Jaki olej wybrać?
Allegro to żaden wyznacznik ceny, zresztą ja bym unikał zakupu oleju przez internet bo tak do końca nigdy nie wiesz co kupisz a wiadomo że oleje lubią podrabiać. To że jest tani może tylko świadczyć o tym że w tej bańce jest raczej coś innego niż valvoline a nawet bym obstawiał że możne być mannol
Pracuje już trochę w sklepie motoryzacyjnym i nawet w takiej cenie chyba tego oleju nie kupujemy ewentualnie możne parę złotych poniżej tej ceny, z paroma przedstawicielami gadałem szopki odchodzą różne
Oczywiście mogę się mylić to tylko moje zdanie
Pracuje już trochę w sklepie motoryzacyjnym i nawet w takiej cenie chyba tego oleju nie kupujemy ewentualnie możne parę złotych poniżej tej ceny, z paroma przedstawicielami gadałem szopki odchodzą różne
Oczywiście mogę się mylić to tylko moje zdanie
Jak najbardziej masz racje w sprawie sprzedaży części im więcej sprzedają tym więcej kupują co za tym idzie mogą dobre ceny dla siebie negocjować, u mnie panuje ta sama zasada co do popularności tego oleju mogę śmiało powiedzieć że jest bardzo popularny ponieważ dużo klientów się o niego pyta najbardziej o max live podejrzewam że przez TVN turbo samochód marzeń ale też coraz częściej o syn power mniej już o all climate klienci rozróżniają je "czerwony,siwy,niebieski"
Skąd pewność że jest z dobrego źródła? To jest dobre pytanie, wszystko zależy od dostawcy z którym się współpracuje chodzi mi głownie o to że tak naprawdę kupując olej na allegro ta pewność spada do minimum zwłaszcza gdy robi się mocno podejrzana cena, ale można temu zaradzić producent umieszcza często na opakowaniach rożne znaki poświadczające o tym że produkt jest oryginalny a nie podrobiony np. erling ma ich obecnie chyba 6 albo 7 nawet już, bo w pewnym momencie był mocno podrabiany i nie mowie tu o znakach holograficznych bo je też już podrabiają
Skąd pewność że jest z dobrego źródła? To jest dobre pytanie, wszystko zależy od dostawcy z którym się współpracuje chodzi mi głownie o to że tak naprawdę kupując olej na allegro ta pewność spada do minimum zwłaszcza gdy robi się mocno podejrzana cena, ale można temu zaradzić producent umieszcza często na opakowaniach rożne znaki poświadczające o tym że produkt jest oryginalny a nie podrobiony np. erling ma ich obecnie chyba 6 albo 7 nawet już, bo w pewnym momencie był mocno podrabiany i nie mowie tu o znakach holograficznych bo je też już podrabiają
aqaz napisał(a):Z markowych najtaniej jest VALVOLINE SYNPOWER FE 5W30, bo ZA 90ZŁ 5L.
FE że formuła do silników Forda.
Ktoś was może z tego korzysta?
Na takim akurat pracuje moja Premacka. Tylko że ja go kupiłem 3 tyg. temu za coś około 120 zł/5l.
Hejka
Nawiązując po raz kolejny do rozmowy sprzed kilku stron/miesięcy Jestem już po wymianie pierścionków w madzi.
Piszę to w związku z dyskusją na temat płukanek. U mnie robione były dwie środkiem LM i wygląda na to, ze nic one nie dały, dla zainteresowanych szczegóły tutaj:
viewtopic.php?f=394&t=195283&p=3306596#p3306596
Nawiązując po raz kolejny do rozmowy sprzed kilku stron/miesięcy Jestem już po wymianie pierścionków w madzi.
Piszę to w związku z dyskusją na temat płukanek. U mnie robione były dwie środkiem LM i wygląda na to, ze nic one nie dały, dla zainteresowanych szczegóły tutaj:
viewtopic.php?f=394&t=195283&p=3306596#p3306596
AXe_MeXx napisał(a):Hejka
Nawiązując po raz kolejny do rozmowy sprzed kilku stron/miesięcy Jestem już po wymianie pierścionków w madzi.
Piszę to w związku z dyskusją na temat płukanek. U mnie robione były dwie środkiem LM i wygląda na to, ze nic one nie dały, dla zainteresowanych szczegóły tutaj:
viewtopic.php?f=394&t=195283&p=3306596#p3306596
Jesli pierscnie juz stały dęba to nic nie pomoze. Moze silnik po korek zalewac cudami i syf nie wyjdzie z rowkow pierscieni ani ich nie ruszy. Life is brutal
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
CLAU napisał(a):A na co liczyłeś, że po płukance będzie lustro?
Liczyc to mogę kasę na koncie.... a uczestnicząc w dyskusji na tym forum sporo osób polecalo na początku zrób plukanki, bo do silnika nie zaglądałem i nie wiedziałem w jakim stopniu pierścienie są dojechane. Reasumując plukanki warto co jakiś czas ale do silników ,o które sie dba:) a nie dojechanyc po niemiorach
Płukanka, inne oleje lub jakieś ceramizery do rosyjskich wozów bojowych to nie jest sposób na leczenie o czym było wiele razy. Jeśli brał Ci olej to w sumie nie wiem czego się spodziewałeś po płukance, To nie jest antidotum.
aqaz napisał(a):Mazda wypija jakiegoś litra na 1000km i przy następnej wymianie przypudrujemy syfilis (zużycie oleju) ceramizerem... kto wie może pomoże.
Trochę przesadziłem. W sumie sprawdziłem i finalnie zrobiłem 3500km od lutego może z 2 litry wlałem.
Jak na moje standardy sporo, jednak mazdowe to dopuszczają. Premacy dużych przebiegów rocznie nie robię więc póki co nie myślę o robieniu remontów.
Myślę jedynie czy by na 5w40 nie zmienić bo wówczas może by trochę mniej oleju zjadała ale zobaczymy.
-
Im trudniej, tym lepiej
- Od: 19 cze 2015, 07:10
- Posty: 1053 (35/34)
- Skąd: Grupa Łódzka
- Auto: Mazda 6 GY LFVE '06
Mazda 323 BG B6 '92
Nie koniecznie, mi z5 z tego co pamietam , zreszta miała byc igła motor, wciagneło 3-4litry na 10kkm Dymił mega jak go pałowałem od swiateł do swiateł i dohamowanie na biegu , oleju sie nazbierało w cylindrze i pieknie sie wypało na postoju na swiatłach Jak lokomotywa... Albo ogien np 3 bieg do np 6krmp i odpuszczenie gazu,i znowu ogien i tez lokomotywa<lol>
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Ja też myślałem że nie dymi, bo rano po odpaleniu zero dymku, ale jak raz jechałem za swoją mazda i widziałem że w mieście puszcza biały dym niczym para w saunie parowej to zmieniłem zdanie:p
Mam pytanie, ponieważ niedawno nabyłem Mazdę 6 GH polift 2.0Pb 155 i dowiedziałem się że w aucie był olej 5W30 (niestety to wszystko co udało mi się dowiedzieć – nie znam marki ani niczego). Zakładam że chciałbym zalać ją przy najbliższej okazji PENRITE VANTAGE 5W-30 (mam nadzieję, że wybrałem polecany olej), czy lepiej zrobić płukankę nie wiedząc jaki olej był wcześniej (jakiej firmy)?
Beny napisał(a):Biały dym to chyba norma w mazdach bardziej martwił bym się niebieskim
A sporo osób tak sądzi, a właśnie mechanior co mi mazde robił mówił, ze jak na niebieskko kopci to już gorsza sprawa (coś z głowicą). A na biało wszekże każde auto kopci, jednakże jeśli robi to jak parowóz i do tego łyka olej to trzeba sprawdzić pierścienie
a tak na marginesie co sądzicie o Valvoline 5w50? Jakby zapodać do mojej piatki taki olej? w normach się miesci, ale czy niebyłby za gęsty?
-
Im trudniej, tym lepiej
- Od: 19 cze 2015, 07:10
- Posty: 1053 (35/34)
- Skąd: Grupa Łódzka
- Auto: Mazda 6 GY LFVE '06
Mazda 323 BG B6 '92
penrite to chyba już górną półka jeśli parametrami się zgadza to czemu nie. Co do płukanek to twój wybór jedni leją chwała inni twierdzą że przez plukanke remont robili(choć według mnie to mało prawdopodobne)trawel napisał(a):Mam pytanie, ponieważ niedawno nabyłem Mazdę 6 GH polift 2.0Pb 155 i dowiedziałem się że w aucie był olej 5W30 (niestety to wszystko co udało mi się dowiedzieć – nie znam marki ani niczego). Zakładam że chciałbym zalać ją przy najbliższej okazji PENRITE VANTAGE 5W-30 (mam nadzieję, że wybrałem polecany olej), czy lepiej zrobić płukankę nie wiedząc jaki olej był wcześniej (jakiej firmy)?
Ja bym wlał coś od liqui molly i docelowy olej.Sam kilka razy płukanki robiłem i negatywnych skutków nie widzę,zresztą pozytywnych też nie
-
Przemek...
- Od: 8 wrz 2006, 16:22
- Posty: 8660 (84/80)
- Skąd: KCH
- Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości
Moderator
Moderatorzy Opinie i Poradniki