Tarcze, klocki, szczęki i bębny hamulcowe
coś Ty kolego taki cięty na pseudo racjonalizatorów
prawda jest taka że mazda ma hamulce do pupy.
słabo hamują , tył często staje i trzeba ponad normę dbać o nie.
wcześniej o mikodzie było, ma atesty więc nominalne parametry trzyma.
gorzej z tymi nacinanymi , nawiercanymi pseudo sportowymi maxspeed, maxgear i tym podobnymi chińskimi gównami.
na porządnych hamulcach , przy wydajnych zaciskach (np w moim bmw) są przenoszone takie siły i wytwarza się taka temperatura że żadne ze stockowych tarcz nawet wiodących producentów ferodo, ate, textar, bmw oem nie starcza na kilka awaryjnych hamowań przy dużych prędkościach.
prawda jest taka że mazda ma hamulce do pupy.
słabo hamują , tył często staje i trzeba ponad normę dbać o nie.
wcześniej o mikodzie było, ma atesty więc nominalne parametry trzyma.
gorzej z tymi nacinanymi , nawiercanymi pseudo sportowymi maxspeed, maxgear i tym podobnymi chińskimi gównami.
na porządnych hamulcach , przy wydajnych zaciskach (np w moim bmw) są przenoszone takie siły i wytwarza się taka temperatura że żadne ze stockowych tarcz nawet wiodących producentów ferodo, ate, textar, bmw oem nie starcza na kilka awaryjnych hamowań przy dużych prędkościach.
- Od: 14 paź 2009, 17:18
- Posty: 202
- Skąd: ワルシャワ
- Auto: 6 GY RF5C
E46 Compact N47D20
były:
323F Z5'98
626GW RF2A '02
6GH R2AA
Co ma do tego bmw ?
I co da instalacja nacinanej tarczy, skoro sam zacisk jest malowydajny ? Nic. No chyba, ze ktos chce koniecznie wydac pieniadze aby lepiej spac i poprawic swoj psychiczny komfort, no ale nawet w takim wypadku to lepiej by bylo wziac za te pieniadze kobiete do restauracji lub kupic sobie do domu lepsze sztucćce. Serio.
I co da instalacja nacinanej tarczy, skoro sam zacisk jest malowydajny ? Nic. No chyba, ze ktos chce koniecznie wydac pieniadze aby lepiej spac i poprawic swoj psychiczny komfort, no ale nawet w takim wypadku to lepiej by bylo wziac za te pieniadze kobiete do restauracji lub kupic sobie do domu lepsze sztucćce. Serio.
Witam, zamówiłem dziś do Mazdy 626 2.0 115km 1997r. nowe klocki hamulcowe JPN 10H3022.
http://pl.eparts24.eu/partscatalogue/10 ... ~2JPN.aspx
Na stronie jest napisane coś takiego: MAZDA 626 GE 91->.GF 97->. MX->6 91->. XEDOS->6 92->. 323 BJ 1.8 16V.2
Moje pytanie brzmi:
1) Czy ktoś miał już takie klocki albo ma jakieś informacje o tej firmie ? Polecano mi je w sklepie z częściami do aut japońskich
2) Czy klocki te będą pasowały do mojego GF z 1997r sedan/limuzyna ?
http://pl.eparts24.eu/partscatalogue/10 ... ~2JPN.aspx
Na stronie jest napisane coś takiego: MAZDA 626 GE 91->.GF 97->. MX->6 91->. XEDOS->6 92->. 323 BJ 1.8 16V.2
Moje pytanie brzmi:
1) Czy ktoś miał już takie klocki albo ma jakieś informacje o tej firmie ? Polecano mi je w sklepie z częściami do aut japońskich
2) Czy klocki te będą pasowały do mojego GF z 1997r sedan/limuzyna ?
- Od: 9 kwi 2012, 19:50
- Posty: 26
- Auto: Mazda 626
2.0
115KM
1997r.
2.
będą pasować są to zamienniki ATE 13.0460-5954
1.
jak ostro nie hamujesz to taki budżetowy badziew wystarczy.
ale jako że i tak w 626 hamulce są słabiutkie to lepiej jakieś np.Kishiyama w podobnej cenie albo Ate/Akebono za ponad stówkę.
na tył to może być taki słabiak ale na przód coś lepszego polecałbym, jest różnica.
będą pasować są to zamienniki ATE 13.0460-5954
1.
jak ostro nie hamujesz to taki budżetowy badziew wystarczy.
ale jako że i tak w 626 hamulce są słabiutkie to lepiej jakieś np.Kishiyama w podobnej cenie albo Ate/Akebono za ponad stówkę.
na tył to może być taki słabiak ale na przód coś lepszego polecałbym, jest różnica.
- Od: 14 paź 2009, 17:18
- Posty: 202
- Skąd: ワルシャワ
- Auto: 6 GY RF5C
E46 Compact N47D20
były:
323F Z5'98
626GW RF2A '02
6GH R2AA
Witam. Postanowiłem wypróbować klocki hamulcowe Oyodo. Kupiłem je na allegro. W pudełku Oyodo znalazłem klocki Nipparts w dodatku bez papieru żadnego w środku . Po interwencji sprzedawca wytłumaczył się w przewidujący sposób a mianowicie: "Obie te marki należą do jednej korporacji, stąd też logo nipparts’u na klockach oyodo."
Ciężko uwierzyć w takie słowa. Napisałem więc do importera geparts, potem do kilku innych hurtowni ale zero odzewu. Nie lubię oszustów więc drążę ten temat. Co wy na ten temat sądzicie?
Ciężko uwierzyć w takie słowa. Napisałem więc do importera geparts, potem do kilku innych hurtowni ale zero odzewu. Nie lubię oszustów więc drążę ten temat. Co wy na ten temat sądzicie?
- Od: 2 lip 2013, 12:32
- Posty: 19
- Skąd: Brwinów
- Auto: mazda 626 gw 2,0 1999r lpg
mazda 323F bg 1,6 16V 93r lpg (była)
Oyodo to żadnen producent, ale marka pudełek utworzona przez GeParts. Kryją się pod nią produkty wielu, wielu innych, znanych lub nieznanych firm. Bardzo możliwe, że w przypadku tych klocków dostawcą był właśnie chiński Nipparts, który moim zdaniem ma zasadniczo towar bardzo przyzwoitej jakości. W takiej sytuacji osobiście nie czułbym się oszukany. Oczywiście co innego, gdybym zamówił klocki znanego producenta.
the right man in the wrong place...
Czy ktoś ma doświadczenie z zestawem tarcz hamulcowych + klocki marki DOKUJI bo rozważam zakup na tył do GF.
Witam, dołączę do tematu.
od prawie roku mam tarcze i klocki TRW , plusem jest to że nie chcą się zużyć ale wadą jest trzecie toczenie tarcz bo po około trzech miesiącach jazdy nie można utrzymać kierownicy z bardzo dużego bicia aż trzęsie całym samochodem, kumpel ma zestaw ATE i ma ten sam problem. Co byście polecili za zestaw. Uprzedzam że jeżdżę dość drastycznie .
od prawie roku mam tarcze i klocki TRW , plusem jest to że nie chcą się zużyć ale wadą jest trzecie toczenie tarcz bo po około trzech miesiącach jazdy nie można utrzymać kierownicy z bardzo dużego bicia aż trzęsie całym samochodem, kumpel ma zestaw ATE i ma ten sam problem. Co byście polecili za zestaw. Uprzedzam że jeżdżę dość drastycznie .
- Od: 12 cze 2010, 16:22
- Posty: 18
- Skąd: W-wa
- Auto: MAZDA 323F BA 2.5 V6 od mx6
Może Twój styl jazdy sprzyja wczesnym zwichrowaniem tarcz lub trafiłeś na jakąś podróbkę?? W rodzinnej 626 od 2 lat jest kpl. tarcz i klocków TRW i bicie nie występuje. Może są jakieś "sportowe" zestawy bardziej odporne na trudniejsze warunki i nie mam tu na myśli "tjuningowych wentylowanych tarcz z allegro".
To jak felgi krzywe to na pewno nie wina tarcz dwóch różnych producentów na dwóch różnych samochodach.
Wyprostuj felgi, sprawdź opony, wyważ koła. Nie wiem co oznacza zawieszenie "porobione", dla jednych wymiana jednego amortyzatora to serwis generalny zawieszenia, dla innych wszystkie tuleje, łączniki, końcówki drążków i sworznie to dopiero jest jakaś tam w miare duża wymiana w zawieszeniu.
Wyprostuj felgi, sprawdź opony, wyważ koła. Nie wiem co oznacza zawieszenie "porobione", dla jednych wymiana jednego amortyzatora to serwis generalny zawieszenia, dla innych wszystkie tuleje, łączniki, końcówki drążków i sworznie to dopiero jest jakaś tam w miare duża wymiana w zawieszeniu.
Witam.
Przymierzam się do zakupu tylnych tarcz i klocków do Madzi 626 GW 2000r. 2.0 TD ( 101KM ).
Jaki zestaw polecacie, przetestowaliście i nie polecacie ? Z przodu mam tarcze i klocki TRW i nie jestem do końca zadowolony. Klocki piszczą na tarczach robią się rowki, szlifowanie klocków nic nie dało problem pojawia się od nowa, jakaś wada fabryczna pewnie, bo widziałem że wielu ludzi poleca tą firmę.
I przy okazji czy regeneracja zacisku to wielka robota czy byłbym w stanie sobie z tym poradzić ?
Liczę na cenne rady za które z góry dziękuję.
Pozdrawiam
Przymierzam się do zakupu tylnych tarcz i klocków do Madzi 626 GW 2000r. 2.0 TD ( 101KM ).
Jaki zestaw polecacie, przetestowaliście i nie polecacie ? Z przodu mam tarcze i klocki TRW i nie jestem do końca zadowolony. Klocki piszczą na tarczach robią się rowki, szlifowanie klocków nic nie dało problem pojawia się od nowa, jakaś wada fabryczna pewnie, bo widziałem że wielu ludzi poleca tą firmę.
I przy okazji czy regeneracja zacisku to wielka robota czy byłbym w stanie sobie z tym poradzić ?
Liczę na cenne rady za które z góry dziękuję.
Pozdrawiam
czy regeneracja zacisku to wielka robota czy byłbym w stanie sobie z tym poradzić ?
wielu już sobie z tym poradziło, więc i Ty na pewno dasz sobie radę – poczytaj odpowiedni temat i do roboty..
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy Opinie i Poradniki