Środki Forte – diesel, benzyna

Postprzez Blondas » 6 lut 2014, 13:01

Doszły kolejne butelki Forte od ognia82, dzięki za szybką wysyłkę. Czy widzę różnicę? W sumie to trudno powiedzieć, jakoś nigdy szczególnie nie było jej widać, bo wszystko to wrażenia subiektywne.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lip 2008, 14:51
Posty: 43
Skąd: Kraków
Auto: Mazda MPV, 2004, 2.0 MZR-CD

Postprzez Bart0n » 6 lut 2014, 23:16

Dobrze ,że doszły Ci całe. Ja miałem przygodę, butelka rozpieprzona a Ogień nie spieszy się z odpowiedzią :|
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 cze 2010, 21:07
Posty: 675 (3/2)
Skąd: SZY KR
Auto: L3 FR4T

Postprzez Blondas » 9 lut 2014, 15:21

To już moje czwarte zamówienie u niego. Nigdy nie miałem problemu. Jest dostępny telefon do niego, możesz zadzwonić.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lip 2008, 14:51
Posty: 43
Skąd: Kraków
Auto: Mazda MPV, 2004, 2.0 MZR-CD

Postprzez ogien82 » 12 lut 2014, 09:25

Bart0n napisał(a):Dobrze ,że doszły Ci całe. Ja miałem przygodę, butelka rozpieprzona a Ogień nie spieszy się z odpowiedzią


Witam Kolego, przepraszam za zaistniałą sytuację, każda butelka jest zabezpieczona i pakowana w kartonik, bardzo proszę o pilny kontakt lub podanie nr telefonu kontaktowego w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji.
Obrazek Jeśli coś potrzebne, napisz na PW lub zadzwoń 607 801 135 – przedstawiciel FORTE
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 maja 2008, 09:29
Posty: 273
Skąd: Poznań
Auto: 07r, M6 GG MZR-CD 143KM-ACTIVE

Postprzez Bart0n » 12 lut 2014, 12:51

Wszystko już wyjaśnione i zakończone, najwyraźniej poczta znowu woziła paczki w betoniarce. Nie zauważyłem drugiego postu wyżej, tak zadzwoniłbym wcześniej ;) ale polecam, solidna firma, nie wypinają się w razie problemu, najlepiej dzwonić od razu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 cze 2010, 21:07
Posty: 675 (3/2)
Skąd: SZY KR
Auto: L3 FR4T

Postprzez ogien82 » 13 lut 2014, 21:56

Bart0n napisał(a):solidna firma, nie wypinają się w razie problemu, najlepiej dzwonić od razu.


Nienawidzę tego słowa, ale zawsze działam profesjonalnie :)
Obrazek Jeśli coś potrzebne, napisz na PW lub zadzwoń 607 801 135 – przedstawiciel FORTE
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 maja 2008, 09:29
Posty: 273
Skąd: Poznań
Auto: 07r, M6 GG MZR-CD 143KM-ACTIVE

Postprzez CudownyBocianek » 21 lut 2014, 01:57

Po wyjeżdżeniu butelki Forte Diesel Advanced Diesel Conditioner (zakupionej od ogien82) żadnej różnicy nie widzę. Ani podczas odpalania na zimno jak i na ciepło. Kultura pracy silnika taka sama (jak klekotał tak dalej klekocze ;P ). Może podczas wypalania środka Forte było odrobineczkę ciszej ale nie upieram się za tym bo może to być efekt placebo. Może i smaruje układ paliwowy (w końcu to produkt naftopochodny) ale w żadne właściwości myjąco – czyszczące nie wierze po tym co zobaczyłem u siebie po demontażu osprzętu silnika (mowa o układzie recyrkulacji spalin i zasilaniu świeżym powietrzem włącznie z kolektorem ssącym). Bo niby jak miałby się tam dostać? Z czystym powietrzem z filtra albo z sadzą ze spalonej ropy?

P.S.
Moderatorzy niech w końcu poprawią tytuł wątku <czytaj> .
Jak nie ma polskich znaków to sorry ale pisze ze srajtfona Szajsunga... Amen
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 kwi 2013, 22:29
Posty: 315 (0/8)
Auto: Mazda 6 GH Kombi R2AA 2009 rok, Mazda 3 BK Hatchback Y6 2007 rok

Postprzez Bart0n » 21 lut 2014, 12:00

Tego raczej gołym okiem nie zobaczysz. To nie płukanka silnika do oleju. Ja właśnie wlałem u siebie do Toyoty, prawdopodobnie zabrudzony jest drugi zaworek SCV w pompie i traci moc powyżej 3 tys. Zobaczymy czy pomoże ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 cze 2010, 21:07
Posty: 675 (3/2)
Skąd: SZY KR
Auto: L3 FR4T

Postprzez Forte » 21 lut 2014, 12:31

CudownyBocianek napisał(a):Po wyjeżdżeniu butelki Forte Diesel Advanced Diesel Conditioner (zakupionej od ogien82) żadnej różnicy nie widzę. Ani podczas odpalania na zimno jak i na ciepło. Kultura pracy silnika taka sama (jak klekotał tak dalej klekocze ;P ). Może podczas wypalania środka Forte było odrobineczkę ciszej ale nie upieram się za tym bo może to być efekt placebo. Może i smaruje układ paliwowy (w końcu to produkt naftopochodny) ale w żadne właściwości myjąco – czyszczące nie wierze po tym co zobaczyłem u siebie po demontażu osprzętu silnika (mowa o układzie recyrkulacji spalin i zasilaniu świeżym powietrzem włącznie z kolektorem ssącym). Bo niby jak miałby się tam dostać? Z czystym powietrzem z filtra albo z sadzą ze spalonej ropy?

P.S.
Moderatorzy niech w końcu poprawią tytuł wątku <czytaj> .


Zapraszam do przeczytania 12-tej strony wątku, ( kilka stron wcześniej) , gdzie tłumaczę, dlaczego masz takie, a nie inne odczucia. Środki Forte to nie żaden cud, który uleczy usterki w aucie o przebiegu ponad 100 tys km, a często i ponad 200 tys. Proszę nie myl zastosowań profilaktycznych (1 dawka Forte Advanced Diesel Fuel Conditioner , wlewana do baku na 50 litrów ON ) z zastosowaniami naprawczymi, w których należy użyć 4-5 szt różnych preparatów, w ściśle określony sposób. Dopiero po takim zabiegu wszystkie zanieczyszczenia zostaną usunięte i auto zaczyna pracować optymalnie.
To tak samo , jak byś ubrudził sobie spodnie smarem i chciał do ich uprania użyć samej wody z mydłem, mając potem pretensję do producenta mydła, że plama została, a na etykiecie napisał – "produkt przeznaczony jest do ręcznego prania odzieży".
Poza tym sam chyba nie wierzysz, że ludzie z forum, stosujący i chwalący środki Forte od chyba 6 lat, to wszystko oszuści. Po prostu Twój przypadek jest typową usterką, gdzie należy wykonać pełne czyszczenie, żebyś otrzymał wszystkie korzyści. pozdrawiam
Forte Polska
Roman Gradkowski – Country Manager
e-mail: roman.gradkowski@forte-nwe.com
www.forte-nwe.com

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2008, 10:53
Posty: 49
Skąd: Warszawa

Postprzez CudownyBocianek » 24 lut 2014, 01:53

Uderz w stół a nożyce się odezwą :) .
Kolego Forte cały temat przeczytałem ponad pół roku temu zanim zdecydowałem się kupić w/w środek i śledzę go nadal. Nie jestem osobą, która zanim nie dowie się czegokolwiek na temat danej rzeczy od razu ją kupuje.

Proszę nie myl zastosowań profilaktycznych (1 dawka Forte Advanced Diesel Fuel Conditioner , wlewana do baku na 50 litrów ON ) z zastosowaniami naprawczymi, w których należy użyć 4-5 szt różnych preparatów, w ściśle określony sposób. Dopiero po takim zabiegu wszystkie zanieczyszczenia zostaną usunięte i auto zaczyna pracować optymalnie.

Zauważ, że większość ludzi na tym forum decyduje się na zakup ponieważ zaczynają mieć mniejsze lub większe problemy z pracą silnika więc jak Sam napisałeś nie ma sensu kupować profilaktycznie (do aut z większym przebiegiem) tylko leczyć schorzenie. Niestety większość aut na tym forum ma grubo ponad 100 tyś przebiegu. Ja niestety nie należę do tej grupy, która wierzy w cudowną moc chemii tylko w dobrą diagnostykę i naprawy zgodne z wytycznymi. Aczkolwiek spróbować musiałem :> .

To tak samo , jak byś ubrudził sobie spodnie smarem i chciał do ich uprania użyć samej wody z mydłem, mając potem pretensję do producenta mydła, że plama została, a na etykiecie napisał – "produkt przeznaczony jest do ręcznego prania odzieży".

Co tydzień mam odzież brudną od smaru i oleju i jakoś zawsze się dopiera hahaha .

Poza tym sam chyba nie wierzysz, że ludzie z forum, stosujący i chwalący środki Forte od chyba 6 lat, to wszystko oszuści.

Nawet mi to przez myśl nie przeleciało. Większość z nich to ludzie, którzy za ciężko zarobione pieniądze (lub spłacając kredyt) kupili swoje auta a teraz niestety muszą borykać się z problemami utrzymania ich i szukają jak najmniej inwazyjnych\kosztownych napraw swoich pojazdów.

Wcześniejszego postu nie pisałem po to aby wywołać podaż na środki Forte lub kogokolwiek obrazić lecz były to tylko moje personalne spostrzeżenia. Jeżeli jak mówisz ludzie, którzy chwalą środki Forte mówią, że preparaty działają to OK. Może tylko ja nie odczułem\zobaczyłem jakoś specjalnie efektu ich działania.
Twoją reakcja jest dla mie jak najbardziej zrozumiała (w końcu jesteś handlowcem) lecz Ty także powinieneś szanować czyjeś opinie bez względu na to czy są zgodne lub przeciwne w stosunku do Twoich poglądów.
Pozdrawiam.
Jak nie ma polskich znaków to sorry ale pisze ze srajtfona Szajsunga... Amen
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 kwi 2013, 22:29
Posty: 315 (0/8)
Auto: Mazda 6 GH Kombi R2AA 2009 rok, Mazda 3 BK Hatchback Y6 2007 rok

Postprzez Forte » 24 lut 2014, 11:24

Kolego CudownyBocianku , staram się szanować opinię każdego forumowicza. Mam nadzieję, że nie uraziłem Cię w swojej odpowiedzi. Jeżeli się jednak źle poczułeś to bardzo przepraszam nie miałem tego zamiaru.
Piszesz , że jestem handlowcem. Tak, to prawda, sprzedaję produkty Forte, w tym względzie masz rację.
Jednak jest moim zdaniem pewna różnica, pomiędzy przedstawicielami Forte a typowymi handlowcami.
Staramy się , (czasem może to nie za bardzo wychodzi, bo ludzie nie czytają i wolą drogę na skróty) , być na fortum nie dla handlu a głównie dla doradztwa technicznego. Nie piszę zgrabnych wierszyków i laurek, tylko konkretnie tłumaczę dlaczego trzeba zastosować taką, a nie inna procedurę. I nie piszę" trzeba zastosować to i tamto.. dlatego bo... tak...", tylko mam argumenty techniczne, za .
Piszesz , że codziennie pierzesz plamy po smarze i oleju, ale czy mydłem za 3 zł do prania ręcznego?
W moich argumentach za, stosowaniem procerdur Forte, a nie przepisu "..wydaje mi się .." jest fakt, że te procedury są efektem żetelnych doświadczeń i pracy naszego działu technicznego, a nie kolegów z marketingu. Dlatego każdemu z kolegów z Forum MazdaSpeed będę tłumaczył, że jeden preparat to profilaktyka i czasem uda się wyeliminować nawet sporą usterkę, w ten sposób , ale cześciej jednak to za mało. Piszesz większość z forumowiczów jeździ autami o przebiegach powyżej 100 tys . Tym bardziej gorliwie będe tłumaczył , że stosowanie profilaktycznie jednego preparatu, to lepiej niż nic, ale jeżeli chcemy otrzymać wszystkie korzyści i faktycznie poczuć jakość Forte to jedyną drogą jest, stosowanie przez nas opracowanych procedur.
Dlatego w twoim przypadku, brak odczucia, że coś się zmieniło po zastosowaniu jednego preparatu, jest jak najbardziej normalne, ale twierdzenie, że Forte to efekt tzw. placebo , jest bez podstawne.
Forte Polska
Roman Gradkowski – Country Manager
e-mail: roman.gradkowski@forte-nwe.com
www.forte-nwe.com

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2008, 10:53
Posty: 49
Skąd: Warszawa

Postprzez karlo8 » 26 lut 2014, 20:37

pilnie chce sie skontaktowac z kims kto jutro moze mi to wyslac by doszlo do piatku a byc moze zamieni 2 zdania jak go zastosowac bo mialem na mysli dodatkowy 3 litrowy zbiornik zamontowac i maly obieg ale moze wleje do baku i paliwa na rezerwie

kontakt 883 774 138
Forumowicz
 
Od: 19 sie 2011, 22:48
Posty: 323
Skąd: Łódź; Widzew Wschód ; Sacharowa
Auto: Mazda 6 GG
2.0 benzyna
147KM
po lifcie 2006r

Postprzez ogien82 » 27 lut 2014, 11:10

karlo8 napisał(a):pilnie chce sie skontaktowac z kims kto jutro moze mi to wyslac by doszlo do piatku


Masz już wysłane, powinno jutro być u Ciebie
Obrazek Jeśli coś potrzebne, napisz na PW lub zadzwoń 607 801 135 – przedstawiciel FORTE
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 maja 2008, 09:29
Posty: 273
Skąd: Poznań
Auto: 07r, M6 GG MZR-CD 143KM-ACTIVE

Postprzez tamburyn » 3 mar 2014, 16:53

Mam taki oto problem ze swoim bolidem:
viewtopic.php?f=466&t=167052

Na forum dotyczącym jakiegoś tam auta, przy podobnych objawach zasugerowano właścicielowi dolanie uszlachetniacza do paliwa. Zalał przy dwóch kolejnych tankowaniach i problem zniknął.

Jest chociaż odrobina nadziei na to, że poprawi się mojemu samochodzikowi? :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 sie 2011, 18:57
Posty: 205 (0/3)
Auto: Mazda 3 BK 2.0 TOP 2006

Postprzez Forte » 4 mar 2014, 10:32

Cześć, przestudiowałem dokładnie opis choroby twojego auta. Wydaje mi się, że nie ma to zupełnie związku z zanieczyszczeniami, choć one na stówę są i w jakiś tam sposób przeszkadzają. Oczyszczona przepustnica i kolektor to dalszy dowód, że tu nie ma co szukać. Jest jeszcze pytanie jak był czyszczony silnik krokowy i przepustnica. Jednak to można sprawdzić organoleptycznie jak jest czysta to jest i nie ma co wątpić. Pozostaje kontrola stanu EGR.
Wiesz zastosowanie środków czyszczących Forte na pewno polepszy pracę silnika ogólnie, ale prawie na pewno nie zlikwiduje tej usterki. Te preparaty maja za zadanie oczyścic komorę spalania, zawory, rowki i pierścienie uszczelniające cylindry oraz EGR.
Decyzja nalezy do Ciebie. Pieniądze na to czyszczenie nie pójdą na pewno w błoto. Wlej 2 x Forte Gas treatment na 30 litrów benzyny. Postaraj się wykonać zaraz potem ok 30 km na drodze szybkiego ruchu, nie oszczędzając padału gazu i obrotów. Środki kupisz u Ognia 82. Napisz czy coś to dało.
Forte Polska
Roman Gradkowski – Country Manager
e-mail: roman.gradkowski@forte-nwe.com
www.forte-nwe.com

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2008, 10:53
Posty: 49
Skąd: Warszawa

Postprzez tamburyn » 5 mar 2014, 00:11

Forte napisał(a):Cześć, przestudiowałem dokładnie opis choroby twojego auta. Wydaje mi się, że nie ma to zupełnie związku z zanieczyszczeniami, choć one na stówę są i w jakiś tam sposób przeszkadzają. Oczyszczona przepustnica i kolektor to dalszy dowód, że tu nie ma co szukać. Jest jeszcze pytanie jak był czyszczony silnik krokowy i przepustnica. Jednak to można sprawdzić organoleptycznie jak jest czysta to jest i nie ma co wątpić. Pozostaje kontrola stanu EGR.
Wiesz zastosowanie środków czyszczących Forte na pewno polepszy pracę silnika ogólnie, ale prawie na pewno nie zlikwiduje tej usterki. Te preparaty maja za zadanie oczyścic komorę spalania, zawory, rowki i pierścienie uszczelniające cylindry oraz EGR.
Decyzja nalezy do Ciebie. Pieniądze na to czyszczenie nie pójdą na pewno w błoto. Wlej 2 x Forte Gas treatment na 30 litrów benzyny. Postaraj się wykonać zaraz potem ok 30 km na drodze szybkiego ruchu, nie oszczędzając padału gazu i obrotów. Środki kupisz u Ognia 82. Napisz czy coś to dało.


Dziękuję :)
Niezależnie od ewentualnych efektów, przeprowadzę sugerowany przez Ciebie zabieg. O serduszko samochodu trzeba dbać <zawstydzony>

e/ ktoś się orientuje gdzie można Ognia dorwać?
na forum nie bylo Go już kilka dni
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 sie 2011, 18:57
Posty: 205 (0/3)
Auto: Mazda 3 BK 2.0 TOP 2006

Postprzez wjzbyszek » 5 mar 2014, 22:10

Kolego ogien82 bardzo dziękuję za przesyłkę. Zalałem do baku czekam na efekty.
Jeśli u kogoś kupować preparaty Forte to POLECAM kolegę ogien82!! Bardzo szybka przesyłka i bardzo dobrze i dokładnie zapakowana.
Początkujący
 
Od: 6 maja 2012, 13:04
Posty: 8
Skąd: Kielce
Auto: Mazda 6 GG / GY 2.0 l Diesel 136KM rok 2003

Postprzez ogien82 » 5 mar 2014, 22:55

wjzbyszek napisał(a): wjzbyszek

Dzięki :) Cieszę się, że przesyłka dotarła cała i tak szybko
Obrazek Jeśli coś potrzebne, napisz na PW lub zadzwoń 607 801 135 – przedstawiciel FORTE
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 maja 2008, 09:29
Posty: 273
Skąd: Poznań
Auto: 07r, M6 GG MZR-CD 143KM-ACTIVE

Postprzez tamburyn » 11 mar 2014, 23:45

ogien82 napisał(a):
wjzbyszek napisał(a): wjzbyszek

Dzięki :) Cieszę się, że przesyłka dotarła cała i tak szybko


wjzbyszek to ja nie jestem, ale również mialem przyjemność skorzystać z usług kolegi ognia82 i stwierdzam pełen profesjonalizm :)
Świetny kontakt i bardzo szybka reakcja na zamówienie.
Kolega zdecydowanie godny zaufania :) FORTE miałem już po 2 dniach od chwili złożenia zamówienia.

I teraz pytanie: co najpierw? Zmiana oleju z płukanką silnika czy FORTE? <glupek2>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 sie 2011, 18:57
Posty: 205 (0/3)
Auto: Mazda 3 BK 2.0 TOP 2006

Postprzez Forte » 12 mar 2014, 09:49

Najlepiej zastosowac wszystko na raz. Preparaty ze soba współpracują i np. żeby skutecznie odblokowac pierścienie uszczelniające i , żeby odzyskać utraconą kompresję i moc , nalezy jednocześnie czyścić rowki i pierścienie od góry (Forte Advanced Diesel Fuel Conditioner) i od dołu (Forte Motor Flush). Jeżeli silnik nigdy nie był czyszczony od strony układu smarowania , nalezy wlać do brudnego oleju 2 x Forte Motor Flush i oczyszczać go na wolnych obrotach przez godzine , przegazowując co 5 min. Następnie wylać brudny olej z zanieczyszczeniami i Forte Motor Flush, wymienić filtr i wlać czysty olej co czystego silnika. W związku z tym że olej czyszczący Forte Motor Flush ma konsystencję wody, jest zdolny do pochłonięcia i rozpuszczenia pozostałości starego oleju. Normalnie bez oczyszczania pozostaje w układzie ok 15% starego oleju w silniku.
Forte Polska
Roman Gradkowski – Country Manager
e-mail: roman.gradkowski@forte-nwe.com
www.forte-nwe.com

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2008, 10:53
Posty: 49
Skąd: Warszawa

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości

Moderator

Moderatorzy Opinie i Poradniki