Środki Forte – diesel, benzyna
witam jedna dawka 400 ml. kosztuje 73 zł . Jeżeli nigdy nie stosowałeś oczyszczania i masz przejechane pow. 100 tys km, to żeby zapewnić okładowi czystość nominalną , należy wlać dwie dawki a do nowego oleju jedna dawkę 400 ml Forte Top End Treatment -cena 111 zł. Od razu uprzedzam pytanie, nie , nic się złego nie stanie a układ się nie rozszczelni . Wręcz przeciwnie wzrośnie sprawność i ciśnienie sprężania. Warto to zrobić po raz pierwszy porządnie i mieć najwięcej korzyści. Jednak wlanie tylko jednej dawki jest tez sensowne, bo lepiej tylko tyle niż nic.
Forte Polska
Roman Gradkowski – Country Manager
e-mail: roman.gradkowski@forte-nwe.com
www.forte-nwe.com

Roman Gradkowski – Country Manager
e-mail: roman.gradkowski@forte-nwe.com
www.forte-nwe.com

- Od: 29 wrz 2008, 10:53
- Posty: 49
- Skąd: Warszawa
Forte napisał(a):witam jedna dawka 400 ml. kosztuje 73 zł . Jeżeli nigdy nie stosowałeś oczyszczania i masz przejechane pow. 100 tys km, to żeby zapewnić okładowi czystość nominalną , należy wlać dwie dawki a do nowego oleju jedna dawkę 400 ml Forte Top End Treatment -cena 111 zł. Od razu uprzedzam pytanie, nie , nic się złego nie stanie a układ się nie rozszczelni . Wręcz przeciwnie wzrośnie sprawność i ciśnienie sprężania. Warto to zrobić po raz pierwszy porządnie i mieć najwięcej korzyści. Jednak wlanie tylko jednej dawki jest tez sensowne, bo lepiej tylko tyle niż nic.
Nigdy nie było stosowane Forte, podejrzewam ze silnik ma ok 250 000 przejechane ale w kondycji jest bardzo dobrej, jedynym minusem jest straszny czarny osad którego stopniowo chciałbym sie pozbyć bo wiem ze od razu cudów sie nie zdziała.
Wiosną planuję kolejną wymianę wiec sie skontaktuję
-
Lantis 89
Koniu25 napisał(a):Sorki, że nie odpisywałem...
Jeszcze nie sprawdzałem, ale Forte już mam.
Napiszę w przeciągu paru dni o efekcie.
Tak więc jedna butelka została wlana do nowego filtra paliwa, druga do pełnego zbiornika...
Madzia odżyła. Od 80-120km/h niecałe 16 s., przy niezbyt sprzyjających warunkach i Vmax przy sprzyjających warunkach prawie 180km/h. Polecam ten środek.
To super, a wlałeś tylko produkt czyszczący układ zasilania komorę spalania rowki i pierścienie uszczelniające cylindry. Wzrosło sprężanie i sprawność. Jednak jakbyś równolegle oczyścił układ olejowy i usunął wszystkie opory wewnętrzne, jakie stawiają zanieczyszczenia to by był dopiero czad. Nie mówiąc o usunięciu brudu z kolektora ssącego. Zachęcam do patrzenia na silnik jak na całość. Podzespoły są od siebie uzależnione i pracują razem. Niestety jeżeli traktujemy silnik jak zespół niezależnych podzespołów, korzyści z oczyszczania na raty nie są trwałe i kompletne. Popatrz na ten link , może cie zainspiruje ?
http://forte-nwe.pl/motor-flush
http://forte-nwe.pl/motor-flush
Forte Polska
Roman Gradkowski – Country Manager
e-mail: roman.gradkowski@forte-nwe.com
www.forte-nwe.com

Roman Gradkowski – Country Manager
e-mail: roman.gradkowski@forte-nwe.com
www.forte-nwe.com

- Od: 29 wrz 2008, 10:53
- Posty: 49
- Skąd: Warszawa
czy forte zwiększa liczbę cetanową paliwa?
Jeżeli mówimy o Forte Advanced Diesel Fuel Conditioner, to w zasadzie nie. Jednak przy paleniu się oleju napędowego, w którym jest pewna ilość produktu, temperatura spalania podnosi się. To między innymi powoduje, że nagary mogą się wypalić oraz sadza z filtra czy zanieczyszczone łopatki mechanizmu zmiennej geometrii w turbosprężarce. Produktem, który faktycznie podnosi cetanowość paliwa, jest Forte DPF Cleaner And Regenerator http://forte-nwe.pl/DPF-Cleaner-And-Regenerator, powodujący całkowite wypalenie sadzy z filtra cząstek stałych.
Forte Polska
Roman Gradkowski – Country Manager
e-mail: roman.gradkowski@forte-nwe.com
www.forte-nwe.com

Roman Gradkowski – Country Manager
e-mail: roman.gradkowski@forte-nwe.com
www.forte-nwe.com

- Od: 29 wrz 2008, 10:53
- Posty: 49
- Skąd: Warszawa
Forte Advanced Diesel Fuel Conditioner zapobiega zamarzaniu oleju napędowego i wytrącaniu się parafiny.
Jest już dostępny środek Forte DPF Cleaner And Regenerator, należy go stosować równolegle z Forte Advanced Diesel Fuel Conditioner, tj. wlać do zbiornika jedną i drugą butelkę i wybrać się gdzieś w trasę.
Forte DPF Cleaner And Regenerator działa na zasadzie nano cząsteczek, które przylegają do sadzy, obniżają one temperaturę ich wypalania w filtrze co daje nam efekt oczyszczenia filtra DPF.
Opis działania i zastosowania podał kolega w poście wyżej, warto zobaczyć i przeczytać
Pozdrawiam
Jest już dostępny środek Forte DPF Cleaner And Regenerator, należy go stosować równolegle z Forte Advanced Diesel Fuel Conditioner, tj. wlać do zbiornika jedną i drugą butelkę i wybrać się gdzieś w trasę.
Forte DPF Cleaner And Regenerator działa na zasadzie nano cząsteczek, które przylegają do sadzy, obniżają one temperaturę ich wypalania w filtrze co daje nam efekt oczyszczenia filtra DPF.
Opis działania i zastosowania podał kolega w poście wyżej, warto zobaczyć i przeczytać
Pozdrawiam
- Od: 5 maja 2008, 09:29
- Posty: 273
- Skąd: Poznań
- Auto: 07r, M6 GG MZR-CD 143KM-ACTIVE
W zeszłym tygodniu kupiłem Forte Advanced Diesel Fuel Conditioner oraz Forte Motor Flush. W sobotę wymieniłem olej z Forte Motor Flush oraz zalałem do pełna z Forte Advanced Diesel Fuel Conditioner.
Teraz moje spstrzeżenia.
Co do Flash, to nie mam specjalnie żadnych spostrzeżeń. Nie jestem w stanie sprawdzić czy lub w jaki sposób środek pomógł/wyczyścił/naprawił
Działanie Fuel Conditioner da się zauważyć po wyjeżdżeniu połowy zbiornika. W niedzielę zrobiłem ponad 500km w trasie; w większości na 4 biegu przy obrotach ok 2500 (prędkość ograniczona przez złe warunki, a piątki starałem się nie wrzucać żeby utrzymać wyższe obroty). Łącznie zrobiłem 600km na połowie zbiornika. W przeszłości nie miałem problemów z samochodem, środka użyłem raczej profilaktycznie. Rano przy -15 "klekot" słychać przez pierwsze minuty, później się uspokaja. Silnik pracuje zdecydowanie ciszej i równiej. A wczoraj zauważyłem, że przy 3500obr jego dźwięk zbliża się nawet do przyjemnego:) Spalania póki co nie oceniam ponieważ w trudnych warunkach atmosferycznych w trasie spalanie oscyluje nieco poniżej 5,5l. Oczywiście wg moich wyliczeń, którym daje duży margines błędu
Dynamika jest też bez zmian jak do tej pory.
Efekt może być zakamuflowany przez niską temperaturę, od soboty jest kilkanaście stopni na minusie.
Uaktualnię wszystko gdy zrobię kilkaset km na paliwie bez dodatku.
Środki kupiłem u "ogien82". W tym miejscu chcę mu bardzo podziękować, człowiek jest naprawdę godny polecenia:) Wyjaśni, doradzi. Przesyłka dotarła w ciągu jednego lub dwóch dni.
Teraz moje spstrzeżenia.
Co do Flash, to nie mam specjalnie żadnych spostrzeżeń. Nie jestem w stanie sprawdzić czy lub w jaki sposób środek pomógł/wyczyścił/naprawił
Działanie Fuel Conditioner da się zauważyć po wyjeżdżeniu połowy zbiornika. W niedzielę zrobiłem ponad 500km w trasie; w większości na 4 biegu przy obrotach ok 2500 (prędkość ograniczona przez złe warunki, a piątki starałem się nie wrzucać żeby utrzymać wyższe obroty). Łącznie zrobiłem 600km na połowie zbiornika. W przeszłości nie miałem problemów z samochodem, środka użyłem raczej profilaktycznie. Rano przy -15 "klekot" słychać przez pierwsze minuty, później się uspokaja. Silnik pracuje zdecydowanie ciszej i równiej. A wczoraj zauważyłem, że przy 3500obr jego dźwięk zbliża się nawet do przyjemnego:) Spalania póki co nie oceniam ponieważ w trudnych warunkach atmosferycznych w trasie spalanie oscyluje nieco poniżej 5,5l. Oczywiście wg moich wyliczeń, którym daje duży margines błędu
Efekt może być zakamuflowany przez niską temperaturę, od soboty jest kilkanaście stopni na minusie.
Uaktualnię wszystko gdy zrobię kilkaset km na paliwie bez dodatku.
Środki kupiłem u "ogien82". W tym miejscu chcę mu bardzo podziękować, człowiek jest naprawdę godny polecenia:) Wyjaśni, doradzi. Przesyłka dotarła w ciągu jednego lub dwóch dni.
- Od: 28 gru 2012, 17:02
- Posty: 20
- Skąd: Bartoszyce
- Auto: Mazda 626 2.0 ditd, rok prod. 2000
Witam, przeprowadzenie takiego oczyszczania jest najbardziej właściwe, mimo że silnik wcześniej nie wykazywał żadnych usterek. To zrozumiałe, że kierowcy, którzy jeżdżą samochodami z usterkami lub którzy przejechali więcej kilometrów, efektu oczyszczonych podzespołów, doświadczą w większym stopniu . Jednak przykłady pokazują, że zastosowania profilaktyczne nie tylko są sensowne, co konieczne.
Forte Polska
Roman Gradkowski – Country Manager
e-mail: roman.gradkowski@forte-nwe.com
www.forte-nwe.com

Roman Gradkowski – Country Manager
e-mail: roman.gradkowski@forte-nwe.com
www.forte-nwe.com

- Od: 29 wrz 2008, 10:53
- Posty: 49
- Skąd: Warszawa
autuh napisał(a):Środki kupiłem u "ogien82". W tym miejscu chcę mu bardzo podziękować, człowiek jest naprawdę godny polecenia:) Wyjaśni, doradzi. Przesyłka dotarła w ciągu jednego lub dwóch dni.
Dziękuję Kolego za miło komentarz dotyczący obsługi, tak jest każdy obsługiwany
- Od: 5 maja 2008, 09:29
- Posty: 273
- Skąd: Poznań
- Auto: 07r, M6 GG MZR-CD 143KM-ACTIVE
To teraz dalsza część opinii.
O zmianie w spalaniu się nie wypowiadam. Nie mam porównania ponieważ nigdy nie mierzyłem (dokładnie) ile pali auto.
Po wyjeżdżeniu połowy zbiornika paliwa bez dodatku stwierdzam, że silnik pracuje zdecydowanie ciszej i równiej. Poprawa jest znaczna. Poza tym jest dynamiczniejszy!! Przyjemniej się jeździ
Zdecydowanie polecam wszystkim niezdecydowanym.
O zmianie w spalaniu się nie wypowiadam. Nie mam porównania ponieważ nigdy nie mierzyłem (dokładnie) ile pali auto.
Po wyjeżdżeniu połowy zbiornika paliwa bez dodatku stwierdzam, że silnik pracuje zdecydowanie ciszej i równiej. Poprawa jest znaczna. Poza tym jest dynamiczniejszy!! Przyjemniej się jeździ
Zdecydowanie polecam wszystkim niezdecydowanym.
- Od: 28 gru 2012, 17:02
- Posty: 20
- Skąd: Bartoszyce
- Auto: Mazda 626 2.0 ditd, rok prod. 2000
ja również polecam Forte dlatego, że moja maździa stała się o wiele bardziej dynamiczna niż przed zalaniem tego specyfiku. Nie wiem co on zrobił ale czuję wyraźny wzrost mocy
musiało być dużo syfu bo była przymulona a po Forte jest jak pocisk
Polecam wszystkim naprawdę warto

Polecam wszystkim naprawdę warto


- Od: 1 mar 2011, 10:09
- Posty: 35
- Skąd: Lublin
- Auto: Mazda 323f BJ 2.0 TDVI 101kM 2003r.
Polecam wszystkim naprawdę warto
[/quote]
Witam, produkt Forte Advanced Diesel Fuel Conditioner http://forte-nwe.pl/advanced-diesel-fuel-conditioner oczyszcza trwale zanieczyszczenia m.in. we wtryskiwaczach, pompie i przewodach.
Jednak chyba najważniejsze jest to , że również oczyszcza denka tłoków rowki i pierścienie uszczelniające cylindry. Robi to na tyle dobrze, że po wykonaniu procedury, silnik odzyskuje ciśnienie w cylindrach (większa i wyrównana kompresja). O wiele większy efekt będzie jeżeli oczyszczanie wtryskiwaczy połączymy z oczyszczaniem systemu olejowego. Olej czyszczący Forte Motor Flush, który wlewamy do brudnego oleju http://forte-nwe.pl/motor-flush, we współpracy z produktem wlewanym do baku, spowoduje pełne odblokowanie pierścieni.
Działanie Forte Motor Flush : silnik przed czyszczeniem , http://www.forte.kreujemy.pl/wp-admin/p ... ction=edit (często do takiego silnika dolewamy czysty olej, tracąc na samym początku pełne właściwości , jakie ma nowy olej). Ten sam silnik po oczyszczeniu Forte Motor Flush http://www.forte.kreujemy.pl/wp-admin/p ... ction=edit.
Wydaje się, że wykonanie czyszczenia układu olejowego, przed jego wymianą i stosowanie oleju o specyfikacji przewidzianej przez producenta ale taniego, , jest o wiele ważniejsze niż wlewanie najlepszego i jednocześnie drogiego oleju do silnika brudnego.


minejtor1 napisał(a):ja również polecam Forte dlatego, że moja maździa stała się o wiele bardziej dynamiczna niż przed zalaniem tego specyfiku. Nie wiem co on zrobił ale czuję wyraźny wzrost mocymusiało być dużo syfu bo była przymulona a po Forte jest jak pocisk
![]()
Polecam wszystkim naprawdę warto![]()
Witam, produkt Forte Advanced Diesel Fuel Conditioner http://forte-nwe.pl/advanced-diesel-fuel-conditioner oczyszcza trwale zanieczyszczenia m.in. we wtryskiwaczach, pompie i przewodach.
Jednak chyba najważniejsze jest to , że również oczyszcza denka tłoków rowki i pierścienie uszczelniające cylindry. Robi to na tyle dobrze, że po wykonaniu procedury, silnik odzyskuje ciśnienie w cylindrach (większa i wyrównana kompresja). O wiele większy efekt będzie jeżeli oczyszczanie wtryskiwaczy połączymy z oczyszczaniem systemu olejowego. Olej czyszczący Forte Motor Flush, który wlewamy do brudnego oleju http://forte-nwe.pl/motor-flush, we współpracy z produktem wlewanym do baku, spowoduje pełne odblokowanie pierścieni.
Działanie Forte Motor Flush : silnik przed czyszczeniem , http://www.forte.kreujemy.pl/wp-admin/p ... ction=edit (często do takiego silnika dolewamy czysty olej, tracąc na samym początku pełne właściwości , jakie ma nowy olej). Ten sam silnik po oczyszczeniu Forte Motor Flush http://www.forte.kreujemy.pl/wp-admin/p ... ction=edit.
Wydaje się, że wykonanie czyszczenia układu olejowego, przed jego wymianą i stosowanie oleju o specyfikacji przewidzianej przez producenta ale taniego, , jest o wiele ważniejsze niż wlewanie najlepszego i jednocześnie drogiego oleju do silnika brudnego.
Forte Polska
Roman Gradkowski – Country Manager
e-mail: roman.gradkowski@forte-nwe.com
www.forte-nwe.com

Roman Gradkowski – Country Manager
e-mail: roman.gradkowski@forte-nwe.com
www.forte-nwe.com

- Od: 29 wrz 2008, 10:53
- Posty: 49
- Skąd: Warszawa
Hej Kolego, tu masz karty charakterystyki produktów
http://www.forte-nwe.pl/karty-charakter ... uktow-msds
http://www.forte-nwe.pl/karty-charakter ... uktow-msds
- Od: 5 maja 2008, 09:29
- Posty: 273
- Skąd: Poznań
- Auto: 07r, M6 GG MZR-CD 143KM-ACTIVE
chciałbym tu nadmienić że jesli poszukuje ktoś produkty FORTE to polecam kolegę ogien82 naprawdę bardzo szybko została załatwiona sprawa i wszeklie jakieś pytania zawsze szybko i profesjonalnie doradzi nie chodzi tu o reklamę ale o profesjonalne podejście do sprawy aby więcej takich ludzi na forum potrzebujesz pomocy pytaj kolegę ogień82 jak zaleję srodek i przejadę się po autostradzie między holandią -niemcami- polską to około 1000km to napisze więcej pozdrawiam kolegę ogien82 
- Od: 17 wrz 2012, 20:17
- Posty: 26
- Auto: mazda 626 2.0 ditd 2001r.110km
parker1
Dziękuję, a trasę do przeczyszczenia układu masz idealną, sam kiedyś jeździłem Poznań, Holandia, Belgia i powrót
Życzę szerokości i pamiętaj opisać co się zmieniło w samochodzie po czyszczeniu.
Pozdrawiam i szerokości życzę...
Dziękuję, a trasę do przeczyszczenia układu masz idealną, sam kiedyś jeździłem Poznań, Holandia, Belgia i powrót
Życzę szerokości i pamiętaj opisać co się zmieniło w samochodzie po czyszczeniu.
Pozdrawiam i szerokości życzę...
- Od: 5 maja 2008, 09:29
- Posty: 273
- Skąd: Poznań
- Auto: 07r, M6 GG MZR-CD 143KM-ACTIVE
mam w swoim DITD zaślepiony EGR ,czy na czas czyszczenia forte (zalane do pełnego baku) "odślepić" żeby przeczyścił cały układ i dopiero po ponownym tankowaniu zaślepić czy nie ma to sensu ?

"Nie jeździmy tak dobrze jak nam się wydaje, ani tak źle jak to oceniają inni"
- Od: 12 mar 2009, 00:16
- Posty: 24
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 sedan GF 2001 2,0 DiTD
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy Opinie i Poradniki