Ceramizery

Postprzez Sokool » 26 lut 2008, 18:33

dcc69 napisał(a):po 0,3l na 1kkm (...) wychodzi na 10kkm 3,3

Chyba źle scałkowałeś :P

Co do ceramizerów to w "Jeździe polskiej" znowu mają testować. Ciekawe co tym razem wyjdzie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2004, 18:10
Posty: 2737 (1/10)
Skąd: Tychy
Auto: na gaz

Postprzez dcc69 » 26 lut 2008, 18:35

A wyjdzie to samo jak kiedys juz.
Ze w zmieszaniu z olejem jest oczekiwany efekt czyli tworzy sie powłoka ochronna zwiekszają sie parametry niektóre a po usunięciu oleju całkowicie ...
To za tydzień w programie.
To jest program powtórkowy chyba .
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2007, 13:53
Posty: 707 (1/0)
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 6 , 2.0 MZR-CD
2009 rok, kombi.

Postprzez sołtys » 27 lut 2008, 10:37

dcc69

Powiem ci tylko jedno ceramizer ci nie pomoże i to nawet nie ze względu na to że nie działa tylko na to że sam producent zaznacza że nie naprawia on elementów które są zapieczony (tak jak pierścienie) w twoim aucie. Jeżeli już stanęły w rowkach to oleju będzie brał coraz więcej bez względu co do niego będziesz lał, zacznie sie stawianie zasłony dymnej co rano itd. Jeżeli jesteś uczciwy to będziesz miał kłopoty ze zsprzedażą tego auta po tych 2-5 latach lub oddasz je za grosze kolejna strata.

Ja sam udowodniłem że można to zrobić samemu za około 800zł lub z pomocą mechanika za 1000-1200zł tylko trzeba wiedzieć co jest konieczne do roboty. Za niedługo zacznie ci brać około 1-1,5l/1000km co daje 10lx12zł=120zł na 10kkm i wtsyd na ulicy, czyli za sam olej do niego po tych 5-ciu latach masz remot gratis. Zrobisz jak będziesz uważał, ale ja na twoim miejscu znalazł bym mechanika i kazał mu zrobić tak wymienić pierścienie (na jakie wiadomo na foru) zmienić uszczelniacze na głowicy (żadnego remontu aby nie pchać sie w koszty) planowanie głowicy nowe uszczelki i basta. koszty
pierście około 300zł
uszczelniacze 80zł
komplet uszczelek około300zł
robocizna 200-300zł
razem 1000zł lub nawet taniej.

Oczywiście u jaksy będzie drożej bo będzie chciał zmieniać uszczelnienia wałków + remontować głowicę nie dziwię sie mu że tak robi bo daje gwarancje natomiast jeżeli będziesz to robił na własną odpowiedzialność moim sposobem to wyjdzie to sporo taniej.
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2005, 16:56
Posty: 1241
Skąd: Polanka Wielka
Auto: Focus I TDCi

Postprzez brii » 27 lut 2008, 10:53

Jeśli ceramizer pomoże to znaczy, że modyfikuje olej i tyle...
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez waldek2000 » 28 lut 2008, 08:18

brii napisał(a):Jeśli ceramizer pomoże to znaczy, że modyfikuje olej i tyle...

A co jeśli ten zmodyfikowany olej został rok temu zlany i zutylizowany a silnik dalej nie bierze oleju???
Forumowicz
 
Od: 16 mar 2007, 13:27
Posty: 192
Skąd: Przeworsk
Auto: 323F BJ DITD, KIA CEED 2.0 CRDI SW

Postprzez qbass » 28 lut 2008, 09:34

dcc69 napisał(a):1.Dolewajac po 0,3l na 10000 km

I to ma być branie oleju? hahaha
Sprzedam sporo części do MX-6/626 GE KL :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 kwi 2007, 10:39
Posty: 1021 (0/2)
Skąd: Sokołów Podlaski
Auto: MX-6 GE KL

Postprzez brii » 28 lut 2008, 10:47

waldek2000 napisał(a):A co jeśli ten zmodyfikowany olej został rok temu zlany i zutylizowany a silnik dalej nie bierze oleju?

To po co producent cermaziera zaleca ponowne zalanie tym syfem??
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez dcc69 » 28 lut 2008, 16:07

qbass juz zmieniłem 0,3 l na 1000 km.
Hehe.
Sołtys.
Wiem ze całkowicie nie zatrzyma to brania oleju ale moze ograniczyc.
Jak nie sprawdze to sie nie przekonam. Prawda.
Jak zaleje bede opisywał czy cos pomogło czy nie.
A jak nie pomoze to wtedy będe myslał dalej o remonciku i mam nadzieje ze pomozesz :D
Predzej czy później samą uszczelkę pod głowicą miałem i tak wymieniac. Jak wezmę przed zezłomowaniem uratuje u kumpla głowice wtedy bede sobie ja szykował. I zostana pierścienie do kupienia.
Ale do tego czasu zanim uzbieram kase na nie zaleje motor ktorymś z tych specyfików i zobaczymy co będzie dalej.
Pozdrawiam.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2007, 13:53
Posty: 707 (1/0)
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 6 , 2.0 MZR-CD
2009 rok, kombi.

Postprzez rowik » 28 lut 2008, 18:36

Jak mówilem- zalałem i jeżdze (dopiero 100 km po wlaniu... Teraz wiem czemu warszawa taka zakorkowana :D Przez takich jak ja! Czyli 60 km/h na łazienkowskiej ;) Więc jak widze że ktoś na 80tce leci tylko 60- zalał ceramizer :) ) A do rzeczy... W tej sprawie jestem obiektywny. Staram się niczym nie podniecać, na siłe nie wyszukiwać rzeczy które RACZEJ się poprawiły, ani tez nie skreślam niczego twierdząc, że np wiatr mi wieje w tłumik i dlatego dymu nie widze :D . Otóż... Pierwszą jak na razie pozytywną rzeczą jest to że jak stoje w korku to nie widze za sobą dymu (zawsze tak było że w tylniej szybie widziałem swój dym (np z rana, albo po dłuższym postoju) Teraz się oglądam- nic... (oczywiście zaraz zaczniecie tłumaczyć że wcześniej było zimno, większa różnica temperatur, itp itd – proszę bardzo ) Drugą pozytywną rzeczą jest fakt iż.... Lusterko trzyma mi się na 2 śrubach (normalnie na 3, ale gwint w nim się rozpierdzielił...) niby sztywno siedzi, ale przy wolnych obrotach drga tak że w lusterku jedna wielka dyskoteka :) A teraz.... oczywiście nie dość że na kierownicy nie czuje wibracji to lusterko drga tak minimalnie że ciężko się dopatrzyć :)
Szczerze mówiąc- na niedrgającym lusterku mi nie zależy ;) Oczekuje po tym całym ceramizerze że po prostu mi oleju nie będzie brał, albo jak będzie to w znikomych ilościach, ale do tego jeszcze muszę trooooochę pojeździć :) Aha...
Dodam jeszcze że u mnie na studiach mam taki przedmiot jak technologie materiałowe no i laborki z tego (wydział samochodów i maszyn roboczych na PW ) Kiedyś na wykłądzie Pani dr coś wspomniała właśnie o owych izerach, ale jeszcze wtedy nie interesowałem się tym, więc jednym uchem wpadło- drugim wypadło :) Przy najbliższej okazji postaram się spytać i przekaże Wam czego się dowiedziałem :)
Początkujący
 
Od: 15 lut 2008, 01:05
Posty: 14
Auto: 323C 1.4 95r

Postprzez brii » 28 lut 2008, 19:03

Dopóki ktoś nie zrobi obiektywnego testu tego czegoś w warunkach laboratoryjnych to uważam to za bajkę. Producentowi się jakoś nie śpieszy do wykonania takich testów, co mnie dziwi, bo kuuuupa sceptyków by się przekonała i rozreklamowała tą cudowną maść na wszystkie bóle silnika...
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez waldek2000 » 28 lut 2008, 22:31

brii napisał(a):To po co producent cermaziera zaleca ponowne zalanie tym syfem??

Zaleca ponowne użycie po 70tys km. Może ty jeżdzisz tyle na jednym oleju :P , ale ja wymienię pewnie z 6 razy.
Forumowicz
 
Od: 16 mar 2007, 13:27
Posty: 192
Skąd: Przeworsk
Auto: 323F BJ DITD, KIA CEED 2.0 CRDI SW

Postprzez brii » 28 lut 2008, 23:11

A dają gwarancję na to, że w silniku pojawi się warstwa ceramiczna??
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez rowik » 29 lut 2008, 01:38

Na tronie motokibic.pl (albo coś podobnego) jest reportaż o ceramizerach. O ocene ceramizerów poproszono wykładowców z politechniki poznańskiej (chyba) Tamtejsi wykładowcy przeprowadzili kilka testów na owym ceramizerze.... Jak znajde to podeśle link. W sumie zgadzam się z kolegą Brii. Tylko oficjalne testy tak na prawde wszystko by wyjaśniły... Ale z drugiej strony tak na zdrowy chłopski rozum. Mamy samochód i tak i tak do naprawy (oczywiście chodzi mi o branie oleju itp itd ) Naprawa nie jest tania- zmiany pierścieni itp itd, to wszystko kosztuje nie małe pieniądze. Więc co to jest te 60 zł przy dobrym 1000 które przyjdzie nam wydać? Więc uważam że warto zaryzykować (dlatego wlałem to śmierdzące świństwo :) ) Jeśli na prawde przestanie mi brać olej- będę skakał z radości, jeśli nie- trudno, z racji że chce moją mazdą pojeździć jak najdłużej to pewnie będe tą ,,dolegliwość,, leczył... Oczywiście liczę się z tym że branie oleju może być spowodowane czymś innym, na co ceramizer nie pomoże, ale kiedyś po oględzinach samochodu przez znajomego mechanika stwierdził że po prostu ,,zużyty,, jest. Pożyjemy zobaczymy :) a na opinie innych na temat tego środka i tak nie patrze ;)
Początkujący
 
Od: 15 lut 2008, 01:05
Posty: 14
Auto: 323C 1.4 95r

Postprzez waldek2000 » 1 mar 2008, 13:18

Polecam wszystkim zaciekawionym działaniem lub niedziałaniem ceramizerów wątek na http://ford-scorpio.pl/forum/viewtopic. ... er&start=0
Korzystając z chwili wolnego czasu przeglądnąłem trochę internet i znalazłem wiele ciekawych rzeczy.
Trzeba wiedzieć, że prawie na wszystkich stronkach klubowych różnych marek toczą się dyskusje na podobne tematy i również tam przeciwnicy stosowania takich preparatów stosują najczęściej argument "nie, bo nie" a zazwyczaj ich wiedza na ten temat ogranicza się do oglądnięcia zdjęcia opakowania ceramizera. Można by napisać jakąś pracę porównującą stosunek do ceramizerów w korelacji do faktu posiadania odpowiedniej marki auta. Trzeba jednak jednoznacznie przyznać, że wiedza techniczna właścicieli mazd jest niewielka w porównaniu z innymi (oprócz volvo), może to pochodna braku awaryjności tych marek albo snobizmu ich właścicieli :P albo jeszcze innych nieznanych czynników.
Ostatnio edytowano 1 mar 2008, 13:47 przez waldek2000, łącznie edytowano 1 raz
Forumowicz
 
Od: 16 mar 2007, 13:27
Posty: 192
Skąd: Przeworsk
Auto: 323F BJ DITD, KIA CEED 2.0 CRDI SW

Postprzez brii » 1 mar 2008, 13:27

Sugeruję wrócić kilkanaście stron wcześniej i przeczytać wątek który dał Five (i przeczytać cały) – doskonale zamyka on sprawę ceramizera
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez waldek2000 » 1 mar 2008, 13:50

Nic tam przekonującego nie napisał, i "nie zamknął sprawy" – to moje zdanie.
Forumowicz
 
Od: 16 mar 2007, 13:27
Posty: 192
Skąd: Przeworsk
Auto: 323F BJ DITD, KIA CEED 2.0 CRDI SW

Postprzez brii » 1 mar 2008, 14:48

waldek2000 – przeczytałeś całość??
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez waldek2000 » 1 mar 2008, 14:49

jak najbardziej
Forumowicz
 
Od: 16 mar 2007, 13:27
Posty: 192
Skąd: Przeworsk
Auto: 323F BJ DITD, KIA CEED 2.0 CRDI SW

Postprzez brii » 1 mar 2008, 15:31

i jakieś wnioski masz dotyczące testu i wypowiedzie Świątka??
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez waldek2000 » 1 mar 2008, 18:56

brii napisał(a):testu i wypowiedzie Świątka

Zacytuj, bo mi umknęło
Forumowicz
 
Od: 16 mar 2007, 13:27
Posty: 192
Skąd: Przeworsk
Auto: 323F BJ DITD, KIA CEED 2.0 CRDI SW

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Opinie i Poradniki