EMULATORY FAP/DPF
Na dzień dzisiejszy rewelacyjne rozwiązanie, pozornie...
Ok, przez jakiś czas działają prawidłowo, nie mamy problemów z DPF... ale spaliny wydzielane przez samochody nie spełniają już ostrych norm spalin... Ich trwałość niesprawdzona, niby 24 miesiące gwarancji a co potem? Co w momencie, gdy za zachodnią granica zatrzymają Nas do kontroli nadgorliwi niemieccy Policjanci... tak jak kiedyś sprawdzali czy w baku auta jest napewno ON (a nieczerwony olej opałowy) tak dziś i jutro będą sprawdzać czy DPF jest na swoim miejscu, jak nie będzie to karę za Nas zapłaci firma montująca emulatory?! Raczej nie

A takie kontrole i w Naszym kraju za niedługo zaczną się odbywać – wkońcu jesteśmy w proekologicznej Unii Europejskiej...
Poza tym problemy z DPF/FAP-em związane są z niewiedzą ich użytkowników... wystarczy prawidłowy olej,regularna wymiana, dobre filtry i regularna obsługa... Wszystko jest napisane w INSTRUKCJACH OBSŁUGI
Wyjątkiem jest Mazda 3 BK 1,6 Diesel wysokiej mocy, gdzie filtr DPF nalezy wymieniać co 120tyśkm, ale nie kosztuje on koło 10.000 zł jak w przypadku 5,6,CX-7 a "tylko" ok 3000 zł... Czasem rozrząd jest droższy
