pisałem juz na temat tych przegubów ale kazano mi założyć nowy wątek:) wiec zakładam:) Mianowicie chodzi mi o to czy ktoś już sie spotkał z taką firmą GSP? i czy może ktoś coś mi o nich powiedzieć.... bo z tego co sprawdzałem na necie to jeden gościu (który ma sklep) pisał że..: Sprzedał juz dużo tych przegubów GSP i żadnych uwag nie dostał... a i mysle ze 2 plusikkk jest taki ze jeden stoi po 90zł .. a nie po 55zł.. jak te niektóre na allegro ... ... i 2 pytanie :
chce sam sobie wymienić przeguby bo widziałem ze to nie jest takie trudne, a chce zaoszczędzić te 120zł za wymiane obu przegubów... poza tym lubię sie "ciaprać" i "grzebać" w maździe:) Powiedzcie mi na co mam szczególną uwage zwrócić.. a może ma ktoś jakąś instrukcje do mazdy 626 IV ge 2.0fs ....
Dziękuje za pomoc:)
Przeguby zewnetrzne do Mazdy
Strona 1 z 1
Instrukcje mozna sobie sciagnac, sam dzis sciaglem do 626 wystarczy poszukac i wkoncu od tego jest google http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=126&t=110971
wymiana przegubu raczej nie jest trudna, wyciagasz stary i zakladasz nowy zabezpieczenie i oslone i po sprawie,
co do samych przegubow to napisz do intercars albo sklepu forumowego tam ci poleca konkretne cos
wymiana przegubu raczej nie jest trudna, wyciagasz stary i zakladasz nowy zabezpieczenie i oslone i po sprawie,
co do samych przegubow to napisz do intercars albo sklepu forumowego tam ci poleca konkretne cos
kurde naszukałem sie dobre 1.5h ... ale dzieki za pomoc:) Jesteś wielki:)!
Pod warunkiem, że stary nie jest zapieczony i nie trzeba go ciąć a bywaja i takie.
To nie cena jest wyznacznikiem jakości. Pascal chodzi po około 80zł a się nie nadaje do niczego, Tydzień pochodzi i koniec. Najlepsze sa przegóby LOBRO, ale cena też jest zaporowa
To nie cena jest wyznacznikiem jakości. Pascal chodzi po około 80zł a się nie nadaje do niczego, Tydzień pochodzi i koniec. Najlepsze sa przegóby LOBRO, ale cena też jest zaporowa
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Dobrze wiedziec jakie sa ok, wczoraj u siostry w seicento wymieniałem i wystarczylo kilka uderzen mlotkiem i sszedl bez problemu zeby oslone wymienic,
Ja ostatnio z ciekawości wziąłem sobie przeguby takie jedne z najtańszych chyba za 60 zł z allegro No i faktycznie nie ma co oszczędzać bo maja pół roku i już są na nich luzy
Wiec jak już to takie od 100 w gore nic innego się nie opłaca
Wiec jak już to takie od 100 w gore nic innego się nie opłaca
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 21:59
- Posty: 3348 (89/158)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
Witajcie kochani.
Mam pytanie.
Czy ktos z Was wymienial przegub w Mazdzie MX-3 ? Mam do wymiany prawy przegub z tym ze w sklepie mowili ze sa dwa rodzaje,najpierw musze wyciagnac stary i przyniesc na wzor.
Czy mozecie mi powiedziec jaki tam jest przegub ? Ile zebow ma ?
Pozdrawiam
Mam pytanie.
Czy ktos z Was wymienial przegub w Mazdzie MX-3 ? Mam do wymiany prawy przegub z tym ze w sklepie mowili ze sa dwa rodzaje,najpierw musze wyciagnac stary i przyniesc na wzor.
Czy mozecie mi powiedziec jaki tam jest przegub ? Ile zebow ma ?
Pozdrawiam
-
Agnes
Witam.
Ponieważ nie natrafiłem zbyt na zbyt wiele wpisów o przegubach f-my NTY, to podzielę się swoimi doświadczeniami dla potomności oraz innych forumowiczów, którzy staną przez dylematem doboru przegubu zewnętrznego do Mazdy 626 GE.
Moim skromnym zdaniem lepiej unikać przegubu NTY PMZ-MZ-026, gdyż ....
Przegub PMZ-MZ-026 posiada mniejszą średnicę zewnętrzną (tj. 83,5 mm) niż "standardowe" przeguby do Mazdy 626 GE 1.8 (87mm). Co za tym idzie ma też mniejszy koszyk oraz kulki, które przez oszczędności producenta będą przenosiły mniejszy moment obrotowy. Natomiast wszystkie pozostałe wymiary i ilość wypustów wewnętrznych i wewnętrznych jest prawidłowa, więc da się go zamontować.
Średnica zewnętrzna tego przegubu poniżej wywyższenia wchodzącego w rant osłony (ta przestrzeń pomiędzy osłoną gumową a pierścieniem ABS) ma dokładnie 80mm i tej średnicy powinna być dobierana osłona. Natomiast oryginalny przegub ma w tym miejscu 84mm. Osłona z zestawu PMZ-MZ-026 pasuje idealnie, lecz co później ? Dokupowana na wymianę osłona gumowa o wymiarze wewnętrznym 84mm będzie za duża do przegubu PMZ-MZ-026 (80mm) i mieści się pod nią mały palec.
Jako ciekawostkę montażową wspomnę o jeszcze jednym mankamencie przegubu PMZ-MZ-026. Posiada on zbyt proste (60 stopni ?) podfrezowanie wielowypustu wewnętrznego niż oryginalny. Skutkuje to (w czasie montażu) spychaniem a nie ściśnięciem na półosi pierścienia rozprężnego, który częściowo wysuwa się ze szczeliny półosi i uniemożliwia montaż, aż do pokaleczenia pierścieniem wielowypustu półosi. (Dopiero po wyjęciu półosi można wstukać przegub na półoś – dodatkowo upychając pierścień wkrętakiem. )
Ponieważ nie natrafiłem zbyt na zbyt wiele wpisów o przegubach f-my NTY, to podzielę się swoimi doświadczeniami dla potomności oraz innych forumowiczów, którzy staną przez dylematem doboru przegubu zewnętrznego do Mazdy 626 GE.
Moim skromnym zdaniem lepiej unikać przegubu NTY PMZ-MZ-026, gdyż ....
Przegub PMZ-MZ-026 posiada mniejszą średnicę zewnętrzną (tj. 83,5 mm) niż "standardowe" przeguby do Mazdy 626 GE 1.8 (87mm). Co za tym idzie ma też mniejszy koszyk oraz kulki, które przez oszczędności producenta będą przenosiły mniejszy moment obrotowy. Natomiast wszystkie pozostałe wymiary i ilość wypustów wewnętrznych i wewnętrznych jest prawidłowa, więc da się go zamontować.
Średnica zewnętrzna tego przegubu poniżej wywyższenia wchodzącego w rant osłony (ta przestrzeń pomiędzy osłoną gumową a pierścieniem ABS) ma dokładnie 80mm i tej średnicy powinna być dobierana osłona. Natomiast oryginalny przegub ma w tym miejscu 84mm. Osłona z zestawu PMZ-MZ-026 pasuje idealnie, lecz co później ? Dokupowana na wymianę osłona gumowa o wymiarze wewnętrznym 84mm będzie za duża do przegubu PMZ-MZ-026 (80mm) i mieści się pod nią mały palec.
Jako ciekawostkę montażową wspomnę o jeszcze jednym mankamencie przegubu PMZ-MZ-026. Posiada on zbyt proste (60 stopni ?) podfrezowanie wielowypustu wewnętrznego niż oryginalny. Skutkuje to (w czasie montażu) spychaniem a nie ściśnięciem na półosi pierścienia rozprężnego, który częściowo wysuwa się ze szczeliny półosi i uniemożliwia montaż, aż do pokaleczenia pierścieniem wielowypustu półosi. (Dopiero po wyjęciu półosi można wstukać przegub na półoś – dodatkowo upychając pierścień wkrętakiem. )
- Od: 23 lis 2016, 12:24
- Posty: 2
- Auto: Mazda 626 GE 1.8 bp & LPG 90KM
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości
Moderator
Moderatorzy Opinie i Poradniki