0w40 na zime szczegulnie
0,5,10,15,20 do 60 – okresla – zachowanie oleju kiedy jest zimny ...
czyli 0 bedzie mial lepszy pure point niz 5 .. czyli bedzie rzadszy ...

I zapewne o tym Travis pisze ..
a 2 numer okresla plynnosc oleju kiedy jest rozgrzany ... czyli tzw Oil Flow
Motul robi dobre oleje niewiadomo mi nic o dodatkach ktore aktywuja sie pod wplywem ciepla.
Ogulnie wiekszosc dieslowskich oleji jest bardzo dobra .... Przygotowana do wysilonej pracy .... moim ulubionym jest Shell Rotella niewiem czy dostepny w PL ?
z Tym 50 lepiej sie zachowuje w wysokich temperaturach od 30 bym uwazal

zalezy od oleju .. duzo – I ogulnie gdzies tu byla dyskusja na ten temat
Niestety niewiem nic o podrobkach ale na chlopski rozom fakt ze najlepiej podrabiac znane marki

I trzeba uwarzac. Ciekawe co leja do takich podrob.
I tak klasa oleju jest wazna ..

(SM,SL,CF,CJ itd ) I jest wazne zeby sie jej trzymac ... szczegulnie jesli jest sie na gwarancji ...