Mazda6 GG RF '02 150 PS Grace Green Mica :) 18" The End :(
co do wypalania płyt trzeba się dowiedzieć a raczej przeskanować oryginalną płytę w poszukiwaniu zabezpieczeń. jeżeli takowe są trzeba zrobić obraz płyty za pomocą clone CD/DVD z odpowiednimi parametrami tak aby sczytał wszystko mimo zabezpieczenia. wypalanie z minimalna prędkością nie pomoże jeśli jest uszkodzony obraz..
Dodatkowo proponuje odkopać starą nagrywarkę nie te nowe tylko naprawdę starą i na niej wypalić wiąże się to z tym iż w nowych nagrywarkach stosowany jest inny model lasera z inną szerokością wiązki.
Dodatkowo nie wiem czy format nagrania nie jest czasem inny niż standardowy w komputerach DAO Jeśli płyta została nagrana w złym formacie nic z tego. biorąc pod uwagę iż jest to zestaw producenta a nie składak jest to bardzo prawdopodobne.
Dodatkowo proponuje odkopać starą nagrywarkę nie te nowe tylko naprawdę starą i na niej wypalić wiąże się to z tym iż w nowych nagrywarkach stosowany jest inny model lasera z inną szerokością wiązki.
Dodatkowo nie wiem czy format nagrania nie jest czasem inny niż standardowy w komputerach DAO Jeśli płyta została nagrana w złym formacie nic z tego. biorąc pod uwagę iż jest to zestaw producenta a nie składak jest to bardzo prawdopodobne.
"Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej."
Albert Einstein
Albert Einstein
- Od: 17 sty 2013, 19:09
- Posty: 360 (0/1)
- Skąd: Kraczkowa k/Rzeszów
- Auto: Mazda 6 GY 1.8 l 120 KM L8-DE Czarny metalik
STAG 300-premium
Wiejski tuning :)
dziś trochę poszukałem w internetach i znalazłem 2 źródła, z których można spróbować zassać mapy i powalczyć z nawigacją:
1.http://chomikuj.pl/dziakoni/vdo+dayton+pc5400
2.http://chomikuj.pl/admin1/navigacje/C-IQ+VDO+DAYTON
nie sprawdzałem tych plików, bo dopiero dziś je znalazłem i nie miałem czasu
może i masz rację, jednak ja w nic takiego się nie bawiłem, a działa. Jak znajdę troszkę wolnego czasu (bliżej świąt), zrobię jakiś krótki filmik jak to u mnie lata
dla bardziej zdesperowanych (chociaż po spojrzeniu na cenę raczej wątpię, żeby tacy się znaleźli) http://www.kolumbus24.com/Navigation_/_ ... 2940_0.htm
Piszcie, co uda Wam się zdziałać i może wspólnymi siłami wygramy z upartymi nawigacjami
głównym problemem jest to szyfrowanie C-IQ, bo mapek navteq'a "non C-IQ" jest pełno, ale nic na to nie poradzimy
chyba, że ktoś znajdzie sposób na obejście tych zabezpieczeń
powodzenia w walce z "nieużytecznymi mebelkami" 
1.http://chomikuj.pl/dziakoni/vdo+dayton+pc5400
2.http://chomikuj.pl/admin1/navigacje/C-IQ+VDO+DAYTON
nie sprawdzałem tych plików, bo dopiero dziś je znalazłem i nie miałem czasu
bula6595 napisał(a):co do wypalania płyt trzeba się dowiedzieć a raczej przeskanować oryginalną płytę w poszukiwaniu zabezpieczeń. jeżeli takowe są trzeba zrobić obraz płyty za pomocą clone CD/DVD z odpowiednimi parametrami tak aby sczytał wszystko mimo zabezpieczenia. wypalanie z minimalna prędkością nie pomoże jeśli jest uszkodzony obraz..
może i masz rację, jednak ja w nic takiego się nie bawiłem, a działa. Jak znajdę troszkę wolnego czasu (bliżej świąt), zrobię jakiś krótki filmik jak to u mnie lata
Piszcie, co uda Wam się zdziałać i może wspólnymi siłami wygramy z upartymi nawigacjami

Mazda dziś odwiedziła warsztat, ponieważ przednie hamulce nie do końca puszczały. Zostały zrobione zestawy naprawcze + dokładne czyszczenie wszystkiego, co odpowiada za hamowanie
Do tego nowy pasek alternatora, bo poprzedni popiskiwał i był lekko popękany
napraw nie wytrzymała jedna ze szpilek prawego przedniego koła, która pękła. Szpilka jest nowa, nakrętka też, ale chwilowo była tylko do felg stalowych (która oczywiście będzie zmieniona
) Brak oporu hamulców jest wyczuwalny, a co do paska – okaże się jutro rano, czy to on był sprawcą pisków 
Dodatkowo zapytałem, czy zmieniać lepkość oleju silnikowego na jakąś inną. Mechanicy odradzili mi ten pomysł, więc wiosną znów 5w30

Dodatkowo zapytałem, czy zmieniać lepkość oleju silnikowego na jakąś inną. Mechanicy odradzili mi ten pomysł, więc wiosną znów 5w30
I kolejna wizyta Magdaleny w warsztacie dziś się odbyła
tym razem w ramach świątecznego prezentu odstawiłem ją na duży przegląd wszystkich podzespołów
Mechanicy ustawili zbieżność, wymienili jedną ze świec i jeden wahacz, ponieważ miał lekkie luzy
powiedzieli mi, że do reszty nie mieli jak się przyczepić
Stan igła i dobrze, że Niemiec nie widzi, bo by płakał po raz drugi
A teraz coś bardziej w świąteczny klimat
Przy okazji odświeżenia wątku życzę kolegom wesołych, spokojnych, bezawaryjnych i bezkolizyjnych świąt oraz szczęśliwego nowego, a wraz z nim kolejnych modyfikacji naszych M


Przy okazji odświeżenia wątku życzę kolegom wesołych, spokojnych, bezawaryjnych i bezkolizyjnych świąt oraz szczęśliwego nowego, a wraz z nim kolejnych modyfikacji naszych M
Witam w Nowym Roku
Mazda jak na razie nie odmawia współpracy i wszystko działa jak trzeba
Odświeżam wątek ze względu na pracę webasto. Martwi mnie, że nieraz potrafi naprawdę ładnie zadymić – wręcz kłęby siwego dymu (czekam, aż ktoś na skrzyżowaniu z gaśnicą podbiegnie i zacznie gasić
) i wtedy strasznie śmierdzi . To, że webasto potrafi pohałasować, przydymić i śmierdzieć to wiem, ale czy aż tak? Wcześniej nie zauważyłem podobnych objawów, a Mazdę mam już prawie 2 lata. Niedaleko mam pana, który zajmuje się webasto i myślę czy nie pojechać i zapytać, ale wolę najpierw tutaj zasięgnąć porady, żeby pan mechanik mnie nie wyśmiał
Mam być spokojny czy jednak trzeba coś zrobić?
Mazda jak na razie nie odmawia współpracy i wszystko działa jak trzeba


Normalnie pracuje ok, tylko nieraz tak zadymi. Może to też kwestia paliwa? Następnym razem zatankuję jakąś vervę i spróbuję jeszcze dolać dodatku do paliwa diesel skydd. Jeśli nic się nie zmieni i nadal będzie kopcić, pofatyguję się na czyszczenie, a jeśli to pomoże, czyszczenie odłożę do wiosny 
po dolaniu skydd'a nie zauważyłem żeby z webasto tak mocno się kopciło, ale to może tylko przypadek
dziś zatankowałem 45l vervy i wlałem 2 nakrętki skydd'a. Zobaczymy co będzie się działo
poza tym po długotrwałym postoju przy odpaleniu wskazówki zegarów wędrują do końca i wracają. W trakcie pracy silnika multimetr wskazał 14.57 na akumulatorze, a na zimnym silniku po postoju jeszcze nie sprawdzałem. Myślę, że akumulator jest dobry, ale może przydałby się jednak prostownik
liczę na odpowiedź posiadaczy MZR-CD jak u nich
z nowości dziś rozszerzyłem wyposażenie o zestaw CB
radio M Tech Legend III + antena Sirio
jakichkolwiek zakłóceń spowodowanych pracą diesla brak
radio wsadziłem między fotel pasażera, a tunel środkowy. Zdjęcie poglądowe:
i niech Wasze M trzymają się ciepło

i niech Wasze M trzymają się ciepło
jutro na zimnym silniku niepalonym przez kilkanaście godzin zrobię pomiary akumulatora i będę wiedział więcej
jeśli będzie mniej niż powinno, trzeba będzie wreszcie kupić prostownik i go użyć
obecny akumulator też mam Bosh'a, tylko że on już chyba kilka lat ma. Dzięki za odzew 
panowie, zwracam się do Was z prośbą. Wczoraj Mazda odmówiła współpracy i nie odpaliła – akumulator padł. Teoretycznie po kilkunastu godzinach z prostownikiem odpaliła
ale akumulator ma już chyba swoje lata, bo z takim Mazdę kupiłem i chyba nadszedł czas na wymianę. Możecie mi coś polecić? Rozumiem, że Celin jesteś zadowolony z S4? Też się nad nim zastanawiam i oni w konfiguracji chcą ten 95ah. Patrzyłem jeszcze na akumulator Centra futura i konfiguracja pokazała 100ah. Instrukcja obsługi mówi o trochę mniejszych akumulatorach i stąd moje obawy o alternator. Mam nadzieję, że rozwiejecie moje wątpliwości i doradzicie coś odpowiedniego
za wszystkie sugestie z góry dziękuję 

dzięki panowie za porady
na razie dokończę ten stary akumulator, bo chwilowo jeszcze działa, a i czasu mało na zajęcie się tym
jednak pewnie w przyszłym miesiącu czeka mnie wymiana. Jeśli ktoś jeszcze ma jakieś cenne rady dotyczące firm jak i samych danych technicznych akumulatorów, niech się dzieli
wszystkie porady mile widziane 


po ładowaniu akumulator działał jakieś 5 dni i wskazówki znów zrobiły obrót. Tak więc na pokładzie zawitał nowy
zastanawiałem się nad Boschem i Centrą, więc wybrałem Vartę
jak na razie nie mogę się za dużo wypowiedzieć na temat akumulatora, bo jest od wczoraj, ale dziś po nocy Mazda pięknie zapaliła
Zdjęcie obowiązkowo musi być 
Poza tym webasto jest chyba jednak do czyszczenia, bo dziś znów zakopciło
Muszę się tym zająć. O wszelkich postępach w tej kwestii będę informował na bieżąco
Dodatkowo jakiś pajac otarł się o mnie w piątek, bo po powrocie ze sklepu na parking zauważyłem pękniętą ramkę tablicy rejestracyjnej, a sama tablica leżała na śniegu. Na szczęście oprócz pękniętej ramki i lekko porysowanej tablicy nic innego nie zostało uszkodzone. Jak to bywa w takich przypadkach, sprawca wyparował. I znów muszę kupować klubowe ramki 


Poza tym webasto jest chyba jednak do czyszczenia, bo dziś znów zakopciło

Akumulator
poza tym mam pytanie, w jaki sposób Ci kopci webasto? Jakoś mocno nadmiernie, że aż kłęby dymu lecą spod auta
czy po prostu śmierdzi? Pytam bo u mnie czuć smród chwilę po tym jak silnik osiąga te 90*C, wtedy jak przypuszczam webasto kończy swoją pracę i jak to się zbiegnie razem z postojem na światłach to nie jest już tak pięknie
Nadmiernego kopcenia u siebie nie zauważyłem, jedynie przy dużych mrozach lekki dymek wylatywał spod samochodu.

- Od: 3 lis 2011, 00:49
- Posty: 422 (6/0)
- Auto: Mazda 6, chipowany diesel :)
zazwyczaj wszystko jest ok i nawet bardzo nie śmierdzi, ale zdarza się że dym wydostający się spod silnika wygląda jakby samochód się palił. Nieraz po wjechaniu do garażu i po zgaszeniu silnika webasto tak zakopci, że nic oprócz siwego dymu w garażu nie widzę
nie jest to jakieś częste zjawisko, ale niestety się zdarza. Teraz mam napięty harmonogram, ale za jakieś 2 tygodnie postaram się zrobić z tym porządek 
Vartę polecam, bo na niej Mazda kręci jak szalona i nawet nie pomyśli o tym, żeby nie odpalić
a webasto znów daje o sobie znać w postaci chmury siwego dymu spod silnika
dziś rozmawiałem z panem zajmującym się webasto i powiedział żeby mu przywieźć wyjęte i wtedy on je dokładnie sprawdzi, bo pewnie trzeba wyczyścić i możliwe, że palnik będzie do wymiany, ale to po oględzinach się okaże. Byłem nawet w moim zaufanym warsztacie i pytałem o to, czy mechanicy podejmą się wyjęcia webasto, a po czyszczeniu ponownego montażu i powiedzieli, że da się zrobić
tak więc w przyszłym miesiącu pewnie się za to wezmę i nikomu z Was nie życzę takiej zabawy, bo niestety ale sporo kosztuje 

rafalmazda6 napisał(a): niestety ale sporo kosztuje
Ano jak by było słabe wyposazenie np:bez webasto to lipa przydało by się lepsze,a zaś jak jest fajna wersja wyposazenia (z webasto itp) to niestety wliczone są w to ewentualne naprawy które czasem sporo kosztują.
- Od: 9 lut 2013, 16:12
- Posty: 624 (0/1)
- Auto: Mazda 6 fl 2006rok 2.0 Benzyna
Czarna śliwka :)
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość