Tarcze, klocki, szczęki i bębny hamulcowe

Postprzez zadra » 10 maja 2021, 21:30

chyba regeneracja (taka w internecie -wysyłasz swoje a odbierasz zregenerowane) wyjdzie drożej.
Jak sam zrobisz- to może taniej- ale trzeba mieć gdzie to rozbierać i czas aby auto na klocku postało ..
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]

staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Forumowicz
 
Od: 27 cze 2007, 17:07
Posty: 3144 (33/85)
Skąd: z odmętów
Auto: HONDA civic VIII
1,8 Stoczterdzieścikuniów z maską gazową na pyskach ciągnących sedana :-P

Postprzez Kubus88 » 11 maja 2021, 07:09

Ja natomiast ciekawy jestem kto to sprzedaje? Chodzi mi o hurtownie, nie sklep w mieście czy internecie.
Forumowicz
 
Od: 30 lip 2019, 19:21
Posty: 131 (4/2)
Skąd: okolice Radomia
Auto: XEDOS9'99

Postprzez Krzemol » 11 maja 2021, 14:08

risto77 napisał(a):Zapytam z czystej ciekawości, ile ten zacisk kosztował?

160zł, zwróciłem to. W regeneracje starego nie chciałem się bawić, temat otwarty. Teraz chyba zamówię A.B.S. – po zwrocie starego wyjdzie mnie 320zł.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 mar 2010, 22:11
Posty: 1558 (258/82)
Skąd: Ruda Śląska
Auto: Alfa Romeo 166 TI 2.4 175KM '05r
Mazda MX-5 NB 1.6 110KM '00r

Postprzez PitrekT » 18 maja 2021, 17:46

Krzemol napisał(a):TW regeneracje starego nie chciałem się bawić, temat otwarty. Teraz chyba zamówię A.B.S. – po zwrocie starego wyjdzie mnie 320zł..


Nie wiem czy nie lepszym rozwiązanien byłby zakup zacisku bardziej renowowanej firmy typu: TRW, ATE zamiast A.B.S. Wtedy szansa ,że będzie działał poprawnie jest większa.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 wrz 2010, 16:58
Posty: 179 (17/2)
Auto: Mazda 3 BK

Postprzez Krzemol » 18 maja 2021, 21:42

Problem rozwiązany, tego ABS oglądałem na szybko, numery się nie zgadzają. Chyba tylko regeneracja zostaje bo do mojej lepszych zacisków jak chińszczyzna nie ma patrząc po numerach OE.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 mar 2010, 22:11
Posty: 1558 (258/82)
Skąd: Ruda Śląska
Auto: Alfa Romeo 166 TI 2.4 175KM '05r
Mazda MX-5 NB 1.6 110KM '00r

Postprzez Grzyby » 22 lip 2021, 08:23

Nie rozumiem tej niechęci do regeneracji.
Kup porządne podzespoły i zrób sam.
W Town&Country zaraz po zakupie regenerowałem przedni zacisk. Kompletny zestaw z tłoczkiem, w oryginale od Chryslera kosztował chyba 60pln...
Gdzie nówka ori Mopara to ok. 700zł, a TRW chodzi po 500zł.
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 22:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy Opinie i Poradniki