Z tymi wypowiedziami mechanika to jest troche tak...
skoro doszlifowanie kolektorów, i precyzyjna praca nad kołem zamachowym tak poleprza sprawność silnika .. to dlaczego producenci odrazu tak nierobią Bo to jest fabryka,silnik ma mieć swoją przeciętną wytrzymałość i tyle

..skoro tarcie metal-metal jest 1000razy więkrze niż ceramika-ceramika (i to jest oczywiste) to dlaczego elementy silnika niesą pokryte porcelaną fabrycznie
Ale chwila.. poco zwiększać sobie koszty, obniżając jednocześnie zyski
To niesą argumenty, to może działać i jakimś cudem działa, a jak? niepytajcie mnie, Czy pan Stasiu robi to u siebie w garażu? (bo miejsca produkcji niema, tylko adres biura), i dlaczego cała sprawa zalatuje cwaniactwem ("kup wszystkie ceramizery żeby działał jeden") niewiem poprostu niewiem...
I nawet rysunki czołgu i samolotu, obok tego z samochodem (głupota) niezmienią faktu, że użycie tego świństwa daje wymierne efekty
