Mój niepokój wzbudziła instrukcja montażu zabezpieczeń ze sklepu firmowego McGard, z której wynika zalecenie przykręcania ręcznego. Nie bardzo mi się jednak chce wierzyć, że którykolwiek mechanik będzie nakrętki zabezpieczające przykręcał ręcznie, gdy mu się nie patrzy na ręce.
Szczególnie mile widziane byłyby opinie dotyczące małych – pod klucz 17, oryginalnych nakrętek zabezpieczających do felg kół (4100-78-913) sprzedawanych przez Mazdę, produkcji McGard.
PS.
Pomimo sporej poczytności tego posta, już miesiąc brak reakcji kolegów, więc zerknąłem ponownie do starych wątków, które podpowiada nasze Forum. W jednym z nich
smile napisał(a):[(…) Kup zestaw z dwoma nakretkami – kodami, jak je za mocno dokręcisz to zerwiesz wzorek.
Myślę, że kolega „smile” wskazywał jednak na klucz, bo to miejsce wygląda na najsłabsze w komplecie: zamek (nakrętka) i klucz (łącznik).
Ciągle jednak nie wiem, czy komuś w serwisie Mazdy urwali taki klucz czy zamek? Bo u wulkanizatora to zazwyczaj patrzyłem mechanikowi na ręce.
PPS.
Dociekliwych kieruję do naszych kolegów na forum mazda6 do tematu "Nakrętki zabezpieczające".
