Ceramizery

Postprzez tomekrvf » 2 paź 2006, 21:39

Grzyby napisał(a):Klekotanie HLA likwiduje się poprzez wymianę wadliwego zaworka pompy oleju. Sprawdzone i zalecane przez Mazdę.

<spoko>
Full Time 4WD
VTR 1000F
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 19:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Postprzez Grzyby » 2 paź 2006, 21:50

tomekrvf – uczę się, uczę :D
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez t0mall » 2 paź 2006, 22:21

Mi wymiana oleju na nowy nie pomogła a ten do którego dodałem ceramizer ma już ok 3 tyś przebiegu.Pozdro
Forumowicz
 
Od: 3 maja 2005, 17:11
Posty: 33
Skąd: Kwidzyn
Auto: 626 GE FS 2.0 93' LPG

Postprzez Mack » 5 gru 2006, 12:32

Może napisze ktoś jak sprawuje się silnik po większym przebiegu od zalania ceramizera (powiedzmy 10-20kkm).
Mack
 

Postprzez mbmaster » 5 gru 2006, 13:02

JA przejechalem juz ponad 10tysi km. Juz zalalem z 1000km temu olej shella. Popychacze dalej klekocza i tego nie oszukasz zadnym patentem (choc na poczatku ucichly tak jak po wymianie oleju). Silnik nie bierze oleju i niebral ;).
Napewno jak byl zalany ceramizer jakos latwiej odpalal silnik. Na forum forda probe ceramizery byly sprawdzane pod wzgledem kompresji

PRZED:
I – 10
II – 9
III – 8,6
IV – 8

PO:
I – 11,4
II – 11,4
III – 11,1
IV – 11,6


wiec roznica jest namacalna. Szczerze mowiac to i u mnie troche poprawila sie dynamika silnika po uzyciu tego specyfiku. Co do skrzynie biegow to raczej nic nie daje bo mam ciagle problem z wrzuceniem wstecznego biegu (chyba to synchronizator) ale ma sie odczucie ze lzej chodzi. Do silnika moge z reka na sercu polecic a co do skrzynie biegow i paliwa to nie jestem przekonany.
Zoom zoom Zoom
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 sie 2004, 23:26
Posty: 1101 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda RX-8

Postprzez Fiveopac » 5 gru 2006, 13:09

Terrorysci w Klewkach – ok, heteroseksualizm premiera -ok, ale zeby jakis plyn w takim stopniu uszczelnil pierscienie to sorry ale takiego kitu to nie kupie nawet na raty bez oprocentowania... :|
Less roof, more fun
Obrazek
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4294 (8/31)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez mbmaster » 5 gru 2006, 13:15

Zapytaj Xionca jego BG zarla olej jak wsciekla. Po ceramizerze natlukl troche kilosow i auto nie bralo :) cos w tym jest. Napewno ma pozytywny wplyw na troszeczke zuzyty silnik tylko zalezy w jakim stopniu. Ja tam jestem zadowolony i nie z tego ze kupilem i gadam tak by rekompensowac sobie wydane pieniadze bo dostalem je za free a w sumie jestem zadowolony.
Zoom zoom Zoom
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 sie 2004, 23:26
Posty: 1101 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda RX-8

Postprzez Fiveopac » 5 gru 2006, 13:27

Podsumowujac, wychodzi ciekawa rzecz – Ceramizer = Motodoktor ?! :)
Less roof, more fun
Obrazek
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4294 (8/31)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez mbmaster » 5 gru 2006, 13:30

Nie calkiem. Efekt po ceramizerze jest dlugo trwaly a To ze uszczelnia silnik to jedna z cech. Motodoktor to shit i kazdy o tym wie.
Zoom zoom Zoom
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 sie 2004, 23:26
Posty: 1101 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda RX-8

Postprzez Fiveopac » 5 gru 2006, 14:31

Ojjj motodoktor dziala doskonale. Przekonalo sie juz o tym setki osob swiezo po zakupie auta i wymienie oleju na nowy <diabełek>
Less roof, more fun
Obrazek
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4294 (8/31)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez sołtys » 5 gru 2006, 14:34

mbmaster napisał(a):Nie calkiem. Efekt po ceramizerze jest dlugo trwaly a To ze uszczelnia silnik to jedna z cech. Motodoktor to shit i kazdy o tym wie.


To zadam może głupie pytanie. Skąd ceramizer wie gdzie ma uszczelniać a gdzie nie?? Jeżeli uszczelnia układ tłok pierścienie cylinder to odkłada sie także w kanałach olejowy zapychając je czyż nie?? Odkłada sie w popychaczach zapychając je ??
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2005, 16:56
Posty: 1241
Skąd: Polanka Wielka
Auto: Focus I TDCi

Postprzez mbmaster » 5 gru 2006, 15:20

http://www.auto-repair.pl/content/view/89/143/

i inne informacje z ytematem znajdziemy tutaj
Zoom zoom Zoom
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 sie 2004, 23:26
Posty: 1101 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda RX-8

Postprzez Gość » 5 gru 2006, 22:48

sołtys napisał(a):
mbmaster napisał(a):Nie calkiem. Efekt po ceramizerze jest dlugo trwaly a To ze uszczelnia silnik to jedna z cech. Motodoktor to shit i kazdy o tym wie.


To zadam może głupie pytanie. Skąd ceramizer wie gdzie ma uszczelniać a gdzie nie?? Jeżeli uszczelnia układ tłok pierścienie cylinder to odkłada sie także w kanałach olejowy zapychając je czyż nie?? Odkłada sie w popychaczach zapychając je ??


Bo ceramizer aktywuje sie w miejscach tarcia metalu o metal. Takie zjawisko nie wystepuje w filtach ani w kanalach olejowych.
Gość
 

Postprzez sołtys » 6 gru 2006, 07:04

padalec napisał(a):Bo ceramizer aktywuje sie w miejscach tarcia metalu o metal. Takie zjawisko nie wystepuje w filtach ani w kanalach olejowych.



nie występuje też w hydraulicznych popychaczach a podobni tem je ucisza. :]

A co do testów na polonezie powiem tyle:

Miałem poloneza i przejeżdziłem nim 40 000 km na odkręconej jednej ze śrub trzymającej smok od pompy olejowej , efekt był taki że na styku była kilkumilimetrowa dziura na połowie obwodu, ciśnienie gasło dopiero po dani gazu na jakieś1500-2000 obrotów. Dopiero kiedy ciśnienie całkiem zdechło zabrałem sie za to, wiec jak to panowie jest że silnik na szczątkowym smarowaniu przejechał 40 000 km i sie nie zatarł, mało tego po dokręceniu smoka działałnadal bez zarzutu, u mnie i nowego właściciela. A wszystko to bez jakiegokolwiek ceramizera :P


A co do zbawiennego wzrostu ciśnień sprężania, zróbcie je sobie przed zalaniem motodoktora i po, wyniki będą równie wspaniałe <glupek2>
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2005, 16:56
Posty: 1241
Skąd: Polanka Wielka
Auto: Focus I TDCi

Postprzez mbmaster » 6 gru 2006, 11:46

ojoj soltys chyba nie kumasz tematu albo sobie jaja robisz. Ten preparat ma naprawde dobry wplyw na silnik i jak moge potwierdzic napewno go nie pogarsza.
Zoom zoom Zoom
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 sie 2004, 23:26
Posty: 1101 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda RX-8

Postprzez sołtys » 7 gru 2006, 07:55

mbmaster napisał(a):ojoj soltys chyba nie kumasz tematu albo sobie jaja robisz.


Nie robie sobie jak tylko stwierdzam co wiem. Wedle reklam tego środka nie potrzene są już generalne remonty silników wystarczy wlać ceramizer i będzie gitara.


mbmaster napisał(a):Ten preparat ma naprawde dobry wplyw na silnik i jak moge potwierdzic napewno go nie pogarsza.
_________________


napewno nie pogarsza ale pytanie jest czy poprawia?? I nie iteresują mnie subiektywne odczucia właścicieli które zazwyczają sa podyktowane autosugestią wlałem wiec jest lepiej.

Ta sama bajka była z magnetyzerami kilka lat temu, strumienicami, wycinaniem kata, filtrami stożkowymi itd.

A co do ciśnień sprężania to napisałem to co wiem, motodoktor za 10zł ma dokładnie takie samo działanie. mało tego wiesz jak cicho działa silnik po jego zaaplikowaniu :]


Może jestem sceptykiem ale takich cudownych środków w motoryzacji było już setki, dodatki na bazie teflonu (teraz wycofane) też miały być zbawienne, przykłady można by mnożyć.

Acha strona którą wskazałeś
mbmaster napisał(a):http://www.auto-repair.pl/content/view/89/143/


Zauważ przedstawia masę danych na temat podniesienia ciśnienia sprężania ale zamieszcza tylko jeden wykres z hamowni, któy maim zdaniem jest jedynym miarodajnym sposobem sprawdzenia działania tego środka.

Wedle testu nr 4.

moc wzrosła z 107 na 109 wzrost o 2 PS
moment z 129 na132 czyli o 3 Nm.

a wiec są to różnice rzędu 2% czyli w zakresie błędu metody pomiarowej.

Wynika z tego że te wspaniałe wzrosty cisnienia sprężania o około 25% nie spowodowały ani podniesienia mocy max ani momentu, możesz mi to wytłumaczyć??
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2005, 16:56
Posty: 1241
Skąd: Polanka Wielka
Auto: Focus I TDCi

Postprzez dakopi » 8 sty 2007, 14:08

Wstrzyknąłem ceramizery do silnika, skrzyni i baku. jestem zadowolony z wydanych na ten cel 100 zł. Mam na dzirń dzisiejszy przejechane 250 tys km, na ceramizerze 700 km, co zauwazyłem.
Skrzynia: biegi lepiej się włancza, lewarek pracuje lżej, łatwiej się wbija wteczny, żadziej słychac chrapniecię przy zmianie z 1 na 2 i z 2 na 3 bieg.
Silnik: nie dymi przy przygazowaniu na zimno, lepszy rozruch, podniosły się obrotu biegu jałowego :| czy to normalne????????
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 paź 2005, 12:53
Posty: 135
Skąd: Wyry/Górny Śląsk
Auto: CLK 430
Quest 3.3 V6
Micra K11

Postprzez Fiveopac » 8 sty 2007, 16:25

dakopi napisał(a):Skrzynia: biegi lepiej się włancza, lewarek pracuje lżej, łatwiej się wbija wteczny, żadziej słychac chrapniecię przy zmianie z 1 na 2 i z 2 na 3 bieg.

Ty potrzebujesz nowej skrzyni albo sprzegla a nie ceramizera :|

dakopi napisał(a):podniosły się obrotu biegu jałowego czy to normalne??

Niemozliwe/nie zwiazane z tym co wlales.
Less roof, more fun
Obrazek
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4294 (8/31)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez dakopi » 8 sty 2007, 16:35

Spzegło mi nie slizga to poco mi nowe? :|
Poco mi nowa skrzynia skoro wielu użytkownków Xedowsów ma takie same małe zgrzyty gdy jest zimny olej w skrzyni, a ceramizer je zminimalizował? :|
Idąc Twoim tokiem myślenia mysiałbym wymienić silnik jak zabraknie mi benzyny...
No niestety Mazda to nie BMW i skrzynie są mało precyzyjne jak w wiekszości japońców :(
Ostatnio edytowano 9 sty 2007, 10:19 przez dakopi, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 paź 2005, 12:53
Posty: 135
Skąd: Wyry/Górny Śląsk
Auto: CLK 430
Quest 3.3 V6
Micra K11

Postprzez brii » 9 sty 2007, 00:34

dakopi napisał(a):skrzynie są mało precyzyjne jak w wiekszości japońców

Ale o czym Ty mówisz – pokaż mi jakikolwiek hitlerwagen ze skrzynią tak precyzyjną jak w Subaru
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8962 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości

Moderator

Moderatorzy Opinie i Poradniki