Tarcze, klocki, szczęki i bębny hamulcowe
Ja bym sprawdził reduktor sił hamowania 

-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Też może być, może nie odbijają.
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2294 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
No panowie, dawajcie, przepisujemy 28 stron wątku specjalnie dla kolegi muzyka 

Zanim zaczniesz się kłócić, komuś dokuczać, wiedz, że nie warto. Przeczytaj:
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
On czyta tylko nuty 

- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2294 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
Dobreristo77 napisał(a):On czyta tylko nuty
Czytalem i do mazdy cx 2.2 nie ma za duzego wyboru. Jest komplet ATE za ok 650zl. Myslalem ze moze da sie taniej? Moze tarcze ATE i inne klocki?
TRW tarcz nie ma
sa jeszcze tarcze rotinger, mintex, delphi
- Od: 12 maja 2008, 22:20
- Posty: 48
- Skąd: Tamworth UK
- Auto: Mazda cx7 2.2 2010
Ja mam Zimmermanny i chwalę. Owszem pylą ale to raczej efekt mojego stylu jazdy. Za to skuteczność bardzo dobra
Od siebie mogę polecić.

Od siebie mogę polecić.
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2294 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
muzyk napisał(a):Dobreristo77 napisał(a):On czyta tylko nuty))))
Czytalem i do mazdy cx 2.2 nie ma za duzego wyboru. Jest komplet ATE za ok 650zl. Myslalem ze moze da sie taniej? Moze tarcze ATE i inne klocki?
TRW tarcz nie ma
sa jeszcze tarcze rotinger, mintex, delphi
To tak drogo za tarcze do cx'a Ci sie wydaje????? Kurde hamuulce wielkosci jak u mnie koła na zime
Moze napisac do Mikoda czy cos maja do CX'a
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
[quote="
To tak drogo za tarcze do cx'a Ci sie wydaje????? Kurde hamuulce wielkosci jak u mnie koła na zime
]
Moze napisac do Mikoda czy cos maja do CX'a
[/quote]
Moze az tak drogo nie jest ale drogo to nie zawsze znaczy dobrze.
Mikodo nie ma w ofercie do cx7 2.2
Mam pytanie do uzytkownikow Cx 7 2.2 Czy na tyl sa tarcze 325mm czy 302mm. Sam juz zglupialem bo na stronach pokazuja sie obie do mojego modelu.
Edit: poszperalem i jest na pewno 325mm
To tak drogo za tarcze do cx'a Ci sie wydaje????? Kurde hamuulce wielkosci jak u mnie koła na zime
Moze napisac do Mikoda czy cos maja do CX'a
Moze az tak drogo nie jest ale drogo to nie zawsze znaczy dobrze.
Mikodo nie ma w ofercie do cx7 2.2
Mam pytanie do uzytkownikow Cx 7 2.2 Czy na tyl sa tarcze 325mm czy 302mm. Sam juz zglupialem bo na stronach pokazuja sie obie do mojego modelu.
Edit: poszperalem i jest na pewno 325mm
- Od: 12 maja 2008, 22:20
- Posty: 48
- Skąd: Tamworth UK
- Auto: Mazda cx7 2.2 2010
muzyk napisał(a):Mam pytanie do uzytkownikow Cx 7 2.2 Czy na tyl sa tarcze 325mm czy 302mm.
nie jestem użytkownikiem cx7, ale posiadam katalogi.
Tarcze tył do tego modelu mają dokładnie 324,6mm.
dziękikongobongo napisał(a):muzyk napisał(a):Mam pytanie do uzytkownikow Cx 7 2.2 Czy na tyl sa tarcze 325mm czy 302mm.
nie jestem użytkownikiem cx7, ale posiadam katalogi.
Tarcze tył do tego modelu mają dokładnie 324,6mm.
- Od: 12 maja 2008, 22:20
- Posty: 48
- Skąd: Tamworth UK
- Auto: Mazda cx7 2.2 2010
Chce zrobić kompletną renowację układu hamulcowego – piaskowanie, malowanie zacisków, nowe reperaturki, tłoczki, prowadnice.
Wiem, że najlepiej było by kupić ori uszczelki itd, ale koszt jest masakrycznie chory.
Czy ktoś używał zestawów Frenkit? Jakieś opinie? W innym aucie mam założone Autofrena i nie ma w nim żadnych problemów, ale polecono mi Frenkita do mazdy.
Wiem, że najlepiej było by kupić ori uszczelki itd, ale koszt jest masakrycznie chory.
Czy ktoś używał zestawów Frenkit? Jakieś opinie? W innym aucie mam założone Autofrena i nie ma w nim żadnych problemów, ale polecono mi Frenkita do mazdy.
- Od: 3 sie 2015, 13:41
- Posty: 28
- Auto: Mazda 6 GY 2006r 2.3l 122kw
Niedługo przyjdzie czas na wymianę tarcz hamulcowych i klocków na przodzie i tyle BJ-tki
Poczytałem trochę i mam mętlik w głowie co wybrać . Rotinger nacinany i wiercony odrzuciłem ze względu na specyfikę jazdy i odległości pokonywane
Teraz chciałbym zapytać o poradę a mianowicie moje oczekiwania to
1, małe pylenie
2. wytrzymałość
3. skuteczność
4.jakość
Nie mam wielkich wymagań
a na poważnie to wybór pomiędzy takimi firmami jak ATE , TEXTAR, FEBI, FERODO, BREMBO
I tu jest problem co wybrać lub jak skonfigurować całość
Czekam na propozycję
Pozdrawiam
1, małe pylenie
2. wytrzymałość
3. skuteczność
4.jakość
Nie mam wielkich wymagań
I tu jest problem co wybrać lub jak skonfigurować całość
Czekam na propozycję
Pozdrawiam
MAZDA SIĘ NIE PSUJE TO LUDZIE PSUJĄ MAZDY

Ok jakaś podpowiedź. Wiadomo że nie chińczyki-jeśli jeszcze są jakieś 
MAZDA SIĘ NIE PSUJE TO LUDZIE PSUJĄ MAZDY

Z czystym sumieniem polecam tarcze i klocki Zimmermana do Mx-5. Korzystam od zeszłego sezonu z tylnych tarcz zwykłych, teraz dołożyłem na przód nawiercane tarcze. W połączeniu z klockami Zimmermanna jest bardzo fajnie – nie pylą przesadnie, a przede wszystkim nie piszczą.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy Opinie i Poradniki