Ja tankowałem [PB-95AL] moje wrażenia są takie: cichszy silnik i bardziej jakby elastyczno-wkręcający się w obroty co za tym idzie przyśpiech na wyższych biegach lekko bardziej dla mnie odczuwalny niż na PB95 Orlen...
Podsumowując łagodność, cichość i dobre przyspieszenie....
Może LOTOS chce odzyskiwać klientów na swoje paliwo i daje dobrej jakości....
Cena w podobie jak na Orlenie za litr...
A pytam o to paliwo bo chcem wiedzieć czy ktoś z was tankując PB95AL miał podobne odczucia, co do zachowania auta
Paliwo V-Power
- Od: 12 mar 2007, 23:40
- Posty: 344
- Skąd: Białystok, Wa-wa
- Auto: Mazda 323F BA-BP
1840cm3,114 KM
Ja teraz tankuje cały czas Shell V-Power (cena 5,64), powiem wam ciekawiej się jeździ szczególnie na wyższych biegach i nie mam jakiś tam bultań na nierozgrzanym silniku.
- Od: 12 mar 2007, 23:40
- Posty: 344
- Skąd: Białystok, Wa-wa
- Auto: Mazda 323F BA-BP
1840cm3,114 KM
ja też zauważyłem lepszą pracę silnika po zalaniu BP Ultimate Diesel(myślę że to też na temat nie ma sensu zakładać wątku o ulepszonych paliwach innych producentów) na trasie Wrocław-Zakopane-Wrocław(plus mega korki na zakopiance) autko też mniej spaliło mam zamiar teraz w okresie zimowym tankować to paliwko
Powiem tak w autach japońskich, koreańskich jak najbardziej różnica w jeździe jest odczuwalna, natomiast w autach europejskich marek nie ma żadnej różnic więc nie warto przepłacać.
- Od: 2 cze 2015, 12:41
- Posty: 22
- Auto: mazda rx-8
2005
Cześć,
Pracuję w centrum finansowym Shella, od kolegów z działu Polskiego wiem, że standardowe paliwo FuelSave jest kupowane od Orlenu/Lotosu, natomiast wszystkie V-Powery są sprowadzane z Niemiec, konkretnie z rafinerii Schwedt.
Pracuję w centrum finansowym Shella, od kolegów z działu Polskiego wiem, że standardowe paliwo FuelSave jest kupowane od Orlenu/Lotosu, natomiast wszystkie V-Powery są sprowadzane z Niemiec, konkretnie z rafinerii Schwedt.
- Od: 16 lut 2015, 15:42
- Posty: 22
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 MZR 2005
Z benzyną w kraju tak jest że orlen i lotos chociaż czasem też coś idzie ze "Szweda' zależy zawsze od ceny bieżącej . Ropa chodzi też rafineria Rostock i barki od ruskich przypływają zależy od dostawcy ale koncerniaki dosypują swoich środków w dużych nalewniach czasem dostawca po drodze na stacje uszlachetnia wedle specyfikacji i mają te Vpowery i ultimaty itd. Problem w tym że towar na kraj i tak idzie z innych nalewaków niż na cysterny niemieckie yhyhhyhy
Domelek napisał(a):Problem w tym że towar na kraj i tak idzie z innych nalewaków niż na cysterny niemieckie
Kolejny mit. Podobnie jak z tym że do piwa używa się żółci bydlęcej itp.
No sam nie widziałem jeszcze ( słyszałem z kilku żrodeł bezpośrednich, czytaj kierowca cysterny ) ale to nie teoria spiskowa tylko realia i podobno kwestie zwartości Bio komponentu w niemczech i u nas, a co więcej to nawet nie myślę bo różnych historii się nasłuchałem hyhyh.
O to mój temat – co prawda odgrzeję kotlet, ale chętnie się wypowiem.
Kiedyś tankowałem tylko v-power, przejechałem na nim ponad 20 tys km dopóki nie zatankowałem najtańszego paliwa na innej stacji, akurat był to Statoil. I okazało się że spala go regularnie 10% mniej niż v-power. Od tej pory omijam stacje Shell szerokim łukiem i biorę tam gdzie taniej – najczęściej Lotos lub Orlen oraz na stacjach Auchan bo tam mają to samo paliwo tylko taniej. Nigdy się na tym paliwie nie zawiodłem a auto o którym mowa nadal na baku robi 720km zamiast 650 jak to było na v-power.
Kiedyś tankowałem tylko v-power, przejechałem na nim ponad 20 tys km dopóki nie zatankowałem najtańszego paliwa na innej stacji, akurat był to Statoil. I okazało się że spala go regularnie 10% mniej niż v-power. Od tej pory omijam stacje Shell szerokim łukiem i biorę tam gdzie taniej – najczęściej Lotos lub Orlen oraz na stacjach Auchan bo tam mają to samo paliwo tylko taniej. Nigdy się na tym paliwie nie zawiodłem a auto o którym mowa nadal na baku robi 720km zamiast 650 jak to było na v-power.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy Opinie i Poradniki