Strona 1 z 5

Honda Accord VI CG8, F18B2 `00-słupki pod tweeter kompletne nowe foto

PostNapisane: 16 maja 2010, 12:24
przez cob_ra
Witam, przedstawiam Wam nowy nabytek Honda Accord kupiona 27.04.2010. Poszukiwania 323F BJ sportive jakoś nie powodziły sie. Moja "cetka" na razie pozostanie dla Rodziców.
Oglądałem Hondy i przypadkiem wszedłem na forum accord i tam klubowicz sprzedawał swoją Hankę.
Napisałem zadzwoniłem i razem z Tatą i kolegą z pracy (maniak hondy) pojechaliśmy obejrzeć auto do Warszawy.
Po kilkunastu minutach oglądania stwierdziliśmy, że mimo iż było trochę malowane, co sprzedający powiedział,
pojechaliśmy do serwisu Hondy w celu obejrzenia dokładniej. Chłopaki stwierdzili, że jest w porządku i nie ma się
zbytnio do czego przyczepić i jak na ten przebieg i rocznik to jest ok. Samochód posiadał 2 właścicieli. Pierwszy serwisował
w ASO do przebiegu 135tys(2007rok), drugi już w tańszych serwisach. Przy przebiegu 200 tys w zasadzie miał wszystko
zrobione. Jak na razie spisuje się idealnie, nic nie stuka i nie puka, komfort jazdy również bardzo dobry,
w trasie Skierniewice-Banie Mazurskie gdyby nie dziecko nawet postoju krótkiego bym nie robił:). A spaliła 6,79 na setkę :)


Trochę danych:

Honda Accord gen. VI
Rok produkcji 2000.
Przebieg 222 tys. benzyna

Nadwozie:
-Sedan CG8
-Kolor srebrny metalik
-bagażnik 425dm3

Silnik:
-kod F18B2
-pojemność 1850
-moc 100KW, 136 KM przy 6000 rpm
-max moment 175Nm przy 4800 rpm
-typ układu rozrządu SOHC VTEC napędzany paskiem
-prędkość max 205 km/h wg. danych katalogowych
-przyspieszenie 0-100 10,4s wg. danych katalogowych
-Obecnie jeździ na oleju castrol 10W60

Wyposażenie:
-klimatyzacja manualna
-4 poduszki
-elektryczne szyby przód
-elektryczne lusterka
-dzielona tylna kanapa z podłokietnikiem
-ABS z ukladem rozdzialu sily hamowania
-wspomaganie
-regulacja wysokości kierownicy
-regulacja wysokości siedzenia kierowcy
-centralny zamek z pilota.
-welurowa tapicerka.
-wysuwana elektrycznie antena

Modyfikacje:

Wnętrze:
-Obszycie kierownicy skórą przez poprzedniego właściciela
-Obszycie drążka zmiany biegów skórą przez poprzedniego właściciela

Audio:
-Radio zmienione na Pioneer DEH-5900 MP
-Głośniki odseparowane przód przełożone z "cetki" DLS B6A
-Wygłuszenie drzwi
-Sub Blow XR-250
-Wzmacniacz Blow X407


Z zewnątrz:
-Jakaś felga, ale to pewnie za rok.

Inwestycje i naprawy:
Czerwiec 2010. Przy 217 tys wymiana oleju, filtrów.
Pażdziernik 2010. Zaprawka lakiernicza lewego tylnego rantu nadkola. Zaczęła pojawiać sie ruda i na zime wysłana w......
Listopad 2010. Wymiana aku na Futurę 60Ah, wymiana żarówek H7 Boscha+50% oraz wycieraczki Boscha
Styczeń 2011. Alu TSW 16"
Luty.Wymiana przewodów hamulcowych długich na tył.

ObrazekObrazekObrazekObrazek

ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek

ObrazekObrazekObrazek

ObrazekObrazekObrazek



zabudowa bagażnika oraz głośniki w słupkach

ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
[/center]

pomalowane zaciski

ObrazekObrazek
oraz felgi
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek





aktualne foto
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek

Re: cob_ra

PostNapisane: 20 cze 2010, 21:40
przez Gib
Spoko fura, fajne zegary, kup jej jakieś felgi no i może halogeny seryjne?
Chyba jedyne nowoczesne auto które nie ma przepływki.

Re: cob_ra

PostNapisane: 20 cze 2010, 21:42
przez ravo
strasznie nudzą te auta na drodze szczególnie ten model jakoś nie przypada mi do gustu
ale gratuluje zadbanej sztuki

Re: cob_ra

PostNapisane: 21 cze 2010, 09:02
przez Radex
ładne autko, podobało mi sie swego czasu. zycze bezproblemowego uzytkowania

Re: cob_ra

PostNapisane: 21 cze 2010, 17:54
przez cob_ra
dzięki, auto jak na razie bezproblemowe, najważniejsze, że jest wygodnie i komfortowo no i nie takie mulaste :)
Felunek bedzie w następnym sezonie raczej. O halogenach myślałem jak sie trafią to zobaczymy:)

Re: cob_ra

PostNapisane: 29 sie 2010, 08:19
przez cob_ra
wczoraj wróciłem z wakacji, w sumie przejechałem w tym miesiącu lekko ponad 2 tys km, wszystko bezproblemowo, wygodnie, bezpecznie i jestem zadowolony ze spalania w trasie :)

Re: Honda Accord VI CG8, F18B2 `00

PostNapisane: 18 paź 2010, 00:08
przez skubiszek
miałem identyczną tyle, że wersje iES więc miała wszystko od climatronica po bose itp itd- zrobiłem nią 80tys bez problemów, sprzedałem bratu z przebiegiem 195tys, obecnie ma 203 tys i nadal sprawuje się bezbłędnie – dla mnie kapitalne auto :)

Re: Honda Accord VI CG8, F18B2 `00

PostNapisane: 5 lis 2010, 22:42
przez cob_ra
Hanka dziś dostała mocną futurę 60Ah z nowymi żarówkami oraz wycieraczkami bosch. W tamtym tygodniu zrobiona zaprawka lakiernicza nadkola tylnego. Jeszcze woskowanie, zabezpieczenie rantów i założenie gum na ranty tylne i zima nie bedzie straszna:)

Re: Honda Accord VI CG8, F18B2 `00

PostNapisane: 6 lis 2010, 02:38
przez Radex
nastepnym razem pamietaj: BOSCH ssie, Motgum rządzi rulezem ;P :D

Re: Honda Accord VI CG8, F18B2 `00

PostNapisane: 6 lis 2010, 04:35
przez sq2jul
Kiedys ten model nie podobal mi sie wcale, jednak ostatnimi czasy chyba zaczynam sie przekonywac do tej budy :) Jedynym zaskoczeniem dla mnie, zwazajac na moc i moment bylo przyspieszenie do 100km/h... Moc i moment porownywalne do mojego Xedosa, a jednak roznica w czasach kosmiczna. Ile to wazy? Miales okazje robic pomiar jakims g-techem? W miejsce oklein drewnopodobnych idelanie komponuje sie folia karbonowa 3M – widzialem taka Hanie, z karbonowymi wstawkami i uwazam, ze w tym aucie calkiem fajnie sie to komponuje :)

Re: Honda Accord VI CG8, F18B2 `00

PostNapisane: 6 lis 2010, 08:27
przez cob_ra
sq2jul
waży to ok 1350km wg. danych katalogowych, nie miałem okazji robić pomiarów, a w sumie przydałoby sie. O foli myślałem, ale o czarnej lub szarej, widziałem taką w aucie na jednym z forów hondy. Dużym plusem jest bagażnik, oprócz suba mieści sie wózek, i to co potrzebne na wyjazd.

Radex dzis pada, a bosch ładnie zbiera:P i świeci jasno w nocy :P

Re: Honda Accord VI CG8, F18B2 `00

PostNapisane: 6 lis 2010, 10:08
przez Gib
Ja cie sune, moje spasione v6 ma w papierach 1370 (w rzeczywistości 1430).
Zmień jeszcze opony na zimowe i wtedy zima nie straszna.

Re: Honda Accord VI CG8, F18B2 `00

PostNapisane: 6 lis 2010, 22:52
przez cob_ra
Gib napisał(a):Ja cie sune, moje spasione v6 ma w papierach 1370 (w rzeczywistości 1430).
Zmień jeszcze opony na zimowe i wtedy zima nie straszna.


zimówki mam już założone :P

Re: Honda Accord VI CG8, F18B2 `00

PostNapisane: 24 gru 2010, 16:38
przez cob_ra
na święta zrobiony prezent i zamówione na lato takie oto 16 :) mam nadzieje że i na mojej będą godnie wyglądać. Trafiły się używki w b. dobrym stanie, nie mogłem pogardzić :D

Obrazek

Re: Honda Accord VI CG8, F18B2 `00

PostNapisane: 25 gru 2010, 23:42
przez Gib
Zrób sobie prezent i dokup resztę. Felgi ładne

Re: Honda Accord VI CG8, F18B2 `00

PostNapisane: 30 sty 2011, 15:16
przez cob_ra
echhh dziś straciłem hamulce, pękł przewód hamulcowy idący pod podłoga.....na kilka dni w ręce powróci cetka:P
w 323c w tym toku też padł przewód, ale po 15 latach, a nie jak w hondzie po 10, z każdym rokiem wszystko jest robione na krótki okres i częstsze naprawy i wymiany.....

Re: Honda Accord VI CG8, F18B2 `00

PostNapisane: 11 lut 2011, 21:22
przez cob_ra
Zrób sobie prezent i dokup resztę. Felgi ładne
nie kumam :|

przewody wymienione, auto sprawne :) vtec odkurzony <rotfl>

Re: Honda Accord VI CG8, F18B2 `00

PostNapisane: 11 lut 2011, 21:38
przez Gib
No Ty kupujesz te felgi a ja mówię żebyś dokupił do tych felg resztę blachy na zdjęciu.s

Kup prelude

Re: Honda Accord VI CG8, F18B2 `00

PostNapisane: 12 lut 2011, 10:28
przez cob_ra
no to nie skumałem o co biega, <glupek2>

Re: Honda Accord VI CG8, F18B2 `00- mała zabudowa bagażnika

PostNapisane: 20 mar 2011, 09:31
przez cob_ra
mała modernizacja w bagażniku z racji zajętego miejsca przez skrzynkę.

głośnik będzie przełożony ze skrzyni zamkniętej po blaupunkcie gtb1200
BLOW XR-250 10`(25cm) 4ohmy 2cewkowy
Moc max.: 400W
Oporność: Podwójna cewka 4 Ω
Zakres częstotliwości: 0-1000Hz
S.P.L.: 88dB
Magnes: 2x Ф 156xW20(mm)(100 Oz)
Podwójna cewka: Ф 50mm TSV 4-Warstwy



Obrazek

pare fotek z mojego rzeźbienia, zdjęcia robione fonem cześć w kiepskim świetle nie nadawała się do wrzucenia, całość zabudowy pewnie wrzucę niebawem, już dziś złożona i sklejona matami z żywicą oraz szpachlą z włóknem w miejscach łączeń, jeszcze zostało uszczelnienie silikonem wew. miejsc łączenia maty z płytą, na całość jeszcze 1-2 warstwy maty i żywicy dla usztywnienia. W sumie będzie ok 5-6 warstw. Ale najpierw pierwsza próba zagrania i jak będzie ok bawię się dalej.

pozostało jeszcze wygłuszenie wewnątrz, kilka dodatków na zewnątrz obudowy, aby zawias wchodził w zabudowę dodatkowo utrzymując ją w swoim miejscu. Obicie materiałem na zewnątrz.


wycinanie otworów

Obrazek
By cob_ra2 at 2011-03-19

przymiarka....
1
Obrazek
By cob_ra2 at 2011-03-19
2
Obrazek
By cob_ra2 at 2011-03-19

przy składaniu każda ścianka dolegająca uszczelniana silikonem

Obrazek
By cob_ra2 at 2011-03-19

widok z przodu
Obrazek
By cob_ra2 at 2011-03-19


widok z tyłu
Obrazek
By cob_ra2 at 2011-03-20

podłączone i zamontowane na próbę

Obrazek
By cob_ra2 at 2011-03-20