Strona 5 z 7

PostNapisane: 16 maja 2013, 17:59
przez Krisek
To nie tyle chodzi o legenendy ...a o jakosc filtra ...

Z czego jest zrobione media, czy jest syntetyczne czy papier ...

Z czego jest zrobiony zawor ADVB itd ....

Filtr filtrowi nie jest rowny

WIX aka FILTRON ... robi doskonale filtry ... w swojej klasie cenowej ...

a jesli komus mruga kontrola po wymienia filtra oleju ... to znaczy ze filter zostal zle dobrany ....

widzialem filtrt filtrona z seri racing na samochodach z 450psi .. media po rozcieciu nie bylo zapadniete .... puszka nie wybuchla ..

Oczywiscie Mann, Donaldson ( szczegulnie te z glass media sa doskonalymi filtrami rowniez )

Re: Filtry oleju

PostNapisane: 29 maja 2013, 20:45
przez ghost-rider11
Obrazek

Zamienne filtry oleju dla większej liczby marek samochodów osobowych, ciężarówek, motocykli i pojazdów ATV
Większość filtrów kasetowych ma 1'' (samochodowe) lub 17 mm (motocyklowe) nakrętkę do klucza ułatwiającą wyjmowanie
Konstrukcja odpowiednia do pracy z dużymi obciążeniami
Wysoka przepływność
Doskonałe filtrowanie

Obrazek

Specjalne filtry oleju K&N
Z powodu swojej wytrzymałości i łatwości wyjmowania, specjalne filtry oleju K&N do samochodów i motocykli szybko stają się ulubionymi filtrami konsumentów. U góry ścianek większości naszych filtrów kasetowych jest wspawana nakrętka sześciokątna, którą można odkręcić normalnymi narzędziami.

Obrazek

Wytrzymała konstrukcja umożliwiająca działanie w skrajnych warunkach
Filtry olejowe K&N charakteryzują się wieloma parametrami przewyższającymi wymagania większości pojazdów. Dzięki zastosowaniu przez nas grubszych ścianek kaset filtry są mocniejsze i mają większą wytrzymałość, co zmniejsza ryzyko uszkodzenia przez kamienie i gruz skalny. Wytrzymała konstrukcja pozwala wytrzymać wyższe ciśnienie oleju, jakie jest stosowane podczas wyścigów i nie grozi rozerwaniem filtra. W otworze wywierconym w nakrętce mocowana jest linka zabezpieczająca. Linka zabezpieczająca wymagana jest w wielu typach wyścigów. Zapobiega ona wypadaniu na tor filtrów oleju, które wybuchły, co stanowiłoby zagrożenie dla innych pojazdów uczestniczących w wyścigu. Ten drobiazg techniczny zapewnia spokój konsumentom, którzy marzą tylko o tym, aby być najlepszymi.

Obrazek

Pracują z najnowszymi syntetycznymi olejami silnikowymi
Filtry oleju K&N są idealne dla najnowocześniejszych syntetycznych olejów silnikowych. Uważa się, że syntetyczny olej silnikowy daje lepszą przepływność w niskich temperaturach i jednocześnie zapewnia najwyższą ochronę przed uszkodzeniami termicznymi.

Obrazek

Re: Filtry oleju

PostNapisane: 23 cze 2013, 07:26
przez newuser
czy zwykle filtry oleju K&N- sa cos warte bo sa najtansze w pobliskim sklepie :| chodzi mi o taki filterek:
http://www.amazon.com/K-N-PS-7013-Oil-F ... automotive

czy lepiej np dolozyc do manna ? znajomy znowu zawchalal filtry Purolator, a o Mannie nawet nie slyszal :D

PostNapisane: 23 cze 2013, 09:10
przez matthies
Do M6 Mann i Knecht są chyba najrozsądniejszym wyborem, więc chyba do M3 będzie podobnie ;)

Re: Filtry oleju

PostNapisane: 29 cze 2013, 15:02
przez newuser
Kupilem wczoraj filtr MANN-a symbol ML1019, i jest made in USA, a zawsze mi sie kojarzylo ze to niemieckie filtry ;) ale dzisiaj juz nic mnie nie zaskoczy. Szukalem filtra asb do subaru svx i jest amerykanska firma ktora je robi ale jaki kraj produkcji dowiem sie dopiero jak przyjdzie bo moze byc Meksyk, USA, Tajwan badz Chiny :D

Re: Filtry oleju

PostNapisane: 7 wrz 2013, 20:47
przez sts1x2
Czy warto kupić taki zestaw http://allegro.pl/mazda-323-323f-ba-1994-1998-komplet-filtrow-i3490532375.html. Planuje wymianę oleju i zastanawiam się czy nie warto od razu to sobie dokupić. Olej planuję wlać półsyntetyczny Castrol GTX 10w-40 A3/B4. Przebieg mam już ponad 265 000. Proszę o jakiekolwiek sugestie co by mi mechanicy nie wcisnęli czegoś.

PostNapisane: 8 wrz 2013, 20:56
przez flywin
kup lepiej Knechta bo o pewnie jakiś Japan Line lub JC Premium

PostNapisane: 9 wrz 2013, 12:29
przez sts1x2
ok dzięki, już zamówiłem Knechta

Odp: Filtry oleju

PostNapisane: 17 wrz 2013, 16:49
przez WysoL
Ja zakupilem do FS'a filtr K&N hp1008 – koszt 49 zl.

PostNapisane: 3 paź 2013, 16:37
przez mortens
Chciałbym się dowiedzieć, jaki rodziaj filtra podchodzi do mojej mazdy ??
1.8i 120KM 2003r

Bo sa z wkładem lub całe. Chciałbym zakupić zestaw filtrów + olej do swojej MADZI :)

PostNapisane: 3 paź 2013, 19:38
przez Goth
mortens napisał(a):Chciałbym się dowiedzieć, jaki rodziaj filtra podchodzi do mojej mazdy ??
1.8i 120KM 2003r

Bo sa z wkładem lub całe. Chciałbym zakupić zestaw filtrów + olej do swojej MADZI :)


Tutaj raczej nikt nie pomoże. Zadzwoń do ASO i podaj swój numer nadwozia. Choć biorąc pod uwagę mój przykład, gdzie z numeru wychodzi, że powinna być puszka, a mam sam wkład, można wątpić i w sens takiego rozwiązania ;)
Swoją drogą, zgubiłem opakowanie po oryginalnym filtrze jaki kupiłem w tamtym roku w ASO. Pojechałem więc dziś do tego samego ASO i szok. Sprzedawcy nawet wiedząc, że ma być wkład, nie byli w stanie dobrać mi tego odpowiedniego :/ Sytuacja miała miejsce w Długołęce. Do tego oszukali z ceną (przez telefon inna, a na miejscu kilkanaście złotych drożej).
Teraz sam się zastanawiam czy np. Knecht OX 203 będzie dobry :/

PostNapisane: 4 paź 2013, 00:57
przez grabu122
mortens napisał(a):Chciałbym się dowiedzieć, jaki rodziaj filtra podchodzi do mojej mazdy ??
1.8i 120KM 2003r

Bo sa z wkładem lub całe. Chciałbym zakupić zestaw filtrów + olej do swojej MADZI :)

Jeśli chodzi o filtr oleju do 1.8 marki Filtron to wg. katalogu pasują te dedykowane do Forda :P
Do nr podwozia 176450 Filtron OE 665 (sam wkład)
Od nr podwozia 176451 Filtron OP 532/2 (cały-puszka)

Re: Filtry oleju

PostNapisane: 5 paź 2013, 14:32
przez Goth
Mam do Was 2 pytania:
1) ile dokładnie oleju wchodzi do M6 (kombi, 2003, benzyna 2.0); pytam ponieważ za tydzień mam wymianę, a zobaczyłem, że trochę mi go ubyło i zastanawiam się czy jak trochę doleję z bańki 5l (został mi trochę ponad 4l) to czy przy wymianie mi nie zabraknie; stan spadł poniżej minimum na bagnecie, nawet mocno poniżej minimum więc wolę nie ryzykować i nie jeździć cały tydzień na tak niskim stanie

2) ile oleju biorą Wasze 6tki? Mam wrażenie, że zaraz po kupnie moja nie brała nic. Pierwszą dolewkę zrobiłem po ok. 6 miesiącach. Teraz jednak mam wrażenie, że bierze mi ok. 0.5-1l na 3-4 tys km :/ Trochę dużo, prawda? Wycieków żadnych pod autem nie ma. W czym może być problem? Żeby nie zaśmiecać ew. tego tematu, odpowiedzi mogą być na PW.

PostNapisane: 6 paź 2013, 12:30
przez matthies
goth, trochę tematy pomyliłeś. Poczytaj:
1) viewtopic.php?f=60&t=11203
2) viewtopic.php?f=411&t=43104

PostNapisane: 6 paź 2013, 17:58
przez flywin
Silniki 1.8 przed liftem maja wkład.

Re: Filtry oleju

PostNapisane: 3 gru 2013, 21:21
przez karolrichi
Witam.
Chciałbym się dowiedzieć, jaki filtr Oleju najlepiej użyć do Mazdy 6 2006 2.0 l Diesel Turbo 121
KM3 RF-7J z DPF?

Re: Filtry oleju

PostNapisane: 4 gru 2013, 00:31
przez Hubix
Najlepszy to taki który jest dedykowany do tego modelu. Nie zauważysz różnicy między Boschem/Mannem/Knechtem/Mazda.

PostNapisane: 4 gru 2013, 14:31
przez karolrichi
Czy to musi być specjalny filtr do modelu silnika z DPF?
Jeśli Ktoś wie, proszę o pomoc.

PostNapisane: 6 gru 2013, 00:34
przez flywin
taki sam jak bez DPF.

Re: Filtry oleju

PostNapisane: 6 gru 2013, 14:26
przez karolrichi
Dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam wszystkie Madzie.