Tarcze, klocki, szczęki i bębny hamulcowe

Postprzez CLAU » 12 wrz 2013, 16:33

w silniku 2.3turbo 260 km nie ma nawet nawiercanych więc do twojego ropniaka to zdecydowanie trzeba nacinanych, nawiercanych oczkowanych i czerwone klocki EBC.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 gru 2011, 08:28
Posty: 1329 (1/38)
Skąd: dolnyśląsk
Auto: Mazda 6 – 2003
2.0 LF17
hatchback

Mazda 3 BK – 2005
1.6

Postprzez pete14 » 17 wrz 2013, 21:15

coś Ty kolego taki cięty na pseudo racjonalizatorów :D
prawda jest taka że mazda ma hamulce do pupy.
słabo hamują , tył często staje i trzeba ponad normę dbać o nie.
wcześniej o mikodzie było, ma atesty więc nominalne parametry trzyma.
gorzej z tymi nacinanymi , nawiercanymi pseudo sportowymi maxspeed, maxgear i tym podobnymi chińskimi gównami.
na porządnych hamulcach , przy wydajnych zaciskach (np w moim bmw) są przenoszone takie siły i wytwarza się taka temperatura że żadne ze stockowych tarcz nawet wiodących producentów ferodo, ate, textar, bmw oem nie starcza na kilka awaryjnych hamowań przy dużych prędkościach.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 paź 2009, 17:18
Posty: 202
Skąd: ワルシャワ
Auto: 6 GY RF5C
E46 Compact N47D20
były:
323F Z5'98
626GW RF2A '02
6GH R2AA

Postprzez CLAU » 18 wrz 2013, 19:42

Co ma do tego bmw ?


I co da instalacja nacinanej tarczy, skoro sam zacisk jest malowydajny ? Nic. No chyba, ze ktos chce koniecznie wydac pieniadze aby lepiej spac i poprawic swoj psychiczny komfort, no ale nawet w takim wypadku to lepiej by bylo wziac za te pieniadze kobiete do restauracji lub kupic sobie do domu lepsze sztucćce. Serio.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 gru 2011, 08:28
Posty: 1329 (1/38)
Skąd: dolnyśląsk
Auto: Mazda 6 – 2003
2.0 LF17
hatchback

Mazda 3 BK – 2005
1.6

Postprzez HubcioS » 12 lis 2013, 19:37

Witam, zamówiłem dziś do Mazdy 626 2.0 115km 1997r. nowe klocki hamulcowe JPN 10H3022.
http://pl.eparts24.eu/partscatalogue/10 ... ~2JPN.aspx
Na stronie jest napisane coś takiego: MAZDA 626 GE 91->.GF 97->. MX->6 91->. XEDOS->6 92->. 323 BJ 1.8 16V.2

Moje pytanie brzmi:
1) Czy ktoś miał już takie klocki albo ma jakieś informacje o tej firmie ? Polecano mi je w sklepie z częściami do aut japońskich
2) Czy klocki te będą pasowały do mojego GF z 1997r sedan/limuzyna ?
Początkujący
 
Od: 9 kwi 2012, 19:50
Posty: 26
Auto: Mazda 626
2.0
115KM
1997r.

Postprzez pete14 » 14 lis 2013, 13:12

2.
będą pasować są to zamienniki ATE 13.0460-5954
1.
jak ostro nie hamujesz to taki budżetowy badziew wystarczy.
ale jako że i tak w 626 hamulce są słabiutkie to lepiej jakieś np.Kishiyama w podobnej cenie albo Ate/Akebono za ponad stówkę.
na tył to może być taki słabiak ale na przód coś lepszego polecałbym, jest różnica.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 paź 2009, 17:18
Posty: 202
Skąd: ワルシャワ
Auto: 6 GY RF5C
E46 Compact N47D20
były:
323F Z5'98
626GW RF2A '02
6GH R2AA

Postprzez kudlacz78 » 24 sty 2014, 12:24

Witam. Postanowiłem wypróbować klocki hamulcowe Oyodo. Kupiłem je na allegro. W pudełku Oyodo znalazłem klocki Nipparts w dodatku bez papieru żadnego w środku . Po interwencji sprzedawca wytłumaczył się w przewidujący sposób a mianowicie: "Obie te marki należą do jednej korporacji, stąd też logo nipparts’u na klockach oyodo."
Ciężko uwierzyć w takie słowa. Napisałem więc do importera geparts, potem do kilku innych hurtowni ale zero odzewu. Nie lubię oszustów więc drążę ten temat. Co wy na ten temat sądzicie?
Początkujący
 
Od: 2 lip 2013, 12:32
Posty: 19
Skąd: Brwinów
Auto: mazda 626 gw 2,0 1999r lpg
mazda 323F bg 1,6 16V 93r lpg (była)

Postprzez Paweł » 24 sty 2014, 13:46

Oyodo to żadnen producent, ale marka pudełek utworzona przez GeParts. Kryją się pod nią produkty wielu, wielu innych, znanych lub nieznanych firm. Bardzo możliwe, że w przypadku tych klocków dostawcą był właśnie chiński Nipparts, który moim zdaniem ma zasadniczo towar bardzo przyzwoitej jakości. W takiej sytuacji osobiście nie czułbym się oszukany. Oczywiście co innego, gdybym zamówił klocki znanego producenta.
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 15:13
Posty: 11059 (565/946)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Postprzez kudlacz78 » 24 sty 2014, 15:18

Dzięki za info. Doczytałem teraz , że to linia produktów. Swoją drogą trudno się połapać w tym dzisiejszym chińskim świecie... <oczy>
Początkujący
 
Od: 2 lip 2013, 12:32
Posty: 19
Skąd: Brwinów
Auto: mazda 626 gw 2,0 1999r lpg
mazda 323F bg 1,6 16V 93r lpg (była)

Postprzez JapanBA » 25 sty 2014, 14:01

Warto troszkę poszukać na aukcjach oryginalnych klocków w super cenach, ja np kupiłem dwa komplety OE Mazdy w smiesznych cenach ok 80zł komplet :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 gru 2012, 00:57
Posty: 391 (2/8)
Skąd: Łódź-Ozorków
Auto: Mazda Lantis CBA 98r.
Mazda Xedos 9 TA KL 01r.
Lexus LS 460 08r.

Postprzez siegu » 3 kwi 2014, 09:59

Czy ktoś ma doświadczenie z zestawem tarcz hamulcowych + klocki marki DOKUJI bo rozważam zakup na tył do GF.
Moderator
 
Od: 27 sie 2007, 18:08
Posty: 2121 (0/4)
Skąd: Osielsko / Bydgoszcz
Auto: RX8 HP
626 GF FS
Infiniti M37x
Mitsubishi Colt Cz3

Postprzez pete14 » 9 kwi 2014, 11:24

kolejny no name z chin.
bezpośrednio utworzona nazwa i importowane przez hipol.pl
ale na tył spokojnie wystarczą.
lepiej na przód dać markowe typu ate czy ferodo.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 paź 2009, 17:18
Posty: 202
Skąd: ワルシャワ
Auto: 6 GY RF5C
E46 Compact N47D20
były:
323F Z5'98
626GW RF2A '02
6GH R2AA

Postprzez dzialos » 14 kwi 2014, 18:40

Witam..mam szybkie pytanko czy te klocki beda ok i czy będą pasować mi na tył?
http://allegro.pl/ate-klocki-tyl-mazda- ... 38655.html
Forumowicz
 
Od: 6 mar 2014, 19:16
Posty: 30 (3/1)
Auto: Mazda 6 GG 03' 2.0l

Postprzez pete14 » 14 kwi 2014, 18:54

tak.
mają mieć nr: 13.0460-5804.2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 paź 2009, 17:18
Posty: 202
Skąd: ワルシャワ
Auto: 6 GY RF5C
E46 Compact N47D20
były:
323F Z5'98
626GW RF2A '02
6GH R2AA

Postprzez sebok77 » 15 kwi 2014, 20:48

Witam, dołączę do tematu.
od prawie roku mam tarcze i klocki TRW , plusem jest to że nie chcą się zużyć ale wadą jest trzecie toczenie tarcz bo po około trzech miesiącach jazdy nie można utrzymać kierownicy z bardzo dużego bicia aż trzęsie całym samochodem, kumpel ma zestaw ATE i ma ten sam problem. Co byście polecili za zestaw. Uprzedzam że jeżdżę dość drastycznie .
Początkujący
 
Od: 12 cze 2010, 16:22
Posty: 18
Skąd: W-wa
Auto: MAZDA 323F BA 2.5 V6 od mx6

Postprzez lasic100 » 15 kwi 2014, 22:43

Może Twój styl jazdy sprzyja wczesnym zwichrowaniem tarcz lub trafiłeś na jakąś podróbkę?? W rodzinnej 626 od 2 lat jest kpl. tarcz i klocków TRW i bicie nie występuje. Może są jakieś "sportowe" zestawy bardziej odporne na trudniejsze warunki i nie mam tu na myśli "tjuningowych wentylowanych tarcz z allegro".
Forumowicz
 
Od: 22 lip 2010, 22:17
Posty: 341 (1/0)
Auto: Mazda 626GW 2001r. 2.0 FS + LPG red. Alaska, Hana2000 czerwona, LPGTech

Postprzez CLAU » 16 kwi 2014, 09:03

Jeżeli bije na TRW i u innego gościa na ATE to to nie jest wina tarcz. Sprawdźcie piasty, całą zawiechę, opony z felgami.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 gru 2011, 08:28
Posty: 1329 (1/38)
Skąd: dolnyśląsk
Auto: Mazda 6 – 2003
2.0 LF17
hatchback

Mazda 3 BK – 2005
1.6

Postprzez sebok77 » 16 kwi 2014, 20:59

fakt faktem felgi nie są idealnie proste a zawieszenie porobione , ale nie wydaje mi się żeby aż takie bicie miało związek z takim biciem.
Początkujący
 
Od: 12 cze 2010, 16:22
Posty: 18
Skąd: W-wa
Auto: MAZDA 323F BA 2.5 V6 od mx6

Postprzez CLAU » 16 kwi 2014, 21:43

To jak felgi krzywe to na pewno nie wina tarcz dwóch różnych producentów na dwóch różnych samochodach.

Wyprostuj felgi, sprawdź opony, wyważ koła. Nie wiem co oznacza zawieszenie "porobione", dla jednych wymiana jednego amortyzatora to serwis generalny zawieszenia, dla innych wszystkie tuleje, łączniki, końcówki drążków i sworznie to dopiero jest jakaś tam w miare duża wymiana w zawieszeniu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 gru 2011, 08:28
Posty: 1329 (1/38)
Skąd: dolnyśląsk
Auto: Mazda 6 – 2003
2.0 LF17
hatchback

Mazda 3 BK – 2005
1.6

Postprzez kongobongo » 16 kwi 2014, 23:09

Witam.
Przymierzam się do zakupu tylnych tarcz i klocków do Madzi 626 GW 2000r. 2.0 TD ( 101KM ).

Jaki zestaw polecacie, przetestowaliście i nie polecacie ? Z przodu mam tarcze i klocki TRW i nie jestem do końca zadowolony. Klocki piszczą na tarczach robią się rowki, szlifowanie klocków nic nie dało problem pojawia się od nowa, jakaś wada fabryczna pewnie, bo widziałem że wielu ludzi poleca tą firmę.

I przy okazji czy regeneracja zacisku to wielka robota czy byłbym w stanie sobie z tym poradzić ?

Liczę na cenne rady za które z góry dziękuję.

Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2013, 18:00
Posty: 70 (1/0)
Skąd: Wieliczka
Auto: Mazda 626 (GW) '00, 2.0 TD
74kW ( 101 KM ) + box.

Postprzez zadra » 17 kwi 2014, 00:12

czy regeneracja zacisku to wielka robota czy byłbym w stanie sobie z tym poradzić ?

wielu już sobie z tym poradziło, więc i Ty na pewno dasz sobie radę – poczytaj odpowiedni temat i do roboty..
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]

staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Forumowicz
 
Od: 27 cze 2007, 18:07
Posty: 3314 (41/88)
Skąd: z odmętów
Auto: HONDA civic VIII
1,8 Stoczterdzieścikuniów z maską gazową na pyskach ciągnących sedana :-P

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy Opinie i Poradniki