Żarówki – typy, opinie, testy
Polecam stronke do sprawdzenia jakie zarowki gdzie tylko prosil bym jak ktos moze to niech przetlumaczy http://www.xenonoff.ru/vibor_lampa_741.html
P.S.
tak dla porownania; oceny i poczytania
http://www.grafix-center.de/osram/
http://autokacik.pl/showthreaded.php?Ca ... 834&page=0
P.S.
tak dla porownania; oceny i poczytania
http://www.grafix-center.de/osram/
http://autokacik.pl/showthreaded.php?Ca ... 834&page=0
- Od: 2 paź 2007, 19:21
- Posty: 44
- Skąd: z MAMY
- Auto: Mazda 6 GY 2.0 Diesel '04
Miclosch napisał(a):A czy jak założę HID Ksenon do kloszy na żarówki H4 to co będzie z nieprzełączaniem z krótkich na długie światła? Wyczytałem na opisie na allegro że nie będzie można przełączyć, czy to prawda?
a masz dlugie krotkie w 1 zarowce ? H4 swiadczy ze tak
to jak chcesz miec dalej dlugie i normalne musisz kupic Bi Xenony ...
posiadacze naprzyklad H1 moga kupic tylko Xenki na jazde a dlugie sobie zostawic ...
A ty jak kupisz zwykly HID KIT to bedziesz mial tylko krotkie swiatla ... i moze tak zostac ... * nie pamietam przegladow w PL czy sprawdzaja dlugie ?
zestaw Bi Xenon .. bedzie drozszy .. chociaz osatnio na Ebayu widzialem Bi Xenki za 89$ wiec spadly do ceny normalnych HID Zestawow czyli 250zl ....
instalacja jest bardzo prosta w moim przypadku nie musialem zadnych kabli ciac wszystko bylo plug and play ... a zestaw mialem najtanszy ... mocowania balastow mam lipne ale pozatym jest ok ...
PS dla tych co niewiedza im bardziej niebieskie swiatlo tym mniej lumenow co znaczy mniej swiatla ... sa xenony w zoltawym kolorze ktore daja najwiecej swiatla ... 6000 dlamnie to jest max .... pozniej robi sie odpustowo za niebiesko ... no i swiatla mniej a chyba o to chodzi ?
Kilka miesięcy temu kupiłem sobie do BJtki żarówki firmy Phillips Power 2 Night ( H4 ), wcześniej miałem wstawione jakieś setki. Różnica: Phillipsy świecą nieco gożej od setek, w kloszu widnieje lekka niebieska poświata. Kolosalnej różnicy nie ma. W nocy w deszczu czasem trzeba dobrze się przyglądać na pobocze. Zastanawiam się nad zamontowaniem właśnie biXenonów 6000K. Mój ojciec wstawił sobie do 626 GE HIDy na krótkie i różnica jest kolosalna w odniesieniu do seryjnych świateł. Odcięcie jest idealne ale tam jest lampa z soczewką. W 323 BJ przed liftem jest zwykły klosz z odblaskiem i nie wiem jak to będzie świecić, boję się abym jadących z naprzeciwka za bardzo nie oślepiał. Może ktoś już ma zamontowany taki zestaw biXenonów do 323F BJ sprzed liftu, albo do zwykłej lampy z odblaskiem?
Piterx napisał(a):H1- wiem bo jak zaczełem eksperymentowac z zarowkami -dowiedziałem sie jakie sa:)) a klosze w M6 przystosowane są do xsenonów.
No to jaki jest typ tej żarówki od mijania
Wg strony : http://www.xenonoff.ru/vibor_lampa_741.html to H7
Więc proszę o wyjaśnienie.
Pozdrawiam
- Od: 27 gru 2004, 20:49
- Posty: 637
- Skąd: WROCŁAW
- Auto: Mazda 6 GY – aktualnie
Mazda 323F BJ – była
mam pytanko co oznacza oznaczenia na zarowkach H1, H4 i jesli sobie strzele zarowke osrama night breakera to zalozyc ja jako dlugie swiatla czy krótkie? Ja w swoich lampach mam standardowe H1 i chcialem zmienic tylko nie wiem wlasnie czym sie rózni H1 od H4
- Od: 15 lut 2008, 09:32
- Posty: 12
- Skąd: Trojmiasto
- Auto: Mazda 323 1.5 16V 1995
H1 a H4 to zupełnie różne żarówki – NIE są zamienne.
Ja wczoraj założyłem do M6 właśnie ten nowy produkt Osram NightBreaker.
Nie miałem okazji jeszcze jeździć w nocy ale na drzwiach garażu widziałem bardzo dużą różnicę jasności świecenia na ich korzyść (wymiana ze standardowych H1 Narva).
Zobaczymy jak z żywotnością, bo po SilverStarach byłem bardzo zadowolony – przez jakieś 2,5 roku spaliła się jedna a świeciły się zawsze jak jechałem.
Ja wczoraj założyłem do M6 właśnie ten nowy produkt Osram NightBreaker.
Nie miałem okazji jeszcze jeździć w nocy ale na drzwiach garażu widziałem bardzo dużą różnicę jasności świecenia na ich korzyść (wymiana ze standardowych H1 Narva).
Zobaczymy jak z żywotnością, bo po SilverStarach byłem bardzo zadowolony – przez jakieś 2,5 roku spaliła się jedna a świeciły się zawsze jak jechałem.
ja tez musze zmienic zarowki bo jakby troche malo swieca
sorry za OT
Marco81 zajebioszczo sie prezentuje BJ w bialym kolorze, rzadki i nie wygladajace dostawczakowato. Mam nadzieje zobaczyc na zywo Twoja eFke na jakims spocie albo moze na polaczonym spocie Wrocka i Poznania.
sorry za OT
Marco81 zajebioszczo sie prezentuje BJ w bialym kolorze, rzadki i nie wygladajace dostawczakowato. Mam nadzieje zobaczyc na zywo Twoja eFke na jakims spocie albo moze na polaczonym spocie Wrocka i Poznania.
Jestem spokojnym, skromnym i dobrym człowiekiem. Po prostu nie każdy zasługuje na to, by mnie takiego oglądać.
Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
- Od: 31 paź 2007, 22:54
- Posty: 2316 (3/13)
- Skąd: Szamotuły
- Auto: Sirion 1.3 s
Fiat Panda 1.1
tom79 napisał(a):czy ciezko bylo je zalozyc bo tez bym wymienil ale jak widze dojscie zeby je wymienic to mnie odrzuca
w sumie robiłem to drugi raz. Pierwszy raz zmieniałem spaloną żarówkę w piątek na trasie (w nocy) i wtedy zajęło mi to 30 minut. Łapy zmarzły niemiłosiernie
Wczoraj zrobiłem to w 3 minuty
Czyli tylko pierwszy raz jest trudny
Największy problem jest z poprawnym założeniem dekielka osłaniającego żarówkę – zwróć uwagę gdzie jest jego góra przy zakładaniu.
to jak tak zachwalacie te osramy to sobie je sprawie
Jestem spokojnym, skromnym i dobrym człowiekiem. Po prostu nie każdy zasługuje na to, by mnie takiego oglądać.
Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
- Od: 31 paź 2007, 22:54
- Posty: 2316 (3/13)
- Skąd: Szamotuły
- Auto: Sirion 1.3 s
Fiat Panda 1.1
Troche poszperałem i sam znalazłem odpowiedz to dla potomnych
Różnica w żarówkach h4 i h1 polega głównie na tym, że H4 jest jedną żarówką dwuwłóknową i nigdy nie będzie świeciła tak jak dwie osobne żarówki H1.
Różnica w żarówkach h4 i h1 polega głównie na tym, że H4 jest jedną żarówką dwuwłóknową i nigdy nie będzie świeciła tak jak dwie osobne żarówki H1.
- Od: 15 lut 2008, 09:32
- Posty: 12
- Skąd: Trojmiasto
- Auto: Mazda 323 1.5 16V 1995
J.B. napisał(a):Czyli tak Mazda 6 :
Mijania – H1
Drogowe – H1
Mglowe – H3
tak, ew. w wersji z xenonami w światłach mijania są żarówki D2S.
To wszystko jest napisane na reflektorach w szóstce – widoczne po otwarciu maski
tom79 napisał(a):Grzyby z ciekawosci ile kosztuja te OSRAMy pytajnik
ja płaciłem 22zł/szt.
Na allegro widziałem po 40zł/2szt ale + koszty wysyłki wychodzi drożej.
tom79 napisał(a):czy masz zdjecie pogladowe zeby zobaczyc czy jest roznica w swieceniu??
niestety nie, ale uwierz – spora różnica skoro w dzień ją zauważyłem na drzwiach garażu.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości
Moderator
Moderatorzy Opinie i Poradniki