Kable WN – które lepsze ?

Postprzez TR4PSTAR » 22 lut 2010, 17:41

Nowe kabelki NGK zamówione :) Te SEIWA coś dziwnie mi wyglądają po pół roku uzytkowania ;/
Śmierć jeździ szybko ... Bądź szybszy xD
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 paź 2008, 10:51
Posty: 435
Skąd: Tuchów
Auto: 323F (BA) 2.5 V6 KL-ZE

Postprzez jymzyn » 31 mar 2010, 18:05

Witam. Przeszukałem forum w poszukiwaniu odpowiedzi na moje pytanie, ale nic nie znalazłem więc się udzielę. Fakt, że przeszukiwałem forum późno w nocy więc jest opcja, że coś przeoczyłem. Jeśli tak, to pardon. No ale przechodze do rzeczy: moja Mazdzinka jest z sierpnia 97r., (doszedłem tego po VIN-ie) 1.8, silnik BP05., auto oczywiście po lifcie z nowym logo. Wg specyfikacji i porad, powinny pasować mi kable o oznaczeniu RC-ZE37 (chodzi oczywiście o NGK). Kupiłem więc takie i uradowany poszedłem je wymienić. Hmm...jakież było moje zdziwienie gdy się okazało że nie pasują. Fajka nie "łapie" świecy, bo jest za krótka. Sprzedający z Allegro nie robi specjalnych problemów żeby je wymienić czy przyjąć z powrotem, ale ja ciągle jestem w kropce. W sklepie Minimot powiedziano mi, że pasować będą RC-ZX52 lub RC-ZE21 (te z wyglądu chyba bardziej prawdopodobne). Doradzi ktoś? Dzięki za pomoc.

Okazało się że RC-ZE21 nie pasują pod względem długości kabla. Dobrze że nie kupiłem w ciemno... Poszperam chyba w BERU albo do Smirnoffa trza będzie maila wysłać.

Ave Carspeed! :D Szybko, sprawnie, precyzyjnie. Teraz tylko obserwować jak się kabelki sprawują. Pierwsze spostrzeżenie – krócej kręci przy odpalaniu i obroty spokojniejsze i równe. <serduszka> Przy najbliższej okazji bujnę się do setki i porównam. :D A tak nawiasem, jak by ktoś potrzebował wiedzieć – do BA z 97r z silnikiem BP05 – pasują NGK RC-ZE36. Ciao!
jymzyn
 

Postprzez Pioteq25 » 20 kwi 2010, 18:49

Jeździ ktoś na kablach WN magnecor?
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2006, 18:26
Posty: 1818 (6/13)
Skąd: opolski mazdaspeed
Auto: UFO 1.8

Postprzez Beny » 20 kwi 2010, 19:22

a co to za wynalazki?Przeczytaj ostatnie 16 str i sie dowiesz ale coś czuje ze w czołówce polecanych ich nie będzie :P
Obrazek
Przemek...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 wrz 2006, 15:22
Posty: 8660 (84/80)
Skąd: KCH
Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT

Postprzez Pioteq25 » 27 kwi 2010, 18:10

Beny napisał(a):a co to za wynalazki?Przeczytaj ostatnie 16 str i sie dowiesz ale coś czuje ze w czołówce polecanych ich nie będzie :P


:| http://www.magnecor.com.pl/
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2006, 18:26
Posty: 1818 (6/13)
Skąd: opolski mazdaspeed
Auto: UFO 1.8

Postprzez Wodzu » 29 maja 2010, 16:59

Dzis jestem po wymianie kabli, kupiłem NGK w cenie 305 zł do silnika KF/KL. Silnik chodzi równiutko cicho no i nie mam szarpania jak to było na starych kablach, na których auto zjechało z taśmy montażowej :], rok produkcji kabli 1999 r przejechały 167.000 km, stare jak i nowe były ponumerowane i dodatkowo na aparacie były numery, nie da się pomylić :)
EX XEDOS 9
Moja EX
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 mar 2005, 11:38
Posty: 1358 (1/1)
Skąd: Szczecin
Auto: BJ 2.0 :D, Demio 99r

Postprzez grabu122 » 10 lis 2010, 11:41

Może to coś wyjaśni: http://www.ngk.de/pl/wyszukiwarka-produ ... UENDKABEL/
petru23 napisał(a):Carspeed wycenił mi 170zł + wysyłka. Także żadna rewelacja.

Co do ceny.... Nie wiem <zawstydzony> Mam 1.5 16V, z rok temu w okolicznym sklepie moto "za niby oryginalne przewody NGK do Mazdy " zapłaciłem coś ok. 270zł <glupek2> więc dla mnie cena 170zł z "carspeed" byłaby rewelacją. <czarodziej>
Forumowicz
 
Od: 28 paź 2008, 19:29
Posty: 540 (0/3)

Postprzez petru23 » 10 lis 2010, 11:44

no to dla potomnych, w carspeed jest 170zł + wysyłka (15zł lub 25zł).
W IC są za 219zł, z czego są na miejscu i w razie reklamacji/wymiany nie trzeba wysyłać nigdzie. Biorąc pod uwagę ew rabaty :> cena spada do ceny "zwykłych przewodów" ;)

teraz mam Saiwa z czego przy wymianie świec z drugiego kabla (licząc od lewej) wypadła taka mała, prostokątna blaszka :|

A i te Saiwy po nagrzaniu są jakby... lepkie, takie dziwne.
Sprzedam moją Mazdę, lub zamienię na kombi lub coś innego, większego.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2010, 17:37
Posty: 49
Skąd: Kielce
Auto: Była: Mazda 323F BA 1840cm3 96/97r LPG
Jest Peugeot 206 99 1,9D

Postprzez Murray » 14 kwi 2011, 22:07

Ja mam kable NGK i jest wszystko wporządku. Zrobione na nich 10 tysia... :D
....... BP ........
„Killswitch Engage – My Curse”
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 mar 2007, 22:40
Posty: 344
Skąd: Białystok, Wa-wa
Auto: Mazda 323F BA-BP
1840cm3,114 KM

Postprzez rumunn95 » 30 maja 2011, 15:34

nie wiem jak kable ale kager ogolnie to produkuje zamienniki nie za dobre jakosciowo ja kupilem tu i jestem zadowolony http://www.e-ngk.pl/index.php
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2009, 15:53
Posty: 901 (20/6)
Skąd: Biała Podlaska
Auto: MONDEO MK4 2.0TDCI GHIA ;) , Sachs Herkules i Sparta

Postprzez drix1987 » 2 cze 2011, 11:29

hm..znalazłem na alleDrogo NGK RC-ZX29 i są niebieskie, takie chyba mam obecnie, wiem że NGK i też niebieskie, ale ktoś pisał że są jeszcze jakieś czarne... na stronie ngk do mojego silnika wyskoczyły mi tylko te, czy są jeszcze jakieś inne niż te http://allegro.pl/przewody-ngk-rc-zx29- ... 22210.html?

aaaaa.... i dlaczego na stronie NGK nie ma cen?
Ford Escort mk6 kombi –> Opel Astra F HB –> Mazda 626 GE sedan :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 mar 2011, 14:46
Posty: 87
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 626 Cronos GLE Special 2.0 84KW 1994 sedan

Postprzez drix1987 » 4 cze 2011, 21:50

hehe no fakt nie zauważyłem ;p widzę że cena podobna jak na alleDrogo, cena w aso za oryginałki to 320zł netto więc wole chyba NGK kupić :D, wiem że mały OT ale lepiej brać oryginały świec z aso czy ngk, bo oryginały w aso to 13zł więc nie tak źle
Ford Escort mk6 kombi –> Opel Astra F HB –> Mazda 626 GE sedan :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 mar 2011, 14:46
Posty: 87
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 626 Cronos GLE Special 2.0 84KW 1994 sedan

Postprzez lukasssss1 » 4 wrz 2011, 07:54

ja kupiłem parę dni temu przewody NGK do mojej Vki. Na początku miałem problemy z zamocowaniem bo są one 2mm krótsze na fajkach od ori nie wiem czemu..
Dziś w nocy podniosłem maskę żeby zobaczyć czy nie ma przebić i moim oczom ukazała się jasność <dupa> kabel od cewki praktycznie się świeci,jak go ruszę to zaczyna się świecić w innych miejscach, tak samo jest na kablu od 3 i 5 cyl. (te długie) w 1 miejscu widać płynące iskry. reszta jest OK.

Moje pytanie czy tą są wadliwe kable ? To są przebicia czy może gdzieś czytałem że w kablach widać płynącą iskrę bo jest kabel z takiego materiału ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2008, 19:55
Posty: 419 (0/1)
Skąd: Białystok/Mońki
Auto: Mazda 6 2.0d 2007r. GG Hatchback

Postprzez _Ciachacz626_ » 6 maja 2012, 18:39

jak kupilem mazde mialem silkonowe niebieskie kable JANNMORA. niestety jak pozniej zauwazylem jeden z nich byl naciety i zaklejony niebieska tasma izolacyjna a drugi lekko nadtopiony. silnik mimo to pracowal (no moze troszke nierowno), test "mgielkowy" wykazal lekkie przebicia ale i jezdzilem tak chyba ze 3 miesiace. przy wymianie kupilem SEIWY. Cena w zaprzyjazniomym sklepie 130zl. po rozpakowaniu lekko sie rozczarowalem bo byly jakies takie twarde jak z plastiku ale przy wyzszych temper. albo po ogrzaniu sie przedzialu silnikowego bardzo ladnie elastyczne.
zalozylem je jakies 10 miesiecy temu i zrobilem pewnie cos kolo 5-6 tys. silnik pracowal wyraznie rowniej, lepiej odpalal, i nawet troche wydawal sie zrywniejszy.
jak narazie zero problemow ;) taka moja opinia :P
Smierc milionów ludzi to statystyka..
Awaria jednej mazduni- tragedia.!xD

czarny to nie kolor. czarny to sila. hyhyhy

MOJA MAZDA: http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=321&t=137700&p=2328164#p2328164
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 12 cze 2011, 14:36
Posty: 24
Skąd: Toruń
Auto: MAzDa 626 GE Hb 2.0 16v BlAcK

Postprzez siemek55 » 6 lip 2012, 22:00

ostatnio wymieniłem świece (Denso) i kabel WN (NGK), Zrobiłem na zestawie 6kkm. Autko tydzień temu zaczęło "pompować" pomiędzy 2-3krmp. Pojawił się wczoraj Check engine. Odstawiłem rano do warsztatu, diagnoza Kable WN :| . Dwa z nich były białe na styku ze świecą. Po wymianie autko śmiga aż miło. Wniosek: są przypadki i wpadki. Tym razem trafiło na mnie. Mam nadzieję że tym razem wytrzymają "nieco" dłużej.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2011, 09:18
Posty: 1314 (63/18)
Skąd: Zielona Góra
Auto: M6 GJ'15 2.5 AT Skypassion
M3 BK'03 1.6

M6 GY'05 2.0/pojechała do szwagra ;)

Postprzez madziamadzia99 » 7 sty 2013, 18:44

Forumowicz
 
Od: 30 lis 2012, 00:48
Posty: 29
Auto: 323F BJ 1.5 1999r

Postprzez rafał88 » 5 maja 2013, 07:14

Nie polecam kabli JC,wczoraj chcialem zajrzec do swiec co tam u nich slychac i przy wyjmowaniu przewodow, jeden rozlecial na 4 cylindrze i drugi na 1... bylem zmuszony z 2 starych kompletow zrobic jeden. nie rozbilem nawet zdjec bo sie wkur..em na maxx'a, mialem wlasnie wrazenie ze czasem auto nie odpychalo sie jak trzeba i potrafilo zlapac zmule . A i co dziwne na starych przewodach silnik nie pluje jak robil to na tych jc. nie wiem w czym roznica, ale wiem ze nie kupie, tanio moze i jest, ale nie warto oszczedzac na tym.
aa wytrzymaly 2.5-3 lata, jakos tak. teraz wleci ngk albo cos innego sam jeszcze nie wiem.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 18:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez rumunn95 » 6 maja 2013, 09:16

ja kupilem JC zalozylem i wyrzucilem od nowosci choinka pod maska, jedyne slyszne w miare tanie to NGK szkoda nerwow na tansze badziewie
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2009, 15:53
Posty: 901 (20/6)
Skąd: Biała Podlaska
Auto: MONDEO MK4 2.0TDCI GHIA ;) , Sachs Herkules i Sparta

Postprzez Szyna » 6 maja 2013, 16:52

Ja mam NGK. Przez 4 lata zrobiły 80 tys km na gazie, dopiero teraz zaczęły szwankować ;)
Zastanawiałem się nad Seiwa ale jak zobaczyłem opinie to od razu zamówiłem NGK :D
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 20:59
Posty: 3346 (88/158)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez rumunn95 » 6 maja 2013, 19:40

moje nalataly niecale 40k na gazie narazie nic sie z nimi nie dzieje, przez 30k mialem razem z platynkami ngk tez nic sie nie dzialo wymienione dla zasady ;) teraz zalozone jakies denso tanie polecane tu na forum i smigaja
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2009, 15:53
Posty: 901 (20/6)
Skąd: Biała Podlaska
Auto: MONDEO MK4 2.0TDCI GHIA ;) , Sachs Herkules i Sparta

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy Opinie i Poradniki