Ceramizery

Postprzez brii » 1 mar 2008, 21:18

waldek2000 – to przeczytaj jeszcze raz całośc – raczej nie mogło umknąc, bo dwie ostatnie strony są tylko o tym...
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8962 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez waldek2000 » 2 mar 2008, 07:19

No gdzie ten Świątek, skoro jest tego 2 strony.
Forumowicz
 
Od: 16 mar 2007, 13:27
Posty: 192
Skąd: Przeworsk
Auto: 323F BJ DITD, KIA CEED 2.0 CRDI SW

Postprzez brii » 2 mar 2008, 11:57

waldek2000 – chyba nie mówimy o tym samym – jutro okopę Ci linka
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8962 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Sokool » 2 mar 2008, 12:19

brii napisał(a):jutro okopę Ci linka

Linek już nie działa :(
EDIT
Jednak działa:
http://www.streetracing.pl/forum/index. ... t&p=593565
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2004, 18:10
Posty: 2737 (1/10)
Skąd: Tychy
Auto: na gaz

Postprzez waldek2000 » 2 mar 2008, 12:44

Gdzie tam jest wypowiedź p. Świątka? Jest opinia J. Hojnackiego, który na temat ceramizerów dość często zmienia zdanie, np.

"Witam serdecznie
Nie będę już nikomu udowadniać tego wszystkiego ani przekonywać. Wszystkie testy wykonałem rzetelnie i są opisane tu i ówdzie. Albo poruszamy się na polu WIARY albo TECHNIKI, I ja nie wszystko rozumiem ale ponieważ jestem zawzięty w ściganiu ściemy na polu techniki, wykonam jeszcze wiele testów by sobie samemu a nie światu na coś tam odpowiedzieć. Wykonamy testy na innych silnikach a Zleceniodawca sam zdecyduje o tym czy je ujawni czy nie. Nic na to nie poradzę, że Człowiek jest tak podatny na ściemę, czego dowodem jest ciągła sprzedaż magnetyzerów dla przykładu. Podpisuję się w 100% pod tym co zrobiłem i gwarantuję, że nie było tu żadnych nadużyć ani tendencyjnych działań z mojej strony.
Dla mnie na przykład nie to, że Honda przejechała ponad 500 km bez oleju (faktycznie w silniku było około 0,3 L oleju bo do końca nie da się go spuścić) było szokiem a to, że po około 2000 km ciśnienie sprężania powróciło do zakresu porównywalnego z zupełnie sprawnym silnikiem. Natychmiast po pomiarze stwierdziłem swoim pracownikom, że nikt nie uwierzy jeśli opublikujemy takie rzeczywiste parametry. Czy zatem by być wiarygodnym powinienem sfałszować wynik poprzez zaniżenie parametrów do poziomu takiego by inni uwierzyli?
Jutro będę miał kolejną okazję by coś sobie udowodnić. Stoi w firmie Opel Astra 1,7 D z 1993 roku, który przyjechał do firmy na holu. Zrobiło się w okolicach zera i użytkownik nie może już uruchomić silnika. Wlaliśmy preparat, silnik uruchomiliśmy na holu, popracował około 2,5 godziny. Sobotni poranek po całonocnym postoju "pod chmurką" da odpowiedź na kolejne pytanie. I na pewno nie będę w razie powodzenia opisywać tego doświadczenia, bo znów pojawi się tysiące pytań, przypuszczeń, rozważań teoretycznych, wątpliwości, podejrzeń, żartów nawet. A po diabła mi to? Płacą mi kasę za tę robotę, przecież to mój zawód, będę sprzedawać ten preparat i proszę sobie zadać pytanie! Dlaczego nie sprzedaję: magnetyzerów, cudownych tuningowych świec, strumienic, stożkowych filtrów?? Dlaczego nie zgadzam się na tuning nowoczesnych silników poprzez zmiany w wydechu? Przecież zawsze znajdzie się grupa chętnych by to kupić. Dlatego nie sprzedaję bo nie chcę by moje nazwisko łączono z prokomercyjnym udziałem w MAGII tuningowej i wszechobecnej ściemie. A jeśli wejdzie Pan na www.chojnacki.com.pl do Działu FILOZOFIA oraz TESTY i cierpliwie zapozna się z tamtym materiałem, być może zrozumie mój punkt widzenia. A to, że jeszcze nie do końca wiem dlaczego TO działa, nie znaczy, że nie działa
Pozdrawiam
Jacek Chojnacki"

link do stronki, gdzie to jest http://forum.omegaklub.eu/viewtopic.php ... sc&start=0
podkreślenie moje
Forumowicz
 
Od: 16 mar 2007, 13:27
Posty: 192
Skąd: Przeworsk
Auto: 323F BJ DITD, KIA CEED 2.0 CRDI SW

Postprzez brii » 2 mar 2008, 12:53

Sorki – walnęły mi się nazwiska...
Teraz serio piszę ostatniego posta w tym temacie – róbta co chceta, wg. mnie to jest zagęszczacz oleju. Dopóki nikt nie zrobi testów laboratoryjnych i nie powie na jakich fizycznych podstawach ten cud w butelce działa dopóty będę go wszystkim odradzał.
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8962 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Widelec » 2 mar 2008, 13:10

brii napisał(a):Dopóki nikt nie zrobi testów laboratoryjnych i nie powie na jakich fizycznych podstawach ten cud w butelce działa dopóty będę go wszystkim odradzał.

tak dla zasady? :]
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2007, 23:13
Posty: 560
Skąd: Gdańsk

Postprzez waldek2000 » 2 mar 2008, 13:58

brii napisał(a):będę go wszystkim odradzał

A ja będę doradzał.
Dzięki ceramizerowi poważnie myślę na przejście na rzadszy olej w rodzaju 5W30. Chcę to zrobić z przyczyn ekonomicznych – będzie mniejsze spalanie, co przy moich przebiegach miesięcznych powyżej 3tys km ma duże znaczenie. Mimo tego , że na liczniku 220tys a w rzeczywistości ponad 300tys silnik prawie zupełnie nie konsumuje oleju, po ostatniej wymianie zrobiłem jakieś 4tys a na wskaźniku ubyło może 2mm. Przed zalaniem ceramizera wziął niewiele ale jednak po 4tys jakieś 0,4l i to mineralnego więc pewnie więcej wziąłby półsyntetyka.
Mnie to przekonuje, jak inni mają inne zdanie ich sprawa, bo mają do tego prawo. Forum jest od wymiany doświadczeń i dyskusji, ważne jest aby w dyskusji przedstawiać fakty sprawdzalne oraz nie być impregnowany na argumenty przeciwników.
Pozdrawiam brii, bo bez jego udziału i jego organicznego wstrętu do ceramizerów ten wątek zapewne zgasł by dawno, a i ja poszukując argumentów za stosowaniem tychże, trochę się dokształciłem.
Forumowicz
 
Od: 16 mar 2007, 13:27
Posty: 192
Skąd: Przeworsk
Auto: 323F BJ DITD, KIA CEED 2.0 CRDI SW

Postprzez kubi2410 » 4 mar 2008, 23:29

Wlałem pojeździłem 200km nie przekraczając 60km\ha na pewno nie zaszkodziło więc odradzać nie mogę a czy pomogło kto to wie pojeździmy te 1500km do wytworzenia pełnej warstwy ceramicznej zobaczymy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 paź 2007, 16:51
Posty: 432
Skąd: Lubartów
Auto: 323F BJ 2001 1.6 sport

Postprzez Mirek » 5 mar 2008, 18:36

Hmm póki co własnych doświadczeń z ceramizerami nie mam, ale próbuję zebrać trochę informacji, więc na forum BMW w skrócie pisząc są pochlebne opinie, nie od 1 czy dwóch osób ale naprawdę sporo tych opinii..

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic. ... sc&start=0

znalazłem też coś takiego pod adresem http://forum.cpr.altanet.pl/forum/viewt ... sc&start=0

"Właśnie próbuję na sobie (znaczy autku hehe) zastosować tę technologię.
W skrócie powiem tylko, że proces polega na wytworzeniu warstwy ceramicznej o dużej mikrotwardości i ok. 10 razy mniejszym współczynniku tarcia niż metal-metal, na trących powierzchniach (nie tylko cylindry ale np. panewki wału – tam gdzie "się kręci i jest gorąco"). Generalnie po wytworzeniu warstwy na pierścieniach i ściankach w cylindrach powinno wzrosnąć sprężanie (jak w nowym silniku) – czyli wyrównać się tam, gdzie było mniejsze – skutek: wzrost mocy, mniejsze zużycie paliwa, lżej dla silnika (mniejsze tarcie), wytłumienie jego pracy no i uwaga: możliwość jazdy bez oleju w ogóle przez ok. 200 km (są tacy co dla bajeru i 500 przejechali) i co raczej częściej wystąpi: eliminacja "suchych startów" (przy starcie silnika po postoju zużywa się on najwięcej – cały olej spłynął, więc mamy przez pierwsze sekundy tarcie metal-metal brrrrr!).
Warstwa ma mieć trwałość ok. 100 tys. przebiegu.
Rozpocząłem ten eksperyment z tydzień temu – dolałem preparat do oleju i wg. naszych inżynierów pozostawiłem silnik na biegu jałowym przez ok. 15 min. do utworzenia wstępnej warstwy. I wiecie co – obroty po paru minutach wzrosły! (znaczy poślizg jest :–)
Są i inne pozytywne objawy – silnik pracuje ciszej (teraz to czasami w ogóle nie słycchać skubańca hehe), lepsza dynamika np. przy jeździe ok. 30 km/h na 4 biegu – żywo reaguje na pedał gazu.
No ale to dopiero początki – zweryfikuję je wkrótce (zrobiłem wcześniej pomiary sprężania i poziomu dźwięku w samochodzie), więc zobaczymy.
Ogólnie z tego co wiem – na świecie ceramizery są dwa – holenderski XERAMIC i amerykański VIDAR ulepszony przez naszych inżynierów z www.auto-repair.pl
O wynikach będę informował na bieżąco. "

i dalej od tego samego forumowicza:

"W końcu podaję wyniki ceramizacji, które już obiecałem ho-ho! czasu temu :oops: Wybaczcie, ale tak to jest gdy się człowiek instaluje w nowym, ślicznym mieszkanku :mrgreen: Dla wytrwałych mam też bonusa – dodatkowo pomiar poziomu dźwięku w kabinie "przed i po".
Ponieważ temat jest już znany, przejdźmy do rzeczy. Oto wyniki pomiaru ciśnienia sprężania kolejno w 4 cylindrach przed próbą preparatu:
11,8 12,0 11,8 12,2 [bar]
po zastosowaniu ceramizera i przejechaniu ok. 1600 km, odpowiednio:
12,2 12,4 12,0 12,5 [bar]
:mrgreen:
(mój silnik jest po remoncie i nominalnie powinien mieć 12,0)

A ponieważ rzeczą, którą od razu zauważyłem było obniżenie hałasu silnika (czasami na skrzyżowaniu myślałem, że zgasł!), pokusiłem się o pomiar poziomu dźwięku w kabinie (miernik klasy I, charakterystyka częstotliwościowa "A" – zgodna z odczuciami ucha ludzkiego). I tu zrobiłem tak – ponieważ nie mam obrotomierza, pomiar robiłem na wolnych obrotach (po 15 s od włączenia silnika) i na max. ssaniu. Wszystko po przejechaniu ok. 500 km.
Żeby było najbardziej obrazowo, to wyniki przeliczyłem na procenty.
Rezultat zaskakujący: na wolnych obrotach spadek hałasu o 8,8% ale uwaga na max. ssaniu o 18,7% :mrgreen:

No to następną rzeczą jaką przetestuję będzie ceramizer do skrzyni biegów "

w wielu wypowiedziach powtarza się obserwacja jakoby przy niskich temperaturach znacząco poprawiało się odpalanie auta.

PS. Póki co nie spotkałem się z ani jedną negatywną opinią na temat ceramizerów wypowiedzianej przez osobę KTÓRA FAKTYCZNIE TEGO ŚRODKA UŻYŁA, bo i owszem ludzie mówią zę to złooo ale Ci którzy nigdy nie używali
Czasem zdarzały się wypowiedzi że nic się nie zmieniło ale nikt nie zauwazył pogorszenia pracy silnika, czy tez nikomu się silnik nie rozsypał itp. itd.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 kwi 2007, 22:55
Posty: 1404 (1/22)
Skąd: Żywiec / Kraków
Auto: Mazda 3 BM '14 / 3 BL '09 / 6 GG '02
były:
Mazda 6 GY '03 / 323F BA '96 / 323F BG '92 / 626 GD '89

Postprzez Yasiu22 » 6 mar 2008, 00:50

Prawda jest taka że to ustrojstwo zwane ceramizerem na prawde działa. Nie jest to oczywiście magiczny środek na padnięty silnik ale preparat który może lekko poprawić kondycje naszego silnika i do tego przedłużyć jego żywotność. A jeśli ktoś uważa że ceramizer jest zagęszczaczem do oleju to należy mu pogratulować, był by to pierwszy zagęszczacz do oleju który działa po wymianie oleju (i to nie jednokrotnej) <lol> hahaha .
Forumowicz
 
Od: 14 wrz 2007, 20:28
Posty: 66 (0/1)
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Auto: Mazda Xedos6 1.6 16V CA 1994r.

Postprzez dcc69 » 7 mar 2008, 19:19

Chciałem tylko zapytac kolegę BRII.
Czy tak musi zasmiecac` forum zapiskami ktore nic nie wnoszą do tematu??
Kolego jestes jednym jak widze z Guru Mazda Speed i nie musisz sie az tak produkowac.
Zadam Tobie jedno pytanie.
Czy stosowałeś ktoryś z opisywanych tu środków??
Nie mowie juz o Ceramizerze ale o niemieckiej technologii jakim jest LIQUI MOLY.
Mojego bardzo dobrego kolegi tesc z miejsca pracy odkupil Passata z 2001 roku ktory od wymiany do wymiany oleju potrafil zabrac 1,5 l oleju.
Po zalaniu silnika olejem LIQUI MOLY w technologi MoS2 juz 2 razy od 1 zalania wymieniał olej i okazało sie ze to co wlał zostało w silniku!!!!
Tak wiec jesli ktos nie wierzy niech nie zasmieca forum a jak ma cos mądrego do powiedzenia to wtedy niech zabierze głos!!!! <killer>
Pozdrawiam.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2007, 13:53
Posty: 707 (1/0)
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 6 , 2.0 MZR-CD
2009 rok, kombi.

Postprzez Waluś » 8 mar 2008, 01:15

dcc69 daruj sobie prywatne wycieczki do poszczególnych osób.Proszę takie rzeczy załatwiać na PW. Potem tu posprzątam
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez dcc69 » 8 mar 2008, 14:17

Oj przydaloby się.
Bo połowa to nabijany licznik ...
Ale do tego jest PW !!!!
:D
DC CARS
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2007, 13:53
Posty: 707 (1/0)
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 6 , 2.0 MZR-CD
2009 rok, kombi.

Postprzez brii » 8 mar 2008, 17:03

OK, łamę słowo, nerwy mi puściły – napiszę jeszcze coś w tym temacie:
Naprawdę wierzycie w to, że ktoś wam sprzeda mega środek który wyremontuje wam silnik za 3-5% ceny remontu?? hahaha
A w Mikołaja wierzycie??
Producent tego środka daje gwarancję na cokolwiek??
Żeby zakończyć ten temat jestem gotów kupić jakiegoś kaszlaka, zalać go tym i dać ludziom na PCz na Wydziale Inżynierii Mechaniczej bebechy silnika z tego kaszla do przebadania by przebadali czy pojawiła się na nich magiczna "warstwa ceramiczna". Jeśli warstwy nie będzie każdy z Was wypłaca mi po 200zł.
Pasuje Wam taki układ??
Każdy może sprzedawać marzenia i nadzieję – robi to też producent ceramizera...
Nikt nigdzie jeszcze w żadnym laboratorium nie stwierdził, że utworzyła się jakakolwiek warstwa ceramiczna po użyciu tego czegoś.
Jakim cudem w silniku w miejscach gdzie cały czas jest olej i nie jest gorąco może się coś zceramizować??
Podwiedźcie geniusze
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8962 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez waldek2000 » 8 mar 2008, 18:54

brii napisał(a):Podwiedźcie geniusze

Szkoda gadać, wystarczy że działa.
Forumowicz
 
Od: 16 mar 2007, 13:27
Posty: 192
Skąd: Przeworsk
Auto: 323F BJ DITD, KIA CEED 2.0 CRDI SW

Postprzez brii » 8 mar 2008, 19:01

waldek2000 napisał(a):Szkoda gadać, wystarczy że działa.

hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha

BTW – zapytajcie Kostka co mu dał ceramizer :]
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8962 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez dcc69 » 8 mar 2008, 21:14

Brii !!!!
czy Ty naprawde nie rozumiesz?
Czy masz Nas wszystkich za debili !!!!
Nie chodzi o to ze ma to naprawic silnik.
To nie nano technologia. Wiesz co to takiego ??
Chodzi o to jak w moim przypadku jesli jest cos takiego co spowoduje ze w pewnym stopniu ograniczy sie zuzycie ooleju to w takim razie to dziala i spelnia swoją role.
A jesli chodzi Tobie o kase to ja wysiadam. !!!!
Człowieku zaśmiecasz swoim niedowiarstwem ten temat.
Powiem tak.
Miliardy ludzi nie widziały Wszechmogącego a w Niego wierzą wiec nie odbieraj ludziom wiary.
Kazdy niech sprobuje sam i niech sie przekona.
Nikt nie powiedział ze Brii potrzebne mi jest 70 zł na srodek cud i musisz mu go dac!!!
Kazdy pałaci ze swoich.
I koncz ten temat i przepychanki.
Zasmieciłeś cały temat bo ktos zadał pytanie bo chciał sprobowac zastosowac to i czekał na opinie tych ktorzy to stosowali.
Narka.
Ja juz nic nie pisze od siebie wiecej.
Bede czytał co inni napisali.
Pozdrawiam.
DC CARS
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2007, 13:53
Posty: 707 (1/0)
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 6 , 2.0 MZR-CD
2009 rok, kombi.

Postprzez waldek2000 » 8 mar 2008, 22:46

brii napisał(a):BTW – zapytajcie Kostka co mu dał ceramizer

Wiesz co brii, u mojego sąsiada stoi 20 lat nie odpalany 125p, może nalejesz tam ceramizera i potem będziesz pisał przez cały watek że przecież to nie działa. Jest też cały zardzewiały, więc proponuje rozrzedzić ceramizer i popsikać jakimś spryskiwaczem, zaręczam, że rdza nie zejdzie i nie ukaże się piękny lakier i będziesz mógł pisać, że to nie działa.
Forumowicz
 
Od: 16 mar 2007, 13:27
Posty: 192
Skąd: Przeworsk
Auto: 323F BJ DITD, KIA CEED 2.0 CRDI SW

Postprzez qbass » 8 mar 2008, 23:14

dcc69 napisał(a):Kazdy niech sprobuje sam i niech sie przekona.

I przy okazji zasili budżet temu, kto to sprzedaje?
Zasmieciłeś cały temat bo ktos zadał pytanie bo chciał sprobowac zastosowac to i czekał na opinie tych ktorzy to stosowali.

Nie "zaśmiecił" tematu, tylko wyraził swoje zdanie.
dcc69 napisał(a):Miliardy ludzi nie widziały Wszechmogącego a w Niego wierzą wiec nie odbieraj ludziom wiary.

W wierze chodzi jak sama nazwa wskazuje- o wiarę. Natomiast tutaj potrzebne są KONKRETY. To, że ktoś z forum BMW napisał coś pochlebnego, to wcale nie znaczy, że tak jest. Skąd wiesz czy pisał prawdę? Uwierzyłbym, że to działa, gdyby na tym forum potwierdziił to Jaksa, Patryk, Mariusz (Grzyby), Brii lub Piotruś, czy ktoś inny mający trochę pojęcia...
Chętnie zaleję to do swojego silnika, jeśli ktoś mi zasponsoruje :D Wtedy mogę wystawić obiektywną opinię, a nie usprawiedliwiał się "zapłaciłem, to raczej działa". :)
Sprzedam sporo części do MX-6/626 GE KL :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 kwi 2007, 10:39
Posty: 1021 (0/2)
Skąd: Sokołów Podlaski
Auto: MX-6 GE KL

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości

Moderator

Moderatorzy Opinie i Poradniki