chyba regeneracja (taka w internecie -wysyłasz swoje a odbierasz zregenerowane) wyjdzie drożej.
Jak sam zrobisz- to może taniej- ale trzeba mieć gdzie to rozbierać i czas aby auto na klocku postało ..
Tarcze, klocki, szczęki i bębny hamulcowe
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Krzemol napisał(a):TW regeneracje starego nie chciałem się bawić, temat otwarty. Teraz chyba zamówię A.B.S. – po zwrocie starego wyjdzie mnie 320zł..
Nie wiem czy nie lepszym rozwiązanien byłby zakup zacisku bardziej renowowanej firmy typu: TRW, ATE zamiast A.B.S. Wtedy szansa ,że będzie działał poprawnie jest większa.
- Od: 27 wrz 2010, 17:58
- Posty: 180 (17/2)
- Auto: Mazda 3 BK
Nie rozumiem tej niechęci do regeneracji.
Kup porządne podzespoły i zrób sam.
W Town&Country zaraz po zakupie regenerowałem przedni zacisk. Kompletny zestaw z tłoczkiem, w oryginale od Chryslera kosztował chyba 60pln...
Gdzie nówka ori Mopara to ok. 700zł, a TRW chodzi po 500zł.
Kup porządne podzespoły i zrób sam.
W Town&Country zaraz po zakupie regenerowałem przedni zacisk. Kompletny zestaw z tłoczkiem, w oryginale od Chryslera kosztował chyba 60pln...
Gdzie nówka ori Mopara to ok. 700zł, a TRW chodzi po 500zł.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości
Moderator
Moderatorzy Opinie i Poradniki