Tarcze, klocki, szczęki i bębny hamulcowe
z tego co ja się dowiedziałem, Oyodo to pakowacz, więc jedno mogą trafić na dobry towar, a inni na gorszy. Zależy co Oyodo wpakuje do opakowania. Szkoda, bo jednak większość ludzi chwali, ale ryzyko trafienia bubla jednak jest.
-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
Rok temu bodajże wymieniałem tarcze z przodu na Oyodo i miesiąc temu musiały być przetaczane. Albo kiepska jakość lub dostały zimną wodą jak były ciepłe. Możliwe też, że je przegrzałem, bo zdarza mi się czasem ostro pojeździć, jak Hołowczyc GTR-em po salonie Play.
Ja nie szukam wrażeń więc tylko ATE. Polecająjeszcze ponoć Zimmermanna ale ich nie próbowałem. W tamtym roku założyłem nowe tarcze ATE i ich klocki, jak się zużyjąto dla eksperymentu chce spróbować klockó Textara – zobaczymy jaka jest różnica w pyleniu i ewentualnie w hamowaniu.
CLAU napisał(a):Brembo robia w polsce i nie jest to zadna rewelacja niestety, najzwyklejsze kawalki stali. Nazwa stracila mocno na wartosci ostatnimi czasy.
<sarkazm>

żeliwo kolego.. i fakt też tego jak i stali jest wiele odmian..
oldwin napisał(a):CLAU napisał(a):Brembo robia w polsce i nie jest to zadna rewelacja niestety, najzwyklejsze kawalki stali. Nazwa stracila mocno na wartosci ostatnimi czasy.
<sarkazm>a gdzie można dostać tarcze hamulcowe wykonane ze stali? </sarkazm>
żeliwo kolego.. i fakt też tego jak i stali jest wiele odmian..
oho, dzieki fachowcu ze napisales, ze to zeliwo, dobrze ze nie zrobiles analizy chemicznej i nie podales zawartosci wegla aby wszystko bylo jasne.
Nastepnym razem, piszac o jakiejs sredniej jakosci "blaszki" do samochodu postaram sie uzyc dokladnego terminu, tak abyś nie musial mnie poprawiać. Będę na bieżąco sprawdzał na podstawie zawartości procentowej węgla w danym stopie, czy jest on stalą, staliwem czy żeliwem ok ?
Ja mam ZIMMERMANN nawiercane zestaw z M6 283mm. Auto hamuje bardzo dobrze, nie mam porównania z innymi producentami ale zdecydowałem się na nie ponieważ zaprzyjaźniony servis Mazdy z Wrocławia miał poważne problemy z tarczami Brembo, ATE, Blue Print i jeszcze kilkoma innymi.
Po blisko 20 reklamacjach w końcu znaleźli " złoty środek " w przystępnej cenie ( 310PLN za tarcze i klocki ) i od 1,5 roku reklamacji nie mieli.
Zimmermann dodatkowo świetnie się prezentuje
Po blisko 20 reklamacjach w końcu znaleźli " złoty środek " w przystępnej cenie ( 310PLN za tarcze i klocki ) i od 1,5 roku reklamacji nie mieli.
Zimmermann dodatkowo świetnie się prezentuje
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2294 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
dobry.
mam mały problem, do wymiany klocki (tarcze do przetoczenia).
dostałem z dwóch forumowych sklepów ofertę, ale mam zagwozdkę
w pierwszym sklepie klocki;
– TRW – 205zł/kpl
w drugim sklepie klocki;
-TRW – 155PLN/kpl
różnica pięciu dych, czy są jakieś różnice w jakości
mam mały problem, do wymiany klocki (tarcze do przetoczenia).
dostałem z dwóch forumowych sklepów ofertę, ale mam zagwozdkę

w pierwszym sklepie klocki;
– TRW – 205zł/kpl
w drugim sklepie klocki;
-TRW – 155PLN/kpl
różnica pięciu dych, czy są jakieś różnice w jakości

- Od: 11 sie 2011, 07:14
- Posty: 114 (8/1)
- Skąd: Kudowa Zdrój
- Auto: MPV 2.3 benz. (141KM) 2003 r. LW
Moja Mazda
CLAU napisał(a):W intercarsie klocki TRW do mpv kosztuja ~180zł. Textary 130zł.
może nie precyzyjnie napisałem

tak są takie ceny ale to są ceny na tył, a ja potrzebuję na przód i w intercarsie to już masakra 240.88 zł.

a na aledrogo takie same 137 zł.



- Od: 11 sie 2011, 07:14
- Posty: 114 (8/1)
- Skąd: Kudowa Zdrój
- Auto: MPV 2.3 benz. (141KM) 2003 r. LW
Moja Mazda
Siemka patrzyłem na klocki w Intercars
i z ATE kosztują 235 zł
a Textara 175 zł
a na allegro wynosi 120 z wysyłką co sądzicie?
Będę robił swap hebli do Xeda z M6
http://allegro.pl/textar-klocki-hamulcowe-przod-mazda-6-gg-gy-i5530882401.html
i z ATE kosztują 235 zł
a Textara 175 zł
a na allegro wynosi 120 z wysyłką co sądzicie?
Będę robił swap hebli do Xeda z M6

Zainwestuj w takie jak moje
Naprawdę warto, mogę polecić z czystym sumieniem.
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2294 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
Poszło PW
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2294 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
Mam prośbę, czy mógłby mi ktoś wyjaśnić praktyczną różnicę pomiędzy poniższymi dwoma modelami klocków hamulcowych firmy TEXTAR?
https://www.motointegrator.pl/produkty/ ... ar-2193801
https://www.motointegrator.pl/produkty/ ... ar-2404601
Zastanawiam się które z nich zakupić do zestawu hamulców dla mojej "szóstki", zestaw TEXTAR-a natomiast wydaje się być bardzo dobrym wyborem w kategorii cena / jakość, mam rację?
https://www.motointegrator.pl/produkty/ ... ar-2193801
https://www.motointegrator.pl/produkty/ ... ar-2404601
Zastanawiam się które z nich zakupić do zestawu hamulców dla mojej "szóstki", zestaw TEXTAR-a natomiast wydaje się być bardzo dobrym wyborem w kategorii cena / jakość, mam rację?
- Od: 16 lis 2015, 21:05
- Posty: 15
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy Opinie i Poradniki