystko usystematyzuje.
Pozatym ze 123 koni zrobiło się przez ten emulator 108
No a przecież tak nie może być
Gość mi mówił ze jeśli nie mam dpf'a możemy go podkręcić ile chce bo nie ma górnej granicy.
A ja chcę zrobić tak żeby podzespoły mi zaraz ducha nie wyzionely tylko były normalnie użytkowane
Zresztą wielu starych czy nowych forumowiczów usuwa dpf
Reanimowali mi go w serwisie Mazdy 3 razy. Zostawiłem tam 3 tys zł i nie chciałem zostawiać kolejnych kilku tysięcy.
Moc chce zwiększyć do 150 koni i przy okazji ustawia mi prawidłowe dawki paliwa żeby tłoki w pupę nie dostawały.
Te 30 % mocy które chce zwiększyć jest jak najbardziej bezpieczne.
Bo teraz mam wrażenie ze przez emulator nie gra mi wszystko bo pomimo że Dpf'a nie ma samochód może traktować jak by tam nadal był dlatego chcę wgrać nowa mapę która mi to wszystko usystematyzuje.
Pozatym ze 123 koni zrobiło się przez ten emulator 108
Gość mi mówił ze jeśli nie mam dpf'a możemy go podkręcić ile chce bo nie ma górnej granicy.
A ja chcę zrobić tak żeby podzespoły mi zaraz ducha nie wyzionely tylko były normalnie użytkowane
Zresztą wielu starych czy nowych forumowiczów usuwa dpf
Nightfallówna
To nie lepiej było za taką kwotę wymienić na nowy?Nightfall napisał(a):Reanimowali mi go w serwisie Mazdy 3 razy
Źródło znajdziesz tutaj http://magazynauto.interia.pl/porady/ek ... Id,1544484Skutkiem ubocznym doskonałego rozpylania paliwa w silnikach common rail jest tak znaczne rozdrobnienie cząsteczek sadzy, że z łatwością dostają się do krwi przez oskrzeliki. Diesel z wyciętym katalizatorem emituje substancje rakotwórcze.
Może i tak ale na tamta chwile miałem już tak zszargane nerwy ze padła decyzja o usunięciu 
Dopisano 7 kwi 2015, 09:48:
Na chipowanie jestem umówiony na sobotę. Bede ten zabieg robił w firmie V-tech w Szczecinie
Dopisano 7 kwi 2015, 09:48:
Na chipowanie jestem umówiony na sobotę. Bede ten zabieg robił w firmie V-tech w Szczecinie
Nightfallówna
Nightfall napisał(a):Pozatym ze 123 koni zrobiło się przez ten emulator 108
A może winą nie jest emulator? Ja również planuję zwiększyć trochę zwinność silnika
PS. Swoją drogą szkoda, że do zlotu nie wyrobie się z softem
wilusjdm napisał(a):Z tego co wyczytałem Diesla powinno się czyścić co 30.000tkm.
To po co to kupowac????Jak ktoś mi jeszcze kiedys powie ze Diesel jest tani to go zaje...e





-
WisniaUs
Napewno jest sens w tym co piszesz.Egr miałem czyszczony w zeszłym roku wiec tam napewno wszytsko gra.
Z tego co mi mówią ludzie i mechanicy to autko pracuje cichutko i miarowo. Wiec mysle ze ogólna kondycja jest naprawdę dobra. Większość odradza mi lanie ulepszaczy i różnego rodzaju czyscidel. Tak samo z wtryskami ponoć jak się nie chce mieć problemów to nie ruszać dopóki działają.
Zobaczymy co mi powiedzą w tej "chipowni" bo oni ponoć jak coś wykryja ze się dzieje z autkiem to dopóki się tego nie naprawi to oni się za robotę nie biorą.
Z tego co mi mówią ludzie i mechanicy to autko pracuje cichutko i miarowo. Wiec mysle ze ogólna kondycja jest naprawdę dobra. Większość odradza mi lanie ulepszaczy i różnego rodzaju czyscidel. Tak samo z wtryskami ponoć jak się nie chce mieć problemów to nie ruszać dopóki działają.
Zobaczymy co mi powiedzą w tej "chipowni" bo oni ponoć jak coś wykryja ze się dzieje z autkiem to dopóki się tego nie naprawi to oni się za robotę nie biorą.
Nightfallówna
Diesla takie sa i co tu mowic, a to wszystko przez "ekologie". Ulepszacz do paliw to smiech na sali, nalepszym ulepszaczem jest "mixol" do dwusowow. I to nie zarty, mi 1-2 wtryskiwacze cykaly, dolalem raz 100ml oleju do 10L PB przestalo, teraz ze dwa razy w roku dolewam jak leje Pb to kupuje setke oleju stihl i mieszam z beznyzna i do auta.
Zresta od chyba 5 lat na 50L ropy wlewam tez lirte Mixolu do traktora
Juz nie raz od ludzi slyszalem ,ze dolewaja olej do ON, jak przyprowadzali auto na naprawe. Nawet kilka razy zdarzylo sie , ze zamiast On bylo olej opaly z olejem 
Olej w sumie smaruje no i zageszcza On, takze i mniejsze prawdopodobienstwo stanie.
Zresta od chyba 5 lat na 50L ropy wlewam tez lirte Mixolu do traktora
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Olej w sumie smaruje no i zageszcza On, takze i mniejsze prawdopodobienstwo stanie.
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
AloHa
Nie powiem bo sam jestem ciekaw tego Twojego chipowania, u mnie w pipidówce jest jeden tuning-serwis ale oni sie za japońce tak średni chcą brać.
Nie mówie że nie, zobaczymy co? ile? i za ile? zdziałasz
Nie powiem bo sam jestem ciekaw tego Twojego chipowania, u mnie w pipidówce jest jeden tuning-serwis ale oni sie za japońce tak średni chcą brać.
Nie mówie że nie, zobaczymy co? ile? i za ile? zdziałasz


-
MACIEK
- Od: 26 paź 2013, 11:27
- Posty: 2259 (88/29)
- Skąd: SZY
- Auto: Mazda 6 GY RF-7J '07 GEJSZA by em_dzej
WisniaUs napisał(a):Generalnie Koledzy to ja Wam współczuje z tymi klekotami
Nie ma co współczuć, po przesiadce z PB na ON wcale nie narzekam.
Nightfall napisał(a):Większość odradza mi lanie ulepszaczy i różnego rodzaju czyscidel.
Z tego co mi wiadomo to nie ma strachu, ludzie którzy to wykonują nie narzekali na jakiekolwiek objawy. Co ważne... pogubione źrebaki wracają z powrotem pod maskę, silnik pracuję ciszej (nie słychać klekotania) no i spalanie może się zmniejszyć. Wtedy parametry silnika są zbliżone lub trzymają serię, następnie wgranie nowej mapy i banan nie schodzi
Przykładowy filmik tak dla ciekawości:
Dzisiaj pogoda tak sprzyjała ze postanowiłem zająć się moim autkiem i przy okazji rodzice się zalapali
Powiem tak ta pasta na rysy lipton a wosk w płynie daje rade
Nie mogło zabraknąć później sesji
W takie miejsca pojechałem gdzie mnie jeszcze nie było.
Jestem zadowolony z efektu
Powiem tak ta pasta na rysy lipton a wosk w płynie daje rade
Nie mogło zabraknąć później sesji

W takie miejsca pojechałem gdzie mnie jeszcze nie było.
Jestem zadowolony z efektu

Ostatnio edytowano 24 cze 2015, 17:13 przez Nightfall, łącznie edytowano 1 raz
Nightfallówna
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości