Grzyby napisał(a):Klekotanie HLA likwiduje się poprzez wymianę wadliwego zaworka pompy oleju. Sprawdzone i zalecane przez Mazdę.

www.mazdaspeed.pl
PRZED:
I – 10
II – 9
III – 8,6
IV – 8
PO:
I – 11,4
II – 11,4
III – 11,1
IV – 11,6
mbmaster napisał(a):Nie calkiem. Efekt po ceramizerze jest dlugo trwaly a To ze uszczelnia silnik to jedna z cech. Motodoktor to shit i kazdy o tym wie.
sołtys napisał(a):mbmaster napisał(a):Nie calkiem. Efekt po ceramizerze jest dlugo trwaly a To ze uszczelnia silnik to jedna z cech. Motodoktor to shit i kazdy o tym wie.
To zadam może głupie pytanie. Skąd ceramizer wie gdzie ma uszczelniać a gdzie nie?? Jeżeli uszczelnia układ tłok pierścienie cylinder to odkłada sie także w kanałach olejowy zapychając je czyż nie?? Odkłada sie w popychaczach zapychając je ??
padalec napisał(a):Bo ceramizer aktywuje sie w miejscach tarcia metalu o metal. Takie zjawisko nie wystepuje w filtach ani w kanalach olejowych.
mbmaster napisał(a):ojoj soltys chyba nie kumasz tematu albo sobie jaja robisz.
mbmaster napisał(a):Ten preparat ma naprawde dobry wplyw na silnik i jak moge potwierdzic napewno go nie pogarsza.
_________________
mbmaster napisał(a):http://www.auto-repair.pl/content/view/89/143/
dakopi napisał(a):Skrzynia: biegi lepiej się włancza, lewarek pracuje lżej, łatwiej się wbija wteczny, żadziej słychac chrapniecię przy zmianie z 1 na 2 i z 2 na 3 bieg.
dakopi napisał(a):podniosły się obrotu biegu jałowego czy to normalne??
dakopi napisał(a):skrzynie są mało precyzyjne jak w wiekszości japońców
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderatorzy Opinie i Poradniki