Przymierzam się do zakupu maszyny do polerowania i ewentualnie nakładania wosku. Może również do pomocy przy szlifowaniu przed lakierowaniem. Zasadniczo chodzi o wykorzystanie domowe/amatorskie – nie sądzę, żebym sięgał po to urządzenie częściej niż kilka razy w roku.
Jaką polerkę wybrać? Jakie powinna mieć parametry?
Czy wystarczy mi przysłowiowy "Einhell" za około 250 zł, czy może lepiej kupić coś w rodzaju Skil-a 9955 MA za 600 zł?
Maszyna polerska / polerka
Strona 1 z 1
Pawle polecam lekture http://forum.kosmetykaaut.pl/viewforum.php?f=19
Amatorsko myślę że einchel da rade,ewentualnie power up w podobnej cenie.Mam power upa i jak na początek zabawy jest ok.Jak chcesz zobaczyć efekty zerknij na mój temat w NM
Najważniejsze żeby miała stabilizacje obrotów i soft start.
Zobacz też na forum KA w dziale sprzedam czesto pojawiaja sie używane polerki z wyższej półki,czasami kompletne zestawy z padami i talerzami.
Amatorsko myślę że einchel da rade,ewentualnie power up w podobnej cenie.Mam power upa i jak na początek zabawy jest ok.Jak chcesz zobaczyć efekty zerknij na mój temat w NM
Najważniejsze żeby miała stabilizacje obrotów i soft start.
Zobacz też na forum KA w dziale sprzedam czesto pojawiaja sie używane polerki z wyższej półki,czasami kompletne zestawy z padami i talerzami.
-
Przemek...
- Od: 8 wrz 2006, 16:22
- Posty: 8661 (84/80)
- Skąd: KCH
- Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT
A mając do wyboru
http://allegro.pl/znakomita-polerka-samochodowa-3100-obr-min-245-mm-i2664266550.html
i to
http://allegro.pl/polerka-szlifierka-samochodowa-eurotec-2450w-hit-i2690347422.html
co polecicie
http://allegro.pl/znakomita-polerka-samochodowa-3100-obr-min-245-mm-i2664266550.html
i to
http://allegro.pl/polerka-szlifierka-samochodowa-eurotec-2450w-hit-i2690347422.html
co polecicie
Moje dziewczyny: Kasia Agatka Alinka exMazda3 BK i Mazda6 GL
Nie wyraziłem się chyba dość jasno: polerka ma mi służyć do rozprowadzania, polerowania wosku ... i tyle. Zdawało mi się, że te ruchy oscylacyjne się do tego nadadzą. Odnośnie ceny chodziło mi raczej o polecenie rodzaju polerki, a nie konkretnie tych modeli.
Moje dziewczyny: Kasia Agatka Alinka exMazda3 BK i Mazda6 GL
A ja właśnie chciałem skupić się na jednym z w/w modeli pokazanych przez Grzegorz K. Czym się różnią między sobą:
http://allegro.pl/polerka-szlifierka-sa ... 33066.html
od tej:
http://allegro.pl/polerka-samochodowa-s ... 54205.html ?
Bo niby firma ta sama (choć jedna z literą "C", a druga z literą "K" na końcu, więc coś śmierdzi podróbką), tylko model troszkę inny i sam już nie wiem, co o tym myśleć. Zbieram się już rok czasu do kupna tej polerki . I nie chcę kupować nic droższego, bo ten sprzęt ma służyć do wykonania korekty lakieru raz na 2 – 3 lata i do nakładania cleanera pod wosk raz na ~3 miesiące, a do polerki trzeba jeszcze dokupić gąbki oraz pastę zgrubną i wykończeniową.
http://allegro.pl/polerka-szlifierka-sa ... 33066.html
od tej:
http://allegro.pl/polerka-samochodowa-s ... 54205.html ?
Bo niby firma ta sama (choć jedna z literą "C", a druga z literą "K" na końcu, więc coś śmierdzi podróbką), tylko model troszkę inny i sam już nie wiem, co o tym myśleć. Zbieram się już rok czasu do kupna tej polerki . I nie chcę kupować nic droższego, bo ten sprzęt ma służyć do wykonania korekty lakieru raz na 2 – 3 lata i do nakładania cleanera pod wosk raz na ~3 miesiące, a do polerki trzeba jeszcze dokupić gąbki oraz pastę zgrubną i wykończeniową.
Grzegorz K napisał(a):Nie wyraziłem się chyba dość jasno: polerka ma mi służyć do rozprowadzania, polerowania wosku ... i tyle. Zdawało mi się, że te ruchy oscylacyjne się do tego nadadzą. Odnośnie ceny chodziło mi raczej o polecenie rodzaju polerki, a nie konkretnie tych modeli.
Witam – jeśli mogę Ci coś poradzić w tej sprawie to polerki nie używa się do rozprowadzania wosku, możesz w ten sposób zniszczyć lakier jak zrobisz to nie zachowując odpowiedniej czystości w tej czynności- jak chcesz łatwo i dobrze przeprowadzić nakładanie wosku polecam Ci wosk Farecla TOP WAX i ściereczek dedykowanych tej samej firmy Farecla – jedno i drugie to koszt około 40 zł za 500ml poszukaj w necie np. sklepfarecla . Powiem Ci jak to dobrze zrobić weź starą gąbkę i zrób nie zadurzą kulkę owiń to dedykowaną ścierką i w ten sposób nakładaj niewielką ilość tej pasty pamiętając o tym że powierzchnia musi być czysta i odtłuszczona – jak rozprowadzisz to poczekaj 1 min i taką samą ścierką tyko że czysta zbierz to co rozprowadziłeś kulistymi ruchami. Bardzo lekko się ten wosk rozprowadza i zbiera dodatkową zaletę jest to że możesz nakładać ją w pełnym słońcu co dla mnie czyni ten wosk nr1 dostępny na rynku nie namęczysz się a efekt jest super i chroni Twoje auto ok 3 miesięcy – do woskowania nie jest potrzebna polerka. Polerka to już inny temat a trochę się na tym znam, wymaga niebywałej precyzji i doświadczenia polecam potrenować na starym samochodzie o niskiej wartości -pozdrawiam
- Od: 3 lut 2013, 03:26
- Posty: 14
- Skąd: Szczecinek woj. zachodniopomorskie
- Auto: Premacy 2.0 DiTD 2002r
Mazda 2 DY 1.4 tdci
Mazda 5 2.0 Diesel
Temat autodetailingu nie jest mi obcy. Z tego co tu zaproponowano jedynie Silverline nadaje się, ale nie tak do końca.
Najważniejsze przy wyborze polerki to:
1. Miękki start,
2. Stabilizacja obrotów,
3. Obroty w zakresie 600-2000obr/min,
4. Ergonomia, waga itp.
Polerowanie jest żmudnym procesem dla cierpliwych.
Oprócz polerki potrzebne będą
1. Talerze oporowe: optymalnie to: 120-125mm i 75-80mm. Za takie przyzwoite trzeba dać około 50-120zł/szt. Potrzeba co najmniej 2szt.
2. Gąbki/pady, w cenie około 15-30zł/szt. Potrzeba co najmniej 4szt.
3. No i pasty polerskie około 70-130zł/1litr. Potrzeba co najmniej 2szt.
Także cena polerki nie jest tu najważniejsze i najwyższa, bo pozostałe elementy też swoje kosztują.
Pzdr.
maziadm
P.S. Proszę wziąć poprawkę na w/w forum kosmetykaaut, czasami odnoszę wrażenie, że forum to istnieje tylko po to, aby stworzyć i utrzymać sobie rynek i nie jest to tylko moje zdanie. Także, troszkę dystansu nie zaszkodzi.
Najważniejsze przy wyborze polerki to:
1. Miękki start,
2. Stabilizacja obrotów,
3. Obroty w zakresie 600-2000obr/min,
4. Ergonomia, waga itp.
Polerowanie jest żmudnym procesem dla cierpliwych.
Oprócz polerki potrzebne będą
1. Talerze oporowe: optymalnie to: 120-125mm i 75-80mm. Za takie przyzwoite trzeba dać około 50-120zł/szt. Potrzeba co najmniej 2szt.
2. Gąbki/pady, w cenie około 15-30zł/szt. Potrzeba co najmniej 4szt.
3. No i pasty polerskie około 70-130zł/1litr. Potrzeba co najmniej 2szt.
Także cena polerki nie jest tu najważniejsze i najwyższa, bo pozostałe elementy też swoje kosztują.
Pzdr.
maziadm
P.S. Proszę wziąć poprawkę na w/w forum kosmetykaaut, czasami odnoszę wrażenie, że forum to istnieje tylko po to, aby stworzyć i utrzymać sobie rynek i nie jest to tylko moje zdanie. Także, troszkę dystansu nie zaszkodzi.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy Opinie i Poradniki