viewtopic.php?f=329&t=25174
Tarcze, klocki, szczęki i bębny hamulcowe
seba1177 napisał(a):Witam! Tak krótko to jakiej firmy najbardziej polecacie klocki hamulcowe, do tej pory miałem orginał ,ale szukam równie dobrego zamiennika z nieco niższą ceną, co polecicie??
Nie rób se jaj, nie chciało Ci się poczytać trochę tego wątku? Przecież są propozycje dobrych klocków...

Zanim zaczniesz się kłócić, komuś dokuczać, wiedz, że nie warto. Przeczytaj:
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
Panowie zapytam jeszcze o takie pozycje bo mógłbym mieć chyba nieco taniej niż normalnie (do BJ 1.5):
tarcze przód: mintex 90zł (dla porównania polecane tutaj TRW mogę mieć za 100zł)
klocki przód: meyle 80zł lub delphi 100zł (tutaj TRW już nieco drożej bo 130zł)
warto coś z powyższych zakupić?
tarcze przód: mintex 90zł (dla porównania polecane tutaj TRW mogę mieć za 100zł)
klocki przód: meyle 80zł lub delphi 100zł (tutaj TRW już nieco drożej bo 130zł)
warto coś z powyższych zakupić?
- Od: 6 sty 2012, 22:57
- Posty: 84
- Skąd: Kraków
- Auto: MAZDA 323F BJ 1.5 i 16V LPG
Brian123 napisał(a):Możecie się śmiać ale ja do mojej 323 kupiłem klocki na allegro za 30zł komplet i jeżdżę na nich już 3 lata
Nie wiek a przebieg ma znaczenie w tym wypadku
Mi klocki TRW wytrzymały 5 miesięcy
Teraz po kusiłem się na FERODO PREMIER ciekawe ile te wytrzymają 
Witam!
Jestem nowym użytkownikiem mazdy 6 2.3l (L4) USA z 2005 roku .
Muszę wymienić tarcze i klocki z tyłu to na 100% z przodu jeszcze dadzą radę . Czy mógłby ktoś mi polecić jakieś dobre i pasujące do mojej wersji auta, szukałem wszędzie i nie kumam już które będą pasować , z tego co czytałem różnią się między USA a EU więc nie chciałbym zakupić jakiegoś badziewia które nie będzie pasować
Jestem nowym użytkownikiem mazdy 6 2.3l (L4) USA z 2005 roku .
Muszę wymienić tarcze i klocki z tyłu to na 100% z przodu jeszcze dadzą radę . Czy mógłby ktoś mi polecić jakieś dobre i pasujące do mojej wersji auta, szukałem wszędzie i nie kumam już które będą pasować , z tego co czytałem różnią się między USA a EU więc nie chciałbym zakupić jakiegoś badziewia które nie będzie pasować
-
smerek00
dopisuje się do tematu. Jestem nowym użytkownikiem mazdy (kilka dni) 626 GF, 2.0, 100kW, 2001r. i mam takie pytanie:
– jaka jest minimalna grubość tarcz (kwalifikacja do wymiany)?
– jakie są wymiary tarcz w tym aucie przód i tył ( sam szukam w necie i chcę kupić właściwe)
– jakiej firmy polecacie tarcze (nie chcę najdroższych ale i nie szukam najtańszych, średnia półka mi wystarczy, zależy mi aby się nie pokrzywiły jak zostaną nagle z chłodzone)
– wymianę zlecę mechanikowi (dobremu, zaufanemu) czy jest ryzyko uszkodzenia czujnika ABSu? słyszałem, że podczas wymiany klocków czy tarcz często pada ten czujnik (tak słyszałem)
– jaka jest minimalna grubość tarcz (kwalifikacja do wymiany)?
– jakie są wymiary tarcz w tym aucie przód i tył ( sam szukam w necie i chcę kupić właściwe)
– jakiej firmy polecacie tarcze (nie chcę najdroższych ale i nie szukam najtańszych, średnia półka mi wystarczy, zależy mi aby się nie pokrzywiły jak zostaną nagle z chłodzone)
– wymianę zlecę mechanikowi (dobremu, zaufanemu) czy jest ryzyko uszkodzenia czujnika ABSu? słyszałem, że podczas wymiany klocków czy tarcz często pada ten czujnik (tak słyszałem)
- Od: 12 lip 2012, 19:54
- Posty: 44
- Skąd: Szydłowiec
- Auto: Mazda 626, GF 2.0 100kW, 2001rok, Pb, klimatronik, webasto, tempomat, itd.
Nie wiem po co ten wątek, przeczytalem 13stron i jeden chwali TRW jeden mowi ze 5mc mial i wymienil, inny pisze o ATE ze piszczą z Ferrodo albo po prostu biją po kilku tysiącach, ludzie tu jest bigos
Inny marudzi ze mu pylą na ukochane felgi jak kurz spod miotly. Juz mialem brac Mikode, ale tez znalazlo sie kilku zawiedzionych, nie ma zdecydowanego faworyta. Chyba poprostu wejde do sklepu i powiem z srodka polki cenowej ten sam producent klocki+tarcze a pan poda TRW odsiewajac z dołu nikomu nie znane zamienniki jak te czeskie a od gory ATE i BOSCHA
- Od: 3 sie 2012, 10:00
- Posty: 21
- Skąd: ??
- Auto: M3 1.6 109KM '07
Jakiego producenta byly montowane tarcze i klocki do mazdy 323f bj 1.6
szukalem w googlach i nie znalazlem 

-
sztosik
Powiem szczerze że nastawiałem się na kupno właśnie kompletu TRW (komplet na przód 480zł)
Zadzwoniłem więc do serwisu we Wrocku pytając o koszty wymiany hamulców na przód Mazdy 6. Pan poinformował mnie że nie ma problemu – klocki świetne od TRW lub Ferodo.
ALE – jak tylko usłyszał że chce też wymienić tarcze od razu powiedział że mam mu dostarczyć sam bo miał ostatnio wiele reklamacji na kilka firm między innymi na TRW. No masakra
. Od początku wątku TRW był polecane... czyżby jakość im siadła?
Zadzwoniłem więc do serwisu we Wrocku pytając o koszty wymiany hamulców na przód Mazdy 6. Pan poinformował mnie że nie ma problemu – klocki świetne od TRW lub Ferodo.
ALE – jak tylko usłyszał że chce też wymienić tarcze od razu powiedział że mam mu dostarczyć sam bo miał ostatnio wiele reklamacji na kilka firm między innymi na TRW. No masakra
-
JaremaW
Ja osobiście nigdy nie mieszałem – tarcze ATE i klocki też. Tarcza TRW i klocek TRW i wszystko śmiga do dzisiaj w innych autach. Osobiście nie jestem zwolenikiem dokupowania różnych kompletów. Co to w ogóle daje ? Bo kupno klocka Ferodo nie skróci drogi hamowania o 5 metrów więc dla mnie bez sensu kombinować.
Na pewno nie ma co kupować polsich Brembo bo to zupełnie inna jakość niż te zachodnie. U nas to jest straszna budżetóka z logo firmy tylko. Mam na myśli podstawowe, zwykłe modele.
Na pewno nie ma co kupować polsich Brembo bo to zupełnie inna jakość niż te zachodnie. U nas to jest straszna budżetóka z logo firmy tylko. Mam na myśli podstawowe, zwykłe modele.
Każdy klocek podejdzie, pytanie czy jest sens ładować się w Mikode – ani to jakieś super dobre, producent olewa gwarancje, tarcze pekają po 17tyś km i dla producenta to już tarcza z takim przebiegiem jest zużyta i reklamacji na pęknięcia nie uznaje.
Moim zdaniem szkoda piniędzy na nich i lepiej kupić normalną tarczę bez tego nawiercanego cyrku bo to nagle drogi hamowania o 5 metrów nie skróci ani rajdówki z samochodu też nie zrobi.
Moim zdaniem szkoda piniędzy na nich i lepiej kupić normalną tarczę bez tego nawiercanego cyrku bo to nagle drogi hamowania o 5 metrów nie skróci ani rajdówki z samochodu też nie zrobi.
Zakupiłem do swojej 323 BG tarcze mikody(zwykłe) i do tego klocki ATE, ciekawe jak będą się sprawowały??
Słyszałem, że mikoda robi całkiem dobre tarcze(stosunek ceny do jakości)
Słyszałem, że mikoda robi całkiem dobre tarcze(stosunek ceny do jakości)
Mikoda robi zwykłe tanie tarcze, tak jak polskie brembo, które jakością nie są jakieś wyszukane.
Nawiercane Mikody często pękają, jest kilka wątków o tym na forum Alfy, Opla i producent się wypina na to i nie przyjmuje zwrotu. Zwykła stalowa tarcza. Ja tam ze zwykłych kupuje ATE bo tyle już tych tarcz nawymianiałem i klocków do nich też ATE i nigdy jeszcze nie było problemu więc też osobiście na siłę nie eksperymentuję.
Jeśli te zwykłe tarcze zatrzymują Audi A6 3.0TDI z 200km/h to czego więcej od nich wymagać, robią swoję i są wporządku i takie kupię do Mazdy, albo OE Mazdy jeśli cena podobna.
Nawiercane Mikody często pękają, jest kilka wątków o tym na forum Alfy, Opla i producent się wypina na to i nie przyjmuje zwrotu. Zwykła stalowa tarcza. Ja tam ze zwykłych kupuje ATE bo tyle już tych tarcz nawymianiałem i klocków do nich też ATE i nigdy jeszcze nie było problemu więc też osobiście na siłę nie eksperymentuję.
Jeśli te zwykłe tarcze zatrzymują Audi A6 3.0TDI z 200km/h to czego więcej od nich wymagać, robią swoję i są wporządku i takie kupię do Mazdy, albo OE Mazdy jeśli cena podobna.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 3 gości
Moderator
Moderatorzy Opinie i Poradniki