Po kilku miesiącach poszukiwań zakupiłem w końcu upragnioną Madzie 6.
Mazda 6 (GG) 2.0 141KM (benzyna)w wersji Exclusive z automatyczna skrzynia z 2003 roku. Autko mam od prawie 1,5 miesiąca, automat działa bardzo sprawnie, świetnie się zbiera, nie pali aż tak dużo (średnio 12-13 w mieście).
Auto sprowadzone z Niemiec w 2008, 1 właściciel w Polsce, który robił wszystko w ASO MAZDA Szczecin. Auto miało sporo przebiegu – 245 tys, ale zostało dokładne sprawdzone przed zakupem i wszystko działa sprawnie.
Po zakupie do wymiany poszły 2 tylne amory na kayaby oraz trochę przedniego zawieszenia – całość zamknęła się w 1500 ale auto zbiera nierówności idealnie. W międzyczasie ktoś zdążył już ukraść tylny znaczek mazdy ( co za ludzie, za kraj! ). Auto na co dzień garażowane, zostawiłem tylko raz na noc pod domem i właśnie wtedy ktoś buchnął znaczek.
2 tygodnie temu wsadziłem LPG BRC, które działa rewelacyjnie. Przełącza się praktycznie po przejechaniu 500metrow i nie czuje żadnych spadków mocy.
Wyposażenie:
– climatronic
– tempomat
– DSC
– 6x Airbag
-SRS
-ABS
-Elektryczne wszystkie szyby
-Nawigacja niestety bezużyteczna na terenie polski
Brak BOSE niestety.
Co zamierzam zrobić:
17 calowego felgi na sezon letni najlepiej oryginały Mazda
Zdecydowanie zabezpieczyć i zregenerować podwozie bo widać początki korozji
Nowy znaczek, wyrównać tablice rejestracyjne, dołożyć podkładki klubowe pod rejestracje
Wymienić wszystko żarówki na LED
Dorzucić LED'y do reflektorów na przód bądź Xenony
Podpiąć mp3 pod fabryczne radio
Co zrobiłem:
Kompletnie zawieszenie + nowe amory na tył
LPG BRC
Reperaturki tylnych nadkoli i progów
Pokrojowe, słabe foty, jak zrobię większa porządna sesje to wrzucę coś więcej.



